kannattaako lähteä kiinnostavan matkaan baarista vai jarrutella?

tyttö19

Eli: Kannattaako kiinnostavan miehen mukaan lähteä baarista vai kannattaako vain yrittää vaihtaa numeroita ja yrittää sopia treffit sitten kun on selvänä?
Monet ystäväni ovat joutuneet pettymään kun lähtevät vieraan kiinnostavan miehen matkaan ja sitten mies haluaakin vain seksiä. Mistä voi tietää haluaako mies vain seksiä vai ei? Entä jos en lähde hänen matkaansa, etsiikö hän heti uuden naisen kuka lähtee?

Mielestäni suhde ei kunnolla voi alkaa seksistä. Tai tietenkin voi, mutta se tuntuisi hiukan kummalliselta.. En halua joutua pettymään miehiin jotka sitten halusivatkin vain sitä...
t. tyttö 19v

47

4685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päätä itse!

Mitäpä kuvittelet, että joku jätkä susta haluaa ellei seksiä, yöllä, kekkulissa, baari-illan jälkeen? Kuvitteletko, että sitä mennään vaan juttusille sen kämppään tai seuraavaan baariin? Sekö olis susta normaalia?
      No, passaa sitten sanoa se heti kun jätkä kysyy, että lähdetkö mun luo. Siten ei tule väärinkäsityksiä eikä pettymyksiä.

• lifemocker

no mitä vattua? kyllä mä olen viettänyt ihan öitä VAIN JUTELLEN ja tutustuenkin tyttöön

se riippuu siitä onko toisesta kiinnostunut parisuhde- vai seksimielessä
        jos ei halua toisen kanssa suhdetta (ja tätähän ei yleensä haluta kun toinen on täysin tuntematon) niin sitten koitetaan saada seksiä

• saasaaasaapiiieeeiii
        lifemocker kirjoitti:

no mitä vattua? kyllä mä olen viettänyt ihan öitä VAIN JUTELLEN ja tutustuenkin tyttöön

se riippuu siitä onko toisesta kiinnostunut parisuhde- vai seksimielessä
        jos ei halua toisen kanssa suhdetta (ja tätähän ei yleensä haluta kun toinen on täysin tuntematon) niin sitten koitetaan saada seksiä

Eli et saanut.

• lifemocker
        saasaaasaapiiieeeiii kirjoitti:

Eli et saanut.

niin ei ole tapana aloittaa seurustelusuhteita seksillä

seksillä aloitetaan seksisuhteet ;)

• dfdf
        saasaaasaapiiieeeiii kirjoitti:

Eli et saanut.

no shit

• lol32
        lifemocker kirjoitti:

niin ei ole tapana aloittaa seurustelusuhteita seksillä

seksillä aloitetaan seksisuhteet ;)

Älä viitti vittu leikkii tollasta valkosta ritarii. Et sää täältä pillua sillä saa, etkä mistää muualtakaa. Naista saa just olemalla semi kusipää.

• wetmndxf

Itelle ainaki käy kumpiki, eli pelkkä pano tai sitte jos tyttö vaikuttaa kivalta nii voi vaihtaa numeroita jne. Kyllä sen kohtuullisen hyvin näkeeki jätkästä että ettiikö vaa pesää vai ehkä jotain vakavampaaki.

• mun mielipide

99% miehistä haluaa seksiä jos menet sen kotiin mukaan. Kannattaa ottaa se numero ja sopia rehvit selvinpäin. On naisia raiskattukkin kun ovat lähteneet tuntemattoman matkaan joten varovainen kannattaa olla.

• asfasasfasf

Haluat siis välttää kaikki pettymykset. Se ole mahdollista. Petaat vain suurinta pettymystä.

• se mies

Tuskimpa olet muumeja lähdössä katselemaan, ajattelee mies.

• mies32

Kyllä tyttöä voi mukaansa pyytää ihan vaan jotta tutustuminen jatkuisi ilmankin seksiä. Vaikka tietysti jos pyydän mukaan, olen valmis seksiin. Ei siitä silti mitään kohtausta seuraa jos ei heru.
      On sitten tietysti tytöstä ja omasta tilanteestani kiinni, että vaikuttaako hän sellaiselta, että haluan muutakin kuin pimppiä. Naisen tietysti hyvin vaikea tietää varmaksi. Ei siinä kuitenkaan hyvää miestä menetä, jos sopii vain numeron vaihtamisesta ja treffeistä. Panon kyllä voi menettää.
      Varsinkin niistä miehistä, jotka väkisin kinuavat luokseen ja jopa suuttuvat jos et anna, kannattaa pysyä todella kaukana. Huom! Älä ylitulkitse "väkisiniä", kyllä se aidosti sinuun ihastunutkin yrittää naida sinua heti kuin mahdollista, mutta malttaa myös odottaa jos niin haluat.

Yleensä tietysti mitä ujompi ja hermoilevampi, sen enemmän tunteita. Tosin kyllä ujokin osaa pelata ja pettää, joten ei voi sokeasti luottaa punastelevaankaan mieheen. Enemmän kuitenkin kuin kylmänviileään peluriin. Se kylmänviileys kun tulee juuri siitä, että olet pelkkä pillu hänelle, et mitään niin arvokasta minkä takia hermostuttaisi.

• lifemocker

kannattaa lähteä kunhan et vaan anna

• -----

Suurin osa kuitenkin odottaa seksiä, jos lähdet baarista jatkoille. Vähemmistö ei odota. Jos olet sitä mieltä että suhde ei voi alkaa seksistä, niin päättelepä tuosta.

• eräsnainen

Omasta kokemuksestani voisin neuvoa, että älä tosiaankaan lähde ensimmäisenä iltana miehen matkaan, jos haluat miehestä enemmän. Mikäli olet itse aivan varma, että kyseinen mies ei kiinnosta sinua muuten kuin seksimielessä, niin siinä tapauksessa huolehdi ehkäisystä ja pidä hauskaa.
      Muussa tapauksessa, jos tapaat kivalta vaikuttavan miehen ja juttelette baarissa yms, niin yleensä nämä sinusta vakavammin kiinnostuneet miehet eivät edes ikinä itse ehdota/pyydä sinua lähtemään mukaansa luokseen ensimmäisenä iltana. He yleensä nimenomaan pyytävät numeroa ja ottavat myöhemmin yhteyttä sopiakseen treffejä. Siitä oikeastaan voi jo useissa tapauksissa tunnistaa kunnolla kiinnostuneen miehen. Jos mies on heti ehdottelemassa yhteistä jatkopaikkaa yhden illan tuttavuuden jälkeen, voit olla melkein varma, että mies ei ole kuin seksin perässä. Tietenkin voi olla, että näissäkin tapauksissa miehestä kuuluu vielä jälkeenpäin, jos hän haluaakin lisää hyvää seksiä.

Mutta neuvoisin sinua, että älä lähde koskaan edes nukkumaan miehen luokse ensimmäisenä iltana. Itse olen sen virheen niin monesti tehnyt ja jälkikäteen on harmittanut, kun mukavalta ja hyvältä vaikuttanut mies onkin jäänyt vain yhden yön tuttavuudeksi, kun olen sortunut heti lähtemään mukaan. Voithan sanoa miehelle baarissa, että et harrasta yhden illan juttuja tai todeta vain, että et ole yhden illan naisia ja ottaa itse miehen puhelinnumeron ja laittaa myöhemmin viestiä ja ehdottaa tapaamista selvinpäin. Näissäkin tapauksissa voi hyvin olla, että mies on vain seksin perässä, vaikka näkisi sinua selvinpäin. Mutta ainakin tällä taktiikalla karsiutuvat suurin osa pahimman luokan pelureista ja seksin perässä olevista miehistä, jos he eivät heti ensimmäisenä iltana saa naista sänkyynsä tekemättä mitään kunnon vaikutusta.

• eräsnainen

Niin, ja voisin lisätäkseni, että olen vuosien varrella ehtinyt kohdata monenlaisia miehiä, mutta ainoa kunnon seurustelusuhteeni lähti liikkeelle juurikin siitä, että emme harrastaneet seksiä ensimmäisenä yönä. Ja pari muuta pidempiaikaista tapailukumppania olisivat halunneet mukaansa ensimmäisenä iltana, mutta pidin pääni ja en lähtenyt, mutta molempien kanssa juttu kehittyi sitten vähitellen. Joten itse olen ainakin huomannut, että melkein poikkeuksetta jutusta kehittyy pidempikestoinen ja parempi, kun ei heti levitä haarojaan.

• lifemocker
        eräsnainen kirjoitti:

Niin, ja voisin lisätäkseni, että olen vuosien varrella ehtinyt kohdata monenlaisia miehiä, mutta ainoa kunnon seurustelusuhteeni lähti liikkeelle juurikin siitä, että emme harrastaneet seksiä ensimmäisenä yönä. Ja pari muuta pidempiaikaista tapailukumppania olisivat halunneet mukaansa ensimmäisenä iltana, mutta pidin pääni ja en lähtenyt, mutta molempien kanssa juttu kehittyi sitten vähitellen. Joten itse olen ainakin huomannut, että melkein poikkeuksetta jutusta kehittyy pidempikestoinen ja parempi, kun ei heti levitä haarojaan.

"niin yleensä nämä sinusta vakavammin kiinnostuneet miehet eivät edes ikinä itse ehdota/pyydä sinua lähtemään mukaansa luokseen ensimmäisenä iltana. "

kuten sanoin tuolle ylempänä: sitä voi jutellakkin ja tutustua lisää, eikä mennä sänkyyn

• mies32
        eräsnainen kirjoitti:

Puhut vähän sekavia. Ensin sanot, että ne miehet, jotka heti haluavat sänkyyn, eivät ole tosissaan, heti perään kerrot kahden sellaisen kanssa seurustelleesikin. Vai pelkkä pillusiko teitä piti yhdessä suhteidenne ajan?

• eräsnainen

No tietysti VOI kyllä. Kaikki on teoriassa mahdollista, mutta käytäntö on osoittanut, että jos mies haluaa mukaansa, hän tekee kaikkensa, jotta saisi seksiä. Yleensä miehet, jotka haluavat tutustua, ilmoittavat kyllä jo kysyessään, että "En sitten halua muutakuin nukkua sun kanssa, koska vaikutat kiinnostavalta ja haluaisin nähdä sua vielä selvinpäin. " tms.
      Joten, mikäli mies ei tällaista puhele, hän kuitenkin toivoo saavansa seksiä ja kädet käyvät vaatteiden vähentämiseksi kiivaasti. On varmasti miehiä, jotka eivät ensimmäisenä yönä pety karvaasti, jos nainen ei annakaan vaan tyytyvät hyvin kohtaaloonsa. Puhuin vain omasta kokemuksestani, että yleensä ne, jotka kutsuvat luokseen ja ovat näin ollen valmiita/halukkaita seksiin ensimmäisenä yönä, eivätkä ilmaise haluavansa vain jutella/nukkua oma-aloitteisesti, ovat niitä, jotka eivät jatkossakaan todennäköisesti halua seksiä enempää.

• mies32

Vaikka se juttelu ja muut tutustuminen riittäisi ja olisi miehen mielestä kaikkein tärkeintä, niin kyllähän heteromies pyrkii naista, josta on syttynyt riisumaan jossain vaiheessa kuitenkin. Eikä se tarkoita, että olisi "vain" seksin perässä. Sen sijaan jos ei pyri, se tarkoittanee homoutta tai hyvin alhaista seksuaalisuutta.

• lifemocker
        mies32 kirjoitti:

Vaikka se juttelu ja muut tutustuminen riittäisi ja olisi miehen mielestä kaikkein tärkeintä, niin kyllähän heteromies pyrkii naista, josta on syttynyt riisumaan jossain vaiheessa kuitenkin. Eikä se tarkoita, että olisi "vain" seksin perässä. Sen sijaan jos ei pyri, se tarkoittanee homoutta tai hyvin alhaista seksuaalisuutta.

