Tajusin

normaali mies

äsken, että kukaan ei ole koskaan rakastanut minua.

9

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • past time girl

Täällä nainen, jota ei ole kukaan rakastanut. Itsekin havahduin tähän totuuteen jokin aika sitten. Ihan sellaiset pikkujutut tekevät surulliseksi; en ole koskaan saanut mieheltä syntymäpäivälahjaa, en mitään kaunista, ei helliä sanoja, huolenpitoa, turvallista oloa, ei kainaloa johon painautua. Aika järkyttävää. Takana loistava parisuhdetulevaisuus. Mutta varoitettiinhan minua. Ei olisi pitänyt odottaa juuri niin oikeaa vaan asettua elämään jonkun hyvän mukavan miehen kanssa. a-men.

• mietin vain

Tottaksi se oli hyvä odottaa oikeaa. Onko miehesi narsisti? Et voi hyvin nyt suhteessa. Kannattaako raahata mies pariterapiaan. Se ei tietty auta jos olisi narsisti.

• past is lost
        mietin vain kirjoitti:

Tottaksi se oli hyvä odottaa oikeaa. Onko miehesi narsisti? Et voi hyvin nyt suhteessa. Kannattaako raahata mies pariterapiaan. Se ei tietty auta jos olisi narsisti.

Niinpä niin varmaan, mutta nyt onneksi se suhde on takanapäin. Kelloa ei voi kääntää taaksepäin, harmi. No mutta, ehkäpä tässä tapahtuu jotain suhde-evoluutiota...

• Sama homma. Moni ei saa rakkautta kuten minä. SItä väkisinkin miettii et joutuuko olemaan yksin kuolemaan saakka ja ei mulla ole syytä uskoa että tilanne muutuu paremmaksi.

• ei vaivuta epätoivoo

en tiedä kirjoittajien ikiä, mutta toisaalta mitä sen on iällä väliä...sitä ei voi koskaan tietää milloin se hetki yllättää, että oikea kumppani ilmestyy elämään ja toisekseen voi olla niin, että teitä on jo rakastettu/rakastetaan...maailma on väärällään tarinoita joissa todetaan ettei ko henkilö koskaan uskaltanut kertoa tunteistaan rakkautensa kohteelle!

• past time girl

Kiitos tästä muistutuksesta. Hyviä kohtaamisia ja rakkautta kaikille etsiville! Ehkä meidän aikamme tulee vielä.

• Tajua lisää

Älä puhu soopaa. Vanhempasi varmasti tekevät niin, välittävät ainakin kovasti ja se on oikeampaa sitä lajia soopaa, mistä puhut, kuin parisuhepelleilyt.

• eräs nainen

Ei minuakaan, sellainen jota olen itse rakastanut.

• lalalaa

Asioilla on tapana järjestyä. Sitä odotellessa kyllä useasti tuntuu todella pahalta, mutta tulee päivä jokaiselle, jolloin voipi hymyillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3148
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2971
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2332
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      192
      1514
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe