Mitä tarkoittaa Tullilaitoksessa YT neuvottelut

Arvot :)))))))))

Tulossa olisi semmoset Tullilaitoksen " työnantajan" taholta mutta kukaan ei ole ainakaan minua neuvonut miten siinä pitäisi menetellä...
Olen kuullut että sanelupolitiikka on se mitä kyseinen työnantaja pitää vain mahdollisena.Osallisena pitäisi olla näiden "pellehermannien" kokouksessa,entä jos en ole...

17

399

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulatullallaa

Jos nyt oikein ymmärsin, niin kerrot edustavasi henkilöstöä. Jos jäät pois petät heidät, jotka ovat sinut valinneet edustajakseen. Pitäsiköhän sinun oikeesti kysellä neuvoja ammattiliitosta, ennen kuin teet mitään, ja sitten myös noudattaa niitä neuvoja tai sitten luovuttaa paikkasi sellaselle, joka osaa toimia?

• :) 123

Kiitti vitusti :)

• Jotain 11

Urpona kuuntelet "työnantajan " jupinoitaan joilla ei ole järjellistä merkitystä ainakaan työn teon tehostamisen kanssa.

• JOHTAJA MÄÄRÄÄ

Ne vaan tarkoittaa sitä että virat siiretään sinne jonnekkin....missä ei ole mitään....ja kukaan ei tiedä mitään....mutta jossain on jotain....josta kukaan ei tiedä mitään....

• Tangoa vaan

Eli palo hukassa kuten yleensä...

• HUH HUH tätä touhua

Kyllä ja nimenomaan Virkamiesliitolta !!!!

• Siis mitä ????

Yleensä liitot on sitä varten että hoitavat kuten kaikki me sen tiedämme niin jäsenistön etua.Eikö teillä sitten ole hoidettu asiaa kuten pitäisi ?

• Lopen vituuntunut

Varmaan joo.Tai en tiiä.Kyl kait.Tuntu noilla olevan kiireisempiä asioita menossa ku toisten etujen valvonta....

• Mikä virkamies ?????

Risteilyt ja seminaarit jotta julkikuva saadaan "trendikkääksi" jeps.Maksa sinä ! Minä en !

• georg Otsa

Huomenna mennään Talliinnaan saatanan kateelliset

• Se siitä

Tässähän tämä sitten jo tulikin selväksi.

• MOT ??

MOT ????

• +24

Menettelet siten että ryhdyt katselemaan uusia työpaikkoja vai oletko tullut aivan avuttomaksi valtion leivissä.

• Ai mää vai----

Varsinainen ÄLYNJÄTTILÄINEN TAAS ASIALLA.... luoja lisää tuollaisia pahkasikoja valtionhallintoon...

• Pimpsaloora

Taidat ja olet valtionhallinossa töissä. Olethan pitänythuolen että kahvi on keitetty ;)))
      loorassa...

• Kun et tiedä12

Kuule pimpsaloora. Työnnä sormeasi looraasi ihan rauhassa.Ja orgastisen "looraasi" jota sinulla tuskin edes on niin älä viitsi enää..

• Säästäkää

Tässä nämä työttömätaas kirjoitelevat sossun turvin...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2406
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1471
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      642
      1004
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe