Mitä tykkäätte merihovin/ankkurin ruuista? kohtaako hinta ja laatutaso?
Vastaukset 12
- mun mielipide
Ankkurissa kävisin vain lounasaikaan seisovassa pöydässä. Silloin hinta ja laatu ainakin kohtaavat. Listalta melko kallista tilata... Tosin kerran pääsin käymään Ankkurin keittiössä ja oli aika sekainen ja vanha keittiö. Näky vei makua ruuastakin! :D
Käyn mielummin saman omistajan Ämmilässä. Sen keittiötä en ole nähnyt ja siellä annoskoot ovat sen verran suuria ja hyviä, että mielestäni hinta ja laatu kohtaavat.- K_SuperMarket
"annoskoot ovat sen verran suuria ja hyviä, että mielestäni hinta ja laatu kohtaavat."
Tarkoitatko, että määrä korvaa laadun vai tarkoittaako mielestäsi annoksen koko samaa kuin laatu?
- GeeGan
Kokeile: Hanhenmaksapallerot sinaaappikastikkeella ja imelletyt perunat, juoma maun mukaan. AAaaahhhh!
- söin joskus
hitto mitä paskaa
- Vanha Kemiläinen.
Tilatkaapa entisajan ALA-ANKKURI,on syömistä tai Lentävälautanen,sitä syö ja huutaa.
- köggjlp
ei oo semmosta listoilla
- petkele7576
Napa nöyhtää kermaperunoiden kera nam
- Pervo
Nakkikastike hikimenkka kastikkeella.Kinder yllätys potut ja juomaksi jallua,nam :)
- lohisoppa
Keitetyt perunat irtona ja esim. kalakeitossa aivan hirveitä kovia paskoja. Samaanissa söis vaikka pelkkiä keittoperunoita lounaalla. Muutenkin samaanissa parempi lounas mutta ankkurissa käy niitä päivikkiuskollisia kun se on laittanut oman kuvankin seinälle niin täytyy siellä olls hyvä eväs. Niin ja nyt puhuttiin lounas ruuasta että turha hehkuttaa kuinka ootta saaneet ihanan 15euron hampparin
Kuka helevetin köyhä (rikas) menee ravintolaan syömään keittoa, edes lounaaksi?
Amica ja sen sellaiset on sitä varten.- hetulatsuoraks
ne jokka haluaa pysyä hoikkana :)
- Viisuri
PikkuPorvariPerkele kirjoitti:
Kuka helevetin köyhä (rikas) menee ravintolaan syömään keittoa, edes lounaaksi?
Amica ja sen sellaiset on sitä varten.Keittoruuat on turhan aliarvostettuja, mutta jos haluaa snobbailla tilaa niitä kummallisia piperrettyjä kökköjä, jotka muka hienoja. Kyllä kunnon hyvin valmistettu soppa päihittää maullaan monta muuta ruokaa. Tosi on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520