Olin yhden nimekkään artistin konsertissa, tosin pienellä paikkakunnalla. Suurin osa yleisöstä oli suurinpiirtein keski-ikäisiä kuten itsekin olen. No, eihän sitä siellä hämärässä katsomossa näy paljonkaan miten on pukeutunut ja tarkoitushan on katsella artistia mutta...Onhan kyllä siellä välitauotkin, seurustellaan ihmisten kanssa jne.
Huomasin että eipä juurikaan moni nainen (miehet oli ehkä laittaneet sen siistimmän paidan) ollut vaivautunut pukeutumaan ja laittautumaan siististi / tyylikkäästi. Siis, ihan kuin porukka olisi tullut konserttiin suoraan kyläkauppareissulta! Tosin minä en kehtaisi mennä sen näköisenä edes kauppaan. Rasvaisia hiuskuontaloita yhdistettynä gollegehousuihin sukat niiden päälle vedettynä mekko! Vihreä villapaita johon upeesti yhdistetty kankainen armyvyö ja selässä pikkuriikkinen reppu! Yms. luomuksia! Siis, apua! No, jokainen taaplaa tyylillään mutta... Johtuuko se vain maalaiselämästä?
Mitä mieltä muut ovat, onko turhaa hienostelua vai ei?
Konsertissa vai kyläkaupassa
Konsertissa
0
130
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451