Luulin olevani ainut nuori nainen jolta ystävät on vähentynyt jostain kumman syystä vuosien varrella, mutta lukiessani täällä viestejä huomasin kohtalotovereita olevan. Mikä helpotus. Kaipailen hyvää ystävää otsikossa kertomaltani alueelta. Olen 23-v avoliitossa elävä nainen, tällä hetkellä ainakin töissä ja toivottavasti jatkossakin. Harrastan lukemista ja kuntosalilla treenaamista. Olisi niin mukavaa saada taas hyvä ystävä jonka kanssa jutella ja tehdä asioita! Kirjoitathan tänne jos sinäkin etsit ystävää.
Ystäviä Lpr-Joutseno-Imatra?
6
309
Vastaukset
- *dharma*
Heippa..Mä harvemmin lueskelen näitä #lue muutakin elämää#mutta joo aika ajoin tulee aika yksinäinen olo kun kaverit joko muuttaa tai on muuttanut jo täältä pois opiskelujen perässä yms.Ikää on 22- vee(nainen myös) ja varattuna oon. Baarikärpänen purasee aina satunnaisesti, ja kahvi maittaa aina.
Lappeenranta lukee osoitteessa.- Cat
En itekään ollu lukenu tällasia ennenku jätin sit viestin. Kivaa et muutama vastaus tuli! Huomasin vasta et edellisen viestin otsikkoon ois pitäny laittaa just toisinpäin kaupungit, ilmeisesti siitä voi saaha kuvan että asun ite Lpr:ssa, mut itseasiassa Imatralla. Mut ei se mitään. Laitatko viestiä sähköpostiin ni ollaan yhteyksissä!
- Sharon
tänne saa laittaa postia tulemaan,oon 22-vuotias,iloinen ja rempseä avoliitossa asuva mutta kaverit kadottanut neito..ois mukava alottaa harrastelu yms yhessä :) oottelen innolla mailia ja jos messenger löytyy osote on [email protected] vietetää yhdessä kiva syksy,talvi jne :)
- neitoperho
Heippa!
Tosiaan itsekin olen lapppeenrannasta ja olisi tosi kiva saada kahvittelu/harrastusseuraa!!!
Laittakaaa viestiä mulle sähköpostiin [email protected] niin tutustutaan ja lähdetään kahveelle =) - *dharma*
neitoperho kirjoitti:
Heippa!
Tosiaan itsekin olen lapppeenrannasta ja olisi tosi kiva saada kahvittelu/harrastusseuraa!!!
Laittakaaa viestiä mulle sähköpostiin [email protected] niin tutustutaan ja lähdetään kahveelle =)Jeps..Täällä Lappeenrannassa edelleen...Tutustutaan ja mennään vaan kahvittelemaan yms, muuta mukavaa mitä sitä sitten keksiikään?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637