Se tunne kun ei ymmärrä

korsto84

Oletteko ikinä joutuneet jätetyiksi aivan puun takaa, ilman mitään varoitusmerkkiä tai ilmenevää yhteyttä sille, että niin tulisi käymään?

7

347

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokija vs näkijä

      Kyllä ja vielä useammankin kerran. Toinen ei ole vaivautunut kertomaan tuntemuksistaan, on esittänyt niinkuin kaikki olisi ok. Ja sitten ei olekaan. Jättäjälle asiat on sitten ehkä selvät, kun on niitä mielessään miettinyt. Mutta jätetty ei voi tietää kun ei ole ajatustenlukija.

      • kuuntele itseäsi

        Miten voi olla yllätys jos useamman kerran?


      • kokija/näkijä
        kuuntele itseäsi kirjoitti:

        Miten voi olla yllätys jos useamman kerran?

        Tarkoitin että elämässä on useammankin kerran käynyt niin, että olen tullut jätetyksi aloittajankin mainitsemin sanoin, puun takaa ja ilman mitään varoitusmerkkiä. Itse naisena kun olen jollain lailla tottunut puhumaan tunteistani. Osaan ainakin sanoa, milloin olen tyytyväinen ja onnellinen ja vastaavasti jos en ole. Niin sitten onkin tullut vähän yllätyksenä, kun jättäminen tulee puskista. Mies vaikuttanut tyytyväiseltä, muttei sitten kuitenkaan ole ollut.
        Mutta nyt vanhempana jo ymmärrän, että miehet ei halua/osaa puhua siitä miltä niistä oikeasti tuntuu. Eli parempi on olla ja elää yksin, niin ei joudu pettymään.
        Jotkut osaa sentään laittaa meilin tai tekstiviestin, että suhde on loppu. Mutta jotkut vain häviää, katoaa, kertomatta tai viestittämättä mitenkään. Sen jo tosiaan tiedän, että suurin osa ei kykene kasvotusten kertomaan. Ja jotkut ei edes viestillä. Ehkä samaa pätee naisiinkin, en tiedä.
        Mutta omalle kohdalle sattunut miehiä, jotka ei todellisista tunteistaan puhu.
        Ehkäpä vika on sitten minussa, ehkä ahdistuvat siitä kun osaan puhua tunneasioista ja muutenkin tykkään puhua asioista.
        Tarkoitukseni oli siis vaan vastata aloittajalle, että samoin on käynyt.
        Tällaista on vaan vähän hankala muutamalla sanalla konkretisoida.


    • asdsfs

      olen kerran. me olimme tosi hyviä kavereita yhen jätkän kans ja vietimme paljon aikaa yhdessä, melkein joka päivä nähtiin ja pystyttii kertomaan toisille kaikki mahdolliset asiat ja vaikka vaan istumaan hiljaa yhessä jos siltä tuntu. hän esitteli minut myös ystävilleen ja luulin kaikesta mitä hän sanoi ja teki että meidän välillä on jotain erityistä mutta sitten kun emme nähneet vähään aikaan ja kun tapasin hänet taas pienen tauon jälkeen jonka aikana olimme normaalisti pitäneet yhteyttä facebookissa niin sainkin tietää että hän alkoi juuri seurustelemaan erään toisen kanssa, hän ei edes itse sitä kertonut minulla vaan sain tietää muualta. kun sain tietää siitä, en pystynyt enää puhumaankaan hänestä enää kenellekkään vaan yritin vain unohtaa hänet mutta kun hänellä meni poikki tyttöystävänsä kannsa niin hän alkoi taas ihan samaan tapaan ja samoja asioita juttelemaan minulle kun ennen hänen seurusteluaan. en kuitenkaan koskaan enää rohkaistunut kysymään häneltä suoraan mitään ja selvittämään asioita ja aina kun näemme tunteeni palaavat taas yhtä vahvoina häntä kohtaan ja olen edelleenkin ihan kusessa häneen. en pysty ottamaan vastaan muiden miesten mitään juttuja koska alan aina ajattelemaan sitä yhtä jätkää joten menetän ehkä hyvät mahdollisuudet onnistua jonkun toisen kanssa ja vaikka olen yrittänytkin jotain muiden miesten kanssa niin aina se yksi palaa mieleeni mutta en enää uskalla hänelle alkaa edes puhumaan ja jos keskustelemme niin se tuntuu minusta aika kiusalliselta. joten olen luultavasti tuomittu koko loppuelämäksi kärsimään siitä että rakastuin häneen mutta olin liian pelkuri enkä pitänyt tarpeeksi tiukkaan kiinni siitä ja tehnyt kaikkeani mitä oisin voinut tehdä sen eteen mitä halusin ja haluan, mutta en tule kyllä koskaan ymmärtämään tätä miestä mitä hänen päässään liikkui ja liikkuu..

    • luottoa ei

      tähän vipuun aika monet menneet, rakastuneena ei havaita mitään merkkejä toisesta että kaikki ei olisi hyvin, sitten kun se tapahtuu asiaa ei saata ymmärtää eikä hyväksyä.
      Usein vastapuolella on elämäänsä kyllästynyt playeri joka poimii irto pointseja valloitukistaan , ainakin luulee jonkun arvostavan kaatoja. Tälläinen ihminen on täysin tunteenton ja valehtelee tunteensa kunnes kyllästyy ja häipyy jollain typerällä syyllä katkaisten koko jutun. Voi olla mies tai nainen, yleensä nainen.

    • Kyllä olen

      Tähän onkin hyvä kertoa omasta kokemuksesta. Olen mies.

      No, minut siis jätettiin viimevuonna aivan puun takaa ja ilman varoitusta.
      Tosin suhde ei kestänyt kuin vajaa 2kk.
      Kuukausi eron jälkeen yritin soittaa, kysyäkseni kuulumisia, mutta ei siihen vastattu
      parit tekstiviestit vaihdettiin.

      1,5kk eron jälkeen laitoin sähköpostilla kyselyä kuulumisista ja kerroin samalla
      omista kuulumisista, mutta tätä sähköpostia ei oltu luettu.
      Lukemattomuus kävi ilmi kun sattumalta nähtiin 4kk eron jälkeen, ollaan
      siis eri paikkakunnilta.
      Kyllähän meillä juttu luisti kun nähtiin, ja samalla hän kertoi todellisen syyn
      eroon, ja olin jotenkin helpottunut.

      Kului tasan 7kk erosta, kun sain yllättäen puhelun exältä, hän pyyti käymään.
      Lähdin sitten tapaamaan vanhaa ystävää, jota joskus rakastin mutta
      järkytyin suuresti kun hän halusikin aloittaa suhteen uudestaan.
      Eihän semmonen sovi, minulla on uusi suhde, ja vaikka ei olisikaan niin
      exään ei ole parisuhde luottamusta.
      Yksi puun takaa tullut ja varoittamaton jättäminen oli suhteessa jo aiemmin,
      mutta siitä päästiin yli.

    • Puun takaa löytää

      Puun takaa tuli ero. Aloitin sitten maaston tutkimisen ja kas, saman puun takana piileskeli pelkokas salarakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe