Liikunnan iloa

rontti1233

No niin pikku pallinaamat. Tässä mä nyt olen kertomassa teille mun ajatuksistani elämästä. Syy, miksi kirjoitan, on se, että teillä olisi parempi mieli näitä juttuja lukiessanne.

Tänään minua erityisesti vituttaa asia nimeltä liikunta. Liikunta on nimittäin perseestä. Jos joku yrittää muuta väittää, on hän selkeästi aivopesun uhri. Minä en ole koskaan saanut mitään iloa liikunnasta. Aina on joku, joka on parempi kuin minä. Aina voi aloittaa uuden liikuntaharrastuksen (ai saatana, että mä vihaankin tuota sanaa) jonka voi sitten kolmen kokeilukerran jälkeen lopettaa kiinnostuksen lopahtaessa.

Minua ärsyttää kaikki ämmät, jotka muka-innoissaan hehkuttavat töissä että “Ihanaa, pääsee junmppaan”. Vittu. Siinä vaiheessa mulla menee hermo. Sitten pyyhälletään sinne ahtaaseen jumppasaliin kahdenkymmenen muun innostuneen jumppaajan kanssa ja pompitaan tunti. “Hyvä, hyvä, jaksaa jaksaa, tunne se polte siellä pakarassa, tunne miten läski palaa”. Tai sitten joku aivoton kanalauma polkemassa polkupyörää sisällä. “Nyt leikitään, että ollaan ylämäessä. Huiiiii, nyt mennään kovaa vauhtia alamäkeen!” Mitä vittua.

Järkyttävää. Miten kukaan voi nauttia jostain perseenpyörityksestä tai polkemisesta muualla kuin sängyssä. Nyt se käsi siihen sydämelle. Ja kysykää tätä itseltänne.

Sitten nämä maratoonarit. Juostaan niin kauan että on paskat housussa. Varpaankynnet irtoavat. Ei voi tulla töihin kun on niin romuna. Ja mitäs järkeä tässä sitten on? Haluaako ihmiset rankaista itseään? Siinä tapauksessa tiedän helpompiakin konsteja, kuten esimerkiksi itsensä viiltely.

No niin. Seuraavan kerran kun kaveri soittaa teille ja kertoo olevansa matkalla BhodyBumbbiin, niin voitte kertoa sille: Toivottavasti paranet pian.

2

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelut

Löysit itsellesi sopivan foorumin.

• en ole liikunnalline

Olen joskus muinoin yrittänyt tehdä kävelylenkkejä kavereiden kanssa. AI ETTÄ SE ON ÄRRRRSYTTÄVÄÄ!!!! Ihmiset suurinpiirtein juoksee....... Minulla on lyhyt askel ja verkkainen tahti, se voi ärsyttää nopeampi mutta kuitenkin, MIHIN ON NIIN KAMALA KIIRE???????????

Olen siis alkanut kävelemään YKSIN ja ai että nautin siitä! Minulle tärkeintä ei ole "itsensä rääkkääminen kunnon kohottamiseksi" vaan se että saan raitista ilmaa, liikuttan niveliä ja samalla ihastelen LUONTOA!!!!!

Sama juttu kaupungilla. Nuoret ja nuorehkot aikuiset juoksee aina joka paikkaan. Tekisi joskus mieli tönäistä kumoon sellainen hermostunut ja kärsimätön idiootti, anteeks nyt vaan.

Minuakin ärsyttää nämä "liikunnasta innostuneet." Uimahalleilla näkee näitä tätiryhmiä, jotka tulevat vesijumppaan kuntoilemaan, mutta syövätkin kaiken samantien takaisin... Se selittää siis jäätävän ylipainon. No, pääasia on liikunnan ilo. Minulle soveltuu aina parhaiten soololajit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4090
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2101
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1405
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1127
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe