Rovaniemen Mattomaailma

Räsymatto1

Mitä mieltä olette kyseisestä liikkeestä ja toiminta periaatteista ?

279

5530

    Vastaukset

    • toista kertaa emme mene.

      • aivan mahtavaa sexiää saimmee ja matot mitä upeimpiaa.. sie köyhä vähä -älynn äävalita.. paiu vidduun ,, sinnekkään sun lötky kulli ei uppoo ja vie ruma askkas hekklevettiinn mattoja pilamasta.. hyi helevettii ettää oottaa rumiaa ei me myyää teille mattooja .. upeeta ihanaa palveluja isolle kullille ja mun naiselle joka on tiukkaa .. mutta noi ämpäri huorat vitut on leivi uununkooset .. ei mattoja niillee,,


      • Anonyymi kirjoitti:

        aivan mahtavaa sexiää saimmee ja matot mitä upeimpiaa.. sie köyhä vähä -älynn äävalita.. paiu vidduun ,, sinnekkään sun lötky kulli ei uppoo ja vie ruma askkas hekklevettiinn mattoja pilamasta.. hyi helevettii ettää oottaa rumiaa ei me myyää teille mattooja .. upeeta ihanaa palveluja isolle kullille ja mun naiselle joka on tiukkaa .. mutta noi ämpäri huorat vitut on leivi uununkooset .. ei mattoja niillee,,

        aivan upeeta palvelua joo yhdyn edelliseenn isoolla ja jos sais tiukkaakinn.. pysykää läski perseet pois hehtaaari perseet köyhät aku ankat.. tilakkaamatot kiinaasta se on .. siitä kiinni ee otaa viinasta lapset näkkeenälkää.. juopot.. horiskota ja luuserie ei osta meilta.. vain työssä olevat ihmiset jotka asuvat lapinläänissä.. maksavat veronsa ja kunniottavat sotaveteraaneja.....
        Kiittos mattoomaailma... sotaveteraannit


      • ettekä tänne oo tervetulleita rapa köyhät


    • Samoja mattoja kuin esim. Terrassa, hinta vain tuplaten kalliimpi....

      • todita väitteesti et on samoja joudut oikeuteenn ei ne oo samoja..


    • Tilatessa mattoa, etu maksu ihmetyttää !! Yleensä maksu suoritetaan vasta kun tuote on asiakkaalla.
      Toimitus ajat eivät pidä paikkaansa, puolet pidempiä.
      Varokaa jos aiotte tilata mattoja ko. "liikkeestä", saattaa tulla suuri pettymys.
      Epärehelliseksi luokiteltava liike.

      • Eikö suurimmassa osassa liikkeitä joudu maksamaan kokonaan jos tilaa,ainakin minä jouduin kun tilasin askosta!


      • teuvo 69 kirjoitti:

        Eikö suurimmassa osassa liikkeitä joudu maksamaan kokonaan jos tilaa,ainakin minä jouduin kun tilasin askosta!

        Kuten uuden auton ostossa, auton varaosissa, talopaketin ostoissa...


      • teuvo 69 kirjoitti:

        Eikö suurimmassa osassa liikkeitä joudu maksamaan kokonaan jos tilaa,ainakin minä jouduin kun tilasin askosta!

        tottakai pitää maksaa, ei mitään järkeä tilata jotain erikoistuotetta jos ostaja yhtäkkiä ei päätäkkään sitoutua tuotteeseen... Tuolla ennakkomaksulla varmistetaan että tuote ei jää varastoon notkumaan.


      • no sä oot luuserii luotto tiedoton ..


    • Vedettiin matto jalkojen alta.

    • Me saimme ainakin kunnon palvelua,ja lupasivat aina edullisimman hinnan jos kysyy esim.vaikka iskusta.Iskusta olisimme joutuneet maksamman 100e kalliimman hinnan samasta matosta,Matto tilattiin ja toimitus ajaksi luvattiin 2 viikkoa,matto tuli 1,5 viikkossa!

    • Liikkeessä hyvä palvelu ja luvataan aina edullisin hinta!

    • Tilattiin kaksi mattoa,matot ainakin meille tuli ajoissa!Hinta oli edullisempi kuin muualla!

    • Hyvä palvelu!

    • Ko. kaupassa asiakas kyllä puhutaan pyörryksiin ja siinä sivussa tungetaan mattoja kainaloon ja kassan kautta kiitos. Hinnatkin vaihtelevat aika rajusti ja varomattoman kukkaro kevenee huomaamatta, eli laskupää mukaan. Ja kuka uskoo joka toinen vkl olevia -50% tarjouksia? Tokko on kovin kannattavaa. Mieluiten ostan omat mattoni muualta (onneksi on vapaus valita), ainakin tiedän mitä ostan, enkä joudu miettimään mattoa puhtaaksi hangatessani, kuinka lipevähkö myyjä vannoi maton puhdistuvan vain pyyhkäisyllä kaiken muun järjettömän ja hyvän lisäksi.

    • Meillä on ainakin pinnotettu matto jonka voi pyyhkiä

      • Olen saanut hyvää asiakaspalvelua kyseisestä liikkeestä. Mattojen laatu/hinta on kohdallaan.


      • Sisal matot saa pyyhkäisemällä puhtaiksi, mutta niitä täysin samoja mattoja saat terrasta/hobby hallista/mistä lie paljon halvemmalla ilman tyrkkymyyntiä.


      • a000000 kirjoitti:

        Sisal matot saa pyyhkäisemällä puhtaiksi, mutta niitä täysin samoja mattoja saat terrasta/hobby hallista/mistä lie paljon halvemmalla ilman tyrkkymyyntiä.

        Ei terrasta saa kuin halpa mattoja,me ostimme vm carpetin maton mattomaailmasta,ei ollu terrassa ja iskussa,mutta mattomaailmasta saatiin edullisemmin!


      • niina 82 kirjoitti:

        Ei terrasta saa kuin halpa mattoja,me ostimme vm carpetin maton mattomaailmasta,ei ollu terrassa ja iskussa,mutta mattomaailmasta saatiin edullisemmin!

        Kukaan puhunutkaan vmcarpetin matoista, vaan perus sisalmatoista. Ja muut ryijymatot on ihan samoja kuin esim. Ikeassa, vaikka kovasti muuta väittävätkin. Vmcarpetin mattoja myy anttilat ja hobbarit ym, mutta saattaahan ne joskus saada halvemmalla tuolta mattokaupasta. Itse kuitenkin ostan mieluummin muualta.


      • alatoobi kirjoitti:

        Olen saanut hyvää asiakaspalvelua kyseisestä liikkeestä. Mattojen laatu/hinta on kohdallaan.

        Onko sinusta peruskoon matosta yli 300€ kohtuullinen.


      • ylätoobi kirjoitti:

        Onko sinusta peruskoon matosta yli 300€ kohtuullinen.

        Jos on hyvännäköinen, niin ei tonnikaan paha ole.


      • köyhä tykkää halvast kirjoitti:

        Jos on hyvännäköinen, niin ei tonnikaan paha ole.

        Sittenhän voi mattomaailmassa laittaa kaikkiin mattoihin yli tonnin €uron hintalapun,
        koska myyjän mukaan kaikki matot on siellä hyvän näköisiä. Laadusta en niinkään menisi takuuseen.
        Ja kauppa varmaan käy.


      • uuno 1 kirjoitti:

        Kukaan puhunutkaan vmcarpetin matoista, vaan perus sisalmatoista. Ja muut ryijymatot on ihan samoja kuin esim. Ikeassa, vaikka kovasti muuta väittävätkin. Vmcarpetin mattoja myy anttilat ja hobbarit ym, mutta saattaahan ne joskus saada halvemmalla tuolta mattokaupasta. Itse kuitenkin ostan mieluummin muualta.

        Oman paikkakuntani VM-carpetin matoista pyydetään 400euroa enemmän kuin Mattomaailmassa. En tiedä, miten se on mahdollista, mutta halvat matot on Mattomaailmassa.


      • sirpuli kirjoitti:

        Oman paikkakuntani VM-carpetin matoista pyydetään 400euroa enemmän kuin Mattomaailmassa. En tiedä, miten se on mahdollista, mutta halvat matot on Mattomaailmassa.

        Minä tilasin mustavalkoisen räsymaton.Matto ei ole valkoista nähnytkään.Palvelu hidasta ja epäkohteliasta.


      • a000000 kirjoitti:

        Sisal matot saa pyyhkäisemällä puhtaiksi, mutta niitä täysin samoja mattoja saat terrasta/hobby hallista/mistä lie paljon halvemmalla ilman tyrkkymyyntiä.

        höpö höpö ne on aineilla pilattuja


      • ylätoobi kirjoitti:

        Onko sinusta peruskoon matosta yli 300€ kohtuullinen.

        on se n ekologinen ei lisä aineita


      • köyhä tykkää halvast kirjoitti:

        Jos on hyvännäköinen, niin ei tonnikaan paha ole.

        kyllää ja nää matot on eko kestäviä


      • köyhät kyykkyyn kirjoitti:

        Sittenhän voi mattomaailmassa laittaa kaikkiin mattoihin yli tonnin €uron hintalapun,
        koska myyjän mukaan kaikki matot on siellä hyvän näköisiä. Laadusta en niinkään menisi takuuseen.
        Ja kauppa varmaan käy.

        sä näät sen laadu sertifikaatista.. sun ei kaaneta urputtaaa kosket tiedä mistään mitään ..pelle oot


    • saatiin hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä

    • Ostaisin lentävän maton,

    • Halpaa ja hyvää kun ei ole.
      Eikä ainakaan mattomaailmassa.

    • Hyviä mattoja ollaan ostettu mattomaailmasta,sieltä löytyy kaikki matot,ainakin meille!

    • Ostettiin vepsäläiseltä 1000e villamatto joka tilattiin,mentiin mattomaailmaan hakemaan käytävämattoja koska vepsäläisellä ei ollut,mattomaailmassa myyjä sano että olisi meiltäkin kyseisin villamaton voinut ostaa,kysyttiin hinta niin kyseinen villamatto oli 400e edullisempi,joten mentiin vepsäläiselle ja peruttiin kauppa ja tilattiin mattomaailmasta,matto saatiin ja ollaan tyytyväisiä mattomaailman palveluun,ostetaan sieltä matot tästä lähtien,hullu joka maksaa enemmän miulummin!

      • Haha, Vepsäläiselle sisälle meneminenkin maksaa jo sen satkun. Niistä hinnoista voi kyllä kuka tahansa muu kauppias tinkiä puolet pois.
        Joskus mattokaupassa on ihan mukava myyjä, mutta joskus kohdalle on sattunut ilmeisesti omistaja, jonka myyntitaktiikasta en pitä lainkaan. Naispuoliset myyjät ok!


      • sannako1 kirjoitti:

        Haha, Vepsäläiselle sisälle meneminenkin maksaa jo sen satkun. Niistä hinnoista voi kyllä kuka tahansa muu kauppias tinkiä puolet pois.
        Joskus mattokaupassa on ihan mukava myyjä, mutta joskus kohdalle on sattunut ilmeisesti omistaja, jonka myyntitaktiikasta en pitä lainkaan. Naispuoliset myyjät ok!

        Jo on hullua! kuka maksaa enemmän toisesta liikkeestä jos saa edullisemmin toisesta,ollaan 2 kertaa haettu tarjouksia liikkeistä ja aina ollut edullisin mattomaailma,et on tyhmää maksaa liikaa,palvelukin aivan hyvää,ei moittimista!


    • Eiköhän tämä mattomaailman hyvyys / huonous ole jo loppuun käsitelty.
      Antaa myyjien tehdä työtään rauhassa.
      Tyhjän päiväistä lätinää.Ei se kuitenkaan miksikään muutu.
      Minä en ainakaan enää puutu tähän lapselliseen, eipäs juupas keskusteluun !

      • Kuuleppas The End eikö tää palsta oo sitä varten että saa sanoo omia mielipiteitä!Ihan vapaasti!!Osa on saanu hyvää asiakaspalvelua mattomaailmasta ja osa ei..Ite oon kerran erehtyny ko.liikeeseen toistamiseen en mee.


    • Sen verran vielä kommentoin keskustelua, että huvittaa vain "juupas eipäs" nimimerkin kommenttia,että olen samaa mieltä kanssasi.

    • Tilaus jonka tein13.7.2013 tuotti heti laskun s-postiini. Mattoa ei kuulunut luvatussa 14 päivässä, mutta lasku oli kyllä erääntymässä 14 päivän jälkeen. Odotin mattoa vielä runsaan viikon, mutta en tietenkään maksanut laskua. Lähetin äkeän viestin, missä matto viipyy. Se tuli 10.elokuuta ja hain sen postista 12.8. Maksoin jo miltei kuukausi sitten saamani laskun. Tänään 27.8. sain muistuksen Klarna-apnkista, etten ole maksanut laskua. Soitin sinne. Klarnasta sanottiin, että laskuani ei ole merkitty maksetuksi! Minun pitäisi nyt selvittää asia Rovaniemen mattoliikkeen kanssa.
      Että sellainen tappaus.

    • Kerran olen käynyt mattomaailmassa, toista kertaa en mene.

    • oikiaa palvelua voi tinkiänkki,eikä aina apteekin hinnat

      • Hyvät matot ja mahtava palvelu. Köyhästä voi kaikki tuntua kalliilta.


    • Hyvä palevelu!

    • Itse kävin siellä aikoinaan ja ihastuin erääseen mattoon. Pienen tinkimisen jälkeen olimme päässet sopuun hinnasta toisen myyjän kanssa, niin eikös paikan "pomo" sitten ilmoittanut happamella naamalla tulevansa minun työpaikalleni hakemaan vastaavan alennuksen omista ostoistaan. Siinä vaiheessa meinasin jättää kaupat tekemättä, ellei matto olisi ollut niin mieleinen. Hieman siis kummeksutti toisen käytös ns. myyntimiehenä. Matto oli nätti, mutta hajosi käsiin ekan pesun jälkeen. Paskan möivät. En asioi enää ko. liikkeessä. Tuo kerta riitti.

    • Hei kilpailutin vm carpetin maton iskussa,askossa,vepsä
      äläisessä sain maton 40e edullisemmalla hinnalla mattomaailmasta,mattomatala jos kyseistä mattoa saanut pessä hox!

    • Ei kannata käydä ostaan mattoja Rovaniemen mattomaailmasta. Saman maton saa 2/3 osa hinnalla Mattomaailman verkkokaupasta ;)

    • Minusta on ollut asiallinen ja hyvä palvelu. Onnea yrittäjille, ostan mieluummin teiltä kuin S-mafian kaupoista.

    • Hyvää ja asiallista palvelua. Tästä on hyvä jatkaa.

      • Hyvää palvelua, aina hinnat kohdallaan.


    • Asiallista toimintaa sanon minä ja moni muu. HYVÄÄ JOULUA :)

    • Ostin puuvillamaton heidän verkkokaupastaan, mutta haisi homeelle sitten niin vietävästi.Kysyin sähköpostitse palautustapaa, mutta kuten arvasin, siihen ei ole viikossakaan vastattu mitään. Vien maton nyt postiin palautettavaksi. Toivotaan että saan rahat takaisin.

    • Kangaspuut on keksitty ajat sitten, miksi ette kudo omia mattojanne, turha täällä rahalla ruikuttaa.Anttilasta ja Ikesta saa laiskimmatikin palautusoikeuksin.

    • Tilasin Klarna-laskulla maton, lasku erääntyi mutta mattoa ei koskaan tullut. Sen sijaan syyttivät etten noutanut mattoa postista, vaikka itse sanoivat että piti olla kotiinkuljetus (en enää itse muista kumpi sen nyt edes piti olla). Nyt sitten yritän asiaa selvittää Klarnan kanssa kun karhuavat laskua matosta. En sitten tiedä olivatko laittaneet väärän puhelinnumeron vai miksi ei posti onnistunut mattoa toimittamaan. Toisen tilauksen tein etukäteismaksulla, piti olla 1-3 viikon toimitusaika matoilla. Tilasin syyskuussa ja toimitus joulukuussa. Rahoja eivät ole suostuneet palauttamaan kohtuuttomasta toimitusajasta huolimatta, koska näillä heidän matoilla ei kuulemma ole palautusoikeutta. Pitäisi kuulemma vaan tilata rahalla uusia mattoja, vaikka entisetkään ei tulleet perille ja toimitusaika kohtuuton(ja mitään mattojahan en enää tietenkään tarvitse, ne joutui ostamaan jo muualta) . Toimitusehdot tosi onnettomasti kirjoitetut ja asiakaspalvelu törkeää. Varokaa jos tilaatte että tilaatte heidän mielestään "standardikokoisia" mattoja, muuten tulee ongelmia palautusten ja rahojen takaisin saannin kanssa. Tosin kuluttajaneuvojan mukaan palautusoikeutta he eivät tuolla tavoin saisi rajoittaa. En aio koskaan enää olla kyseisen liikkeen kanssa missään tekemisissä. Lisäksi en missään ole yhtä epäasiallista ja epäystävällistä kielenkäyttöä kohdannut.

      • osta mitään sieltä


      • Mekin tilattiin kaksi mattoa ja toinen oli erikois kokoinen mikä tehtiin meille erikseen, ymmärrettävää ettei sellaista voi palauttaa. ps toisen palautimme ja sai palauttaa


      • räsymattotyttö kirjoitti:

        osta mitään sieltä

        Ostanpas, kun räsymattoja ei saa enää muualta.


    • Liikkeessä hyvä ja asintunteva palvelu

      • Tilattiin mattomaailman verkkokaupasta 5 mattoa, jotka luvattin toimittaa Espooseen 3 viikkoon, matot tulikin 1,5 viikossa, palvelua en osaa moittia kun tehtiin tilaus verkossa, mutta positiivinen yllätys kun matot tuli
        aikaisin,käytän kyseistä liikettä jatkossakin. Ei kantsi aina ruikuttaa!!


      • pekka 67 kirjoitti:

        Tilattiin mattomaailman verkkokaupasta 5 mattoa, jotka luvattin toimittaa Espooseen 3 viikkoon, matot tulikin 1,5 viikossa, palvelua en osaa moittia kun tehtiin tilaus verkossa, mutta positiivinen yllätys kun matot tuli
        aikaisin,käytän kyseistä liikettä jatkossakin. Ei kantsi aina ruikuttaa!!

        Osalla sujuu kaupat hyvin, osalla ei. Monenlaista kokemusta tuntuu olevan tästä liikkeestä omassa tuttavapiirissä. Anneli5: verkkokaupassa on vähän eri säännöt palautusten suhteen kuin jos ostat suoraan liikkeestä - ei kannata aina myyjää uskoa!!!


      • Miten kenelläkin kirjoitti:

        Osalla sujuu kaupat hyvin, osalla ei. Monenlaista kokemusta tuntuu olevan tästä liikkeestä omassa tuttavapiirissä. Anneli5: verkkokaupassa on vähän eri säännöt palautusten suhteen kuin jos ostat suoraan liikkeestä - ei kannata aina myyjää uskoa!!!

        KALLISTAHAN se on ku ei oo rahhaa.


      • ekut1 kirjoitti:

        KALLISTAHAN se on ku ei oo rahhaa.

        Hei kyllä täytyy sanoa että itse palvelualalla ollut 25 vuotta oululaisessa sisutusliikkeessä, aina löytyy sellaisia asikkaita jollei mikään ole hyvä, ja jos jonkulaisen väärän ilmeenkin päästää, niin haukutaan liike pystöön, ja yleensä tulee pikkuisen ylimääräistä sanottua liikkeestä, asiakas aina muka oikeassa vaikka olisikin täysin väärässä.


    • Meinasin ostaa sieltä maton, mutta töykee palvelu oli. Lähtiessäni nappasin niitten tuulikaapin maton ja lensin kauas pois naurun kera!

    • Kallis kauppa.

      • edullisimmat matot hyvä palvelu


      • Ainakin me olema saanet hyvvää palvelua ja edullisin hinta aina.


    • En koskaan ikinä enää tilaa kyseisen yrityksen verkkokaupasta yhtään mitään - käsittämätön pulju, jonka verkkosivuilla on jopa harhaanjohtavaa tietoa. Mattojen kohdalla on toimitusaikalupaus 1-2, joka koskeekin vain standardikoon mattoja, sitä ei vaan kerrota etukäteen missään! Lisäksi mattojen kokoja tilatessa ei missään lue, mikä koko on standardikoko ja mikä ei. Lisäksi lasku lähtee muodostumaan tilaushetkestä, ei toimitushetkestä niin kuin pitäisi. Tämä johtaa siihen, että lasku erääntyy, mutta mattoa ei ole tullut. Se taas johtaa ongelmiin laskusta vastaavan luottoyhtiön kanssa, joka ei peru eikä viivästytä mitään maksuja ostajan toimesta, vaan kaikki tieto pitää tulla kauppiaalta. Kun reklamoin asiasta kirjallisesti kauppiaalle ja tivasin toimitusaikatietoa, kyseinen heppu lupasi silloinkin jotain, mitä ei pystynyt pitämään. Oma kokemukseni kyseisestä verkkokaupasta on siis erittäin huono, ja suosittelen muitakin välttämään kyseistä verkkokauppaa. Ja harmittaa hirveästi, etten googlannut kauppiasta ennen tilauksen tekoa. Jos olisin sen tehnyt, olisin löytänyt tämän ketjun ja kokemukset kyseisestä verkkokaupasta, enkä ikinä olisi tilannut sieltä mitään. Toivon myös, että tämä viesti tavoittaa mahdollisimman monet, ja tulen välittämään sitä niin moneen paikkaan kuin pystyn!

    • Kaikki negatiiviset palautteet pitävät paikkansa. Vedättävät minkä ehtivät. Kehuvat kommentit tässä ketjussa ovat kaikki kauppiaan itsensä kirjoittamia. Huomaat ne kirjoitusvirheistä, muun muassa ei koskaan välilyönti pilkun jälkeen. Että semmosta.

    • Palvelu hyvää ja saa erikoiskokoisia mattoja kyseisestä liikkeestä.

    • Käyty ja asioitu jo 20 vuotta kyseisessä liikkeessä, hyvää palvelua, etenkin kun vertaa huonekaluliikkeisiin.

    • Hyvä liike ja palvelu. Aina löytyy jotka valittaa kun heidän mielestä ei asiat suju heidän tapansa mukaan.

    • Tilasimme verkkokaupasta matto tuli ajoissa, ei valittamista.

    • Mattomailman verkkokauppa tosi nopea toimitus, matto tuli 4 päivässä vaikka oli erikoiskoko, toisessa liikkeessä olisi ollut 4 viikon toimitus, hyvä palvelu.

    • verkkokaupassa nopea toimitus tuli matto 2 päivässä ei erikoiskoko, palvelusta en tiedä kun verkossa ei ole palvelua.

    • Ok palvelu

    • Edullisimmat matot

    • Jo 3 kertaa tehty ostokset mattomaailman verkkokaupassa, matot saapuneet ainakin meille aina ajoissa.

    • Laajin mattovalikoima

    • Palvelu erittäin hyvää ellei täydellistä.

    • eikun itse "yrittämään"???
      kyllä se siitä... lähtee!!!
      ja valitus perään... :)

    • Edullisimmat matot ja huiput myyjät, me like.

    • Mahtava palvelu, hintaso alhanen

    • Nopea ja hyvä palvelu.

    • Mukavat myyjät, sai taas kerran parhaat matot mattomaailmasta

    • Tässä liikkeessä saa palvelua, ja matto löytyy aina sopivaan hintaan.

    • Hyvä liike

    • Ammattitaitoinen henkilökunta, palvelu erittäin hyvää, löytyy aina oikean hintainen matto !

    • Mahtava liike, olen 16 vuotias opiskelija, ja rahat vähissä, niin mattomaailma periaatteessa lahjoitti maton minulle kun etsin edullista mattoa, kiitos MATTOMAAILMA

    • Käytiin eilen asioimassa ja saatiin erinomainen matto, hinta saatiin tinkittyä huomattavasti edullisemmaksi kuin toisista liikkeistä, palvelukin ihan ok.

    • Hurjasti mattoja ainakin

    • Asiallinen liike sanon minä !

    • Onkohan täällä vaihtunut työntekijät ja/tai omistus. Ei nimittäin parin vuoden takaisilla palveluilla uskois viimäsimpiä kommentteja tosiksi!!

    • Hyvä liike !

    • Hyvä liike ! Mattoja laidasta laitaan, löytyy kaikki talon matot.

    • En tosiaankaan voi suositella.Aiemmista negakommenteista on täysin samaa mieltä.

    • Erittäin nopea toimitus verkkokaupassa, matot olivat juuri sellaiset kun pitikin. Kiitos.

    • Juu,juu ja lehmät lentää;)
      Verkkokauppa surkeuden multihuipentuma.Älkää erehtykö ostamaan.

    • Hyvä ja nopea palvelu verkkokaupassa.

    • Ehdottomasti parhaat matot verkkokaupassa, nopea toimitus !

    • Verkkokaupassa erittäin asiallinen palvelu !

    • Hyve kauppe ! Onnea uudelle yrittäjälle.

    • Kävin rovaniemen askossa matto ostoksilla mistä ei saanut minkäänlaista palvelua, menin mattomaaailmaan mistä heti sai palvelua, ostin matot sieltä.

    • Ehottamasti tosiaan paras palvelu kun vertaa huonekalu liikkeitä, siellä ei palvella Mattomaailmassa saa asiantuntevaa palvelu, ihanat myyjät.

    • Kiitos mattomaailma verkkokauppa, matot tuli ajoissa vaikka oli erikoiskokoiset matot.kiitos

    • Parasta palvelua !

    • Ei ainakaan verkkokauppaa hitaaksi voi sanoa, tilattiin matto maanantaina niin matto oli seuraavana päivänä meillä.

    • Maanantaina varmistelin viikonloppuna tehtyä verkkotilausta puhelimitse. Tilaukseen laitoin 6 metrin räsymaton jota luonnollisesti ei hyllystä löydy, sekä toisen pienemmän pätkän. Kysyin onko mitään mahdollisuutta saada lauantaiksi tupareihin Kuopion nurkille saakka ja minulle tämä luvattiin. Pitkä matto lähti kudottavaksi ja lupaus annettiin jotta lauantaina matot on lattialla. Hivenen epäilin mutta eilen torstaina kävin postista noutamassa tilaukset. Matot laadultaan oli tosi jämäköitä ja napakan tuntuisia. Kaikkinensa erittäin tyytyväinen ystävälliseen palveluun, asiakaspalveluhenkisesti jopa vähän "liikoja vaadittu" toiveeni otettiin huomioon. Erittäin tyytyväinen olen myös mattojen laatuun. Kiitos!

    • