Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko ihmisen parempi olla yksin

ritu277

Tapailin elämäni miestä vähän aikaa, hänessä oli kaikki mitä miehessä olin aina etsinyt. Suhde ei kestänyt kauan ja erosimme jo kerran. Tuolloin mies palasi luokseni, itkimme ja puhuimme yhdessä. Uskon,että hän välitti minusta oikeasti.
Sitten erosimme uudestaan. Muutaman viikon jälkeen sain viestin, kuinka häntä ottaa päähän ja kaduttaa, mitä tuli tehtyä, hän ihastui minuun iikaa ja pelkäsi mokaavansa kaiken, ei ollut minua unohtanut,
Toivoni heräsi, vaikken tiedä kuinka olisin voinut häneen luottaa, kunnes sain viestin, että minun on parempi olla yksin. Jos lähemmäs viisikymppisenä löytää ihmisen, josta oikeasti välittää, voisiko joku kertoa miksi on parempi olla yksin ja heittää mahdollisuus onneen hukkaan. Jos pelkää menettävänsä toisen, miksi ei uskalla ottaa sitä riskiä, että suhde voisikin kestää.

16

4446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa444

      ite haluaisin olla yksin. Näköjään äijät, jopa vanhat kääpät, kyylää aina nuorten naisten tiukkoja farkkuja ja takamuksia. Oikeen iljettää!!!! Ei sinänsä, saahan sitä tietysti, mutta mie en halua yksinkertaista ukkoa elämääni!!!!!!!! Se on salettia!

    • lködfsk

      Kysy siltä mieheltä että miksi hänen on parempi yksin. Itsesääliltä kuulostaa. Hänen pitäisi aikuisena jo pystyä kantamaan vastuunsa eikä sanoa tuolla lailla säälipisteitä hakien noita asioita!

      Harmittaa sun puolesta.

    • lifemocker

      "ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa"

      • Anonyymi

        Luin ensin,että ennemmin lypsin kuin huonossa suhteessa. Ehkä joku karjapiika on noin ennen muinoin sanonutkin. Totta tuo alkuperäinenkin kommenttisi.


    • 111112

      Se on tyyppi, joka ei pysty suhteessa, koko ajan voi edestakaisin.

    • ~cs~

      Kerrot, että erositte kahdesti. Mitä tuo "erosimme" tarkoittaa, kumman aloitteesta?

      Minusta mies joka ei tiedä mitä tahtoo, ei ole hyvää seuraa naiselle, joka tietää mitä tahtoo. Oletko varma, ettei hän pidä sinua varalla ja pistä tauolle aina kun löytyy jotain hänen mielestään parempaa?

      Miehet ei yleensä "ihastu liikaa" ja "pelkää mokaavansa kaikkea". Mies on tehty haasteisiin, suurin osa huippukirurgeista on miehiä :)

      Hän ei halunnutkaan olla kanssasi, mutta yritti sanoa sen hellävaraisesti väittämällä, että yksin on parempi. Ei ole, me kaikki tiedetään se.

    • Kyllä

      on parempi olla yksin.

    • tutunoloista

      Hän on tuurijuoppo. Tai tuurimasentelija, synkistelijä joka muistelee vanhoja ikäviä asioitaan.
      En pidä tilannettanne täysin toivottomana. Älä ole liian nössö, ilmoita hänelle että sinun ei todellakaan ole parempi yksin.

    • yxmies

      Itse kampailen tuon asian kanssa, kun on kokenut pari avioliitoa ja pari avoliitoa ja niissä pettämistä ja henkistä väkivaltaa, taloudelista hyväksikäyttöä niin kuinka voisi luotaa enää toiseen sukupuoleen ?
      Parempi yksin kuin huonossa suhteessa

      • yxmiehelle

        Ja itsessä ei siis ollut vikaa mitään? Veikkaan että aina sanoit "kyllä kulta", väännyit mitä ihmeellisimpiin kotkotuksiin nöyrästi ja vastaan sanomatta, vakuuttelit Justiinallesi suurta rakkauttasi, välillä itkeä tirautit miksi toinen on niin julma?
        Kun mies on jämäkkä, omat rajat selkeinä mitä hyväksyy itselleen tehtävän, mitä ei, niin ihmissuhteet ovat iloa vastavuoroisesti tuottavia. Onnea opetteluun, yksin ja yhdessä.


      • yxmies
        yxmiehelle kirjoitti:

        Ja itsessä ei siis ollut vikaa mitään? Veikkaan että aina sanoit "kyllä kulta", väännyit mitä ihmeellisimpiin kotkotuksiin nöyrästi ja vastaan sanomatta, vakuuttelit Justiinallesi suurta rakkauttasi, välillä itkeä tirautit miksi toinen on niin julma?
        Kun mies on jämäkkä, omat rajat selkeinä mitä hyväksyy itselleen tehtävän, mitä ei, niin ihmissuhteet ovat iloa vastavuoroisesti tuottavia. Onnea opetteluun, yksin ja yhdessä.

        Kuule rajat laitoin , mutta ne ylitetiin eli silloin pitää toimia niin kuin sanoo vai mitä?

        Eli jäi pettämisestä kiinni, olin sanonut että en katsele selaista, lusikat jakoon.

        Takaisin on itketty, mutta jos teen päätöksen niin pidän siitä kiinni vaikka se sattuu itseenkin

        Toki minussakin varmaan vikoja on kukaan ei ole täydelinen

        Yksi on se että työssäni joudun " vääntämään" niin silloin ei oikein jaksa kotona olla se "pomo"


    • popopoppopopo

      Monta petollista naista tavanneena katson nykyään vaan sarjoja ja pelaan videopelejä. Näin on hyvä :)

    • RouvaF

      Minulla oli ihan samanlainen tapaus. Kaikki olisi ollut enemmän kuin hyvin, mutta joidenkin ihan liian mitättömien tapausten vuoksi vetäydyimme erillemme. Ja kuten teilläkin, kolmas ero oli se lopullisin.
      Olen miettinyt, että parikymppisenä olisimme varmasti päätyneet naimisiin ja perustamaan perhettä. Nyt viidenkympin hujakoilla kaikki entiset kokemukset, pettymykset ja katkeruudet muodostivat kynnyksen jo suurinpiirtein siihen kohtaan, kun olisi pitänyt tehdä komporomissi, keitetäänkö 5 vai 8 minuutin kananmunia....

      Meilläkin oli niin päin, että minä näin mahdollisuuden, mutta miehen epävarmuus murensi minunkin uskoni meihin. Miten heittäytyä, kun toinen ei olekaan ottamassa vastaan....

    • Anonyymi

      Kannattaa olla yksin

    • Jos on sitä mieltä, niin silloin on sitä mieltä. Kaipa itse tietää paremmin.

    • Anonyymi

      Eikö järki jo sano että tuollainen epästabiili soutaminen ja huopaaminen ole merkki siitä että "unelmien miehellä" ei ole kaikki muumit laaksossa?

      Sinulla on UNELMAmies joka toimii vain jos unelmoit hänestä. Kokreettisella tasolla kyse on rupisesta kuppanaamasta joka yrittää jotain vammaista emotionaalista peliä tai on oikeasti aivan saatanan hukassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe