Tajusin

normaali mies

äsken, että kukaan ei ole koskaan rakastanut minua.

9

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • past time girl

Täällä nainen, jota ei ole kukaan rakastanut. Itsekin havahduin tähän totuuteen jokin aika sitten. Ihan sellaiset pikkujutut tekevät surulliseksi; en ole koskaan saanut mieheltä syntymäpäivälahjaa, en mitään kaunista, ei helliä sanoja, huolenpitoa, turvallista oloa, ei kainaloa johon painautua. Aika järkyttävää. Takana loistava parisuhdetulevaisuus. Mutta varoitettiinhan minua. Ei olisi pitänyt odottaa juuri niin oikeaa vaan asettua elämään jonkun hyvän mukavan miehen kanssa. a-men.

• mietin vain

Tottaksi se oli hyvä odottaa oikeaa. Onko miehesi narsisti? Et voi hyvin nyt suhteessa. Kannattaako raahata mies pariterapiaan. Se ei tietty auta jos olisi narsisti.

• past is lost
        mietin vain kirjoitti:

Tottaksi se oli hyvä odottaa oikeaa. Onko miehesi narsisti? Et voi hyvin nyt suhteessa. Kannattaako raahata mies pariterapiaan. Se ei tietty auta jos olisi narsisti.

Niinpä niin varmaan, mutta nyt onneksi se suhde on takanapäin. Kelloa ei voi kääntää taaksepäin, harmi. No mutta, ehkäpä tässä tapahtuu jotain suhde-evoluutiota...

• Sama homma. Moni ei saa rakkautta kuten minä. SItä väkisinkin miettii et joutuuko olemaan yksin kuolemaan saakka ja ei mulla ole syytä uskoa että tilanne muutuu paremmaksi.

• ei vaivuta epätoivoo

en tiedä kirjoittajien ikiä, mutta toisaalta mitä sen on iällä väliä...sitä ei voi koskaan tietää milloin se hetki yllättää, että oikea kumppani ilmestyy elämään ja toisekseen voi olla niin, että teitä on jo rakastettu/rakastetaan...maailma on väärällään tarinoita joissa todetaan ettei ko henkilö koskaan uskaltanut kertoa tunteistaan rakkautensa kohteelle!

• past time girl

Kiitos tästä muistutuksesta. Hyviä kohtaamisia ja rakkautta kaikille etsiville! Ehkä meidän aikamme tulee vielä.

• Tajua lisää

Älä puhu soopaa. Vanhempasi varmasti tekevät niin, välittävät ainakin kovasti ja se on oikeampaa sitä lajia soopaa, mistä puhut, kuin parisuhepelleilyt.

• eräs nainen

Ei minuakaan, sellainen jota olen itse rakastanut.

• lalalaa

Asioilla on tapana järjestyä. Sitä odotellessa kyllä useasti tuntuu todella pahalta, mutta tulee päivä jokaiselle, jolloin voipi hymyillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe