Kun näitä palstoja lukee, kuulostaa siltä että naisen pahin synti on lihavuus. Itse olen 162/78 keski-ikäinen nainen. Muut asiat minulla ovaat kunnossa, oma asunto, hyvä työ, terveys kunnossa, ystäviä ja harrastuksia riittää. Mutta nettideiteissä kuulostaa siltä että ainoastaan ulkonäkö ratkaisee. Onko näin?
Kannattaako lihavan naisen laittaa profiilia?
40
496
Vastaukset
- 19+8
Kokeile. Käy selaamassa ikähaarukkasi miesten profiileja ja katso, minkä ikäistä ja kokoista naista he etsivät. Hyvin, hyvin harva huolisi pyöreää täysin riippumatta heidän omasta ruumiinrakenteestaan.
(Ja ne laihdutuskehotukset, joita kohta saat, kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jokainen, joka haluaa laihtua, osaa kyllä hakea niitä ohjeita ihan eri palstoilta.) - maanan_taina
Olet ehkä lukenut tuota "naisihanteeni on tukeva, ei laiha" keskustelua...
Sitten kuitenkin, netissä kumppania etsivät, haluavat sen hoikan ja treenatun.
Tässä on jonkinlainen ristiriita. - hyviä kohtaamisia
Totta kai voit löytää miehen myös tai etenkin netistä. Ei se loppujen lopuksi ole kiloista kiinni. Nämä keskustelut ovat aivan kummallisia. Ihmiset purkavat pahaa oloaan ja haluavat toistenkin voivan pahoin.
- syöttösika114
ei kannata.laihduta ja katsotaan sitten.
Naisen kannattaa laittaa koska saavat aina vastauksia varmana. Tosin varmaan saat aika paljon seksi ehdotus vastauksia. Miehen ei kannata laittaa jos on hiukan ylipainoo. Miehen ei kannata edes kirjoitella ylipainoisille naisille koska ne naiset etsii normipainoisia miehiä. Että eiku siitä vaan jos haluut pervojen yli-ikäisten miesten kirjoittelevan sulle pano ehdotuksia.
Aika paljon riippuu siitä, millaisen tekstin osaat kirjoittaa: miten hyvin osaat kertoa sen, mitä itse olet ja mitä olet hakemassa. Jos nuo molemmat asiat ovat tekstissä mukana, niin pitäisi niitä hyviä vastauksiakin tulla.
- 1+1
Jos sinulle riittää tilapäisseksi varatun miehen kanssa niin sitä voi olla tarjolla. Parisuhdetta ei ylipainoinen nainen netin kautta saa.
- Vakka löysi Kantensa
Saapas,
netin kautta ylipainoinen nainen parisuhteen!
Jos osaa jutella ja synkkaa ja on kivaa. Ja kun asiat muutoin kunnossa, ettei siltä suunnalta tule esteitä vaan plussia.
Aloittajan painoindeksi ilmoittaa lievää lihavuutta.
Samoin minulla - olen 5 senttiä pitempi, painan 5 kiloa vähemmän kuin aloittaja.
Ei ole kilot olleet ollenkaan oleellinen jutska meidän tykkäyksessämme. Ihan muut jutut, ja tunteet, ovat päällimmäisinä.
- mies 80kg
Kyllä kannataa. Varatut on heti laittamassa viestiä ja ehdotelemassa seksin harrastamista. Naisen kannataa aina laittaa mut miesten ei. Ei kukaan miehille vastaa
- nainen, jolle riitti
Ei kannata.
- hoikempi runkoinen
Huvittavaahan on se, että pyöreille miehille ei kelpaa pyöreä nainen. Tällaisten miesten on aika tajuta se tosiasia, että hoikat naiset yleensä haluavat myös hoikan miehen, jolla on lihakset sopivan treenissä. Pyöreiden miesten kannattaisi katsella pyöreähköjen naisten perään eikä voivotella kun he eivät kelpaa hoikille naisille.
- Niin luulisi..
..mutta näyttävät haluavan kuitenkin niitä "nallekarhuja"
- sekuvaaaan
oi voit laittaa ja kannattaa !!
Jos meidän ikäluokkamme mies ei käsitä että naisella saattaa olla jo jokunen kilo mukana eletystä elämästä ei ole sinun ihminen ja he eivät onneksesi sinuun edes ota yhteyttä.
Ei ole synti oikeesti omata muutama kilo.. sinulla ei niitäole edes paljon ylimääräistä ja voit olla livenä/kuvassa mahdottoman viehättävä omana itsenäsi kunhan olet oma itsesi.
