Mä oon melkein 12v tyttö ja mulla on tämmönen treeni ohjelma:
" Aamu:
10x yleisliike
10x kyykky
10x punnerrus
10x vatsa
10x askel ja painot
venyttely
Ilta:
10x yleisliike
10x punnerrus
10x kyykky
10x vatsa
10x dippi ja painot
venytttely
väh. 3x viikossa n. 30min lenkki "
Kuulostako tämä hyvältä?
Teinin treeni ohjelma.
4
382
Vastaukset
- yleisliike
Mikä on yleisliike?
- 4kertaa12
Kuulostaa tosi hyvältä, varsinkin jos todella olet melkein 12 -vuoitias.
Kuka sitten on ohjelman kehittänytkin, on tiennyt asiansa.
Kasvuiässä on hyvä totutella harjoitteluun. Siihenhän tulee vielä päälle ainakin koululiikunta. - hikihiski
Ei muuta kuin luistelulauta, joka tehdään liukkaasta vanerista 200 x 70 senttiä molempiin päihin pehmustetut stopparit ja sukkasillaan harjoittelemaan luisteluliikkeitä vahvistamaan reisilihaksia. Youtubista "luistelulauta".
MM-kisoissa näki suomalaishiihtäjien heikon luistelupotkun vapaassa hiihdossa kun vertaa vaikka norjalaishiihtäjiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818