Mitkä kaikki asiat

Sulaudun

Tässä elämässä on alkaneet rakkaudesta? Kahden ihmisen välisestä rakkaudesta, rakastumišesta, rakkauden yhteensitomasta suhteesta?

24

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XCN

      Lapset, eli sinä ja minä ja nää muut, koko ihmiskunta, enemmän tai vähemmän rakkauden tuotoksia.
      Omakotitalot, eipä niitä kukaan yksin rakentele.
      Asuntolainat (pitkälti parien aikaansaannosta).
      Häät, kastajaiset, mutta myös monet hautajaiset.
      Jne.

      • Aloit.

        Miksi? Miksi ei se rakkaus riittänyt, mikseivät lapset syntyneet kestävään rakkauteen?


      • XCN
        Aloit. kirjoitti:

        Miksi? Miksi ei se rakkaus riittänyt, mikseivät lapset syntyneet kestävään rakkauteen?

        Miten niin eivät syntyneet?
        Mitä tarkoitat "kestävällä rakkaudella"?


      • Aloit.
        XCN kirjoitti:

        Miten niin eivät syntyneet?
        Mitä tarkoitat "kestävällä rakkaudella"?

        Mikset voi ymmärtää?

        Rakkaus ei kestä. Lapset jäävät yksin vanhempien riidellessä, turvautuvat kuka mihinkin. Ruokaan, leluun, pettävään ihmiseen. Aikuisina jatkavat etsimistä, ylipainoa, alkoholia, huumeita, seksiä. Ilkeilyä, petollisuutta, ei rakkautta.

        Miksi olemme vielä täällä?


    • Kyöstix

      Mistä rakkaus alkoi lauloi jo Tapsa Kansakin aikoinaan...

      • Pataan tulee

        joka tapauksessa!


      • Kyöstix
        Pataan tulee kirjoitti:

        joka tapauksessa!

        Thanks ;)


    • lal laa

      Kaikki, jopa kaikki pa$ka jota ihmiset päälleen saa. Rakkaus toiseen, rakkaus itseen, rakkaus materiaan...rakkaus. Kaunis vai ruma sana?

    • En oikein tiedä. Aatami ja Eeva ottivat toisensa kun ketään muita ei ollut sinkkumarkkinoilla. Oliko rakkautta vai vaan tylsää yksikseen?

      • vähäinen palvelija

        Luomiskerouksen mukaan Aatami eli ylsin 30vuotta onnellisena Eeden puutarhassa, kun Sielunvihollinen loi Eevan:(


      • vähäinen palvelija kirjoitti:

        Luomiskerouksen mukaan Aatami eli ylsin 30vuotta onnellisena Eeden puutarhassa, kun Sielunvihollinen loi Eevan:(

        Vähän kuin Ratikka ja Eevari :p


    • Riistokuski

      Kokoomus on syntynyt rakkaudesta Mammonaan

      • Älä nyt, kyllä Kokoomus syntyi myös uskosta porvarin paremmuuteen ihmisenä.


      • Mammonakuski

      • 7 oceans sailor
        Mammonakuski kirjoitti:

        Paremminvointi vaatii uhrauksia! Lintujen vuoro joustaa.

        http://www.voice.fi/ilmiot/karu-video-paljastaa-totuuden-tyynenmeren-saastuneesta-saaresta--ei-herkille/8/46948

        Kaksi kertaa Suomen kokoiseen lauttaan on kerääntynyt PVC
        polyvinyylikloridimuoveja----leluista, muovipusseista, läppäreitten osista jms.
        PVC hajoaa luonnossa ehkä 20 000 vuodessa.
        Polttamalla siitä syntyy myrkyllisiä kaasuja mm. fosgeenia l sinappikaasua
        Pahempi uhka, kuin ydinjätteet.....................................

        Vain siksi, että tuotantoa lisätään rihkamalla, josta kapilastit rikkautensa keräävät
        "liikemiehinä lisäämään BKT:a"


      • Pelekoska
        bravo.bravi kirjoitti:

        Älä nyt, kyllä Kokoomus syntyi myös uskosta porvarin paremmuuteen ihmisenä.

        Tarkemmin sanottuna atikan uskosta kuminuken paremmuuteen naisena


    • ღღღღ

      Yksinäisyyteni alkoi rakastumisesta.

      Tarina joka olikin jotain ihan muuta. Rakkaudettomasta kokemuksesta oppii rakkautta. Ja kokonaisuus teki minusta vanhuksen.

      Help me out.

    • Rakkaudesta ei

      voi alkaa mitään muuta kuin rakkaus.

      Mutta kahden ihmisen välisestä rakkaudesta alkaa kyynistyminen.

    • Hossi The Orkkis

      Kaikki ilot, naurut, surut, murheet sekä huolet.

    • zisel

      "Kahden ihmisen välisestä rakkaudesta"

    • Viheliäinen kysymys.

      Kissa ja ero vissiin. Kavereilla kuvioon kuuluu usein myös koira, vahinkoraskaus ja elatusmaksut...

    • Sodat.

    • kundi.kundine

      siis suurin osa biiseist, runoist. varmaan uskonnotki alunperin. ja kaikkee muutaki shaibaa menis sen piikis

    • Omalla kohdallani palstailu,,,, rakastan itseäni niin paljon, että en päästä ketään palstailun ja itseni väliin. Olinpa sitten missä päin tahaansa maailmalla, varmistan aina sen, että nettiyhteys tänne pelaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe