Kuinka uskottomuus kääntyy päälaelleen, vai mitä tuumaatte tästä? Toinen petti salaa toisen selän takana vuosikausia, josta sitten jäi kiinni useita kertoja. Kiinni jäädessään aina kielsi kaiken ja uhkasi lähteä, koska toinen oli alkanut vahtimaan liikaa. Sitten pettäjä alkoikin vahtia petettyä ja kuvitteli ilmeisesti osien jotenkin vaihtuneen. Alkoi petetyn kyttääminen, puhelinkin salaa tarkastettiin ja sieltä etsittiin vastakkaisen sukupuolen numeroita. Pettäjällä sai siis olla kavereina vastakkaisen sukupuolen edustajia, mutta petetyllä ei. Pettäjä löysi sieltä oman kakkosensa numeron, jota ei tunnistanut ja etsi sitä enirosta, mutta koska se oli salainen tai prepaid ei löytänyt. Epäili, että se numero kuului petetyn salasuhteelle, joka oli vain pettäjän mielikuvituksen tuotetta.
Kuinka sekaisin pettäjä menee omasta teostaan vai mikä aiheuttaa tuon kaltaisen käytöksen? Kuinka yleistä on se suhtautuminen, että itse saa pettää ja sen vain jotain markkina-arvon testausta, mutta petetty ei saa edes vilkaista sillä silmällä muita? Miksi se mitä sallitaan itselle, ei toiselle sallita yhtään, vaan lähtö tulee sekunnissa?
Uskomaton uskottomuus
10
396
Vastaukset
- uskollinen n
Siki koska kaikki pettäjäluuserit ovat päästään viallisia persoonallisuushäiriöisiä ääliöitä.Itsekkyyden huippusaavutuksia.
- Ehkä tämän vuoksi
Tapapettäjä, joka ei eroa on usein henkisesti riippuvainen puolisostaan. Kun kriisi etenee pisteeseen, että petetty on itse ottanut henkisen irtioton pettäjästä, tuleekin iso hätä pettävän käteen. Henkisesti pettäjästä irtioton tehnyt puoliso muuttuu käytökseltään ja alkaa ehkä elää omaa elämää pettäjästä välittämättä. Kun pettäjä on sisäistänyt tämän, hän voi muuttua tuollaiseksi. Oma ex oli pilkkaavan ylimielinen ja valehteli kotona aina asumuseroon asti. Ulkoruokinnan jatkuessa hän alkoi vasta pikkuhiljaa käsittää, että minä en olekaan itsestäänselvyys ja ehkä en huolikaan häntä takaisin. Mies muuttui ja yhä useammin olen tavannut itkevän ja istuvan miehen. Henkistä hajoamista on sen verran, että en uskalla kertoa uusista miessuhteistani, sillä pelkään seurauksia, mies voisi romahtaa pahasti.
- hyvästi
Pettäjä herää liian myöhään ja kun puoliso on jo eron ottanut ja muuttanut, vasta sitten. Vaikka pettäjä jatkaakin sen kakkosensa kanssa, silti pettäjä raivostuu kun ex.nsä on löytänyt uuden?
En ole missään tekemisissä enää hänen kanssa, sain kärsiä ihan liikaa hänen seksiriippuvuutensa takia. - niin.
Pettäjä epäilee usein muita petoksista, vaikka itse on se pettäjä. Kääntää muiden syyksi kaiken. Voi olla päässä on vikaa sellaisilla, että epäloogisuus kuuluu siihen. Narsismi, persoonallisuushäiriöt, psykopaatit ja onhan niitä muitakin. En tosin voisi sanoa kaikista pettäjistä niin, mutta sellainen joka piinaa naista, on luultavasti enemmän jotain vikaa.
Kannattaa ajoissa juosta pakoon. Ei voi tietää mikä naksahtaa jos pettäjä uhkaa milloin milläkin lähtemisellä, se on vain julmaa peliä (voi lähteä milloin tahansa myöhemminkin, tai kiristää sillä) - tai epäilee toista kaikessa. Sellainen ei luota koskaan toiseen, eikä häneen voi luottaa enää. Miehet eivät muutu kuin äärimmäisen harvoin.
Eri asia on suhteet joissa on väärinkäsityksiä. Mutta aika selkeä juttu esim ap:n tapaus, että mies pettää ja epäilee aiheettomasti, mies kääntää huomion salakavalasti muualle pettämisestään. Syyttää, ettei kukaan syytä häntä. Aika ovelaa ja helkkarin ikävää kumppania kohtaan. Mies ei muutu mielestäni siitä miksikään, aika kieroa toimintaa.. Valhetta ja luulotautia.
Toivon, että olisin väärässä. Mutta vuosien kokemukseni miehistä sanoo muuta.- korjaan siis
"epäilee aiheettomasti" siis mies epäilee aiheettomasti
"Valhetta ja luulotautia." joillakin pettäjämiehillä on sitä ilmassa - Tosi selkeää vai?
TAAS täällä tiedetään kaikki! Eihän ap kertonut missään kohdassa että pettäjä on MIES. Hän kertoi vaan pettäjästä ja se voi olla kumpaa sukupuolta tahansa.
Vuosien kokemuksella niin tietää kaiken!
- kummaa4
Mistähän semmoinen mahtaa johtua, kun pettävä mies haukkuu toisia pettäviä miehiä ja kauhistelee että kuinka huonosti ne kohtelevat vaimojaan. Ei edes tajua sitä että toimii itse samoin.????
- nainen pettää heti
Ex-vaimoni jäi kiinni pettämisestä ja suhteemme väljähtyi sitten paikkaan. Seuraavat kuukaudet kokosin itseäni ja kun mietin jatkoa masentuneena, niin tämän pettäjävaimoni käytöksessä tapahtui jotain käsittämätöntä eli hän alkoikin kyttäämään minua. Siitä tuli ihan sairasta hommaa, hän soitteli työpaikalleni mm. osastomme sihteerille kysellen työmenoistani, kyttäsi puheluitani ja yritti saada minua kiinni jostain vieraasta suhteesta, siis täysin aiheetta.
Onko nyt tosiaan niin, että pettäjä ikäänkuin pyrkii antamaan omalle mielelleen anteeksi, kun kuvittelee aviopuolisollakin olevan jonkun salasuhteen ?- nyrkki-ismo
Olisit paaluttanut muutamalla napautuksella vaimolle tiukat rajat nyrkin ja hellan väliin.
Ei tuollaista pidä suvaita.
- sdf sd f
Kyllähän tälläkin palstalla moni pettäjä sanoo etä "kaikkihan pettää".
Kyse on siitä että ajattelee toisen olevan ihan samanlainen. Yleensä ihminen jolla ei ole minkäänlaista kokemusta uskottomuudesta (petettynä tai pettäjänä) ei kyttää. Sitten jos niitä kokemuksia tulee, aletaan epäillä kaikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803