Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

face

-80

Onko normaalia jos muija nalkuttaa facebookista?luulee että minulla on siellä säätöä toisten naisten kanssa eikä näin todellakaan ole!vittuilee myös ettei ymmärrä jos sinne on joka "risahdus"ilmotettava...ja aika harvoin mitn päivityksiä bookkiin laitan.3-4 pvässä katon mitä muille kuuluu eli en notku koko pvää siellä. mielipiteitä?

13

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yeo

      Emäntä juttelemaan jonnekkin terapiaan tuosta mustasukkaisuudestaan

      • -80

        Joo,minäki vähän samaa mieltä.oon ehottanu et hänkin tekis tilin faceen mut ei ku se on kuulema niin tyhmää ja pentujen hommaa.:-) noh,samapa tuo,ero kuitenki kohta eessä.


    • kysyn1

      Naiselle ei kuuluu millään muotoa, vaikka päivittäsit 10 kertaa päivässä. Oletko keskustellut naisten kanssa siellä jotain? Mistä hän sai kimmokkeen epäillä? Onko ylimustasukkainen, vai etkö ole vakuuttava kun olet hänen kanssaan? Että hän huomaa olevansa ykkönen.

    • -80

      juontaa juurensa varmaan muutaman vuoden taakse kun oltiin vuosi erossa ja kummallakin oli omia säätöjä.
      enkä kyllä ole jutellutkaan muitten naisten kanssa,on vaan niin pirun mustasukkanen...joutuu varomaan millon facea kahtelen.
      sillon tällön "tullaa"minun tilin et ketä mulla kavereina:)

    • Orjuuttaa

      Jättäkää elämästänne koko facebook, se orjuttaa ja rikkoo perheet.

      Jos katsot jo monta kertaa päivässä, olet jo koukussa, mutta yritpä kertoa kavereilel, että kirjoitellaan muuten ja perheellisen nyt pitisi muutoinkin vähentää noiden kavereiden yhteydenpitoa, kyllä silloin tällöin riittää ei aina joka viikkonaan, pitää ottaa se perhe ja sen tarpeet ensisijaiseksi asiaksi.

      • -80

        Pitäs vähentää yhteyksiä kavereihin?miks ihmeessä jos ei nytkään kavereiden kans tule liikuttua missään...
        Mökkihöperöksihän siinä tulee jos ei ole mitn sosiaalista elämää muihin.joku joskus sanoi et ystävät tod. Tärkeitä elämässä...


      • -80
        -80 kirjoitti:

        Pitäs vähentää yhteyksiä kavereihin?miks ihmeessä jos ei nytkään kavereiden kans tule liikuttua missään...
        Mökkihöperöksihän siinä tulee jos ei ole mitn sosiaalista elämää muihin.joku joskus sanoi et ystävät tod. Tärkeitä elämässä...

        Ja mistä oletat minun olevan perheellinen?


      • Inhoan facea
        -80 kirjoitti:

        Ja mistä oletat minun olevan perheellinen?

        Vähän tästä face bookista...
        Mieheni liittyi nyt sinne.Halaistua sanaa ei kotona sano ja jos kyselen työoäivästä
        ja normaalia keskustalua yritän virittää,niin ei käy.
        Pyysin nätisti näyttäisikö face book sivunsa.(Tutuissa ja työ kaverien perheissä on puolin ja toisin sanottu,jos sinne on liitytty ja reilusti näytetty sivut jos toinen on halunnut).
        Hirmu haloon kanssa näytti ,ja olen ainoa maailmassa kuulema, joka haluaa nähdä kumppanin sivut.No näyttihän se ja kaverit koostui suurimmaksi osin minule tuntemattomista 20vuotta nuoremmista naisista.Pointtini siis :tuntemissani perheissä aika ja voimat ei riitä (niin miehet kuin naiset) edes minuutin jutteluun kumppanin tai lasten kanssa,MUTTA face jaksetaan päivittää ja tunteja istua koneella.Lähipiirissä muutaman perheen isä (en olisi ikinä uskonut) flirttaili ja viimein tapasi face book "kaverin" sängyssä rytinällä.
        Että silleen,itse tykkään puhelimesta ja perus sähköpstista.


      • shadow11
        Inhoan facea kirjoitti:

        Vähän tästä face bookista...
        Mieheni liittyi nyt sinne.Halaistua sanaa ei kotona sano ja jos kyselen työoäivästä
        ja normaalia keskustalua yritän virittää,niin ei käy.
        Pyysin nätisti näyttäisikö face book sivunsa.(Tutuissa ja työ kaverien perheissä on puolin ja toisin sanottu,jos sinne on liitytty ja reilusti näytetty sivut jos toinen on halunnut).
        Hirmu haloon kanssa näytti ,ja olen ainoa maailmassa kuulema, joka haluaa nähdä kumppanin sivut.No näyttihän se ja kaverit koostui suurimmaksi osin minule tuntemattomista 20vuotta nuoremmista naisista.Pointtini siis :tuntemissani perheissä aika ja voimat ei riitä (niin miehet kuin naiset) edes minuutin jutteluun kumppanin tai lasten kanssa,MUTTA face jaksetaan päivittää ja tunteja istua koneella.Lähipiirissä muutaman perheen isä (en olisi ikinä uskonut) flirttaili ja viimein tapasi face book "kaverin" sängyssä rytinällä.
        Että silleen,itse tykkään puhelimesta ja perus sähköpstista.

        Facebook voi oikeasti olla paha ongelma parisuhteessa ja se ihan tutkitusti aiheuttaa paljon mielipahaa. Pitäisi yhdessä sopia säännöt sen käytöstä niin, ettei aiheuta pahaa mieltä toiselle, esim liiallinen chattaaminen toisten naisten/miesten kanssa ja ketkä hyväksyy kavereiksi ja tietynlaisten seksuaalisesti provosoivien kuvien tykkäämisestä. . Ja on mun mielestä naurettavaa kerätä niitä kavereita silleen, että o n jtn 1000 kaveria.. oikeesti ihmisillä kun kuitenkin on varmaan jossain muutamissa kymmenissä ne oikeet kaverit.


    • -80

      No sinun ukolla ei sit ihan puhtaat jauhot pussissa.ite en oo ees uskaltanu hyväksyä kaikkia kaveripyyntöjä joita tullu,muutama niistä exiä.ja neki vuosien takaa...
      mut minulle tuo face on yhteydenpitoväline eikä senssipalsta :)

    • i know

      facebookki ei tuo kuin murheita parisuhteeseen

    • Teinikö olet?

      Aikuisten maailmassa näin: Oma kumppani on Fb-kaveri, ja saa lukea sieltä kaiken. Silloin luotto pelaa. Jos pitää kirjoitella nettiin sellaisia törkyjuttuja, joita ei voi avata omalle puolisolle, niin silloin kandee mennä itseensä. Luottokeskustelut luottoystävien kanssa käydään kahden kesken naamatusten, ei netissä. Ootsa ap teini, joka ei haluu "äitii" facebookiin kun se ei tajuu?

    • mami164

      Eiköhän kumminkin suurin osa parisuhteessa oleville fb on tapa pitää yhteyttä kavereihin. Meillä kummallakin on ollut elämä ennen meidän yhteistä joten miks kaverit pitäis poistaa jotka on saanut aikoinaan. Meillä kummallakin on x puolisot kavereina mutta eipä kummallakaan suola janota siihen suuntaan ja onhan ne yhteiaet lapset... Meillä molemmilla tunnukset toistemme tileille mutta en ole kyl koskaan siel käynyt pyytämättä. Kun ei ole salaisuksia on helppo hengittää. Jos kumpikaan saa uuden kaverin aina kerrotaan kuka se on.. Päivitän paljon mutta kaikki kestää päivän valoa enkä ikinä päivitä liian henk kohtaista.. Nin kauan ku ei fb ole tärkein maailmassa ni ei siinä mitään haittaakaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe