Yksikiveksinen mies

miehen puolikas

Sanokaa suoraan mitä mieltä tälläisesta tapauksesta. Voisiko nainen edes harkita seurustelevansa?

24

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surunveri

Luulempa että enemmistö naisista ei erityisemmin välitä, ellei se vaikuta sun omaan seksuaalisuuteen, itsetuntoos tai käyttäytymisees.

• Nimimirkku

Kyllä voisin seurustella, voisin mennä naimisiinkin yksikiveksisen miehen kanssa.

En oikein jaksa uskoa, että naisia hirveästi kivekset edes kiinnostaa. Itse taisin olla yli kolmikymppinen, ennenkuin opin perusasiat kiveksen rakenteesta!
      Sitä ennen kivekset olivat jotain epämääräistä pussukan tapaista miehen haarovälissä..

• tiedättekylläkukalooseri

Taidat olla Ewa Hitler os Braun kun tykkäät yksikiveksisistä.

• Sonja76767676

Siis täh, onko kiveksiä muka kaks? :0 Yks pallohan siellä pippelin alla vaan on.

• FactsOfLife1977

Heh, ei vaan kaksi. Mutta yhdessä pussissa.

• Sonja76767676
        FactsOfLife1977 kirjoitti:

Heh, ei vaan kaksi. Mutta yhdessä pussissa.

Aijaa, haha :D En oo tiennyt. Mun mielest se pallo on muutenkin ällö, vielä jos siin on karvoja.

• arggghh

Onnekas kaveri, mulla on 3 ja on hiukan ahdasta samassa pesässä

• Vaikuttaako testosteroni arvoihin, että onko tapissa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ole moisesta poikkeamasta kuullutkaan.

• AleksisVeljenSeitsemänKi

Sullahan se varsinainen terttu on!

• Eva Braun.

Kyllä, ehdottomasti

• .i.

Aivan järkkyy! Joku ihme mutaatio...

• brtbt

tbrtbr

• Mies1985

Asia ei ole varmaan tärkein mahdollinen kysymys mutta omalla tavallaan monimutkainen. Naiset eivät ymmärrä kivesten psykologista merkitystä miehille, mikä varmaan tulee esille naisten vähättelevässä ja usein jopa kylmäverisessä suhtautumisessa kiveksiin. Jos naiset saisivat siis valita, niitä ei varmaan olisi ollenkaan paitsi että naiset toisaalta odottavat niiden olevan siellä, koska se on normaalia. Ihmiset pitävät kaikkea epäsymmetriaa ja poikkeamaa epäviehättävänä (kehitysvammaiset, steroidibodarit jne.) joten tästä syystä vain yksi kives on todennäköisesti vielä pahempi juttu naisten mielestä kuin kaksi kivestä. Mutta jos tätä asiaa ei erityisemmin mainosta niin eivät kaikki naiset sitä välttämättä edes huomaa

• metso'

No näin sivusta voinen heittää sen verran, että nykypäivänä ei ole todellakaan mikään ongelma asentaa tyhjään pussiin silikoni kuula entisen tilalle.. Käyttäkää järkeänne hölmöt. Ja hormoonejahan voi lykätä puuttuvan tilalle niinpaljon kun huvittaa.

• K21aikki ok

Hei Olen niin sanottu "aunis nainen mallinmitoissa" (miesten kommentti) ja omalla miehelläni on yksi kives So what Muuta asiat merkitsevät Jos naiseltasi vietäisiin toinen rinta kaatuisiko juttunne siihen?

• ---

Mikä on aunis nainen?

• --- kirjoitti:

Mikä on aunis nainen?

Varmaan tarkoitti Aune. Aune on vanhan mummon nimi.

• kives

mulla on kaksi kivestä mutta toien on toimintakyvytön kyllä seisooyhdelläki munalla aivan hyvin.vaimonion aivan tyytyväinen .

• tuli-mieleen-nyt

Miehelläni taitaa olla vain yksi. Ainakin on tosi epäsymmetrinen "sieltä". En ole koskaan kehdannut asiasta kysyä tai kommentoida. Hyvin se peli kuitenkin toimii ja lapsiakin on saatu. Joten mitä väliä.

• lekopali

mulla ne ei oo vielä ees laskeutunu, oon sulle kade tosta yhdestäkin

• Älä kerro sitä sille.

• Kivesmies

Aleksis Veljen seitsemän kivestä.

• AdolfHitler

Sickhail!

• maailmalla-on-kokemusta

Muuan Adolf Hitler oli yksipallinen. Seuraukset: toinen maailmansota, ensimmäinen ja ainoa erinomaisen lyhyt avioliitto, joka kesti "peräti" noin 37 tuntia Eva Braunin kanssa.
      Sitten ampui itsensä ja ehti eukko narskauttaa syankaliumikapselin. Kokeilivat kapselin tehoa ensin suskoiraansa ja hyvin kylmeni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1888
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      90
      912
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      737
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe