Nainen ja riisuutuminen

komentajakapteeni.

Oletko ollut tilanteessa, jossa olet miehen kanssa treffeillä ja hän käskee riisuutumaan? Jos, mitä olet tehnyt?

Oletko sinä koskaan käskenyt miestä riisuutumaan?

Mitä muuten pidät siitä, että sinua komennetaan/käskytetään? Minkälaisen kuvan saat miehestä joka komentaa? Onko se turvallista?

Komennatko sinä koskaan miestä?

8

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huokaus.

Vieraiden ihmisten on ihan turha tulla komentelemaan. Parisuhteessa voi sitten komennella, kunhan leikkimieli säilyy.

• että näin

Olen kerran ollut sellaisessa tilanteessa, että mies käski riisuutua. seksihalut katosivat sen siliän tien. Sanoin miehelle: "Sinä sitten osaat tehokkaasti tappaa tunnelman." Ilta päättyi niin että hän poistui, ja minä rupesin nukkumaan.

• s~~

Ei nyt sentään treffeillä, mutta suhteen alkuvaiheessa varsinkin nimimerkkiisi viittavan ammattiryhmän edustajat mielellään esiintyvät maskuliinisesti ja dominoivasti. Myöhemmin paljastuu tarve tulla itse alistetuksi ja olla naisen roolissa, natsojen alla piileksii neitokainen.

• vtun femakot

olet nainen joten liioittelet ja draamailet kuitenkin vähintään 50%. Todennäköisesti mies on vaan esittänyt toiveen ja sinä draamakuningatar olet vaan halunnut ottaa sen käskynä ja nainenhan ei käskyjä ota niin alhaiselta olennolta kuin mies...

• En ole ollut sellaisessa tilanteessa. Olisin varmaan äimän käkenä ja sanoisin sit että morjenttes :D Paitsi jos olis huumorilla sanottu.

Saattaa olla, että olen aloittanut sanomaan että rrrii.. mutta miehet on vikkeliä riisuutumaan ihan oma-aloitteisesti :P

Suhteessa voi tulla tilanteita, että komennetaan puolin ja toisin (en nyt puhu seksitilanteista), mutta ei koskaan muiden kuullen ja usein ei-niin-tosissaan. Ei koskaan loukkaavasti. Ehkä mä komennan hiukan enemmän, mahdollisesti. En ole tosin varma..

Minusta naista (tosissaan) komentavasta miehestä tulee mieleen pikkupoika. Olen tottunut näkemään, että isä komensi töissä muita miehiä, mutta en koskaan sitä, että hän tai ylipäätään kukaan läheinen mies komentaisi aivan vakavissaan aikuista naista. Se on minusta jotenkin vähän outoa. Ei ainakaan turvallista.

• hihi..

Kyllä on surkeesti asiat, jos en itse riisuudu vaan mies joutuisi käskemään. Silloin ei riisuutuisi ollenkaan, vaan ajattelsin, että nyt olen väärässä paikassa.

• metsäratio

Käskee? Minuako? Täysin mahdoton ajatus. Kuten sekin, että mä käskisin miestä riisuutumaan, tai tekemään muutakaan. Pyytäminen toimii paremmin joka asiassa.

Komentava mies ei oo mun mies, koska en pidä alistamisesta missään muodossa.

• ....................

Ei ole tullut sellaista vastaan. Eikä vieraan ihmisen pidä mielestä mitenkään käskeä toista. Kuten tuolla joku sanoikin, parisuhteessa voi käskeä leikkimielisesti toista.

En pidä komentelusta, pitää pystyä pyytämään ystävällisesti jos haluaa jotakin. En kai itsekään komentele poikaystävääni, vaan pyydän tai kehoitan tekemään jotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8253
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4313
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3430
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3423
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3338
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3113
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2614
    Aihe