Joo, tänne vois kertoa vinkkejä pakeille, ja kaikkee vaa. Millasella mailalla pelaatte ja minkälainen pelityyppi? Puolustava vai hyökkäävä pakki? Pelintekijä? Puinen ja fyysinen? Loistavan laukauksen, pelisilmän- ja näkemyksen omaava pehmeekätinen pakki?
Ite pelaan Wiz 27, orcin lavalla. Oon vähän hyökkävä pakki, jolla on pelisilmää ja peliälyä. Veto on melko hyvä ja pehmeät kädet on. Oon vähä huono ku meen nuihin harhautuksiin joskus. Vinkkejä pls.
Sanokaa jtn jos tulee mieleen muutakin :)
Me puolustajat
Pyry29 -95 :D
1
135
Vastaukset
- Salibandy51
Maila on Exel ultra Ice lavalla
Pelisilmä/Äly tosi hyviä vaik ite sanonki
Alempi pakki eli puolustava
Lämäril 128km/h ja oon 2001
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663062Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111694
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84819