Moi kaikki juoksijat!
Kysymys kuuluu, että kuinka vähällä harjoittelulla vähimmillään olette juosseet täyden maratonin? Itselläni tänä kesänä takana n. 150 km (6 viikkoa) ja n. 180 km rullaluistelua. Uskallanko lähteä HCM:lle 2004? Olen aiempina kesinä juossut n. 300 - 600 km ja talvella hiihtoa n. 300 - 600 km. Viime talvena en juurikaan hiihdellyt. Juoksin viime vuonna HCM:n alle 5 h.
Vastatkaa please pikaisesti!
Tytteli 29 v
Kuinka vähällä harjoittelulla maratonille?
2
817
Vastaukset
- Seppo
Saattaa onnistuakkin. Jos tuo 150km juoksua ja 180km rullaluistelua on koko tän vuoden saldo, niin sitten voi tehä enemmän tiukkaa. Pohjia pitäs kuiteskin löytyä kun oot maratonin jo kerran juossu läpi. Ellet meinaa äkillisesti sairastua lauantaiksi niin samahan se on lähtä kokeilemaan. Sähän oot jo ilmottautunu, koska jälki-ilmottautuminen ei oo mahdollista. Kun yrität niin saat sentään jotain vastinetta rahoilles.
- ukkeli
olen 50 ukkeli vähän ylipainoinen juoksen n. 3kertaa viikossa 5-10km lenkkejä viime kesänä juoksin ensimmäisen city marathonin läpi meni 4,50h juoksin koko matkan jäi hyvä maku juoksusta mielestäni tankkaus ennen on aika tärkeä! tänä vuonna olen harjoitellut aika laiskasti 1-2 kympin lenkkiä viikossa täytyy yrittää 5h citylenkki läpi. p.s tsemppiä sulle kyllä se hyvin menee kun pitää järjen mukana eikä turhaan kiirehdi nautii vain muiden kanssa hyvästä fiiliksestä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746