Marko Tikkurila

NElikki

Missä hyypiö seilaat? Kukaan susta tiiä mitään. Mihin oot kadonnu. Olis asiaa tärkeetä. Tuntomerkit: komea atleettinen erittäin hyvin varustettu! Pliis!

10

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ME likki

      Oiskohan Marko? Marcoksi muuttanut vuosia sitten, komea ainoastaan omasta mielestään?? Ai Tikkurilassa nykyään, välillä Torniossa, Porissa, Tampereella ja vaikka missä milloinkin???????

    • Urbaanilegenda..

      Sähän sen tiedät!!Olkoon missä tykkää, mitä se teille kuuluu??Komeus on katsojan silmissä,paitsi tässä tapauksessa.Äijällä yli tuhat kaatoa alla,ei mikään atm luuseri..

    • Marko K-kedosta

      Vai olen mä hyypiöksi jo päässyt? Mistäs moinen kunnia ja arvon nousu? Noh ehkä sadan vuoden päästä ollaan sitten normaalin ihmisen tasolla? Ota yhteyttä oikeassa elämässä jos on asiaa ei täällä. Kiitokset kauniista sanoista.

      Öitä.

      • Lerbaaniugenda

        Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??


      • Kuka Marko??
        Lerbaaniugenda kirjoitti:

        Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??

        Kenelle meuhkaat ja kuka olet??Lerbaaniugenda!!Aika yksinpuhelua sinulla..


      • Marko K-kedosta
        Lerbaaniugenda kirjoitti:

        Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??

        En vedä ketään raiteiltani tai puhu pahaa naisista. Varmaan ovat tarinat vääristyneet matkalla korviisi.

        Ei pidä uskoa kaikkea pahaa mitä muilta kuulee. En minäkään usko pahoja puheita muista ihmisistä enkä pidä mustamaalaamisesta.


      • Marko K-kedosta
        Lerbaaniugenda kirjoitti:

        Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??

        Oliko tuo sitten se viestisi mitä halusit kertoa? Toivon että se helpotti oloasi ja voit nyt paremmin. Jos haluat livenä päästellä tuntojasi ulos voin rauhallisena niitä kuunnella.

        En tahdo että kukaan kantaa kaunaa tai voi pahoin menneiden asioiden vuoksi. Noita naisia ei ole ollut satoja enkä pidä itseäni mitenkään erikoisena. Olen tavallinen mies joka viettää hiljaiseloa rauhassa.


      • taru anneli

      • vidun virpi

    • Marko K-kedosta

      Se piti vielä sanoman että voi tulla juttelemaan koska vain jos kohdalle osuu. On mukavaa nähdä vanhoja tuttuja ja vaihtaa kuulumisia. =)

      Kivaa iltaa tutuille ja tuntemattomillekkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe