Mun mielestä koff ja carlsberg. Lapin Kulta ja Karhu taas pahoja.
Paras perusolut
34
303
Vastaukset
- Faktaa.
Koff muistuttaa hevosen kusta. ATM-kalja on
- Eikä muistuta.
Ehkä väriltään, kuten useammat oluset. Mut koff on hyvin mietoa, siksi hyvää. Ei kaljaa maun takia juoda.
- Moraalin vartija
kotikalja (jossa 0% alkoholia)
maulla ei ole väliä vaan käytöksellä.
mikä parasta ei tule krapulaa.- Krapulasta minä
viis veisaan, ihan toisin päin. Krapulat on kivoja, silloin voi katsoa elokuvaa, syödä pitsaa... aaaaah. Muulloin sellainen ei maistu.
- Moraalin vartija
Krapulasta minä kirjoitti:
viis veisaan, ihan toisin päin. Krapulat on kivoja, silloin voi katsoa elokuvaa, syödä pitsaa... aaaaah. Muulloin sellainen ei maistu.
sanoinkin että käytöksellä on väliä.
eli pitää ittensä tehdä kipeäksi että voi vetää rokulipäivää.
vaikka se onnistuu vain hommaamalla pizza ja elokuva. - Kuka tässä
Moraalin vartija kirjoitti:
sanoinkin että käytöksellä on väliä.
eli pitää ittensä tehdä kipeäksi että voi vetää rokulipäivää.
vaikka se onnistuu vain hommaamalla pizza ja elokuva.rokulipäivistä puhuu. Viikonloputkin on keksitty
- Moraalin vartija
Kuka tässä kirjoitti:
rokulipäivistä puhuu. Viikonloputkin on keksitty
siis sama juttu, voi ostaa pizzan ja ostaa elokuvan ja lintsata velvollisuuksista.
voi ihan hyvin pitää itselle sen hetken, ilman syytä.
käytännössä ihmisillä on syynsä käyttää alkoholia ja mun maailmaa se ei kaada, koska ajan alkoholistit tiehensä, jos häiritsee minua.
ja yleensä ne ymmärtää asian laidan siinä kohtaan todella hyvin. - joo joo
Moraalin vartija kirjoitti:
siis sama juttu, voi ostaa pizzan ja ostaa elokuvan ja lintsata velvollisuuksista.
voi ihan hyvin pitää itselle sen hetken, ilman syytä.
käytännössä ihmisillä on syynsä käyttää alkoholia ja mun maailmaa se ei kaada, koska ajan alkoholistit tiehensä, jos häiritsee minua.
ja yleensä ne ymmärtää asian laidan siinä kohtaan todella hyvin.Täällä saa kyllä keskustella, mutta mitä tuo hevonkakka oikein oli? Olet ottanut pari inkivääriolutta liikaa - (osoittaa palstan ovea)
Minusta on aina jotenkin liikuttavaa, kun joku haluaa ylentää itsensä tällaisella anonyymillä keskustelupalstalla. Semminkin kun sinkut-palsta on hyvä esimerkki, että ääri-ihmiset eivät tahdo tavismaailmassa pärjätä.
- Moraalin vartija
joo joo kirjoitti:
Täällä saa kyllä keskustella, mutta mitä tuo hevonkakka oikein oli? Olet ottanut pari inkivääriolutta liikaa - (osoittaa palstan ovea)
en juo, en jaksata ihmisille alkaan saarnata.
perustella asiota varsinkaan kun huonoin perusteluin tulee vastauksia.
itse olen rokulin oppinut sanoin että "välttää päivän velvollisuuksia, alkoholin seurauksella tulevaa pahaa oloa".
alkoholi on vain huono asia, jos sitä ei osata käyttää ja tarkoitan kirjaimellisesti sitä.
äsköisessä viestissä alkoholistilla puhuin ihan sillä hetkellä ihminen on juonut, että alkoholi käytökseen vaikuttaa, enkä sitä että olisi yksinkertaisesti juoppo.
- //Mies//
Pirkka-olut!
http://www.facebook.com/pages/Pirkka-olut-pelasti-minut-Jeesukselta/138172082924792
;) kaikki ne on pahoja mutta jos pakko valita niin koffi ja lappari.
- Maistapas joskus
juuri tuossa järjestyksessä niin huomaat lapparin karsean maun koffin jälkeen.
Maistapas joskus kirjoitti:
juuri tuossa järjestyksessä niin huomaat lapparin karsean maun koffin jälkeen.
se on aika jännä että vaikka joskus opiskeluaikana on sitä tullut kumottuaki aika paljo niin eri makuja en silti vieläkään huomaa.. ihmettelen samalla lailla miten jotkut kahvinkittaajatki erottaa eri maut.
- Perus juhlamokka
LaRito kirjoitti:
se on aika jännä että vaikka joskus opiskeluaikana on sitä tullut kumottuaki aika paljo niin eri makuja en silti vieläkään huomaa.. ihmettelen samalla lailla miten jotkut kahvinkittaajatki erottaa eri maut.
on muuten parempaa kuin presidentti. Olen huomannut sen. Joku lehti teki kahvivertailun jossa päätyivät samaan tulokseen. Luomukahveissa kuulemma vasta ero alkaa näykyä parempaan suuntaan.
Onpas täällä tarkkamakuista porukkaa. Me joskus serkkupoikien kanssa maisteltiin suomalaisia peruslagereita. Selvin päin erotti vielä Koffin ja Lapparinkin. 2 pullon jälkeen kukaan meistä ei enää erottanut niitä.
Edellisen johdosta päättelen, että kyse on enemmän mielikuvista kuin mausta.- No puliukot
aina erikseen.
Lähetkö lasolille, mä tarjoon! No puliukot kirjoitti:
aina erikseen.
Lähetkö lasolille, mä tarjoon!Onks tää joku Petri Nygårdin tarjous: "Minä tarjoon ja sinä maksat?"
Epäilen edelleenkin, että feikkaatte.On kuitenkin myös olemassa sellaisia ihmisiä jotka eivät juo olutta kuin korkeintaan sen 1-2 pulloa illassa/viikonlopussa/viikossa.
Humaltumistarkoituksessa kaljan kittaaminen on taas sitte niin viimeisintä hommaa. Humalajuomiseen on parempia ja halvempiakin aineita.
- Kyöstix
Sandels
- Isosta Sandels
tölkistä voi leikata pienen padan.
- Kyöstix
Isosta Sandels kirjoitti:
tölkistä voi leikata pienen padan.
Näin on. Askartelemaan.
- Hossi The Orkkis
Suomi litkusta ei oikein mikään. Pakko jos on valita niin ehkä Olvi tai Sandels vois meikäläisen jääkaappiin eksyä, mielummin pysyn kyllä ulkolaisissa. Vehnäolut ja englantilaiset sekä irlantilaiset tummat on ykkösiä.
Mikään olut ei eroa toisestaan, paitsi portterit ja joku vaalea vehnä - joista viimeisestä enemmän pidän. Olut maistuu parhaiten kun on ainakin jano, ja tekee töitä tai on ystävien seurassa.
- kevyet hinnat
Lidlistä löytyy parhaat & halvimmat
Tuo on kyllä kans totta. Lidlissä on vesien, limujen ja oluiden suhteen kyllä hinta-laatu- suhde enemmän kuin kohdallaan.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tuo on kyllä kans totta. Lidlissä on vesien, limujen ja oluiden suhteen kyllä hinta-laatu- suhde enemmän kuin kohdallaan.
No olen kyllä ostanut Lidlistä selllaista vihreässä purkissa olevaa Finkbäy pilsneriä, joka on just hyvää remontoidessa. Tulee niin miehinen olo mun 28%:lle miestä, joka on janoissaan :)
sxthsens kirjoitti:
No olen kyllä ostanut Lidlistä selllaista vihreässä purkissa olevaa Finkbäy pilsneriä, joka on just hyvää remontoidessa. Tulee niin miehinen olo mun 28%:lle miestä, joka on janoissaan :)
Siis Finkbräy se näytti olevan.
Suomalaisista lagereista Sandelsin keppana on parasta. En juuri muita suomalaisia oluita enää juokaan.
Niin kauan kun on Velkopopoa ja muita oikeasti hyviä tummia ja vaaleita, ei "perusolut" oikein kiinnosta. On aivan sama onko Koffia tai lappalaista jos sillä linjalla mennään. Ei pahaa muttei mikään makunautintokaan.
Tummaa Velkoa mäkin tässä kittaan. Mutta kyllä kesäaikana suomalainen keskenkäynyt lager on joskus ihan maistuvaa. Talvella ei koskaan.
Velkopopoa, etenkin sitä vaaleampaa tykkään nauttia ruuan kanssa... Siis etenkin silloin, kun on la-su ja ruokaan sopii paremmin olut, kuin viini. Esim. valkosipulilla täytetyn uunimakkaran kanssa, jota olen oppinut syömään kahden viimeisen vuoden aikana jonkin verran.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tummaa Velkoa mäkin tässä kittaan. Mutta kyllä kesäaikana suomalainen keskenkäynyt lager on joskus ihan maistuvaa. Talvella ei koskaan.
Näino. Ympäristötekijät vaikuttaa mikä millonkin menee. Esmes että kunhan on kylmää.
sxthsens kirjoitti:
Velkopopoa, etenkin sitä vaaleampaa tykkään nauttia ruuan kanssa... Siis etenkin silloin, kun on la-su ja ruokaan sopii paremmin olut, kuin viini. Esim. valkosipulilla täytetyn uunimakkaran kanssa, jota olen oppinut syömään kahden viimeisen vuoden aikana jonkin verran.
Uunimakkaraa, plussapeukun paikka =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823