Katso linkki ja kerron sen jälkeen mielipiteesi!
http://www.youtube.com/watch?v=-8rrJOP3w6o
Onko pingis urheilua?
6
3835
Vastaukset
- Pompottelija
Siis KERRO sen jälkeen mielipiteesi! Minä en mielipidettäsi kerro
- tietty2
on
- E.HHH
Minusta se on urheilua varsinkin ammattilais tasolla.
Minun tasollani se on ehkä enemmänkin hauskanpitoa :) - Ihminen69
Itse harrastan pingistä ei se niin raskasta ole mutta urheilua silti
- Allround
Kilpatasolla se on ihan kunnon urheilua.
Pingis on niin nopea peli, ja siinä pelataan nin pienillä marginaaleilla, että jos kunto rupeaa pettämään, kasvaa virheet heti niin, että parempikuntoinen saattaa hyvällä taktiikalla murjoa selvästi 'teknisesti paremman' pelaajan.- Anonyymi
Veikkaan, että joka ikinen huippupelaaja juoksee Cooperissa kirkkaasti yli 3000m.
Eräässä lähteessä kerrottiin suoritustasosta seuraavaa:
"Leuanveto 25 toistoa
Penkki 10 toistoa / 75 kg
Vauhditon pituus 270 cm
Vatsat 75 toistoa / minuutti
Cooper 3200 m
Maraton 4 h
Naruhypyt 200 hyppyä / minuutti "
Tuo maraton tuntuu kyllä 'hieman' kummalliselta...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015