bändiä etsivät kosketinsoittajat, basistit ja laulajat lukekaa!

hööpedisköö

Elikkäs meillä on 4 henkinen bändi Vihdissä Nummelassa. Kitaristit 2 kpl on, basisti kyllä (väliaikainen) ja rumpali kyllä. Ikää meillä kaikilla on 16 vuotta. Reenaamaan pitäisi päästä ainakin 1-3 kertaa viikossa. Omia biisejä on ja uusia syntyy todella usein lisää. Nyt musiikkimme on ollut melko kevyttä, mutta yritämme vaihtaa sitä nyt hieman raskaammaksi ja synkemmäksi. Taidoiltamme olemme ihan kohtalaisen hyviä. Soittanut olemme nyt samassa bändissä jo vuoden ja tarvitsemme loput vakituiset jäsenet mahdollisiman pian, jotta pääsemme toteuttamaan studio suunnitelmia kesäksi. Eli siis studio sessioitakin tiedossa.

Tässä vanha säveltämäni biisi, äänitetty studiolla: http://www.youtube.com/watch?v=5n_k8L4u_74
Ihan vaan että vähän kuulette minkä tyylistä ollaan tehty tähän asti :)

Etsimme koskettimiin täysjäsenistä melodista metallia taitavaa rentoa ja kiinnostunutta henkilö. Iällä ja sukupuolella ei ole oikastaan väliä. Olemme soitelleet paljon mm. children of bodomin kappaleita, mutta ne eivät kuulosta miltään ilman koskettimia. Kamat löytyy treenikseltä missä on suht uudet korg m50 joilla voit soittaa jos et omia kamojasi halua roudata mukanasi. Omissa biiseissämme koskettimet ovat tärkeät. Tähän mennessä olen itse tehnyt koskettimet biiseihimme, mutta en niitä voi samaan aikaan soittaa kitaran kanssa ja taidot ovat aikasen huonot. Pääset säveltämään itse koskittimet biiseihimme. SINUA ME TODELLA TARVITSEMME!

Etsimme myös vakituista basistia nykyisen tilalle. Basistimme ei yllä meidän muiden soittotaitojen tasolle eikä ole kehittynyt ollenkaan aikoihin. Sinun pitäisi omistaa suht suuri basso vahvistin. koska nykyisen tehot eivät riitä tuomaan bassoa esille muiden soittimien alta, sekä basso. Iällä ja sukupuolella ei ole niinkään väliä, kunhan asenteesi on hyvä ja olet mukana rennolla meiningillä.

Laulajankin paikka on vapaa. Laulu tyyliltä voisit olla matala growli tai screamo tai vaikka molemmat. Cleanitkin laulut käyvät jos sopivat musiikkiimme. Hyvä naislaulaja voisi toimia myös hyvin. Otamme mielellämme vastaan kaikenlaisia laulunäytteitä :)

Jos emme löydä oikeanlaista laulajaa ja muut jäsenet ovat vakituisia niin lead kitaristista tulee laulajakitaristi muiden nykyisten bändinjäsenten pyynnöstä.

Kysykää ihmeessä lisäkysymyksiä! :)

8

305

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni kysymys

Toi musiikki pätkä oli sikahyvän kuulonen, mutta yhtä asiaa aloin miettiä, ajattelitteko laulaa biisit pääosin englanniksi, suomeksi tai joksikin muuksi kieleksi?

• ouj

Kuulostaa kitarat kyl hemmetin hyvältä suoraa sanoen jatkakaa samaa mallii.

• hööpedisköö

englanniksi ajattelin et homma vedettäis, jos sitä pääsis vaikka kansainväliselle tasolle joskus esittämään omaa musiikkia :)

• Teryleeniboy

Koettakaa soittaa jotain omaperäistä eikä aina samaa sitä metallia jota kaikki muutkin soittaa.

• hööpedisköö

millasta omaperäistä? sellasen tekeminen näin alkuun on melko haasteellista.

• singerboy

Olen suht hyvä laulaja!mutta tää teidän tyylinne ei ole oikea kyll ny :(

• hööpedisköö

kerrotko vähän lisää tyylistäsi?

• kristianrawr

Mistä päi tää bändi on olen seinäjoelta päin16v poika ja osaan screamo ja death vokaaleja aika hyvin ja etsin laulajan paikkaa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe