rapunzel of sweden, hiusten latvat..

rapunzelpeikko

Heipparallaa, mä ostin rapunzelilta pidennyksiä päähäni (teippi) ja no ekan pesun jälkeen huomasin että hiusten latvat alkavah "haaroittamaan" hirveästi, koitin vähän leikellä ja tunkea kaikenmaailman aineita (suoristaminen ei auttanut) kokoajan se vain on levällään kuin aasin perse ja menevät helposti takkuun, muistuttavat paljon paljon vaalennettuja hiuksia jotka ovat heikossa kunnossa ja vetäytyvät "serpentiiniksi", onko tähän mitään keinoa saada ne latvat kuriin..? >:|

6

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanneni

juu mullaki sama ongelma...en tiiä mikä toimis, kaveri on kampaaja ja on koittanut kaikenlaisia aineita, ei toimi..aoua kiitos joo

• aewpoufhewopuh

EI oo apua kun on jo valmiiksi pilalla se latva :( Se on siis niin huonokuntoinen että ei sitä voi enää korjata. Ne hiukset saadaan paksulla silikonikerroksella näyttämään hyvältä sillon kun ne ostaa, mutta kun peset hiuksen ensimmäistä kertaa, silikoni lähtee pois ja paljastuu se hiuksen todellinen kunto. Kuluttajaa tässäkin huijataan taas kympillä!

• 56yu

rapunzel....=ruotsi = älä osta, tai älä sit koskaan pese...ei saa korjattua mitenkää, saman ongelman kaa pähkiny tässä jo melkee vuoden.. (olen sitkeä juu koska hiukset kumminkin maksoi ihan vitusti..)

• Rapunzel of Sweden

Rapunzel suosittelee käytettäväksi hiustenpidennyksille tarkoitettuja tuotteita, sillä hiustenpidennykset vaativat todella paljon hoitoa ja kosteutta. Parhaiten tähän soveltuvat Rapunzelin omat hoitotuotteet.

Rapunzel on myös koonnut hoito-ohjeet hiustenpidennyksille, joita noudattamalla saa nauttia pitkistä hiuksista pitkään. Rapunzelilta voi aina kysyä hoito-ohjeita ongelmatilanteissa.

Tietenkin on mahdollista, että hiustenpidennys on viallinen. Tällöin Rapunzel toivoo saavansa tiedon näistä tuotteista, jotta voi tehdä reklamaation eteenpäin tehtaalle.

Oikein aurinkoista kevään odotusta kaikille asiakkaillemme!

Terveisin
      Rapunzel of Sweden

• spodhgoirh

Siis Rapunzel toivoo että sille ilmoitetaan viallisista tuotteista, muttei itse ota mitään vastuuta eikä korvaa asiakkaan rahoja??? Hyvää palvelua? NOT

• Anonyymi

Rapunzelin laatu on surkeaa! Ostin viime kuussa sellaisen 60 cm ponnarilisäkkeen, maksoi noin 200 €. Tullessa ja ensimmäisillä käyttökerroilla se toki oli todella kaunis. En ole käyttänyt lisäkettä päivittäin, enkä ole edes pessyt sitä vielä kertaakaan, mutta hiusten kunto on nyt jo järkyttävän hamppuinen ja ruma.
      Minulla on joskus aiemminkin ollut Rapunzelilta pidennykset ja silloin oli laadun kanssa sama juttu, eikä auttanut vaikka kuinka käytti heidän omia hoitotuotteitaan. Annoin nyt uuden mahdollisuuden, mutta laatu ei ole lainkaan parantunut vuosien varrella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2846
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1837
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1340
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1248
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1028
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe