Miten selvittää pettääkö mies

?????

Miten miehen saisi kiinni pettämisestä ilman että tutkii puhelinta tai sähköpostia? Mitä muita pettämisen merkkejä on?

30

6337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Pitkät blondatut hiuskarvat tarttuneina sukkiin ja alushousuihin. Pyykkiä pestessä huomasi jo heti. Vieraat hajusteet myös tarttuneina vaatteisiin, halpishajuvedet, erityisesti kauluspaita.

Oudot selitykset ja kiinnostuksen kohteet. Epätavalliset menot. Saattoi harrastaa kesäistä liikuntaa 2-3 tuntia, todellisuudessa oli vain siirtynyt kakkosen kotiin, muutama kilometri matkaa.

Auton penkki aina säädetty tietyllä tavalla, joka paljasti, että kakkosta siinä oli kuljetettu.

Merkkejä on vaikka kuinka.....

• onni on yksillä...

Entäpä sitten muuttunut käytös, jatkuva ärtyneisyys, sinun mielipiteesi kumotaan aina järjestelmällisesti. Loppuneet hellyyden osoitukset, suukot vain haalea muisto. Lisääntynyt tarve olla omissa oloissaan ja yhdessäolo sinun kanssasi on yhtä tiuskimista.

Tätä minä koin muutama vuosi sitten jatkuvasti. Olin jo varma että siipallani oli toinen. Mutta nyt kaikki on paremmin (ei hyvin), minua siedetään ja saan toisinaan jopa pusuja ja halauksia. Mutta edelleenkin minä olen se antava osapuoli, mutta en välitä. Aikansa kutakin, katsotaan nyt mihin tässä vielä päädytään.

• ?????

Minun mies on luonteeltaan jatkuvasti ärtynyt ja tyly. Nyt ihmetyttää kun hänestä on tullut rento ja iloinen. Minäkin saan kuulla olevani kulta. Herää epäilys kun minun poissaollessani pesee petivaatteet vaikka ne on juuri vaihdettu.

• Mies.
        ????? kirjoitti:

Minun mies on luonteeltaan jatkuvasti ärtynyt ja tyly. Nyt ihmetyttää kun hänestä on tullut rento ja iloinen. Minäkin saan kuulla olevani kulta. Herää epäilys kun minun poissaollessani pesee petivaatteet vaikka ne on juuri vaihdettu.

Hän on selvästi rakastunut.

• 357 mag

teijän sängys nussitaan,ilman sua.Kannattaaki epäillä jos käytös muuttuu radikaalisti.tyhmähä se on kuka ei mitään epäile jos toinen on ihan erilainen.

• ?????

Kyllä tässä hieman ihmettelee. Surkeinta on,että mentiin naimisiin pari kuukautta sitten. Yhdessä vaiheessa mies sai tekstareita joltakin kymmeniä päivässä ja yölläkin. Minä kun pyysin nähdä puhelimen niin siellä ei ollut kuin minun viestit.

• Yleensä varmin

Pettämisen merkki on se että harrastaa seksiä jonkun toisen naisen kanssa.

• Serlokki

Kyllä varmin tapa on tutkia juuri puhelin ja sähköposti, jos on noinkin vahva epäilys. Tietenkin mahdollista, että mies poistaa kaikki viestit. Jos vain pääset käsiksi niihin, niin tutki vaan ilman omantunnon tuskia. Useimmat pettäjät jää kiinni juuri näistä.
      Yleensähän petturin selville saaneesta tehdään se suurin rikollinen, kun kajoaa toisen kännykkään ja sähköpostiin. Paskapuhetta. Pettäminen on paljon pahempi rikos.

• 9+13

Yllyttäminen rikokseen ilmoitettu ylläpidolle.

Pettäminen ei ole rikos, viestintäsalaisuuden loukkaaminen on.

• Hah hah
        9+13 kirjoitti:

Tälläkin palstalla sitten pyörii aika paljon rikollisia. On ihan yleinen tosiasia, että useimmat varmasti tutkivat puolisonsa viestiliikennettä, kun on vahva epäilys pettämisestä. Pettäjääkö pitäisi suojella ja pitää puoliso pimennossa vaikka vuosikaudet. Parempi kertatytinällä saada selvyys, jotta voi sitten päättää mihin suuntaan lähtee elämässään.

• 15+2
        Hah hah kirjoitti:

Tälläkin palstalla sitten pyörii aika paljon rikollisia. On ihan yleinen tosiasia, että useimmat varmasti tutkivat puolisonsa viestiliikennettä, kun on vahva epäilys pettämisestä. Pettäjääkö pitäisi suojella ja pitää puoliso pimennossa vaikka vuosikaudet. Parempi kertatytinällä saada selvyys, jotta voi sitten päättää mihin suuntaan lähtee elämässään.

Selvyys saadaan kysymällä. Pahinkin kyttääjä voi kysyä, suostuuko toinen näyttämään viestinsä. jos ei suostu niin asia on yksiselitteinen: niihin EI kajota.

Jos ei ole onnellinen parisuhteessa eikä pysty luottamaan niin ero on ainoa oikea ratkaisu, ei lain rikkominen.

• kdöfäsgä
        15+2 kirjoitti:

Selvyys saadaan kysymällä. Pahinkin kyttääjä voi kysyä, suostuuko toinen näyttämään viestinsä. jos ei suostu niin asia on yksiselitteinen: niihin EI kajota.

Jos ei ole onnellinen parisuhteessa eikä pysty luottamaan niin ero on ainoa oikea ratkaisu, ei lain rikkominen.

Miten toimitaan sellaisen idiootin kanssa, joka ei pysty puhumaan, vaan syyllistää kysyjän joka kerta huutamalla? Jäänyt jo kiinni livenä. Hullunko kanssa naimisissa?

• saastaiset saastuvat
        9+13 kirjoitti:

Pettäminen on rikos, AVIORIKOS, vaikka sitä ei tässä huorastelukulttuurissa ENÄÄ rikokseksi noteerata.

Ihminen, joka on kadottanut tajun oikeasta ja väärästä, voi kirkkain silmin ja hymyhuulin pettää puolisoaan ja aiheuttaa hänelle suunnattomat tuskat, mutta sellaisestahan pettäjä ei välitä.
        Näitä petollisia kumppaneita sitten suojellaan lakisäännöksin, vaikka esim joku sähköpostin lukeminen on todella pientä harmia aiheuttava siihen verrattuna, mitä pettäminen aiheuttaa puolisolle ja koko perheelle, usein jopa muullekin lähisuvulle ja ystäväpiirille, sekä koko yhteiskunnalle taloudellisina menetyksinä, mm terveydenhoitokuluina ja sairaspooissaoloina. Mutta siitähän pettäjä ei välitä, ainoastaan omista himoistaan!!!

Uskovana tiedän, että tulee vielä päivä, jolloin jokainen pettäminen, valhe, varkaus, tappo ja muu rikos tulevat kaikkien nähtäväksi ja tietoon, eikä kukaan pääse niitä tuomioita pakoon ,jotka Jumala näistä rikoksista määrää! Me olemme Hänen luomiaan ja Hänen valtansa alla, ja vaikka kuinka joku sanoisi, että no, armo peittää syntien paljouden, niin Raamatun linja ei niin opeta, vaan että synnit pitää tunnustaa ja sitten saa armon, eli tunnustaa sille, jota vastaan on rikkonut, eli Jumalalle ja sille ihmiselle, jota kohtaan teki väärin!
        Nykymaailma pettää, salaa, valehtelee, tekee rikoksia ja kaikkea pahaa sen minkä salaa pystyy. Jopa päättäjät toimivat niin, niin kuinka kansa voisi olla sen kummempaa. Mutta se, joka kuulee Jumalan Sanan ja noudattaa sydämestään Herran antamia ohjeita, on kerran pelastuva Taivaan kotiin, jonne nyt yritetään väkisin hautajaisissa lykkiä kaikki nekin, jotka ovat salasynneissään kuolleet, eivätkä ole Jumalaa kunnioittaneett eläessään lainkaan! Ei sellaisten paikka ole Taivaassa, näin Raamattu meille suoraan sanoo! Murhaajien, avionrikkojien, saastaisten, huorintekijäin, valehteljoiden, ... mm näiden lueteltujen paikka ei ole Raamatun mukaan Taivaassa.

• 7+1
        9+13 kirjoitti:

ajattele, mun ex-mies ei saanut mitään tuomiota vaikka oli todistettavasti ladannut koneelleni vakoilijaohjelman, jonka avulla saaduilla salasanoilla kävi lukemassa mun faceviestit, sähköpostit ja muut. Jouduin esim. vaihtaan pankkitunnukset.

On rikos mutta ei noin syyttäjät välitä jos jonkun s.postit joku käy lukemassa. Kun ei ole tietoja käyttänyt rikokseen tai omaksi hyödykseen.

Ja suurinosa ihmisistä tallentaa omat salasanansa koneelle, se on voivoi sitten jos joku ne bongaa ja käyttää

• Eroamalla
        kdöfäsgä kirjoitti:

Miten toimitaan sellaisen idiootin kanssa, joka ei pysty puhumaan, vaan syyllistää kysyjän joka kerta huutamalla? Jäänyt jo kiinni livenä. Hullunko kanssa naimisissa?

Mitenkä toimitaan? Eroamalla tietenkin.

• tertertetg
        saastaiset saastuvat kirjoitti:

Pettäminen on rikos, AVIORIKOS, vaikka sitä ei tässä huorastelukulttuurissa ENÄÄ rikokseksi noteerata.

Ihminen, joka on kadottanut tajun oikeasta ja väärästä, voi kirkkain silmin ja hymyhuulin pettää puolisoaan ja aiheuttaa hänelle suunnattomat tuskat, mutta sellaisestahan pettäjä ei välitä.
        Näitä petollisia kumppaneita sitten suojellaan lakisäännöksin, vaikka esim joku sähköpostin lukeminen on todella pientä harmia aiheuttava siihen verrattuna, mitä pettäminen aiheuttaa puolisolle ja koko perheelle, usein jopa muullekin lähisuvulle ja ystäväpiirille, sekä koko yhteiskunnalle taloudellisina menetyksinä, mm terveydenhoitokuluina ja sairaspooissaoloina. Mutta siitähän pettäjä ei välitä, ainoastaan omista himoistaan!!!

Uskovana tiedän, että tulee vielä päivä, jolloin jokainen pettäminen, valhe, varkaus, tappo ja muu rikos tulevat kaikkien nähtäväksi ja tietoon, eikä kukaan pääse niitä tuomioita pakoon ,jotka Jumala näistä rikoksista määrää! Me olemme Hänen luomiaan ja Hänen valtansa alla, ja vaikka kuinka joku sanoisi, että no, armo peittää syntien paljouden, niin Raamatun linja ei niin opeta, vaan että synnit pitää tunnustaa ja sitten saa armon, eli tunnustaa sille, jota vastaan on rikkonut, eli Jumalalle ja sille ihmiselle, jota kohtaan teki väärin!
        Nykymaailma pettää, salaa, valehtelee, tekee rikoksia ja kaikkea pahaa sen minkä salaa pystyy. Jopa päättäjät toimivat niin, niin kuinka kansa voisi olla sen kummempaa. Mutta se, joka kuulee Jumalan Sanan ja noudattaa sydämestään Herran antamia ohjeita, on kerran pelastuva Taivaan kotiin, jonne nyt yritetään väkisin hautajaisissa lykkiä kaikki nekin, jotka ovat salasynneissään kuolleet, eivätkä ole Jumalaa kunnioittaneett eläessään lainkaan! Ei sellaisten paikka ole Taivaassa, näin Raamattu meille suoraan sanoo! Murhaajien, avionrikkojien, saastaisten, huorintekijäin, valehteljoiden, ... mm näiden lueteltujen paikka ei ole Raamatun mukaan Taivaassa.

"Uskovana tiedän"....
        Niinpä niin, monenlaisiin ihmisiin olen elämäni varrella törmännyt ja yksi pahimmista ovat nämä "uskovana" itseään pitävät ja sen auliisti ympäristöönsä kertovat. Itselleni uskonto on niin henk kohtainen asia, etten siitä ympäriinsä huutele. Aivan varmasti ympäristön "uskovissa" on niitä, jotka pitävät minua aivan hunningolla olevana, kun en ala uskonasioistani heille avautumaan...

Ilmeisesti sinun uskovaisuutesi rajoittuu Vanhan Testamentin asioihin? Jeesus toi kerta toisensa jälkeen esiin sitä, miten anteeksiantavainen Jumala on... Sinä sen puoleen viskot kiviä kaikkien vähänkin mielestäsi "syntisten" perään... Etkö pelkää, että se, joka itsensä ylentää, alennetaan?

• näin on vaikka
        Eroamalla kirjoitti:

Mitenkä toimitaan? Eroamalla tietenkin.

sattuu saatanasti. mikä on suurempi loukkaus toista kohtaan kun rakkauden heittäminen silmille pettämällä? itse työnsin pääni pensaaseen pariksi kuukaudeksi ennenkuin tajusin että mun kireyden syy on omassa päässä sen luottamus pulan takia, väsyttävää miettiä mitä toinen puuhaa kun ei oltu yhdessä ja yhdessä ollessa hätkähtää kun toisen kännykkä ilmoittaa viestistä ja ekana tuli mieleen että se toinen nainen siellä kaipailee. otin aikalisän itselleni ja mietin asiaa. lopputulos oli että mun rakkauteen kuuluu luottamus, rehellisyys ja arvostaminen ei kyttääminen ja epäily. noista kolmesta kaksi sain silmille, rehellisyyden sain kun itse kertoi tapahtuneesta omantunnon tuskisaan. jos mä olen rakkauteni luvannut toiselle se tarkoittaa että mä olen yhden miehen nainen. hänen rakkauteen ei kuulunut vetoketjun kiinni pitäminen joten olen sitten vaikka yksin loppuelämän jos en löydä miestä jonka rakkauteen kuuluu samat arvot kun mulla. ennemmin näin vaikka ikävä välillä on, mutta mun kohdalla luottamusta ei vaan saa takaisin. ymmärrän niitä jotka yrittävät sen takaisin saada, varsinkin kun on lapsia, jos meillä niitä olisi ollut päätös varmaan olisi ollut toisenlainen, mutta nyt ei tarvinut niitä ajatella. itsekästä joustamattomuutta ihan mitä vain mutta arvostan itseäni niin paljon että en ihan mitään paskaa vastaan ota..

• lifemocker

asiasta puhuminen ei tietenkään ole tullut mieleesi?

• ?????

Haluan puhua kasvotusten. En nyt satu olemaan kotona. Ja luuletko että myöntää. Eksääkin petti vuosikausia kun kuulemma oli niin kamala

• sdf s fds

"asiasta puhuminen ei tietenkään ole tullut mieleesi? "

No sehän toimiikin tosi hyvin.

"Petätkö"

"No en (perkele, pitääkin olla vastedes 10x tarkempi)"

• ei aina yksin

Turhaan kannattaa mollata vastausta joka on tehty oletuksella että pariskunnan toinen osapuoli olisi edes jollain muotoa säädyllinen ihminen. Valitettavan usein se vaan on niin että pettävä osapuoli on valmis vaikka mihin urotekoihin ettei jäisi kiinni. Kiistä, kiistä ja kiistä, se on petturin ja kansanedustajan motto.

• 5+14
        ei aina yksin kirjoitti:

Turhaan kannattaa mollata vastausta joka on tehty oletuksella että pariskunnan toinen osapuoli olisi edes jollain muotoa säädyllinen ihminen. Valitettavan usein se vaan on niin että pettävä osapuoli on valmis vaikka mihin urotekoihin ettei jäisi kiinni. Kiistä, kiistä ja kiistä, se on petturin ja kansanedustajan motto.

Miksi joku sitten ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa? Viestin lukeminen on loppumaton suo. Kun sen kerran tekee eikä mitään löydy niin hetken kuluttua pitää tehdä uudestaan ja sitten taas uudestaan. Itselleen siinä vain tuskaa tuottaa.

Jos toinen ei ole säädyllinen ihminen niin erohan siitä kannattaa ottaa.

• lifemocker
        sdf s fds kirjoitti:

"asiasta puhuminen ei tietenkään ole tullut mieleesi? "

No sehän toimiikin tosi hyvin.

"Petätkö"

"No en (perkele, pitääkin olla vastedes 10x tarkempi)"

eipä ole kovin normaalia syyttää heti kättelyssä toista pettämisestä

miksei voi vaan puhua suhteen tilasta ja omista huolistaan?

• asdgawer
        5+14 kirjoitti:

Miksi joku sitten ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa? Viestin lukeminen on loppumaton suo. Kun sen kerran tekee eikä mitään löydy niin hetken kuluttua pitää tehdä uudestaan ja sitten taas uudestaan. Itselleen siinä vain tuskaa tuottaa.

Jos toinen ei ole säädyllinen ihminen niin erohan siitä kannattaa ottaa.

Näimpä, tuskin vaan kukaan osaa arvata että se kultapupuli paljastuu vuosien varrella säädyttömäksi huoraavaksi ****pääksi.

• ?????
        lifemocker kirjoitti:

eipä ole kovin normaalia syyttää heti kättelyssä toista pettämisestä

miksei voi vaan puhua suhteen tilasta ja omista huolistaan?

Mieheni on sellainen ihminen joka ei keskustele tunteista. Raivostuisi jos sellaisista alkaisin puhua.

• lifemocker
        ????? kirjoitti:

Mieheni on sellainen ihminen joka ei keskustele tunteista. Raivostuisi jos sellaisista alkaisin puhua.

hieno mies sulla

• parisuhdekoukeroita
        lifemocker kirjoitti:

hieno mies sulla

Minä luulisin, että suuri osa niistä, jotka pettävät puolisoon, eivät vastaisi edes suoraan kysymykseen myöntävästi. Ex-mieheni ei vastannut koskaan suoriin kysymyksiin mitään. Joku toinen kieltäisi pettäneensä, mutta kuinkakohan moni myöntäisi asian kasvotusten (ellei ole jo valmistautunut lähtemään uuteen kotiin mahdollisesti uuden kumppanin kanssa). Oma mieheni menee ja tulee ja välillä kyllä ajatukseni lähtevät epäilysten tielle. Nyt jälleen hänen menonsa saivat uusia piirteitä ja se sai minut epäilemään. Onneksi otin asian puheeksi kertoen miehelle, että olen huolissani siitä, että hän on käyttäytynyt toisella tavoin kuin yleensä. Asialle oli loppujen lopuksi ihan hyväksyttävä ja jopa kunnioitettava selitys. Silloin kerroin miehelleni, että salaisilta tuntuvat menemiset saavat aikaan huolestumista, joten olisi parempi, että hän sen takia informoisi minua enemmän tekemisistään ja menemisistään, ja hän näytti kyllä ymmärtävän.

• Muna täytyy

Sinetöidä ja muna avataan vain seksin aikana kotona ja muulloin se on lukittu ja avain vaimolla.

• Ota ero...

Jos pesee lakanat vaikka juuri vaihdetut, niin todellakin pettää sua! Se on ihan selvä asia! Ja tekstarit on ovelana poistanut...

Ymmärrän, että haluat tunnustuksen häneltä. Mutta tuollainen heikolla moraalilla varustettu ihminen ei sitä anna.

Suosittelen kokeilemaan kolmea tapaa:
      1. palkkaa yksityisetsivä
      2. Ilmeisesti Elisa kotivahti tms. pystyy nauhoittamaan kuvaa (ollessasi poissa)
      3. Kerro, että sinulla on todettu tippuri.
      Ja et ole ollut kenenkään muun kanssa sängyssä. Lääkärin mukaan tartunta on kuulema korkeintaan pari kuukautta vanha. Katso mitä siihen sanoo...

• ehkä kannattaa erota

Onko sillä loppujen lopuksi väliä? Jos puhuminen ei auta ja olet tyytymätön tilanteeseen ja lisäksi et voi luottaa mieheesi, niin kannattaa miettiä, mitä oikeasti haluaa. Haluatko yhä jatkaa onnettomana suhteessa. Voihan sitä itsensä kanssa sopia vaikka ajan, johon asti tutkailee tilannetta ja jos sen jälkeen tuntuu yhä samalta, tekee jotakin vaikka sitten eroaa. Itse olen ollut samassa tilanteessa, joka oli kestämätön. Elämäni paras päätös oli lähteä, vaikka se silloin kamalaa olikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe