Kumpaan mielestänne kuuluu pyöreä tai ylipainoinen nainen?
Atn vai Ytn?
6
104
Vastaukset
- ATM=ATM=ATM
Automaattisesti ATN puolelle kuuluu ainoastaan ns tosi paha ihravuori.
Myös pyöreiden naisten kuuluisi kuulua ATN puolelle. Pyöreät naiset ovat usein kovia syöpöttelemään, juopottelemaan ja antamaan seksiä satunnaisille miehille. Selkeää ATN toimintaa. Jostain syystä kuitenkin monet pyöreät naiset saavat itseään selkeästi parempia miehiä. Kaikkein ärsyttävintä on se, että ne jotka saavat itseään parempia miehiä, ovat juuri niitä holtittomia herkuttelijoita, mässäilijöitä ja munanimijöitä, joilla on patukka aina mielessä ja suussa.- tsot tsot
Olen kova syöpöttelemään (olen toiselta ammatiltani kokki) ja joskus juopottelemaankin.
Seksiä en anna kenellekään.
- 20+7
Selvä atn. Lihava nainen on yksi niistä asioista jota en itse voi ymmärtää, naisen tärkein tehtävä on näyttää hyvältä ja silti nainen sabotoi valttikorttinsa ihan vain sen takia, että ei pysty olemaan syömättä liikaa. Ja sitten vielä ihmettelevät lihavana miksi ei miestä löydy: "ihan todellako miehiä ei enää kiinnosta jos on 20kg ylimääräistä? no sitten kun laihdutan itseni missimittoihin niin en enää itse kelpuuta näitä miehiä jolle en aikaisemmin kelvannut!" Naisen logiikkaa parhaimmillaan..
ATN lähtökohtaisesti. Miettiessänne näitä tasoja, niin kannattaa jakaa kaikki kolme päätasot edelleen kolmeen alatasoon, esim. alimmassa tasossa: AATN, KATN, YATN.
AATN:ssä löytyy pohjasakan pohjat, eli naiset, jotka ovat pulsutasoa, eli varattomia, hampaattomia, rumia, ja asuvat roskalaatikossa talvisin.
Akateemisille rumille ja ylipainoisille naisille löytyy hyvä lokero myöskin, eli YATN. Ei sillä tutkinnolla sen pidemmälle pötkitä. Heitäkään ei kukaan huoli. Ja kaikki siltä väliltä, jotka eivät ole ihan pulsutasoa, ovat KATN:ää, esim. white trashit sun muut.