Hyvät suomi24:sen kanssa käyttäjät, Kertoisiko joku oman näkemyksensä meidän tilanteesta?
Minun ja nykyisen mieheni välille syntyi kipinää ennen kuin hän oli kokonaan eronnut entisestään, ja nyt olemme seurustelleet vuoden ajan. Suhde on muuten kaikin puolin omasta näkemyksestä oikein hyvällä pohjalla, mutta ongelmaksi on nyt tullut hänen eksänsä.
Hän pitää silloin tällöin yhteyttä eksäänsä, ja hänen perustelunsa yhteydenpidolle on se, että he erosivat hyvissä väleissä. Itse olen 3 vuoden takaiseen eksääni silloin tällöin yhteydessä (ja sekin vain yhteisen kaveripiirin takia) Mutta epäilystä ja mustasukkaisuutta aiheuttaa se, että aina kun hän keskustelee eksänsä kanssa esim facebookissa, messengerissä tai tekstaten, hän uppoutuu siihen täysin, eikä huomioi mitään muuta siinä sivussa tapahtuvaa (esim jos sanon jotain hänelle) ja muutenkaan ei osoita normaaliin tapaansa huomiota minua kohtaan. Keskustelua ei kuitenkaam tietääkseni ole usein (pari kertaa kuussa?) Kerran asian kun otin puheeksi, niin sen jälkeen hän ei ole enään myöntänyt keskustelevansa eksänsä kanssa, (johtunee todennäköisesti siitä että tietää minun kantani asiaan), mutta varma olen siitä että ei ole kyseessä hänen hyvä ystäväkään (koska muiden kavereiden kohdalla täysin uppoutumista keskusteluun tai muuta ei ilmene)
Joten kertokaa joku oma näkemyksennebtilanteesta,, janottaako häntä vanha suola, vai olenko vain vainoharhainen tms? Miten itse toimisitte tämmöisessä tilanteessa?
Kaipaako hän exäänsä vai ei?
Vainoharhainen?
3
339
Vastaukset
- Vainoharhainen?
Onnistuin tämän saman keskustelun tekemään 3 kertaan tänne, kaikki pikkusen eri muodossa xD syynä kännykän jatkuva jumiutuminen, vastailkaa johki näistä kolmesta :'D saatte ihan itse päättää :D
- Saman kokenut
Vanha suola janottaa. Vapise.
Jos sinulle avoimesti kertoo yhteyksistään eksään, sitten tilanne olisi toinen. Jos salailee, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa.- jadeak
Miten mun pitäisi sitten toimia? Katsoa pelko persauksissa sivusta mihin homma johtaa, koittaa puhua sille vielä kerran vai sanonko että ilmottelee kun on lakkaa janottamasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370