Itselläni on alahuuli lävistetty kolmesti, mutta vain yksi koru enää tulehtumisen ja korun hukkumisen vuoksi. Nyt olen menossa korjaamaan tilanteen ja vasemmalle puolelle tulee uusi koru sekä keskelle. ^^
Muualla minulla ei sitten lävistyksiä olekaan enkä haluakaan. Minkäslaisia suunnitelmia teillä on. : )
Minkä lävistyksen aiot ottaa seuraavaksi? : )
57
960
Vastaukset
- 13+4
Kullin läpi 2" kupariputken ja palleihin roikkumaan lehmän kellon
- kapteeni kaihi
Korvissa on yht. 7 lobea, helix ja forward helix, sit on vielä nenänsivu ja kielilävistys. Kielilävistyksen saamiseksi oli hirvittävä valtataistelu ja tältä erää olen erittäin tyytyväinen siihe mitä mulla nyt on. Oon tehny itselleni lupauksen, että sitten kun on sixpäk ollut pari vuotta, hankin napalävistyksen.
- piercings<3
Mulla on rusto ja napakoru, mut kielikorua haluisin kovasti ja hipsejä!
- Minn85.
Voi, mulla on ollu muutamia lävistyksiä aikanaan (kamala kun kuulostan vanhalta..). Snakebitesit kahteen kertaan, labret keskellä, angelbitesit, medusa, septum, kieli, smiley, tongueweb.. Jotkut samaan aikaan, toiset taas eriaikaan. Ja sitten oli microdermal. Syystä jos toisesta oon ne pois ottanut, esim työpaikan hygieniasääntöjen takia.
Nyt tekis mieli ottaa septum uusiksi. Huulten alueelle en välttämättä enää ottais. Tai no ehkä vertical medusa olis kiva. - lantio
Toinen lantiosurface ois jees :)
Tällä hetkellä on siis kieli, madonna, nostril, smiley, 7 lobea, 4 outer conchia, tragukset, lantio, napa ( surface navan alla vaakatasossa), forward helix ja niskassa microdermalit. - m 21
nännit olis kiva käydä reijittämässä :P
Nyt 2 peruskorvaa, kieli ja huuli - tujtuj
Mulla on nyt normikorvikset joista toista on venytetty 6mm ja huulikoru alahuulen alla keskellä tapilla. :) Labretiksi sitä kai kutsutaan. Tykkään ihan sikana.
- suckmypiercing
seuraavaks frowny ja tongue web
- ianthe
hmm, itselläni otatin eilen uusin lävistys, nänniin (ei satu ihmeen kyllä ollenkaan?) ja pari kuukautta sitten surface niskaan. aiemmin oli ollut kulmassa 2kpl (poistin uloskasvamisen vuoksi) ja rustossa yhteensä 6 lävistystä, 1 indrustal ja 3 ylälehdillä ja 2 keskimmäisessä. harkitsen nyt lisää lävistyksiä mutta en kuitenkaan haluaisi kasvoihin. ehkä korvaan vielä 3 rustolävistystä tekeillä.. ehkä myös ranteeseen surface, pitää vielä tutkia siitä enemmän ja tehdä sitten päätöksen. :) kuinka pitkän aikavälien otatatte uusia lävistyksiä?
- Never
Ei ole eikä tule. Lävärit on kauheita. Mutta makunsa kullakin.
- M 50
Penisrenkaan aion ottaa, kunhan kerkiän.
- olli
laittakaa likat klitorikseen joku rengas siitä naru varpaaseen niin saatte hyvän orkun kävelessä.13 4 oli paras lävistys,
- mää meinaan ottaa
peräaukon reunoihin 10 kpl renkaita. nätin näköinen.
- chille-91
Ollut:
- napakoru
-kulmakoru 2kpl
-huulikoru (keskellä)
-10 korvareikää
Nykyään:
-nännikoru (1kpl)
-tragus molemmissa korvissa
-rustolävistys korvassa
- tavalliset korvareijät 2kpl
-microdermal (1kpl vasemmalla ohimossa)
Korvat oli niin epäsiistin näköset, joten päättiin puolet koruista ottaa pois.
Napakoru kasvoi ulos kun pikkutyttönä ite sen tein.
Huuli-ja kulmakorut tuntu olevan vaan tiellä, joten luovuin niistäkin.
Tämän hetkinen määrä lävistyksiä passaa mulle, ehkä joskus otan ammattilävistäjällä napakorun uudestaan,
kunhan pääsen ensin tästä "pelastusrenkaasta" eroon. ;)
Mun osalta nuo lävistykset oli semmonen teini-iän vaihe, en niitä kadu kuitenkaan, sillon ne näytti hyvältä ja tykkäsin niistä. Nykyään suosin siistimpää ja "asiallisempaa" ulkonäköä. Jokainen tyylillään. :) - chille-91
Ainiin, onhan mulla myös kielikoru. Ihan unohtu kun ollu jo niin kauan se.
- Anja-Erkki
Olen ruvennut syömään terveellisesti ja laihtunut niin paljon, että vyöhön pitäisi taas lävistää yksi reikä lisää.
- asdf7
Nyt on:
Kieli
Snake bites
Rusto
Korvalehdet
Seuraavaksi aion luultavasti ottaa industrialin kunhan toinen korva on tarpeeksi parantunut, että sillä voi nukkua normaalisti. Korvalehdet aion venyttää 8 tai 10mm.- Mohikaanimake
Venytys on out, minä poistatin korvalehdet kokonaan ja siirrätin ne pakaroihin.
- tsöbinä
mul on tröböt 2kpl sit on höböt 4kpl kullissa ja sit on tsrilut perseessä 3kpl ja hiksit varpaissa,mut sit tuli reikiä saappaisiin ja mä jouduin vaihtaa ne truileihin.
- Lävistämätön umpiluu
Kaikille teille lävistäjille:
Paras lävistys on kunnon terävä rautakanki pään läpi, siten että takuulla lävistää aivot oikein kunnolla keskipisteen kautta!!! Sitten ette enää tarvitse lävistyksiä lisää. Sukulaisetkin voi iloita, että nyt se hullutus loppui!!! - Juu ei
Lävistykset on siis niin out, sama ku laittais Star Trek -univormun vanhojen tanssiin....
- Aivojen läpi
Harjateräs,sitten oon niin ihku ja kuul.
- harjateräs
sain idiksen että 12mm betoniteräs läpi pakaroista arsea hipoen.
kolkytsenttiä yli kummaltakin puolen ja niihin päihin lihakoukut.
siihen sitte pari rengasta että nämä mun kaksi perhandilaista voi mua nykiä minne haluaa.kun ei mulla omaa tahtoa ole.tietty noi hauvat enste tatuoitava ja parturoitava kuulapäisiksi......sittehän myö paskotaan neljä kasaa....ja naapurit tykkää.
homoilu on miesten hommaa ja ilman litorisrengasta pärjää mieskin lesboseurassa jos pitää naisista..naks.
- Extreme-Erkki
Otan tuumaa vahvan pultin päästä läpi, tungen golfpallon ahteriini ja tatuoin otsaani "valopää".
- Extreme-Erkki
Otan tuumaa vahvan pultin päästä läpi, tungen golfpallon ahteriini ja tatuoin otsaani "valopää".
- Extreme-Erkki
- reiätön
Ajattelin pernaan ottaa yhren. Haloo! Eiks toi lävistysvillitys oo jo niin last season? Rautaa vähemmän feissiin.
- PeräAhtari
Mulle tuli joku aika sitten iso pullistuma takareikään ja ajattelin siihen suonimakkaraan ottaa kunnon lävärin roikkumaan. Samalla sais veretkin iskettyä siitä pois eikä tartteis rasvata. Ois jotain mitä esitellä saunaillassa.
- sais olla
naisilla enemmän noita lävistyksiä rintojen välissä.
näkis niitä ketun-neniä siinä samalla kun kuitenkin pitää se läväri näkyä.niinkun noi tatskatkin.
persiin päällä jos perhonen niin onhan se näytillä oltava joka fuckin baaritiskillä..ihan out noi kummatkin lajit.
- Genitaaleihin kai
Kaipa minä ottaisin sellaiseen paikkaan, mihin haluaisin sen syövän syntyvän. Niin kuin kaikki kai tietävät, lävistykset ja tatuoinnit toimivat tehokkaasti ihosyövän aiheuttajina.
- cddvmij
pillu läväri oisi kiva ja ukolle kulli läväri ja kasseihin ukolle tiukuja yeaaah
Ittelläni on nyt snake bitesit, labret ja septum. Mulla on mieles, et ottasin smileyn, medusan, bridgen ja poskiin. En si tiiä minkä noista otan ens kerralla, ku pääsen Helsinkiin mun luottolävistäjälle. Voipi olla et otan poskiin :)
- MotionlessInpain
Tällä hetkellä rusto ja septum (venytykset) :) mutta tämä ei ole riittävästi vielä >D seuraavaksi aion hankkia luultavimmin spider bitesit ja surface lävistykset soliskuiden alle :)
- Prinssialbertt
Prinssi albert harkinassa :)
- tossavainen2
mulla on kielessä navasssa huulessa ja korvissa on yht 7reikää ja rakas smile
- cyb3
Tällä hetkellä omistan 3 microdermalia otsassa, bridge, septum, posket, medusa, 3 kipaletta koruja alahuulessa, kielikorun ja korvan lehden venytykset (oikea 8 mm, vasen 10 mm (molemmista tulossa väh. 16mm.)).
Tulossa olisi enään korviin... kaiketi, eli:
oikea korva: 2x helix, anti-helix ja sitten lehteen toista reikää, jota sitten venyttelemään.
vasempaan: industrial ja sitten lehteen toista reikää, jota sitten venyttelemään ehkä jonkinnäköstä muuta. - 21v urospelle
tällä viikolla olis tarkotus lävistää nännit ja alahuuli, kaikki kerralla... kipua ootellessa :) kulmalävistys löytyy jo
- Möff
Haluisin alahuulen alapuolelle siihen toiselle puolelle korun, haluisin myös kieleen ja kulmaan... Tuntuu vaan ettei facial piercings oikein ole se mun juttu vaikka ne kivalta näyttääkin niillä keille se sopii, itselle vaan ei oikein tunnu istuvan :( mutta seuraava tulee olemaan helix oikeeseen korvaan ^^
- Lävistystyttö
Mul on nyt larbet (vasemmalla puolella), ja seuraavaksi otan navan tai kielen
- Lävistystyttö
Sori Kirjotusvirhe labret mul on:)
- juustomakkara
Lävistystyttö kirjoitti:
Sori Kirjotusvirhe labret mul on:)
Löytyy yhteensä 6 korvanreikää joista 3 rustossa sekä septum. Lokakuussa tuun ottamaan joko smileyn tai kielen, ellen sitten jotenkin siihen mennessä ole ihastunut johonkin muuhun lävistykseen. :) Tosin tuskin, niin kauan olen tuota kieltä himoinnut että huhhuh, ja kyllä smiley olisi ihanan erilainen. :D
- piercinglover
Mulla on 3 reikää molemmissa korvissa ja napakoru :) Huomenna menossa ottaan huulikorun alas oikeelle puolelle :D Vähän jänskättää mut ehkä mä selviin ! :P
- mmik-su
Snake bitesit (tai miten lie kirjotetaankaan) TAI Medusa D: En oo vielä päättäny (:
- mä vaan
korvis yhtees 4 lobea ja tragus ja rusto ja seuraavaks aion ottaa smileyn
- huulikoru
Itselläni on kulmakoru, sekä septum. Tarkoituksena hankkia huulikoru. :)
- DJTeddy
Itse haaveilen ekasta lävistyksestä, joka tulisi olemaan vasemmassa kulmassa, joka toteutuu todennäköisesti alkutalvesta (:
- nuorinainen
Itellä nyt kolmet korvikset alhaalla ja kahet ylärustos ja napakoru, korviksia tarkotus ottaa lisää, molempiin ehkä 5 lisää ni sit ois korvat alhaalta ylös rei'itetty tasavälein. Nännit aion kans lävistyttää lähiaikoina.
- lifemocker
tuskin mitään. eiköhän nämä 2 riitä
- minööööfkldm
mulla on 4 perus korvakorua ja napakoru :) !
- moimoi35
5 lobee, tragus,helix ja seuraavaks aion ottaa smileyn
- Ieidaa
Eilen otin rustoon yhden korun... Kelikoru on sellanen minkä haluaisin viellä :)
- nololapsi
itellä nyt 1 3 korvakoruu mut ei varsinaisia läväreitä. Snakebitesit haluaisin, enää tarttis vanhemmat saada suostumaan.
Ja näille jotka sanovat läväreiden olevan 'lastseason' eikö samaa voi sanoa mistä tahansa. Kaikki muotivillitykset menee ohi, mutta jotkut tykkää niistä oikeasti. argh. - vee-ille
Lävistyksiä löytyy 7mm venytykset molemmissa korvissa, helix toisessa korvassa, kieli ja molemmat nännit. Seuraavaksi tulossa labret ja kulmalävistys, todennäköisesti jäävät viimeisiksi.
- Kielikoruuuuuhuh
Nyt:
Kielikoru
Napakoru
Venytys
Normikorvikset x3
Ollut:
Rusto....ei arantunut hyvin nii otin ois
Kielikorun otin vasta nii aattelin seuraavana ottaa sen rustokorun jos se nyt parantuis :) - bellybutton8
nyt on vaa 4 lobea (1 3) ja seuraavana aijon ottaa napakorun!
- rauta SUUUU
Nyt löytyy:
-kielikoru
-napakoru
-smiley
-normikorvikset
ja on ollut nenäkoru mut meni umpeen ja huulilävistyst hankkimas :P - shottydown
Itselläni on alahuulessa enää jäljellä yksi. Joskus vannoin etten ota muuta kuin kaksi huuleen (snake bites), mutta nyt olen alkanut haaveilemaan myös kulmakorusta ja bridgestä.
Tänään kuitenkin menen ottamaan neljännen kerran vasemmalle puolelle alahuuleen sekä keskelle. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81637Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031206
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 751107
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922