"Vaikka se juttelu ja muut tutustuminen riittäisi ja olisi miehen mielestä kaikkein tärkeintä, niin kyllähän heteromies pyrkii naista, josta on syttynyt riisumaan jossain vaiheessa kuitenkin."

paskapuhetta.

vaikka mä seksuaalinen olenkin niin en tietenkään ole tätä kaikkien kanssa. se täytyy aina selvittää miten paljon tämä kyseinen nainen herättää minussa tunteita ja tähän tarvitaan sitä tutustumista - eli miten paljon oikeasti haluan tätä ihmistä panna. tässä maailmankaikkeudessa ihmiseen tutustutaan ajatuksia vaihtamalla eli puhumalla.

mulle kun ei toimi seksi tuntemattomien kanssa, joista en oikeasti pätkääkään välitä.

• mies32
        lifemocker kirjoitti:

"Vaikka se juttelu ja muut tutustuminen riittäisi ja olisi miehen mielestä kaikkein tärkeintä, niin kyllähän heteromies pyrkii naista, josta on syttynyt riisumaan jossain vaiheessa kuitenkin."

paskapuhetta.

vaikka mä seksuaalinen olenkin niin en tietenkään ole tätä kaikkien kanssa. se täytyy aina selvittää miten paljon tämä kyseinen nainen herättää minussa tunteita ja tähän tarvitaan sitä tutustumista - eli miten paljon oikeasti haluan tätä ihmistä panna. tässä maailmankaikkeudessa ihmiseen tutustutaan ajatuksia vaihtamalla eli puhumalla.

mulle kun ei toimi seksi tuntemattomien kanssa, joista en oikeasti pätkääkään välitä.

Vaikea uskoa seksuaalisuuteesi.

Minä välitän lähtökohtaisesti kaikista. Tietysti jos puhuessa selviää, että nainen on täysi idiootti, niin tippuvat halutkin. Mutta alkuoletus on, että kaunis nainen on ihan kiva luonteeltaankin ja siksikin "pantava".

• lifemocker
        mies32 kirjoitti:

Vaikea uskoa seksuaalisuuteesi.

Minä välitän lähtökohtaisesti kaikista. Tietysti jos puhuessa selviää, että nainen on täysi idiootti, niin tippuvat halutkin. Mutta alkuoletus on, että kaunis nainen on ihan kiva luonteeltaankin ja siksikin "pantava".

"Mutta alkuoletus on, että kaunis nainen on ihan kiva luonteeltaankin"

VÄÄRIN

• mies32
        lifemocker kirjoitti:

"Mutta alkuoletus on, että kaunis nainen on ihan kiva luonteeltaankin"

VÄÄRIN

Ei tuo voi olla väärin. Kyse on alkuoletuksesta, jonka jokainen saa itse itselleen luoda. Jos sinä olet pessimisti, niin siitä vaan. Ei se minua juuri haittaa.

• Lifemocker on väärässä. Seksillä ensimmäisenä yönä ja pidempiaikaisella suhteella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Itse olen edelleen yli 30 sitten yhden yön suhteesta alkaneessa kumppanuudessa. En ole vaimoni kanssa koska hän lähti yöksi kanssani enkä missään tapauksessa olisi jättänyt häntä koska hän tuli mukaani.

Pidempiaikaisessa suhteessa kriteerit ovat paljon tiukemmat kuin yhden yön hekumassa, johon nainen pääsee hyvin helposti. Elämänkumppanuudessa tarvitaan yhteisiä harrastuksia, elämäntyyliä, huumorintajua jne. Niistä on vaikea vakuuttua muutaman kostean tunnin aikana.

Suosittelen 19-vuotiaalle pidättäytyvyyttä seksin suhteen. Se vie helposti mukanaan. Sen sijaan käyttäisin aikaa tutustumiseen, juttelemiseen ja arjen harrastuksiin. 39-vuotiaalla alkaa olla jo sen verran elämänkokemusta, että miesten mukaan kannattaa lähteä eikä jättää tilaisuutta käyttämättä.

