sala"rakas"

miehen mieli?

Varattu mies jolla vakituinen toinen nainen. Pystyykö mies pitämään tämän sivusuhteen pelkkänä tunteettomana seksinä vai tuleeko ennen pitkää tunteet mukaan?
Mistä sen huomaa onko se pelkkää seksiä vai jotain muutakin?

17

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin suurta rakkau

Pitkäaikainen seksisuhde tuo väistämättä positiivisia tunteita peliin. Mutta millaisia, se on eri juttu. Jos alunperin ei ole toisesta kiinnostunut kuin seksin vuoksi, niin vaikka jossain vaiheessa voi alkaa tykkäämään, suurta rakkautta tuskin on odotettavissa. Elämä on sellaista, jotkut ihmiset kiinnostavat ihmistä vain seksitasolla.

Kysymyksesi antaisi ymmärtää, että olet tunteella mukana ja kovasti toivot että mieskin olisi tai ainakin pikkuhiljaa sellaiseksi muuttuisi. Ei kannata odottaa, jos näin on, mitään hyvää tuskin on tulossa. Se että tuo mies ei sinusta piittaa, ei tarkoita että olisit huono tms. Etsi sellainen mies, joka alusta asti osoittaa aitoa välittämistä juuri sinua kohtaan, silloin vakava suhde ja aito rakkaus on mahdollinen.

• Muistaja

Kysy siltä mieheltä. Ymmärrä hyvä ihminen, että eri miehet ajattelevat erilailla. Et voi muuta kuin kysyä ja yleensä tällaiset miehet eivät pidä ko. kysymyksestä .Jotkut vastaavat, että tottakai on muutakin ,,,,,

• HapanImeläPetos

Kyllä niitä tunteita aluksi on. Itse ainakin ajattelen uutta hoitoani koko ajan ja odotan seuraavaa tapaamista. Kaiken toisessa näkee vain niiden vaaleanpunaisten lasien läpi.
        Mutta lohduttavaa on että tämä vaihe loppuu yleensä noin vuoden kuluttua, tilalle tulee kyllästyminen ja ahdistus kun se toinen nainen yrittää jäädä siihen roikkumaan.
        Olen todella huono sanomaan suoraan että ei kiinnosta enää, erot sitten monesti venyvät ennen kuin menee viesti toiselle perille. Oma vaimo kiinnostaa taas jonkin aikaa kunon käynyt pettämis suhteen läpi.
        Lopulta "rakastun" taas johonkin toiseen ja sama prosessi alkaa alusta. Näin on mennyt jo kohta 20vuotta.

• Etäinen rakkaus

Tapasin nuoruuden ihastuksen vuosien jälkeen, ja jo parin tapaamisen jälkeen päädyimme ensin suutelemaan ja sitten seksiin. Hiljalleen huomasimme että vanha kipinä oli tallessa. Nyt olemme olleet vajaan vuoden seksisuhteessa, ja tunteet ovat lisääntyneet koko ajan ja ovat myös vahvasti kuvioissa mukana.

Kumpikin on tahollaan naimisissa, ja alaikäisiä lapsia on molemmilla. Ei mene päivääkään ettei viestiteltäisi tavalla tai toisella. Tapaamme aina kun se vain on välimatkalta(238km) mahdollista. Silti kumpikaan ei aio erota liitostaan vaan jatkamme kait niin kauan kuin kipinää riittää, tai suhteen tulee ylläpidosta tulee syystä tai toisesta mahdottomuus.

• Ai noin..

Voi sun elämää, läheisesi eivät ilmeisesti mitään sulle merkkaa, itse voit elää täysin itsekkäästi heidän akana, heille valedellen ja puolisoasi pettäen. En usko että olet onnellinen.

• nessuliini1

Omassa tarinassani mies halusi seikkailun, mutta löysikin elämänsä rakkauden. Eroaminen otti monista syistä aikansa. Miten elämä meitä vie, sen näyttää aika, kaikki on mahdollista.

• Nyt ropisee miikkoja, mutta kuulopuheiden mukaan miehet pystyy pitämään tunteensa taka-alalla. Miettikää itse, kotona rakkautta, hellyyttä, yhteinen omaisuus jne.. kipinä makuukammarissa kadonnut, ei pelkän seksin vuoksi kukaan järkevä mies eroa koska vaihtamalla se ei parane.
      Mikäli tunteet tulee mukaan, niin etköhän huomaa sen.

• 4trgfdsa

Hmm....Sanot, että kotona rakkautta ja hellyyttä, mutta kipinä makuukammarissa kadonnut..? Toisenlaisten kuulopuheiden mukaan se kipinäkään noissa oloissa ei ole kadonnut, vaan laatu korvaa määrän. Pelkästään seksin vähenemisen vuoksi ei normimies lähde pettämään.

Jos ns kunnon mies lähtee pettämään muuta kuin umpiänkyrässä, hän on jollain tavalla tyytymätön parisuhde-elämäänsä. Usein tarpeesta saada hyväksyntää miehenä ja tuntea itsensä halutuksi. Jos salasuhde jatkuu ja jatkuu, kyse ei ole pelkästä seksistä, vaan siitä, että salarakkaan kanssa natsaa myös ajatuksen tasolla - kutsutaan myös tunteiden tulemisesta mukaan kuvioon.

• miehen mieli?

Minä ap. tiedän ettei meistä tule koskaan paria. Jotenkin vain tuntuu pahalta ajatella olevansa pelkkä seksiväline, itselläni on kuitenkin tunteita miestä kohtaan.
      Tuntuisi vähän mukavammalta jos tietäisi että hän välittäisi minusta myös ihmisenä eikä tapaa minua ainoastaan seksin vuoksi.
      Minunkaan ei pitänyt ihastua, mutta niin vain kävi. Nyt pitäisi saada omat tunteet tainnutettua enkä ollenkaan tiedä miten.

• 35w46e5ryuthgdf

Lisää kysymyksiä: jos sivusuhde on jatkunut pitkään ilman, ettei suoranainen seksi ole ollut mukana kuvioissa, mistä on kyse, kun ei voida puhua "tunteettomasta seksistä"?
      Mikä koukuttaa varatun kolmanteen osapuolen niin, että tällaista jatkuu ja jatkuu..? Ja sitten pitkän harkinnan jälkeen edetään seksiin ja se on upeaa, niin mistä siten on kyse?

• ...

Sivusuhteesta siinä on kysymys, samanlaisesta kuin tuhat muutakin.

• Kokemuksella....

Puoli vuotta menee seksillä, siitä eteenpän on jotain muuta. Kaksi vuotta, seuraava välietapp. Jos siitä menee yli, on jotain enemmän.

• Vastataankysymykseen

Sitten kun eroaa ykkösestä, "kyse on jostain muustakin", siis jostain tärkeästä

• Vastaus....

Pystyy.

• nainen1231

Vuosia kesti. Miehellä ei tunteita. Paitsi alistavia ja hyväksikäyttäviä.

• Nainen69

Minulla on ollut salarakas muutaman kuukauden. Itse olen sinkku. Tutustuin salarakkaaseeni netissä ja pitkään vain kirjoittelimme kaikesta mahdollisesta. Lopulta tapasimme toisemme ja henkilökemiat toimivat hyvin myös kasvotusten. Seksi välillämme on taivaallista! Pidämme myös samanlaisista asioista ja välillämme on myös voimakas henkinen yhteys. Suhteen alkaessa mies teki selväksi ettei aio erota. Vakavaa suhdetta en itselleni tällä hetkellä halua. Nyt mies on kuitenkin alkanut puhua eroamisensa mahdollisuudesta. Hän on kuulema totaalisesti rakstunut minuun. Olen yrittänyt puhua hänelle järkeä, ettei hän tekisi mitään harkitsematonta. Olen myös kertonut hänelle, etten halua mitään avioliittoon verattavaa parisuhdetta elämääni. Hänestä on myös tullut mustasukkainen. Hän pelkää, että sinkkuna löytäisin itselleni toisen sinkun. Hän ei kestäisi ajatusta, että joutuisi jakamaan minut jonkun toisen kanssa. Montaa miestä en kyllä itsekkään pyörittäisi yhtäaikisesti. Jotain tunteita hyvä seksi edelyttää, mutta nykyinen tilanne alkaa tuntumaan ahdistavalta. Tarvitsee varmaan harkita suhteen lopettamista ...

• 04404+3+3+2

Miten kelläkin. Vaimoa en oikeastaan rakastanut edes hääpäivänä, kakkoseen rakastuin ensi silmäyksellä, tunne jatkuu ties kuinka monetta vuotta. Tämä ei ole pelkkä seksisuhde koska usein tavataan ihan muissa merkeissä ja tapaamme niin usein kuin vain voimme. Molemmat varattuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7284
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3450
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      2496
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2392
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      130
      2303
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2199
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1913
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    Aihe