Eli oon lähdössä ihan juoksulenkille tonne ulos pakkaseen ja kysynkin, miten kannattaa pukeutua? Mulla on juoksulegginsien alla sukkikset, mutta entä yläkroppa? Kannattaako laittaa toppatakki, vai vain joku lämmin huppari, koska yleensä olen ihan hiestä ja kuumasta märkä kun olen lenkiini tehnyt... Neuvoja?:)
lenkille, mitä päälle!?
7
346
Vastaukset
Jos on noi vaikeeta, älä mee lenkille ollenkaan, tai tee se sitte ilman vaatteitas!
- aloittaja:)
Mitä pahaa siinä on jos kysyy? Kun jotkut sanoo että jos on vähän päällä ja hikoo niin sairastuu, ja toiset sanoo muuta... Niin ajattelin sitä sitten kysyä:)
Jos et osaa/halua auttaa voit suksia suolle siitä. - harrikirvesniemijr
aloittaja:) kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos kysyy? Kun jotkut sanoo että jos on vähän päällä ja hikoo niin sairastuu, ja toiset sanoo muuta... Niin ajattelin sitä sitten kysyä:)
Jos et osaa/halua auttaa voit suksia suolle siitä.Suoila suksimiseen soveltuu parhaiten ihonmyötäinen, elastinen hiihtotrikoo. Kesällä painitrikootkin käyvät. Muista vetäistä kunnolla luistoa suksien pohjaan, pidosta ei niin väliä.
- Larry-Boy
Kokemuksen myötä löytyy sopiva pukeutuminen. Yleensä aloittelijat pukee liikaa päälleen.
Alusasu, välikerros ja kuoriasu yleensä riittää. Pipo ja hanskat ja joku kauluri voi olla tarpeen.
Älä välitä tommosista epäasiallisista kommenteista.- alottaja:)
Kiitos paljon!:)kiva että joku jaksoi pistää tällaiselle aloittelijalle asiallista kommenttia:)
- AlanTyöntäjä
Sortseilla mennään
- Jounijatimo
Milloinka pidätte kpk pikkujoulut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59798
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 45648
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213578- 42543
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480