Ovatko miehet hyviä yleensä?

Utelias mies

Kun päädytte sänkyyn jonkun baarista löydetyn miehen kanssa, niin kuinka todennäköistä on että mies on "hyvä pano"? Ovatko yhden illan juttusi yleensä hyviä sängyssä ja niitä huonoja nyt tulee vain joskus harvemmin? Vai meneekö asia juuri toisin päin? Ja mitkä seikat ovat yleensä ratkaisevia? Oletko yleensä tyytyväinen miehen taitoihin, ottaako mies sinut yleensä hyvin huomioon, onko miesten varustus yleensä riittävä jne?

Naisista voin sanoa, että jos satun löytämään naisen, joka miellyttää jo etukäteen, niin yleensä seksi on hyvää. Pari poikkeusta on ollut, eli seksi on ollut aika laimeaa. Laimeaksi sen teki intohimon puute ja passiivisuus. Fyysisesti naisissa on todella harvoin mitään valittamista, pari naista olisi tosin hieman voinut siistiä karvoitustaan. Mutta enpä ole esim. niin rumia rintoja nähnyt, etten olisi niihin käsiksi uskaltanut käydä. Eli tiivistettynä - naiset ovat yleensä hyviä sängyssä. Miten on miesten laita?

25

2522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      miksi täysin tuntematonta ihmistä kiinnostaisi tyydyttää sut?

      lähtökohtaisestihhan kun sillä ei ole mitään väliä mitä joku tuntematon ihminen susta sängyssä ajattelee kun et tästä mitään muuta halua kuin vain oman tyydytyksesi!

      ainakaan mua henkilökohtaisesti ei kiinnosta kuin sen mulle tärkeän ihmisen tyydytys/tyydyttäminen... mutta empä tosin moisia yhdenillan panoja harrastakkaan

      • recomefil

        Joo, sä et harrasta muuta kuin runkkaamista.


    • onnee vaimolle

      ei tosiaan ole aina hyviä sängyssä, ei ainakaan Timo Lappeenrannasta, ihmettelen vaan miksi niillä taidoilla pitää saada vierasta muijaa.

    • tuhmaneito_

      joskus olen ollut niin puutteessa, että luultavimmin huonompitaitotaisoinenkin mies on käynyt, joka ei oikein ymmärrä mitään naisen tarpeista. riittää pelkästään kosketus ja yhdyntä. se on ainakin minulla kiinni lähinnä siitä, kuinka sillä tuulella olen ja kuinka paljon vetoa tunnen mieheen. pelkkä suutelukin on tuntunut kihelmöivältä joskus, puhumattakaan sitten pitemmälle menosta, jos miehessä on jotain sytyttävää - luonteessa ja ulkonäössä - eli aika pinnallistahan se on. fyysisesti miehet ovat olleet puoleensavetäviä, mutta kiinnostus voi laimeta aikakin nopeasti yhdenillanjutuissa. toki sellainen mies,joka unohtaa edes lämmitellä ja jolle tärkeintä on vain pikainen yhdyntä (tässäkö tämä oli) on oma lukunsa. kai siinä jonkinlainen jännityselementti on, että toinen on uusi ja tuntematon. koko on monesti ollut sopiva, joskus on saanut yllättyä positiivisesti. jotkut yhdenillanjutut ovat olleet mitäänsanomattomia erehdyksiä, joissa ei oikeastaan ole tuntenut kovinkaan suurta kiihottumista. melkein kertaakaan en ole saanut orgasmia. melko harvoin olen yhdenillanjuttuja harrastanut ja en niistä suuremmin perusta. joistakin on jäänyt katumus, toisista virne naamalle viikoksi ; )

      • sfhejw

        "melko harvoin olen yhdenillanjuttuja harrastanut"

        Lol! Mitä ihmettä melko harvoin naisille nykyään oikein tarkoittaa? Pelkästään tuossa kertomuksessasi mainitset jo aika liudan erilaisia tapauksia. :P
        Melko harvoin olisi mielestäni alle kolme elämän aikana. Normi on kai joku neljä tai viisi. Sitä enemmän on jo paljon.


      • Roadfox

        komppaan...


      • Roadfox
        Roadfox kirjoitti:

        komppaan...

        En itse ole kovinkaan kaunis nainen ja aina silti baarista lähtee... Ei ole osunut kohdalle varsinaisia pettymyksiä ( ei mitään ilotulituksiakaan), mutta ehkä se seksin "hyvyys" voi olla kahden kimppa eli jos vaan on sattunut kohdalle hyvää tuuria ja kemiat mätsää... Lucky Me :D


    • 1nightlooser

      Itse miehenä voin sanoa, että olen huono yhdenillanjutuissa.
      Kun yleensä olen aika kännissä, niin aikamoista hosumista koko homma.
      Lisäksi stondis on yleensä huono ellei ole mitään tunteista toista kohtaan alkoholi vie loputkin.

    • NainenPien

      Yhdenillan jutussahan kyse on yleensä siitä, että ollaan tavattu jossain raflassa. Ja jos on tanssittu ja esileikit jo tavallaan siinä leikitty..niin riippuu kaverista. Ikinä en ole kuitenkaan huonosti onnistunut. Kai se on kyse kemoista tai sitten siitä että mulla on aika tiukka......tiedä sitten..

      • tarkista lihakses

        Monet naiset ovat tiukkoja "suulta" ja löysiä sisältä, kuin vesiämoäriin laittais. Jos osaa käyttää lihaksiaan, saa pelkästään jo sillä että nainen puristelee lihaksiaan. Jos pidät itseäsi tiukkana, kannattaa eka tarkistaa tuo lihasasia ennen kuin kehut itseäsi tiukaksi. Baareissa kulkevat miehet ja helppoa panoa etsivät yleensä tyytvät siihen mitä tarjolla on ja ovat tyytyväisiä saaliiseen, oli se sitten kuinka lortto tahansa. Ja kädelläkin saa orgasmin, saati naisesta.


    • Baarin komein

      Itse olen todella huono pano kännissä, ja baariin en selvinpäin mene. Olen komea joten naisen saaminen ei ole ongelma. Useinkaan nainen ei pety, vaikka minua kiinnostaa vetää enemmän viinaa kuin paneskella, koska munani ei takuulla nouse baarireissun jäljiltä. Pimppiä olen kyllä halutessa nuoleskellut ja siitähän ne naiset tykkääkin. Lisäksi kun on niin kännissä niin ei haittaa, vaikka ei ihan puhdas olisikaan. Hmm, ehkä olenkin sitten hyvä pano kännissä kun olen kova nuolemaan.

    • satulanhaistaja

      Jep.Ihan legenda.

    • 14+3

      Mies saa naisen matkaan, p*nee sitä, saa, pierasee, kääntää kylkeä ja nukahtaa. Aamulla heittää naisen pellolle.

      Tai ainakin miehet haaveilevat tuosta, mutta pitää näitä yhenyön tähdenlentoja joskus jopa kuin "kukkaa kämmennellä", että saanti on varmaa ens kerrallakin.

    • naimisissa

      No, jos lähtee baarista jonkun mukaan, mahdollisuudet on fifty fifty. Joskus mies on hyvä, joskus ei. Ei voi yleistää. Jos mies on hirveessä kännissä, kuka edes lähtee matkaan?
      Mutta hyviäkin kokemuksia on :)

    • semmostaSe

      No harvinaista se on, että baarista saa mukaansa taitavan miehen... Pari kertaa olen sellaisen sattumalta löytänyt.
      Silloin mies ei ollut kovin humalassa ja kummallakin oli oikeasti vain tarve tyydyttää toisensa, homma oli siis selvä kummallekin alusta asti.
      Esileikit tosiaan hoidettiin jo baarissa, koko illan oli silmäpeliä ja pientä suuteluakin... Yksi on jäänyt niin hyvin mieleen, kun vielä aamullakin oli kummallakin hyvä fiilis eikä mitään morkkista. Mies oli mua paljo vanhempi, mutta kummatkin oli tyytyväisiä saamaansa.
      Eipä muuten pitäny kiirettä kotiinlähdön suhteen.

      Niin, ja aika usein juurikin miehet on nii kännissä ettei seksistä tuu mitään, se on hätäistä ja nopeasti siihen sammuu kun nainen jää ihmettelemään että tässäkös tää nyt olikin.... Laimeaa.

