Hoidot/hieronnat Nokian Edenissä

kylpylä_tyttö

Hei,

Onko kukaan ottanut mitään hoitoja tai käynyt hieronnassa Nokian Edenissä? Eli siellä kauneushoitola Eden's Evassa? Millaisia kokemuksia paikasta ja eri hoidoista?

Olen menossa Nokian Edeniin maaliskuussa ja mietin, pitäisikö varata joku hoito tai hieronta. Kuinka aikaisin nuo pitäisi varata, jos meinaa ajan saada?

4

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun temppeli on keho

      Kylpylähieronnasta on kokemusta hierojana töissä (en ko kylpylässä) ja se on täyttä sattuman kauppaa voit saada mitä haluat tai rahat-pois-voiks-lähtee meiningillä.
      Yksityiset hierojat ovat lähes poikseuksetta parempia. Mene toki ja nauti, relaa mut suhteessa hintavaa. Autoon voidaan uhrata 600k€ mut hieronnasta kitistään kun on kallista. Kauneushoitolasta en tiedä muuta kuin , että heillä on kaikkialla jokin tuote joka on ylivoimainen muihin verrattuna. -mee sinne ja oo floussa , nauti ja aisti.

    • Hoitoihin pettynyt

      Olen käynyt kerran ja kokemus ei ollut kovin positiivinen. Ensin kylpyyn, hiukan haaleaan veteen, mutta menetteli... kylvyn jälkeen odottelimme vetoisalla käytävällä ainakin 20 minuuttia, kylpytakeissa ja märkänä kasvohoitoa. Sitten vihdoin kasvohoitoon ja olin todella viluissani. Minut peiteltiin tosi huonosti ja kun sanoin palelevani, kehoitettiin odottamaan niin kyllä pian varmaan lämpenee. Koitin itse kietoa peitteitä paremmin hoidon aikana. Lopulta alkoi naamio ja olin edelleen viluissani = jalat jäässä. Hoitaja poistui ja palasi varmaan kymmenen minuutin kuluttua lämpimien savipakkausten kanssa. Viimeisten viiden naamiominuutin ajaksi sain siis nuo lämpöpakkaukset selän alle, se ei enää paljoa pelastanut. Oikeastaan mietin vaan miltä hoito olisi tuntunut jos olisin saanut nuo lämpöpakkaukset heti kun sanoin paleltuvani kovasti käytävän vetoisuuden takia. Lopuksi minulle esiteltiin toisen hoitajan toimesta kasvohoitosarjaa, joka on ihan kaikessa parempi kuin omat tuotteeni (hoitolatuotteet joita he eivät tunteneet nimeltä). Toivottavasti tämä oli vain huonojen sattumien summa... Minä käyn hoidoissa jatkossakin muualla kuin kylpylässä, välittämisen tunnelma on minulle niin tärkeä juttu!

    • Uskollinen asiakas

      Kävin vuosi sitten Nokian Edenissä. Minulle tehtiin kuningatar kasvohoito, johon kuului myös käsien naamio. Hoito oli kestoltaan muistaakseni n. 2h. Minulla on samanlainen kokemus kuin hoitoihin pettyneellä. Hoitohuone oli valkoinen, kirkkaat valot katossa ja erittäin kylmä.

      Minut jätettiin n. 15-20 min (kun kasvo- ja käsinaamio vaikutti) yksin huoneeseen ja koko ajan odotin, että joku tulisi käymään, koska hampaani kalisivat ja varpaat tosissaan palelivat. Käsinaamion takia en voinut itse vetää peittoa tiukemmin ympärilleni, koska kädet olivat paketoitu. Lopulta nuori, minua hoitanut kosmetologi tuli ja kerroin hänelle palelevani. Hän kävi lämmittämässä vehnätyynyn ja asetti sen niskaani. Tyyny lopulta lämmitti minua niin, että pystyin olemaan hytisemättä loppuhoidon ajan.

      Epäilin myös kosmetologin ammattitaitoa, koska hän analysoi ihoni kovaksi ja hoitamattomaksi (olen myös ammatiltani myyntityössä oleva kauneudenalan ammattiliainen ja olin siis tulossa siellä pidettäville ammattilaispäiville). Minulla on jo ammattini puolesta hoidettu, pehmeä sekä kimmoisa iho.

      Harmillista on se, että mielikuvan laadukkaista hoidoista saa kosmetologin ammattitaidottomuus latistumaan. Koskaan ei saisi ketään jättää yksin pitkäksi aikaa naamioihin makoilemaan vaan käydä välillä katsomassa asiakkaaltaan, että kaikki on hyvin.

      Normaalistitilanteessa käyn säännöllisesti hoidoissa Kauneuskeskus Day Spa HeavenlyNailsissa, jossa saan erinomaista palvelua. Varaan yleensä itselleni kokonaisen lauantain ja otan hoidoksi hemmottelupaketin, jossa kaikki hoidetaan kerralla eli kasvot, vartalo, kädet ja jalat. Sen sanoisin olevan viiden tähden palvelua, vaikka kauneuskeskus ei ns. iso kylpyläkompleksi olekaan. Kyllä kylpylä ja spa-hoitoihin perehtynyt henkilö osaa tehdä olosi hyväksi ja saa sinut rentoutumaan.

      Ota selvää hoitajasi tausta, missä ja miten on opiskellut, kauanko on ollut alalla ja onko itse omistaja, pienyrittäjä vai "yrittäjä", joka on koulunpenkiltä suoraan palkannut osamattoman tai alaan perehtymättömän kosmetologin hoitamaan hommat halvemmalla kuin oma työpanos on.

      Heavenlynailsin kanta-asiakasjärjestelmä on jotakin ennenkuulumatonta ja juuri sen tähden keskitän kaikki ihoni hyvinvointiin sekä itseni rentouttamiseen tarkoitetut hoidot juuri tähän hoitolaan.

      Voin lämpimästi suositella Kauneuskeskus Day Spa Heavenlynails:n laatua vaativalle Ladylle. Tähän saa varmaankin laittaa linkin heidän sivuilleen http://www.heavenlynails.fi

    • .......

      Viimeksi menin äitini kanssa lahjakortilla hankittuun turvehierontaan, jossa turpeen lisäksi käytettiin lämpimiä kiviä lopussa. Sekä äitini että minä olimme tyytyväisiä, valot hoitohuoneessa olivat himmeät, hieroja oli ammattitaitoinen, kertoi mitä teki ja minkä vuoksi, ihan lopussa oli 5-10 minuutin rentoutusosuus, jolloin olin lämpimien kivien kanssa viltin alla yksin huoneessa. Mulla oli mieshieroja, äidilläni nainen ja äiti tykkäsi omastaan kovasti.

      Joskus vuosia sitten sain lahjakortin samaan paikkaan, silloin tein ns. kokopaketin, eli vartalolle yksi erikoishoito, sitten kasvot ja jalat myös. Tuntui mukavalta, en palellut ja tiesin koko ajan missä mennään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe