Kumpaan mielestänne kuuluu pyöreä tai ylipainoinen nainen?
Atn vai Ytn?
6
104
Vastaukset
- ATM=ATM=ATM
Automaattisesti ATN puolelle kuuluu ainoastaan ns tosi paha ihravuori.
Myös pyöreiden naisten kuuluisi kuulua ATN puolelle. Pyöreät naiset ovat usein kovia syöpöttelemään, juopottelemaan ja antamaan seksiä satunnaisille miehille. Selkeää ATN toimintaa. Jostain syystä kuitenkin monet pyöreät naiset saavat itseään selkeästi parempia miehiä. Kaikkein ärsyttävintä on se, että ne jotka saavat itseään parempia miehiä, ovat juuri niitä holtittomia herkuttelijoita, mässäilijöitä ja munanimijöitä, joilla on patukka aina mielessä ja suussa.- tsot tsot
Olen kova syöpöttelemään (olen toiselta ammatiltani kokki) ja joskus juopottelemaankin.
Seksiä en anna kenellekään.
- 20+7
Selvä atn. Lihava nainen on yksi niistä asioista jota en itse voi ymmärtää, naisen tärkein tehtävä on näyttää hyvältä ja silti nainen sabotoi valttikorttinsa ihan vain sen takia, että ei pysty olemaan syömättä liikaa. Ja sitten vielä ihmettelevät lihavana miksi ei miestä löydy: "ihan todellako miehiä ei enää kiinnosta jos on 20kg ylimääräistä? no sitten kun laihdutan itseni missimittoihin niin en enää itse kelpuuta näitä miehiä jolle en aikaisemmin kelvannut!" Naisen logiikkaa parhaimmillaan..
ATN lähtökohtaisesti. Miettiessänne näitä tasoja, niin kannattaa jakaa kaikki kolme päätasot edelleen kolmeen alatasoon, esim. alimmassa tasossa: AATN, KATN, YATN.
AATN:ssä löytyy pohjasakan pohjat, eli naiset, jotka ovat pulsutasoa, eli varattomia, hampaattomia, rumia, ja asuvat roskalaatikossa talvisin.
Akateemisille rumille ja ylipainoisille naisille löytyy hyvä lokero myöskin, eli YATN. Ei sillä tutkinnolla sen pidemmälle pötkitä. Heitäkään ei kukaan huoli. Ja kaikki siltä väliltä, jotka eivät ole ihan pulsutasoa, ovat KATN:ää, esim. white trashit sun muut.
Kun keskitasolle tullaan, vaaditaan jo lähtökohtaisesti jotakin tasoa ulkonäössä. AKTN on keskitason pohjasakkaa, ja siihen kuuluvat naiset, jotka ovat edelleen keskitasoa heikompaa ainesta. Tähän lokeroon voidaan laittaa mitäänsanomattoman näköiset naiset, jotka kelpaavat pienelle osalle miehistä. Ovat yleensä jonkin verran pöhöttyneitä myöskin. AKTx-luokka sopii tietysti niin miehille kuin naisillekin, tyypillisesti voivat olla akateemisia tai duunareita, eivät ole hyvännäköisiä, joskaan eivät suoranaisesti rumiakaan, enemmän kuitenkin huonoja kuin hyviä piirteitä. Jos kuuluu itse xYTx-luokkaan, ja näkee tuollaisia AKTx:ään kuuluvia, niin ensireaktio tällaisiin on yleensä: "ei ikinä tuon kanssa ainakaan".
Prosentit menevät suunnilleen näin (alin luokka-keskiluokka-ylin luokka): 25-70-5.- !!!!1111
ATN, ATN, täydellinen ATN-roska!!!!
- rgnrnh
Siis naisten tapauksessahan alempitasoisuus ja ylempitasoisuus määrittyy sen perusteella kuinka helposti ja minkä tasoisen miehen hän voi saada oikeaan kunnolliseen parisuhteeseen tositarkoituksella.
Ei suinkaan sen mukaan kuinka helposti tai minkä tasoisilta miehiltä he voivat saada seksiä. Silloinhan kaikki naiset olisivat YT-naisia.
Kyllä ylipainoiset naiset yleensä AT-naisia ovat, sillä harvemminpa heitä kovin laadukkaassa miesseurassa näkee. Jos näkee, silloinkin kyse on yleensä pelkästä seksisuhteesta.
Liveästi pyöreät naiset ovat yleensä kai KT-naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1042301
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231430- 1291428
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311424- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82806