• lifemocker

" Lifemocker on väärässä. Seksillä ensimmäisenä yönä ja pidempiaikaisella suhteella ei ole mitään tekemistä keskenään. "

tottakai on. mies ei kunnioita naista samallatavalla jos tämä avaa haaransa kovinkin helposti. ja ilman kunnioitusta et halua häntä ns "omaksesi"

jos nainen on kovinkin helppo, miehelle tulee ajatus, että nainen ei halua juuri häntä, vaan naiselle kelpaa kuka tahansa. mies ei halua olla kuka tahansa vaan parisuhteessa mies haluaa olla ainut mies naiselle. tämä ei toteudu jos nainen näyttää olevansa helppo.

lisäksi tottakai tulee ajatus että jos sinun on helppo saada tämä nainen sänkyysi, myös muitten miehien on helppo saada hänet sänkyynsä, joten naisen pettämisprosentit nousevat - ei hyvä kumppani.

koska itse en ainakaan hae koskaan pelkkää seksiseuraa vaan sitä kumppania, eikä se seksi tunnu minusta kovinkaan kummoiselta ihmisen kanssa kenestä en välitä ollenkaan. siksi en myöskään halua tuntemattomien kanssa seksiä, koska he eivät merkitse minulle yhtään mitään.

pitää sen naisenkin osoittaa että on minun arvoiseni ;)

• M.N.
        lifemocker kirjoitti:

" Lifemocker on väärässä. Seksillä ensimmäisenä yönä ja pidempiaikaisella suhteella ei ole mitään tekemistä keskenään. "

tottakai on. mies ei kunnioita naista samallatavalla jos tämä avaa haaransa kovinkin helposti. ja ilman kunnioitusta et halua häntä ns "omaksesi"

jos nainen on kovinkin helppo, miehelle tulee ajatus, että nainen ei halua juuri häntä, vaan naiselle kelpaa kuka tahansa. mies ei halua olla kuka tahansa vaan parisuhteessa mies haluaa olla ainut mies naiselle. tämä ei toteudu jos nainen näyttää olevansa helppo.

lisäksi tottakai tulee ajatus että jos sinun on helppo saada tämä nainen sänkyysi, myös muitten miehien on helppo saada hänet sänkyynsä, joten naisen pettämisprosentit nousevat - ei hyvä kumppani.

koska itse en ainakaan hae koskaan pelkkää seksiseuraa vaan sitä kumppania, eikä se seksi tunnu minusta kovinkaan kummoiselta ihmisen kanssa kenestä en välitä ollenkaan. siksi en myöskään halua tuntemattomien kanssa seksiä, koska he eivät merkitse minulle yhtään mitään.

pitää sen naisenkin osoittaa että on minun arvoiseni ;)

Ensinnäkin, kunnioitan sun asennetta, että et halua merkityksetöntä seksiä tuntemattomien kanssa.

Mutta. Nää perustelut.

"mies ei kunnioita naista samallatavalla jos tämä avaa haaransa kovinkin helposti."

Yhtälaillahan se mieskin siinä panemisessa on messissä. Miksi nainen, joka harrastaa yhden yön suhteita, ei olisi samaa harrastavan miehen arvoinen? Miksi mies ei yhtä lailla menettäisi naisen kunnioitusta, kun kerran antaa munaa yhden illan tuttavuuden jälkeen?

"lisäksi tottakai tulee ajatus että jos sinun on helppo saada tämä nainen sänkyysi, myös muitten miehien on helppo saada hänet sänkyynsä, joten naisen pettämisprosentit nousevat - ei hyvä kumppani"

Se, mitä tekee sinkkuna ja se, mitä tekee parisuhteessa ollessaan, ovat kaksi eri asiaa. Se, että sinkkuna harrastaa yhden yön juttuja, ei tee kenestäkään parisuhteessa pettäjää. Ei ainakaan minusta ole tehnyt - pikemminkin päinvastoin. Olen juoksuni juossut ja arvostan sitä, mitä minulla nyt on. Se muuten alkoi yhden yön jutusta ja on kestänyt 8 vuotta. ;)

• lifemocker
        M.N. kirjoitti:

Ensinnäkin, kunnioitan sun asennetta, että et halua merkityksetöntä seksiä tuntemattomien kanssa.

Mutta. Nää perustelut.

"mies ei kunnioita naista samallatavalla jos tämä avaa haaransa kovinkin helposti."

Yhtälaillahan se mieskin siinä panemisessa on messissä. Miksi nainen, joka harrastaa yhden yön suhteita, ei olisi samaa harrastavan miehen arvoinen? Miksi mies ei yhtä lailla menettäisi naisen kunnioitusta, kun kerran antaa munaa yhden illan tuttavuuden jälkeen?

"lisäksi tottakai tulee ajatus että jos sinun on helppo saada tämä nainen sänkyysi, myös muitten miehien on helppo saada hänet sänkyynsä, joten naisen pettämisprosentit nousevat - ei hyvä kumppani"

Se, mitä tekee sinkkuna ja se, mitä tekee parisuhteessa ollessaan, ovat kaksi eri asiaa. Se, että sinkkuna harrastaa yhden yön juttuja, ei tee kenestäkään parisuhteessa pettäjää. Ei ainakaan minusta ole tehnyt - pikemminkin päinvastoin. Olen juoksuni juossut ja arvostan sitä, mitä minulla nyt on. Se muuten alkoi yhden yön jutusta ja on kestänyt 8 vuotta. ;)

"Miksi mies ei yhtä lailla menettäisi naisen kunnioitusta, kun kerran antaa munaa yhden illan tuttavuuden jälkeen?"

minusta jotenkin outo käsitys ihmisillä, että lyhytjänteisellä käyttäytymisellä saisi pitkäkestoisia tuloksia aikaan.

"Se, mitä tekee sinkkuna ja se, mitä tekee parisuhteessa ollessaan, ovat kaksi eri asiaa. Se, että sinkkuna harrastaa yhden yön juttuja, ei tee kenestäkään parisuhteessa pettäjää."

historiasi kertoo sen, minkälainen ihminen sinä oikeasti olet

• lifemocker kirjoitti:

"Miksi mies ei yhtä lailla menettäisi naisen kunnioitusta, kun kerran antaa munaa yhden illan tuttavuuden jälkeen?"

minusta jotenkin outo käsitys ihmisillä, että lyhytjänteisellä käyttäytymisellä saisi pitkäkestoisia tuloksia aikaan.

"Se, mitä tekee sinkkuna ja se, mitä tekee parisuhteessa ollessaan, ovat kaksi eri asiaa. Se, että sinkkuna harrastaa yhden yön juttuja, ei tee kenestäkään parisuhteessa pettäjää."

historiasi kertoo sen, minkälainen ihminen sinä oikeasti olet

"minusta jotenkin outo käsitys ihmisillä, että lyhytjänteisellä käyttäytymisellä saisi pitkäkestoisia tuloksia aikaan."

Ei siinä mitään outoa ole. Menetät kontaktin, mahdollisen suhteen, jos et vaihda puhelinnumeroa tai lähde jatkoille. Puhelinnumeron antaminen ei tosin yleensä johda mihinkään.

Vähän rautalankaan vielä aiempaan. Oletetaan, että sinulla on baarissa kiikarissa kaksi naista, Liisa Lortto ja Tiina Terävä. Liisa on tyhjäpää, pissis, jonka kanssa miehet harrastavat korkeintaan seksiä peiton alla. Tiina taas on fiksu ja hyvää seuraa myös arjessa. Tiinasta ei tule Liisaa vaikka pääsisitkin hänen kanssaan jatkoille. Liisalla taas ei ole toivoakaan suhteesta vaikka hän kieltäytyisi seksistäkin.

• lifemocker
        pelimiehen_kaveri kirjoitti:

"minusta jotenkin outo käsitys ihmisillä, että lyhytjänteisellä käyttäytymisellä saisi pitkäkestoisia tuloksia aikaan."

Ei siinä mitään outoa ole. Menetät kontaktin, mahdollisen suhteen, jos et vaihda puhelinnumeroa tai lähde jatkoille. Puhelinnumeron antaminen ei tosin yleensä johda mihinkään.

Vähän rautalankaan vielä aiempaan. Oletetaan, että sinulla on baarissa kiikarissa kaksi naista, Liisa Lortto ja Tiina Terävä. Liisa on tyhjäpää, pissis, jonka kanssa miehet harrastavat korkeintaan seksiä peiton alla. Tiina taas on fiksu ja hyvää seuraa myös arjessa. Tiinasta ei tule Liisaa vaikka pääsisitkin hänen kanssaan jatkoille. Liisalla taas ei ole toivoakaan suhteesta vaikka hän kieltäytyisi seksistäkin.

"Menetät kontaktin, mahdollisen suhteen, jos et vaihda puhelinnumeroa tai lähde jatkoille."

lyhytjänteinen toiminta on siis hypätä ensitapaamisella sänkyyn. tai jopa toisella tapaamisella

• hathho

Mua taas ottaa päähän, että kaikki olettaa että haluun seksiä jos pyydän jatkoille...En itse ole todellakaan kiinnostunut naimaan yhtään kenenkään kanssa humalassa aamu 4 aikaan. Joskus vaan jos on ollut hauska ilta, niin sitä olisi hauska jatkaa myöhempäänkin ja juoda vielä vaikka parit drinkit siinä, mutta eihän se tietenkään onnistu kun kaikki olettavat automaattisesti että sänkyyn siinä yritetään naista saada.

Myönnän kyllä, että varmaan useimmat miehet eivät pyydä ikinä yöksi tai yritä päästä yöksi muun kuin seksin takia. Vaikka se mies haluaiskin seksiä ni pakkoko sitä on sille just antaa ?

• eliza93

ei kannata koska baarissa ei ole kiinnostavia miehiä.

• lifemocker

käyt väärissä baareissa tai katsot vääriä miehiä - molemmat ovat ns "oma mokasi"

• Jatkoilla monesti

Jos on puhe jatkoista niin kyllä se aika pitkälti on hienovarainen kutsu harrastamaan seksiä, se mitä sen jälkeen tapahtuu on sitten eri juttu.

Yleensä kun itse menen jonkun luokse tai joku tulee minun luokseni niin kuuntelemme musiikkia, puhumme niitä näitä ja juomme muutamat drinkit / oluet siinä samalla. Kun tulee "nukkumisen" aika niin kyllä kumpikin osapuoli on ollut enemmän kuin halukas hieman intiimimpään toimintaan. Ja seuraavana aamuna on vaihdettu puhelinnumeroita ja pusuteltu ennen lähtöä. Ja se että jos toinen ottaa sitten yhteyttä ja enää ei kiinnostakkaan niin sano suoraan ettei kiinnosta, olit sitten mies tai nainen tai mikset vaikka transu :)

Ps. Aina voi kieltäytyä seksistä, mutta oletusarvo miehillä pääsääntöisesti on niinkuin sanoin, jatkot = seksi. Eli jos ei ole kiinnostusta harrastaa seksiä ni kannattaa varmaa ilmottaa asia hienovaraisesti mutta selkeästi toiselle osapuolelle.

• lifemocker

" Jos on puhe jatkoista niin kyllä se aika pitkälti on hienovarainen kutsu harrastamaan seksiä, se mitä sen jälkeen tapahtuu on sitten eri juttu. "

ei muuten ole. kyllä mä ainakin haluan tutustua tyyppiin paremmin joka minua oikeasti kiinnostaa.

• rwwqew
        lifemocker kirjoitti:

" Jos on puhe jatkoista niin kyllä se aika pitkälti on hienovarainen kutsu harrastamaan seksiä, se mitä sen jälkeen tapahtuu on sitten eri juttu. "

ei muuten ole. kyllä mä ainakin haluan tutustua tyyppiin paremmin joka minua oikeasti kiinnostaa.

kyllä. tästä näkemyksestä en voi olla eri mieltä.

• be93
        rwwqew kirjoitti:

kyllä. tästä näkemyksestä en voi olla eri mieltä.

no todellakin ollaan eri mieltä!

Mulle jatkot on aina tarkoittaneet juhlimisen jatkoja. Eli, kun ravintolalaki keskeyttää hyvän meiningin, niin sitä jatketaan jossain muualla.

Tokihan se voi tarkoittaa seksiä siinä vaiheessa, jos sitä on asianomaiset jo jotenkin baarissa harrastaneet, mutta jos ei, niin eiköhän se tarkoita vain jatkettua biletystä?

• be93

Ehdottomasti kannattaa vaihtaa numerot, ja sitten kanssa muistaa parin päivän päästä ITSE soittaa perään :)

Silloin selviää, haluaako vielä tavata, vai puuskuttaako illalla "unohtunut" avovaimo siinä vieressä ja vaati vaipanvaihtoa esikoiselle.

Tosin, tää on aiheesta tee niin kuin minä sanon, ei niin kuin teen. Koska jos on hyvät tai hauskat jatkot tiedossa (ei tarkoita seksiä) niin miksei voi lähteä mukaan. Mielellään toki niin, että sulla on kavereita myös mukana, koska ikinä ei voi tietää jos sattuukin joku sekopää kohdalle.

Elä, ja koe, mutta älä tee kompromissejä siihen, mikä itsestä tuntuu oikealta.

• hässiklubi

Baarista löytää yleensä vähemmän sivistynyttä porukkaa. Sivistyneemmän tyttöystävän/poikaystävän voi löytää kirjastosta, kuntosalilta tai jostain muusta vastaavasta paikasta. Kyllä sitä baarista voi lähteä miehen/naisen mukaan ja vaikka jutella koko yö tai nussia aivonsa pihalle,mutta kannattaa varautua, että se on vain yhden yön juttu, ja kun koskaan ei tiedä toisen taustoja... hakemassa salaseksiä, tai irtoseksiä, tai etsii varakasta puolisoehdokasta jne. No tietysti järki kädessä löytyy se toinen osapuoli mistä tahansa. Silti omasta mielestäni ei baarista kannata lähteä kuin vain hässimään.

• Anonyymi

En ole lähtenyt miesten mukaan kotiin. Tällaisen miehen olen saanut treffeille, kunnolen kieltäytynyt menemästä kotiin. Parisuhdekin on saattanut treffailuista sitten syntyä. Itselläni kylläkin näistä parisuhteista pelkästään huonoja kokemuksia. On väkivaltaisuutta, valheita, ilkeyttä, petollisuutta, tyhmyyttä, mielenterveysongelmia, pedofiliaa, seksiriippuvuutta, alkoholismia jne. Jatkossa en mene heidän kanssa edes treffeille. Odotan ihan perinteistä treffikutsua tavalliselta, tasapainoiselta, fiksulta mieheltä, joka hakee seuraa tositarkoituksella niin kuin minäkin. Näitä miehiä on. Baarissa harvoin heihin vain valitettavasti törmää.

• Anonyymi

Jos se on siitä suuresta kaupungista niin kokemus on aina kokemus. Eikä se juurikaan paranna se kokemus. Tyhmyyttä yhtä kaikki.

• Anonyymi

Mukaan vaan. Ja jos suhde ei lopulta kehity, niin onpahan tullut naitua. Win-win -tilanne.

• Anonyymi

Varmaan suurin osa olettaa jatkoille mennessä että nussitaan. Itsellä ei ole kyllä mitään mielenkiintoa alkaa nussimaan joskus aamuyöllä baarin jälkeen jonkun tuntemattoman kanssa.

Ainakin jos itse meen/joku tulee mun luokse niin ehkä jotain pussailua ja joku yks bisse.

Aaamulla sitten eri asia.

• Anonyymi

Sehän nyt on ihan itsestä kiinni, että miltä tuntuu ja mitä itse haluaa. Vaan, kyllä se ihan valtaosalla (myos naisista) oletus on, että silloin seksi kuuluu asiaan.

• Anonyymi

Olet 19v. älä lähde kenekään matkaan.Ikäiseksi olet lapsellinen kun tänne kirjoitata. Ikäisesi on ihan muilla sivuilla kun tämä.Tota kai mies jos vie sinut kotiisi haluaa mutakin kuin puhetta ja pusuja.Kasva viellä aikuiseksi. Menen vaikka johonkin kerho, harastussera. ymm

• Anonyymi

En oo lähtenyt, kun muija on liimautunut kiinni ja pyytänyt asunnolleen käymään. Sanoin, että täytyy mennä kotiin vaimon viereen. Aivan varmasti en menettänyt mitään. Humalaiset eukot ei nappaa.

• Anonyymi

Voi tulla kalliiksi, kun nainen pyytää lähtemään mukaansa ja toiseksi taudit voi saada kauppatapahtuman kylkiäisenä. Kunnolliset eivät tarjoa miehelle yöpaikkaa.

• Anonyymi

Mukaan vaan. Seksi on aivan hyvä tapa aloittaa vakavampikkn suhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      127
      3148
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2513
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2178
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1700
    6. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      26
      1415
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      173
      1410
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1257
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      292
      1248
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      63
      1090
    Aihe