Onnea ja rohkeutta sinulleseuranhakuun..katoppa vaan..tuut saamaan myösmonta kivaa vastausta ihan sopivilta miehiltä. Toivon ettälöydät hakemasi etkä suotta aristele. Kyllä mulle kelpaa pyöree nainen mut itse en kelpaa pyöreälle naiselle. Eipä ole kukaan koskaan vastannut takaisin. Naiset ne nirsoja on.
- neuvonen4
Ainoa mikä kannattaa, on ostaa vene, muuten nyhjää tyhjästä meininkiä,
olipa laiha, tai lihava. Minä otin oman profiilini aika nopeasti pois huomattuani, että ei kannata. Ystävättärieni mielestä olen pikemminkin normaali (ja he itse merkitsevät ruumiinrakenteekseen normaalin vaikka ovat suunnilleen saman kokoisia kuin minä), omasta mielestäni olen selkeästi pyöreä kun kerran bmi on yli 25.
Miehiä, jotka sisällyttäisivät hakukriteereihin myös pyöreät (ja ylipainoiset) naiset, on todella vähän. Jopa isokokoiset miehet hakevat hoikkaa tai normaalia naista. Eli totesin, että on varsin vähän sellaisia miesprofiileja, joita ylipäänsä voin lähestyä. Niistä harvoista, joiden kriteereihin mahduin, ei vastannut kukaan (vai olisiko yksi vastannut mutta hävisi heti kohta sen jälkeen).
Muina kriteereinä minulla oli mm, että mies ei halunnut enää lapsia, mutta esimerkiksi koulutuksessa alimpana vaihtoehtona käytin vain lukiota. Silmien tai hiusten väriin etc liittyviä kriteerejä en ole varmaan koskaan käyttänyt.
Mutta ainahan kannattaa itse koettaa, siinähän se nopeasti selviää.- teräväkynä
Amiksen käyneitä olisi ehkä löytynyt? ihmettelen mikä siitä lukiosta tekee niin autuaan verrattuna ihmiseen jolla on jopa ammatti?
Tietysti jos pitää ihmistä alempitasoisena pelkästään koulutuksen perusteella, on aika rajoittunut katsontakanta ihmisiin. teräväkynä kirjoitti:
Amiksen käyneitä olisi ehkä löytynyt? ihmettelen mikä siitä lukiosta tekee niin autuaan verrattuna ihmiseen jolla on jopa ammatti?
Tietysti jos pitää ihmistä alempitasoisena pelkästään koulutuksen perusteella, on aika rajoittunut katsontakanta ihmisiin.Kuka puhui mistää autuudesta tai alempitasoisuudesta? Olen käynyt aikonaan treffeillä ammattikoulutaustaisten kanssa ja huomannut, että on marginaalisen pieni todennäköisyys että yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyisi. Ei niitä lukiotaustakaan takaa, mutta jos olisin laittanut vaatimukseksi korkeakoulututkinnon niin johan olisin saanut haukkumiset.
Usko pois, useimmat ammattikoulutaustaiset poistuisivat itse takavasemmalle ensimmäisellä tapaamisella kuultuaan elämäntavoistani ja mielenkiinnon kohteistani.- Ei ihme.,
simasuuneiti kirjoitti:
Kuka puhui mistää autuudesta tai alempitasoisuudesta? Olen käynyt aikonaan treffeillä ammattikoulutaustaisten kanssa ja huomannut, että on marginaalisen pieni todennäköisyys että yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyisi. Ei niitä lukiotaustakaan takaa, mutta jos olisin laittanut vaatimukseksi korkeakoulututkinnon niin johan olisin saanut haukkumiset.
Usko pois, useimmat ammattikoulutaustaiset poistuisivat itse takavasemmalle ensimmäisellä tapaamisella kuultuaan elämäntavoistani ja mielenkiinnon kohteistani.Sinua ei kiinosta ihminen itsessään vaan turhanpäiväiset statukset ja muu epäolennainen.
Ei ihme., kirjoitti:
Sinua ei kiinosta ihminen itsessään vaan turhanpäiväiset statukset ja muu epäolennainen.
Mikä se on se "ihminen itsessään", määrittele. Onko se se, miltä ihminen näyttää? Vai onko se luonne? Että kun on "kiltti mies" niin pitäisi kelvata kaikille?
Minä olen kyllä oppinut, että se olisi vähän enemmän. Että ihminen on fyysinen, kasvatuksellinen, kulttuurinen ja sosiaalinen kokonaisuus, jolla on lisäksi tietty temperamentti eli luonne. Ja tästä tulee meidän ainutlaatuisuutemme.
Mutta sinä tiedät varmaan paremmin, joten kerro meille mistä koostuu "ihminen itsessään" ja mistä sen oikean ihmisen sitten tunnistaa.
- lifemocker
mikä sua estää laihduttamasta ja kuntoilemasta?
nimittäin aika varmasti pidentää sun elämääkin kun alat pitämään kehostasi huolta! - Hommaa ylimäär.
Kilot pois ja laita sitten profiili,itseään vaan niskasta kiinni,,lähtökohtaisesti sohvalla löhöäjä ei paljon kiinnosta.
- kaikille tilaa
Sekaan vaan, kyllä tänne mahtuu..Totuushan on, että suomalaiset ovat
lihoneet ja lihoo edelleen, mutta nämä laihdutuskuurille patistajat eivät
omista itse kokovartalopeiliä vissiinkään. - rintava ja pyöreä 30
Miksei kannattaisi? Pulleammat naiset voivat laittaa tänne profiilinsa siinä missä pullukat tai kaljamahaiset miehetkin. Rintavien ja pyöreiden naisten ei tarvitse hävetä itseään, sillä treffeissä näyttää olevan suuri määrä miehiä, jotka ovat todellisuudessa ruumiinrakenteeltaan enemmänkin pyöreitä, vaikka väittävät profiilissaan olevansa urheilullisia tai normaaleita vartalonmuodoltaan. Taitaa olla niin, että pyöreät miehet kuvittelevat saavansa valehtelun kautta itselleen hoikemman ja kauniimmankin naisen. Totuus tekeekin sitten kipeää, kun on ensimmäiset treffit tiedossa ja naista ei kiinnostakaan kyseinen mies. Naiset ovat ehkä rehellisempiä ja sanovat suoraan, että kiloja löytyy ja ruumiinmuoto on pyöreä. Miksi sellaista pitäisikään kaunistella, kun totuus tulee kuitenkin selville tapaamisissa.
- mies jostakinn
No naiset eivät todellakaan ole rehellisempiä tuossa painonilmoittamisessa. Sairaalloisen lihavakin valitsee "pyöreähkö" alasvetovalikosta. Siinä sitten kiva yrittää saada jotakin selvää ylhäältäpäin kuvatusta naamakuvasta että onko lihava.
- www.naamavika.com
Nainen saa aina vastauksia vaikka olis minkälainen. Naiset tuskin vastailee kovin monille miehille siltin takas. Vain komistukset saa ehkä vastauksia
No kun kerran olet asiasta noin varma niin kannattaisiko sinunkin alkaa hakea sitä naista vähemmän pinnallisista paikoista? Joka ikinen päivä tuo sama virsi kaikilla mahdollisilla foorumeilla, mutta silti ilmeisesti odotat, että ehkä tänään/huomenn/ylihuomenna joku laittaa viestiä.
paljonko sinulla onkaan jo ikää, 37? 38? Ja kuinka monta vuotta olet odottanut sitä naista netin kautta?- www.naamavika.com
simasuuneiti kirjoitti:
No kun kerran olet asiasta noin varma niin kannattaisiko sinunkin alkaa hakea sitä naista vähemmän pinnallisista paikoista? Joka ikinen päivä tuo sama virsi kaikilla mahdollisilla foorumeilla, mutta silti ilmeisesti odotat, että ehkä tänään/huomenn/ylihuomenna joku laittaa viestiä.
paljonko sinulla onkaan jo ikää, 37? 38? Ja kuinka monta vuotta olet odottanut sitä naista netin kautta?Olen mä sen verran kauan naisia hakenut et tiedän et on aivan sama mistä niitä naisia hakee.
- qwertyyyyyyyyyyyyyyy
Ei mikään 162/78 ole vielä mikään kauhean lihava, siis oikeassa elämässä eikä vässyköiden internetfantasiamaailmassa. Etenkään jos kerran on terve ja aktiivinen.
- lifemocker
78kg nyt ei kyllä siitä aktiivisuudesta kerro. oikeassa elämässä
- mofelicker
lifemocker kirjoitti:
Eipä kerro sunkaan kuvas minkään tason aktiivisuudesta vaikken (onneksi) ole livenä nähnyt. Sinä se vaan jaksat arvostella muita.
- lifemocker
mofelicker kirjoitti:
Eipä kerro sunkaan kuvas minkään tason aktiivisuudesta vaikken (onneksi) ole livenä nähnyt. Sinä se vaan jaksat arvostella muita.
taitaa olla silmissäs vaan vikaa ;)
- tyygfrtt
lifemocker kirjoitti:
Älä jolppi jauha paskaa asiasta mistä mitään et tiedä, oikeassa elämässä.
- ijko
Lifemocker yrittää taas esittää muita fiksumpaa!
- mirotic
No sepä ei ole yllätys... :'D
Mut hei aloittajalle! Sen kun vaan rohkeesti laitat profiilin! :)
Mullekki on yhteydenottoja tullut kun oon treffisisvustolla ollu! Ja niitä on riittäny kyllä.
Turhaan ujostelet ja arkailet! ;)
Ei ole turhaa laittaa profiilia. Kannattaa edes kokeilla! KYlli niitä yhteydenottoja tulee ja kannattaa itekki laittaa viestiä miehille jotka herättää kiinnostusta. - mies..
mirotic kirjoitti:
Mullekki on yhteydenottoja tullut kun oon treffisisvustolla ollu! Ja niitä on riittäny kyllä.
Ei ole turhaa laittaa profiilia. Kannattaa edes kokeilla! KYlli niitä yhteydenottoja tulee ja kannattaa itekki laittaa viestiä miehille jotka herättää kiinnostusta.No kyllähän noin söpölle naamalle yhteydenottoja varmasti tulee :)
- olen huomannut.
mirotic kirjoitti:
Ei ole turhaa laittaa profiilia. Kannattaa edes kokeilla! KYlli niitä yhteydenottoja tulee ja kannattaa itekki laittaa viestiä miehille jotka herättää kiinnostusta.Naiset saa aina viestejä vaika olis minkänäköinen. Pullukka kelpaa läskimaha varatuille ihan hyvin
- hoitsu vaan
Pakko kommentoida kysyjän asiaa..Alan ammattilaisena voin todeta,että vaaka ja peili on kaksi eri asiaa.Toisilla paino on lihaksia,toisilla rasvakudosta.Keski-ikäiset ihmiset on useinkin hiukan tukevampia kuin nuoret:sekä miehet että naiset.Jos BMI on alle 30,nou hätä,sanokoon joku kuivankälppeä terveysintoilija mitä hyvänsä.Naisilla jenkkitutkimuksen mukaan BMI 28 olisi ikääntyessä itseasiassa suositeltavaakin....Mielestäni ihminen saa olla tukeva oli mies tai nainen.Sairaaloinen lihavuus on asia erikseen.Silloin tulee terveysriskejä.
- mies netistää
Kyllä mä väitän ettei lievä ylipaino (bmi alle 29.9) ole mikään turnoffi naisessa tai miehessä varsinkin jos oikeasti laihduttaa ja on saanut kiloja pois. No naisilla tuo on aivan ärsyttävä asia kun pitää valehdella että on pyöreähkö vaikka bmi huutaa sairaalloista ylipainoa. Ei jumalauta. Älkää laittako siihen kohtaan mitään ja ottakaa ennemmin kokovartalokuva. On tietysti totta että miehet ovat ulkonäkökriittisempiä kuin naiset. Mutta laiha nainen harvoin ottaa lihavan miehen ja päinvastoin. Että kyllä se totuus iskee vasten kasvoja nopeahkosti.
- Sininen22
mies netistää kirjoitti:
Kyllä mä väitän ettei lievä ylipaino (bmi alle 29.9) ole mikään turnoffi naisessa tai miehessä varsinkin jos oikeasti laihduttaa ja on saanut kiloja pois. No naisilla tuo on aivan ärsyttävä asia kun pitää valehdella että on pyöreähkö vaikka bmi huutaa sairaalloista ylipainoa. Ei jumalauta. Älkää laittako siihen kohtaan mitään ja ottakaa ennemmin kokovartalokuva. On tietysti totta että miehet ovat ulkonäkökriittisempiä kuin naiset. Mutta laiha nainen harvoin ottaa lihavan miehen ja päinvastoin. Että kyllä se totuus iskee vasten kasvoja nopeahkosti.
Minun vaimoni on rutkasti ylipainoinen. Netin kautta häneen tutustuin, ja samaa luokkaa hän oli silloinkin. Meillä synkkaavat asiat hienosti, joten tuo painopuoli ei juurikaan haittaa. Itse olen melko sopusuhtainen, 177/81.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2822574Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001379- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797