Hei,
olen sairaanhoitaja ja miettinyt lähteväni töihin Englantiin. Olisiko kellään muulla samanlaisia suunnitelmia? Mietin vain, että olisi kivempi lähteä, kun tuntisi jonkun ennen lähtöä.
Töihin Englantiin
4
284
Vastaukset
- hoitsu31
Hei!
Samanlaisia suunnitelmia on täälläkin suunnalla. Aikataulusta tosin ei tietoa. Oletko jo aloittanut NMC rekisteröinnin, että saat työskennellä Englannissa sairaanhoitajana?- hoitsu_2
En ole aloittanut, mullakin on aikataulu avoin. Lisäksi Enkuissa pitää ehkä asua jonku kans kimpassa, koska siellä on niin kallista asua. Mulle on myös epäselvää onko siellä yleensä 12 tunnin työpäivät vai minkälaiset. Missä päin Suomea asut?
- hoitsu31
Pääkaupunkiseudulla asustelen. Minunkin käsitykseni on, että tehdään 12 tunnin vuoroja ja että vuokralla asuminen kimppakämpässä olisi kannattavinta.
- hoitsu_2
Jos haluat kirjoitella, laita viestiä meiliini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271204Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851042Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128888vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22803Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10793Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769