Missä hyypiö seilaat? Kukaan susta tiiä mitään. Mihin oot kadonnu. Olis asiaa tärkeetä. Tuntomerkit: komea atleettinen erittäin hyvin varustettu! Pliis!
Marko Tikkurila
10
767
Vastaukset
- ME likki
Oiskohan Marko? Marcoksi muuttanut vuosia sitten, komea ainoastaan omasta mielestään?? Ai Tikkurilassa nykyään, välillä Torniossa, Porissa, Tampereella ja vaikka missä milloinkin???????
- Urbaanilegenda..
Sähän sen tiedät!!Olkoon missä tykkää, mitä se teille kuuluu??Komeus on katsojan silmissä,paitsi tässä tapauksessa.Äijällä yli tuhat kaatoa alla,ei mikään atm luuseri..
- Marko K-kedosta
Vai olen mä hyypiöksi jo päässyt? Mistäs moinen kunnia ja arvon nousu? Noh ehkä sadan vuoden päästä ollaan sitten normaalin ihmisen tasolla? Ota yhteyttä oikeassa elämässä jos on asiaa ei täällä. Kiitokset kauniista sanoista.
Öitä.- Lerbaaniugenda
Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??
- Kuka Marko??
Lerbaaniugenda kirjoitti:
Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??
Kenelle meuhkaat ja kuka olet??Lerbaaniugenda!!Aika yksinpuhelua sinulla..
- Marko K-kedosta
Lerbaaniugenda kirjoitti:
Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??
En vedä ketään raiteiltani tai puhu pahaa naisista. Varmaan ovat tarinat vääristyneet matkalla korviisi.
Ei pidä uskoa kaikkea pahaa mitä muilta kuulee. En minäkään usko pahoja puheita muista ihmisistä enkä pidä mustamaalaamisesta. - Marko K-kedosta
Lerbaaniugenda kirjoitti:
Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??
Oliko tuo sitten se viestisi mitä halusit kertoa? Toivon että se helpotti oloasi ja voit nyt paremmin. Jos haluat livenä päästellä tuntojasi ulos voin rauhallisena niitä kuunnella.
En tahdo että kukaan kantaa kaunaa tai voi pahoin menneiden asioiden vuoksi. Noita naisia ei ole ollut satoja enkä pidä itseäni mitenkään erikoisena. Olen tavallinen mies joka viettää hiljaiseloa rauhassa. - taru anneli
Kuka Marko?? kirjoitti:
Kenelle meuhkaat ja kuka olet??Lerbaaniugenda!!Aika yksinpuhelua sinulla..
http://www.google.fi/search?q=taru anneli suomi24&aq=0&oq=taru anneli&sourceid=chrome&ie=UTF-8
- vidun virpi
taru anneli kirjoitti:
http://www.google.fi/search?q=taru anneli suomi24&aq=0&oq=taru anneli&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Miten tämä Taru Anneli liittyy tähän ketjuun??
- Marko K-kedosta
Se piti vielä sanoman että voi tulla juttelemaan koska vain jos kohdalle osuu. On mukavaa nähdä vanhoja tuttuja ja vaihtaa kuulumisia. =)
Kivaa iltaa tutuille ja tuntemattomillekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629