    • hyhjapyh

      ovat olleet tosi surkeita paneksijoita, panon takia niitä ei kannata mukaansa haalata.
      Hygieniakin vähän niin ja näin, suihkuun on pitänyt pakottaa. Itsensätyydytysmentaliteetillä ovat liikkeellä, itse nainen ei kiinnosta, pano vain.

    • eksynyt

      Monilla tuntuu olevan todella mustavalkoinen kuva yhden yön meiningeistä ylipäätään. Itse tykkään luoda erityisen siteen tytön / naisen välillä jonka tapaan ensimmäistä kertaa jossakin sosiaalisessa tilanteessa. Tykkään luoda hetkeen tietynlaisen illuusion, jossa kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa nopeammin kuin mitä on ikinä aikaisemmin. Niin että meidän välille syntyy nopeasti yhteys ja ymmärrys, koska todellisuudessa molemmat tietävät mitä illalta haluaa. Sosiaalinen ympäristö luo muurin tähän väliin jonka ylittäminen on helppoa kun on rehellinen ja yhtä söpö kundi kuin minä. Siinä ei ole mitään tekemistä oman statuksen parantamisessa, pidän omana tietona omat suhteet naisiin, ja annan jokaiselle naiselle mahdollisuuden ikäänkuin olla se oikea, joka ymmärtää minua täydellisesti, kumpaakaan ei satu vaikka "yhteys" jäisikin vain yhden yön seikkailuksi, mutta se yksi ilta joka kummallekin on suotu, tekee molempien itsetunnolle hyvää ja antaa mahdollisuuden uskoa että baareissa saattaa oikeasti löytää mielenkiintoisiakin ihmisiä ja ihania hetkiä, vaikka ne sitten olisikin lyhyitä. Naiset on ihania. T: 20v varastotyöntekijä.

    • ...

      Minä naisena olen ainakin ollut äärimmäisen huono seksikumppani niinä muutamina kertoina, joina joskus nuorempana yritin yhden illan suhteita harrastaa.

      Olin silloin kovin epävarma, kuvittelin itsetuntoni paranevan kokemuksen myötä, mutta joka kerta (niitä oli siis muutama) peräännyin, joskus ns ihan viime hetkellä... En vain pystynyt seksiin. En luottanut, en tuntenut oloani vapautuneeksi, koin tekeväni vastoin sydäntäni.

      Häpesin itseäni, sekä sen takia että olin edes lähtenyt yhden yön suhdetta kokeilemaan, että sen takia, että koin pettäväni miehen, jonka matkaan olin lähtenyt. Onnekseni kohdalleni sattui ymmärtäväisiä miehiä, kukaan ei suuttunut, käynyt väkivaltaiseksi tms vaikka takuulla heitä harmittikin tilanne...

      Noiden kokemusten jälkeen tein päätöksen, että jätän yhden illan suhteet niille, jotka siihen kykenevät.

      • munaton mies

        hienoa! Kunnioitettava päätös. Itselleni miehenä pari kertaa käynyt samoin. Naisen kiinnostus on onneksi helppo tappaa, onnistuu minulta helposti, vaikka ovat olleet selkeesti loukkaantuneita, kun en olekaan sitten halunnut. Eli olen ollut surkein mahdollinen yhden illan juttu :). Nykyään en haikailekaan kenenkään matkaan baari-illan päätteeksi.


      • ...
        munaton mies kirjoitti:

        hienoa! Kunnioitettava päätös. Itselleni miehenä pari kertaa käynyt samoin. Naisen kiinnostus on onneksi helppo tappaa, onnistuu minulta helposti, vaikka ovat olleet selkeesti loukkaantuneita, kun en olekaan sitten halunnut. Eli olen ollut surkein mahdollinen yhden illan juttu :). Nykyään en haikailekaan kenenkään matkaan baari-illan päätteeksi.

        Joku saattaa tulkita tuon niin, ettei pidä seksistä tarpeeksi tms mutta ainakaan itseni kohdalla se ei pidä paikkaansa. Seksi on todella tärkeää itselleni, mutta ainoastaan sellaisen ihmisen kanssa, keneen luotan ja kenen seurassa voin olla täysin oma itseni.

        Hyvä päätös myös sinulta! :)


    • lerppukulli.

      Mul on ollut 4 yhden illan juttua. Joka ikisellä kerralla olen ollut niin tuhannen kännissä, että ei ollut erektiosta tietoakaan. Omasta mielestä aika surkea esitys, mut naiset oli seuraavaa mieltä:


      nainen 1: sai 5 orgasmia illan aikana nuolemalla ja sormettamalla, oli hyvin mielissään

      nainen 2: tän kans touhut jäi oikeastaan hätäistä 69:ä lukuunottamatta seuraavaan aamuun, nainen ois halunnut rueta seurustelemaan

      nainen 3: sai 4 tai 5 orgasmia nuolemalla ja sormettamalla, ois halunnut tavata toisenkin kerran

      nainen 4: oli kans ihan sikajurrissa, eikä ollut omien sanojensa mukaan saanut koskaan orkkua miehen kans, mut mun kans oli "melkein saada", ei tavattu toiste, vaik tarkoitus oli, se harmitti hieman, kun nainen oli nätti ja fiksu

    • ohi on ohimeni

      Hemmetin huonoja on ollut . Ainakin tämä viimeinen joka vaati hotellihuoneeseensa nk. naimaan. No naihan se sänkyjen väliin iso ukko romahti. Ja minä jäin nukkumaan hetken toiseen sänkyyn. Aamu yöllä hiippailin pois. Ja voin sanoa että ei ole ikävä. Yleensä miehet on vongatessa jo niin päissään että en nykyään enää lähde kenenkään matkaan nk. yhden illan naiseksi.

    • keskivertomies.

      Hyvyys on noissa seksijutuis aika suhteellinen käsite, riippuu vähän millasesta seksistä tykkää. Todennäköisintä on, että baaripoka ei ole huippupano, eikä huippusurkea, vaan sellanen keskiverto....

    • Keskiverto nainen

      Mullon ollu 2 juttua eron jälkeen, ja kumpikaan ei ollu kovin häävi. Olen tosi yksinäinen ja kaipaan seksiä, mutta jos se on huonoa niin olen mieluummin ilman. Taitaa tulla siis taas yksinäinen viikonloppu, kun baariin ei huvita lähteä vaan ryyppäämään ja istumaan, kun juttelemaan tulee aina niin ala-arvoisen näköisiä tyyppejä että tunnen itsenikin rumaksi. Ehkä mä sitten olen saman tasoinen niitten kans jotka mulle tulee juttelemaan.
      Ja miksi ovat olleet huonoja sängyssä? No eka tyyppi oli tosi laiha ja sillä oli pieni. Toinen tyyppi oli jo paremman näköinen, mutta sillä oli myös pieni. Kaikkilla aikaisemmilla miehillä joiden kanssa olen ollut, on ollu normaalikokoinen. Ai niin, ja esileikistä ei ollu tietoakaan, eli kuivana sisään.

    • suoli kakskytneljä

      Mulla ollut useita yhden yön juttuja. Lähinnä niistä olen hakenut hellyyttä ja edes hetken läheisyyttä. Baarista löytämistäni miehistä en ole saanut orgasmia tai edes ollut lähellä sitä kertaakaan. Syynä yleensä miehen itsekkyys ja/tai humalatila tai yksinkertaisesti vain osaamattomuus esim. ei osu klitorikseen edes 2-3 cm:n tarkkuudella. Osa myös lauennut jopa heti ensimmäisellä työnnöllä.

      Sen sijaan olen joskus hakenut seuraa netistä (esim. Suomi24) ja sieltä on löytynyt todella taitavia pelimiehiä. Ovat olleet raittiita, hygienia kunnossa, mukavia ja hauskoja sekä kaikin puolin sellaisia, joiden kanssa voisin seurustella. Osa miehistä ollut myös isovehkeisiä. Lähes kaikille myös kondomin käyttö itsestäänselvyys eikä siitä ole tarvinnut inttää. Muutama näistä ollut sellaisia, joilta saanut erittäin hyvää seksiä. Itsevarmuus näkynyt kaikessa ilman, että on tarvinnut olla kuitenkaan ylimielinen. Ns. antennit pystyssä kannattaa kuitenkin olla ja jos vähääkään epäilyttää, yleensä ne epäilyt osoittautuvat oikeaksi.

      Enää en harrasta yhden yön juttuja. Henkisesti jää tyhjä olo niistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1748
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1472
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      822
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe