Kaipaako hän exäänsä vai ei?

Vainoharhainen?

Hyvät suomi24:sen kanssa käyttäjät, Kertoisiko joku oman näkemyksensä meidän tilanteesta?

Minun ja nykyisen mieheni välille syntyi kipinää ennen kuin hän oli kokonaan eronnut entisestään, ja nyt olemme seurustelleet vuoden ajan. Suhde on muuten kaikin puolin omasta näkemyksestä oikein hyvällä pohjalla, mutta ongelmaksi on nyt tullut hänen eksänsä.
Hän pitää silloin tällöin yhteyttä eksäänsä, ja hänen perustelunsa yhteydenpidolle on se, että he erosivat hyvissä väleissä. Itse olen 3 vuoden takaiseen eksääni silloin tällöin yhteydessä (ja sekin vain yhteisen kaveripiirin takia) Mutta epäilystä ja mustasukkaisuutta aiheuttaa se, että aina kun hän keskustelee eksänsä kanssa esim facebookissa, messengerissä tai tekstaten, hän uppoutuu siihen täysin, eikä huomioi mitään muuta siinä sivussa tapahtuvaa (esim jos sanon jotain hänelle) ja muutenkaan ei osoita normaaliin tapaansa huomiota minua kohtaan. Keskustelua ei kuitenkaam tietääkseni ole usein (pari kertaa kuussa?) Kerran asian kun otin puheeksi, niin sen jälkeen hän ei ole enään myöntänyt keskustelevansa eksänsä kanssa, (johtunee todennäköisesti siitä että tietää minun kantani asiaan), mutta varma olen siitä että ei ole kyseessä hänen hyvä ystäväkään (koska muiden kavereiden kohdalla täysin uppoutumista keskusteluun tai muuta ei ilmene)

Joten kertokaa joku oma näkemyksennebtilanteesta,, janottaako häntä vanha suola, vai olenko vain vainoharhainen tms? Miten itse toimisitte tämmöisessä tilanteessa?

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainoharhainen?

Onnistuin tämän saman keskustelun tekemään 3 kertaan tänne, kaikki pikkusen eri muodossa xD syynä kännykän jatkuva jumiutuminen, vastailkaa johki näistä kolmesta :'D saatte ihan itse päättää :D

• Saman kokenut

Vanha suola janottaa. Vapise.
      Jos sinulle avoimesti kertoo yhteyksistään eksään, sitten tilanne olisi toinen. Jos salailee, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa.

• jadeak

Miten mun pitäisi sitten toimia? Katsoa pelko persauksissa sivusta mihin homma johtaa, koittaa puhua sille vielä kerran vai sanonko että ilmottelee kun on lakkaa janottamasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe