Hei!
Onko olemassa mitään porsaanreikiä näissä kamalissa viisumijärjestelyissä?
Mä alan olla aika väsynyt. Otin yhteyttä Uuden-Seelannin Suurlähetystöön, mutta se lupasi vaan 3kuukauden Working holiday viisumia. Ja minä kun haluaisin viettää siellä kokonaiset 12 kuukautta! En ajatellut vielä luovuttaa. Tää on kyllä uskomatonta. Muuten jos joku on ollu aupairina Uudessa-Seelannissa, Kanadassa tai jossain muussa viisumivaikeassa maassa, niin saa ottaa yhteyttä! :-)
Millaisen viisumin Au-pair tarvitsee, jos mielii Uuteen-Seelantiin
5
468
Vastaukset
- Hmmm
En tiedä Uudenseelannin laista, mutta jos saat au pair-perheeltäsi tarvittavat lanketit ja he takaavat sinulle asunnon ja ruuan plus taskurahaa vuodeksi, luulisi asian hoituvan.
- mina vaan
oon kanadassa au pairina ja mulla ei oo viisumia vaan oon vierailijana taalla..eli maahan tultaessa kysyttin etta miks tulin maahan ja sanoin etta lomailen taalla kun mun tuttavia asuu taal..
- Ansku
Kuinka pitkään sä voit olla siellä Kanadassa vaan vierailijana? Meinaan, Uuteen-Seelantiin ei saa vierailla kun kolmeks kuukaudeks, et mietin että mitä sen jälkeen..?
- mina vaan
Ansku kirjoitti:
Kuinka pitkään sä voit olla siellä Kanadassa vaan vierailijana? Meinaan, Uuteen-Seelantiin ei saa vierailla kun kolmeks kuukaudeks, et mietin että mitä sen jälkeen..?
ma oo tulin kesakuun alussa ja meen sitten lokakuun alussa kaymaan suomes ja sit tuun takas...en ma tieda miten se ihan laillisesti menee kauan saa olla...lentokentalla maahan tultaessa ne vaan kysy etta miks oot menossa maahan ja mita tekeen ja kuka on ostanu sun liput jne..mulla ainakin piti olla valmiiks ostettuna se paluulippu nii ne siita katto kauanko oon maassa...tiedan monia jotka on mennyt talla tavalla niinsanotusti lomaileen..koska sahan tarvit tyoluvan ainakin kanadaan ja se on todella vaikee saada.mutta ma en sit tie siita viisumista sen tarkemmin!
en tie auttoko taa sua yhtaan.. - tytteli
mina vaan kirjoitti:
ma oo tulin kesakuun alussa ja meen sitten lokakuun alussa kaymaan suomes ja sit tuun takas...en ma tieda miten se ihan laillisesti menee kauan saa olla...lentokentalla maahan tultaessa ne vaan kysy etta miks oot menossa maahan ja mita tekeen ja kuka on ostanu sun liput jne..mulla ainakin piti olla valmiiks ostettuna se paluulippu nii ne siita katto kauanko oon maassa...tiedan monia jotka on mennyt talla tavalla niinsanotusti lomaileen..koska sahan tarvit tyoluvan ainakin kanadaan ja se on todella vaikee saada.mutta ma en sit tie siita viisumista sen tarkemmin!
en tie auttoko taa sua yhtaan..Mun frendi lähti jenkkeihin vaan lomalle... Sit ku kysyin et koska ne huomaa sen et oot siel pidempään ni se sano et sitku tuun takas himaan. Eikä ne siinä vaihees voi enään mitn. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252514Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101463Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491343- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035