Mitä pitää tehdä 2

AP antakaa neuvoja

Vastaan uudessa ketjussa, koska vanha ketju ei ota viestiä vastaan.

Miten yhtäkkiä mä muutun häirikköexäksi ja tää uusi nainen onkin sitten jotenkin parempi, vaikka oli se toinen nainen, joka rikkoi meidän avioliiton. En yritä väittää, ettei mussa vikaa olisi ollut mutta meidän tapauksessa mies ei osannut ratkoa meidän ongelmia vaan uuden löytämällä pääsi vaikeuksista helposti eroon mutta nyt ei sitten kuitenkaan pysty katkaisemaan yhteyttä minuun, koska rakkaus ei koskaan loppunut.

Meidän tapauksessa ainakin mies on se joka soittelee mulle. Mä en soita, jos mulla ei oikeesti ole asiaa (meillä on vielä yhteinen firma). Enkä omasta mielestäni ole häiriköinyt mitenkään. Ei kai häiriköintiä ole jos mies soittaa ja koska ikävöin ja rakastan, en pysty olemaan vastaamatta. Yritän vieläkin selvittää asioita, jotta olisi helpompi irrottautua.

1

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 876539856

      Ihmiset tällä palstalla aivan kuten muillakin palstoilla kirjoittaa omista kokemuksistaan. Jos kerran et ole häiriköinyt miehen uutta suhdetta, et roikkunut etkä tyrkyttänyt fyysisesti itseäsi miehelle (joitain esimerkkejä tosta alempaa) niin silloinhan ne viestit ei vain yksinkertaisesti koske sinua. Miksi niin kauheasti siis itseäsi puolustelet, jos mitään tossa alempana mainituista et ole tehnyt? Mies nyt joka tapauksessa on toisen kanssa ja on täysin sun oma valinta jos jonkinlaiseksi varanaiseksi tai kakkoseksi hänelle haluat alkaa. Mutta ei sun mitään mitallia siitä pidä keltään odottaa. Kakkosia vaan noin yleisesti halveksitaan ja siksi sinuakin, jos varatussa roikut, ja harvoin heille mitään hyvää siitä pidemmän päälle koituu, mutta itsepä tiedät kuinka alas olet valmis vajoamaan. Turha sitten tulla taas palstoille itkemään, kun mies sut totaalisesti lemppaa. Niin se vaan maailmassa menee, että jos sä asetut maahan makaamaan, niin ihmiset talloo sun päältä. Nouse ylös, jos et sitä halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe