Vanhemman miehen iskeminen

EpätoivoinenL

Olen parikymppinen nainen ja olen aina ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä. Ongelma on, että en saa mitään yhteyttä sellaisiin vanhempiin miehiin, jotka minua kiinnostaisivat. Joka paikassa saa lukea, että miehiä kiinnostaisi nuoremmat naiset, mutta eipä näytä siltikään kelpaavan. Ongelmana luultavasti on se, että olen liian lapsellinen. Saisin kyllä oman ikäisiäni, mutta valitettavasti en tunne heitä kohtaan mitään ihastuksen / seksuaalisen kiinnostuksen tunteita, vaikka toki muuten nämä minusta kiinnostuneet ikäiseni miehet ovat ihan mukavia olleetkin.

Miten teihin vanhempiin miehiin tehdään vaikutus? En ole ulkonäöltäni mikään hirvitys, olen mielestäni ihan mukava vaikkakin ehkä "lapsellinen". Mutta en vain jaksa esittää mitään tylsää aikuista varsinkaan tässä iässä jos nyt koskaan. Enkä tarkoita lapsellisuudella mitään bilettämistä ja ryyppäämistä. Ja ihan oikeaa suhdetta etsin, en mitään perhettä ole perustamassa eikä pelkät panosuhteet kiinnosta.

19

2229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies28v.

On aina hyvä jos ei halua esittää. En nyt haluaisi kuulostaa vanhalta ja viisaalta mutta vitut minä tätä osaa saarnaamattakaan sanoa.

Heikkoutensa tunteminen voi olla vahvuus mutta homman voi myös ns. kusta. Nääs paitsi että se on vahvuus, se on myös melkoinen houkutus. Uskallatko olla oma itsesi jos ajattelet että se ei kelpaa? Maltatko tosiaan olla oma naiivi itsesi jos keksit tilaisuuden päteä? (Ennen kuin vastaat ylpeästi "kyllä" tai teennäisen vaatimattomasti "en" mieti ketä oikeastaan huijaat.) Tilaisuus voi olla niin naurettavan selkeä ja hopeatarjottimella että siitä kieltäytyminen vaatii paitsi melkoista itsekontrollia myös itsensä tuntemista ja tarkkailua.

Rohkeutta olla mitä on, niin asiat menee parhaiten! Ja sattuu ihan suoraan sieluun sillon kun ei menekään. Mutta kerrankos sitä surkuttelee muutaman vuoden ajan särkynyttä sydäntä ja vuodattaa katkea sappea pitkin nettiä. Been there done that. Ei siihen kuole jossei itseään tapa. :D

• Aito mies

Heip ap,

minkä ikäistä olet suunnilleen etsimässä? Olen itse reilu nelikymppinen ja varmaankin jossain vaiheessa lähtitulevaisuudessa vapailla markkinoilla ja ehkä perhettä perustamassa. Ja en ole etsimässä mitään sivu- tms suhdetta, vaan sitten kun jotain sovitaan niin sen mukaan eleteään

Muuten asiat on kunnossa, on työtä, harrastuksia, varallisuutta, ulkonäköä jne.

Sitten mistä löytää vanhempia (kunnollisia) miehiä muulla? Esim kaupasta :) Tässä on aika hauska ketju, kuinka homma etenee pikkuhiljaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11164246 tai kuntosalilta tai koirakävelyltä jne, kyllä niitä paikkoja löytyy :)

Palaile jos kiinnostaa jutella enempi.

• shark mac

Eiköhän sun kannattais mieluummin lukea Suomen parasta iskemiseen liittyvää Pleieri blogia ja noudattaa sen oppeja. Dino Rex tekee näin ainakin mun tietääkseni ja se tietää naisista paljon.

• about30v-m

Mitä lie tuo sinun mainitsemasi lapsellisuus tarkoittaa? Eipä näytä silti kelpaavan? Käynyt taas niin, että kerran olet jotain miestä vilkaissut, ja hän ei sen perusteella osannut tulla juttelemaan?

Anyways, kun nätti nuori nainen tulee juttelemaan, niin yleisesti ottaen kyllähän siinä ainakin pieni kiinnostus herää. Jos vaikutuksen haluat tehdä, niin aloita sillä että pyydät treffeille. Naiset ei sitä harrasta muutenkaan, niin sillä kyllä tekee vaikutuksen. Vaikka ei olisikaan vapaa mies, niin imartelevaa silti. ;-)

Ymmärrän kyllä miksi hieman vanhemmat miehet voivat kiinnostaa, koska parikymppisen ja kolmekymppisen jutut ja käytös ovat yleisesti ottaen ihan eri tasolla. Mutta osuuko sitten yhteen tuon mainitsemasi "lapsellisuuden" kanssa.

• ukko 42v

Netti on täynnä seuranhakumahdollisuuksia. Mikä on sinusta "vanhempi" mies? 30, 35, 40, 50, 60, 70?

Haetko kumppania, deittikaveria vai seksiseuraa?

Seksiseuraa löydät varmasti helposti, itsekkin panisin koska vain parikymppistä pimatsua. Se voi olla jo vähän haastavampaa jos etisit miestä joka menisi kanssasi syömään tms. aktiviteettiin, jos seuralainen näyttää tyttäreltä.

• EpätoivoinenL

En missään nimessä etsi seksiseuraa. Etsin enemminkin seurustelusuhdetta. Perheen perustaminen ei kiinnosta. En etsi mitään loppuiän kestävää suhdetta vaan mielestäni, kun suhteessa ollaan, niin siinä ollaan niin pitkään kuin molemmista tuntuu hyvältä. Eli käytännössä rajaan jo pois ne miehet, jotka haluavat perustaa perhettä nyt tai lähitulevaisuudessa.

Vanhemmalla miehillä tarkoitan noin 35-60-vuotiasta. Mutta kuitenkaan en halua miestä, jolla on lapsia. Eli käytännössä kriteerini ovat aika tiukat, kun suurimmalla osalla tuon ikäisistä mieistä joko on jo lapsia tai halu niitä saada heti.

Harmittaa kovasti, että nuoremmat ei kiinnosta. Yiritin kerran seurustella mukavan ikäiseni miehen kanssa, mutta minun piti lopettaa suhde, koska en yksinkertaisesti tuntenut häntä kohtaan mitään ihastumisen tai rakkauden tunteita. Hän ei myöskään seksuaalisesti kiihottanut minua.

En vaan oikein tiedä, mikä minussa sitten on vialla. Tuntuu, että moni muu ikäiseni voisi kelvata, mutta minä en. Yleensä nämä vanhemmat miehet iskevät semmoisia ikäisekseen aikuisesti pukeutuvia, kolmekymppisesti käyttäytyviä parikymppisiä. Itse olen aina ollut pikkuvanha, mutta tykkään pukeutua nuorekkaasti ja en ota elämää turhaan vakavasti. Bilehiiri en ole, mutta minua ei haittaa jos mies on. Lähden kyllä bilettämään jos minut vaan mukaan kutsutaan. Omasta kaveripiiristäni ei vaan löydy sellaisia ihmisiä, joilla olisi tapana bilettää.

• Aito mies
        EpätoivoinenL kirjoitti:

En missään nimessä etsi seksiseuraa. Etsin enemminkin seurustelusuhdetta. Perheen perustaminen ei kiinnosta. En etsi mitään loppuiän kestävää suhdetta vaan mielestäni, kun suhteessa ollaan, niin siinä ollaan niin pitkään kuin molemmista tuntuu hyvältä. Eli käytännössä rajaan jo pois ne miehet, jotka haluavat perustaa perhettä nyt tai lähitulevaisuudessa.

Vanhemmalla miehillä tarkoitan noin 35-60-vuotiasta. Mutta kuitenkaan en halua miestä, jolla on lapsia. Eli käytännössä kriteerini ovat aika tiukat, kun suurimmalla osalla tuon ikäisistä mieistä joko on jo lapsia tai halu niitä saada heti.

Harmittaa kovasti, että nuoremmat ei kiinnosta. Yiritin kerran seurustella mukavan ikäiseni miehen kanssa, mutta minun piti lopettaa suhde, koska en yksinkertaisesti tuntenut häntä kohtaan mitään ihastumisen tai rakkauden tunteita. Hän ei myöskään seksuaalisesti kiihottanut minua.

En vaan oikein tiedä, mikä minussa sitten on vialla. Tuntuu, että moni muu ikäiseni voisi kelvata, mutta minä en. Yleensä nämä vanhemmat miehet iskevät semmoisia ikäisekseen aikuisesti pukeutuvia, kolmekymppisesti käyttäytyviä parikymppisiä. Itse olen aina ollut pikkuvanha, mutta tykkään pukeutua nuorekkaasti ja en ota elämää turhaan vakavasti. Bilehiiri en ole, mutta minua ei haittaa jos mies on. Lähden kyllä bilettämään jos minut vaan mukaan kutsutaan. Omasta kaveripiiristäni ei vaan löydy sellaisia ihmisiä, joilla olisi tapana bilettää.

No voihan. Onko tuo lapsettomuus ehdotonta? Omani nimittäin alkavat jo olla maailmalla eli 18 ja 16v, että sen puoleen eivät juurikaan ole esteenä.

Ja olen tosiaan vielä aviossa, mutta se on kuollutta. Nyt, kun lapset alkaa olemaan maailmalla niin syyt roikkua yhdessä on jo erittäin vähissä.

• EpätoivoinenL
        Aito mies kirjoitti:

No voihan. Onko tuo lapsettomuus ehdotonta? Omani nimittäin alkavat jo olla maailmalla eli 18 ja 16v, että sen puoleen eivät juurikaan ole esteenä.

Ja olen tosiaan vielä aviossa, mutta se on kuollutta. Nyt, kun lapset alkaa olemaan maailmalla niin syyt roikkua yhdessä on jo erittäin vähissä.

No pienet lapset sinänsä esteenä, että ne vievät miehen kaiken ajan enkä halua sekaantua sellaisiin kuvoihin jo lastenkin ja lasten äidin vuoksi. Ja mies, jolla on jo aikuiset lapset... No mielestäni ei ole sopivaa enää sen ikäisen miehen seurustella niin paljon nuoremman naisen kanssa, että nainen on lähempänä lasten ikää kuin miehen ikää.

• Aito mies

He hee, aika hauskasti. Ensin kirjoitat, että mies 35-60v. Ja nyt sitten, että miehen ei sovi seurustella, jos seurustelisi lähellä omien lastensa ikäistä. Eikös tuossa ole ristiriita?

Tämän ikäisensä juoksut on juostu ja kotkotukset on kotkotettu, että voi keskittyä lapsiin, töihin, harrasteisiin, kodin askareisiin, matkusteluun ja totta kai omaan naiseen, kunhan sellainen taas sattuu kohdalle.

Ja omien lasten kohdalla niin ovat omillaan 1-4v:n sisällä, että ei niistä pitkään tarvitse isoa huolta kantaa. Pientä huolta totta kai aina, sitä se vanhemmuus on.

• EpätoivoinenL

No uskon, että jonkin verran löytyy sellasia miehiä tuostakin ikäjoukosta, jolla ei ole lapsia. Mutta en yksinkertaisesti halua seurustella miehen kanssa, jonka lapset samaa ikäluokkaa kuin minä. Monet varmaan sen ymmärtävätkin.

Itse rakastan matkustelua ja tykkään lähteä ihan yhtäkkiä sen enempää suunnittelematta matkalle. Tällainen elämäntapa ei sovi miehelle, jolla on lapsia. Ja seurustelu jo itsessään veisi liikaa aikaa. Lapselliselle miehelle varmasti löytyy seuraa muista lapsellisista naisista, jolloin molemmat henkilöt ymmärtävät lapsielämän.

• Aito mies
        EpätoivoinenL kirjoitti:

No uskon, että jonkin verran löytyy sellasia miehiä tuostakin ikäjoukosta, jolla ei ole lapsia. Mutta en yksinkertaisesti halua seurustella miehen kanssa, jonka lapset samaa ikäluokkaa kuin minä. Monet varmaan sen ymmärtävätkin.

Itse rakastan matkustelua ja tykkään lähteä ihan yhtäkkiä sen enempää suunnittelematta matkalle. Tällainen elämäntapa ei sovi miehelle, jolla on lapsia. Ja seurustelu jo itsessään veisi liikaa aikaa. Lapselliselle miehelle varmasti löytyy seuraa muista lapsellisista naisista, jolloin molemmat henkilöt ymmärtävät lapsielämän.

Nooh, en ole aivan samaa mieltä. Matkusta töiden puolesta ulkomailla vajaat 100 pvää vuodessa. Eikä ne lapset estä sitä, miten ne estäisivät muuta matkustamista suunniteltua tai suunnitelematonta?

Enkä oikein usko, että seurustu vie liikaa aikaa. Käytän harrasteiseen n. 20t viikossa. Pikkasen jos tinkii töissä matkustamisesta ja harrasteista niin ehtii keskittymään naiseenkin :)

• wacfteinerilasi

Itse olen 17 ja tulen parhaiten yli kolkyt vuotiaiden miesten kanssa toimeen..
      vielä paremmin yli nelkyt..

jutut ehkä pervoja. mitään pervouksia en ole tehnyt. mukavaa juttelu seuraa. viihdyn erittäin hyvin vanhempien miesten seurassa.

• miss17:)

Itsekkin olen seittemäntoista ja en tiedä mikä siinä on mutta vanhemmat miehet vetävät jalat alta :)

Ja musta vielä tuntuu, ettei ne tajua sitä, kuinka komeita ne on. Ja just sekin viehättää niissä, ettie ne ole mitään tyhmiä vaan niitten kanssa on voinu jutella monesti syvälläsiäkin.
      KIITOS teille herrasmiehille, pelastatte useesti mun päivän :)

• mikalaisista miehista sa oot konkreetisestti kiinnostunut.....miehia on erialaisia

• kunnollinen35

rehellinen,luotettava,venäläinen tai virolainen 40 olisi mukava tavata.tehdä yhdessä kaikke kivaa...

• ex n30

toivottavasti sinun rakkautesi hannes löytyy täältä ym sivuilta...hyvä että jaksat yrittää...toivoa pitää olla..

tervis ex

• i like it

mä oon 14 v ja rakastan aivan älyttömästi yli 25 vuotiaita

• Lissuhanibeibe

Ootko lukenu Pleieri blogia? Lue vaikkapa http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html ja uskon, että ongelmasi on ratkaistu. Tee itse aloitteita, pyydä puhelinnumeroita, järjestä treffejä, ole avoin ja seksuaalinen. Kaikki vanhemmat eivät sua tietty halua mutta osat haluaa ja keskity heihin. Haluutko lähinnä pelkkää seksiä vai vakavampaa suhdetta? Kerro vielä tarkemmin mitä haluat ja Lissu vastailee ;)

• lifemocker

niin kyllä nuoria tyttöjä voi panna, mutta ei niitten kanssa kunnollista parisuhdetta saa aikaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe