hei kaikille!
Olen seurustellut 1v ja 2kk poikaystäväni kanssa.. pitkin suhdettamme minulla on ollut tunne että en oikeen rakasta häntä. Entinen poikaystäväni, (joka jätti minut), haluaisi alkaa taas seurustelemaan. Olemme puhuneet asiasta, ja kun kysyin että mitä jos käy samalla tavalla kuin viimeksi, niin hän sanoi ettö olemme muuttuneet. erostamme on 1½ vuotta!
Meillä menee todella huonosti tällä hetkellä poikaystäväni kanssa, ja hän on uhkaillut tekevänsä tälle exälleni jotain.
Poikaystäväni muuttaa pian myös toiselle paikkakunnalle.. että näkisimme vain vloppuisin. Tämä exäni on elämäni rakkaus, mutta hän ei ole hirveän luotettava. Mitä teen, kumman otan? Mitä vaan teen, niin aina kadun...
apua kaivaten...
kahden miehen loukku..
6
1221
Vastaukset
- ystäväsi
..kannattaakohan sinun ottaa kumpaakaan? Jos nykyisesi uhkaa "tehdä jotakin", niin onko hän kenties väkivaltainen luonne? Miten hän esim. suhtautuu toisen satuttamiseen tai toisen omaisuuden tuhoamiseen? Vai onko kyseessä vain paniikkiin menneen poikasen uhoa, kun pelkää menettävänsä sinut?
Jos exäsi ei ole luotettava, niin miksi palaisit hänenkään luokse? Luultavasti syy haikailuihisi johtuu siitä, että et ennen tätä nykyistäsi käynyt kunnolla "suruprosessia" läpi ja siksi jäi vielä jotain kytemään. Kuitenkin saattaa olla niin, että palattuanne yhteen "se jokin" olisi kuitenkin kadonnut.
Mitäpä jos ottaisit aikalisän molempiin suhteisiin ja miettisit kuukauden - pari, mitä itse haluat. Millainen tulevaisuus sinulla olisi heidän kanssaan? Voisitko kuvitella heistä jomman kumman hyväksi isäksi lapsillesi tai hyväksi esimerkiksi/malliksi hyvästä parisuhteesta mahdollisesti joskus tulevien lasten kannalta? Eli kohtelevatko he sinua hyvin ja miten sinä kohtelet heitä? Tuollainen "loukku" ei ole kovin reilu kenenkään osapuolen kannalta ja jatkuessaan vain pahenee. Jos haluat käyttäytyä kypsästi, niin voisit kertoa suht rehellisesti ja avoimesti tilanteestasi molemmille miehille. Salailu tuhoaa jotain joka tapauksessa yhteiseltä tulevaisuudelta.
Kuten näet, minulla ei ollut sinulle vastauksia, vaan kysymyksiä. Ehkäpä ne auttavat sinua. Joskus tunteiden sijasta pitää ajatella järjelläkin ja pitää huoli itsestä. - tore
Molemmat telakalle ja jatka elämääsi. Eihän tollasesta tilanteesa kehkeydy kuin harmeja. Eli Anna olla ja jatka onnellista elämääsi jonkin toisen kanssa.
- hei
Jätä miesrukat rauhaan ja mene hoitoon. Jälleen yksi itsekkyyden huipentuma.
- ota
kumpaakaan,Parempaakin voi olla tarjolla.
- Mummeli
Selvästikään kumpikaan heistä ei ole sinulle oikea. Jos olisi, et miettisi tuollaisia kuin nyt mietit
- Toinen mummeli
miehiä mailma täynnä. Vaihtoon vaan ja yksinkin on kiva olla..Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483