eli missä voisi hyvin tuota parkouria harrastaa, itse olen vielä aika aloittelija. ja millaiset olisi hyvät hanskat siihen?
Vastaukset 5
- Parkourmän!
Parkourata voi missä vain kadulla tai metsissä mitä tahansa kestävää asiaa voi käyttää esteenä hanskoja en itse käytä sillä hetken parkourattua käsiesi iho on kehittynyt kestämään betonia ja kiveä eikä otekaan hanskoilla paljon parane
hanskoista kysäsin tosiaan sen takia että kun kirjoitin tän niin tuolla oli vielä ulkona jotain 20 astetta pakkasta tai jotain. kiitos! :)
- Parkourmän!
matias20036 kirjoitti:
hanskoista kysäsin tosiaan sen takia että kun kirjoitin tän niin tuolla oli vielä ulkona jotain 20 astetta pakkasta tai jotain. kiitos! :)
Hanskoiksi kelpaavat kiipeily hanskat tai pyöräily käsineet
- Hansikkaat
Hommaa vaikkapa pyöräilyhanskat, sillä kun aikasi harjoittelet, käsiisi kertyy känsiä, jotka ennemmin tai myöhemmin repeytyvät iholtasi, mikä tulee olemaan kivuliasta. Itselläni on kokemusta moisesta.
- TheRandom
Niin mullaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618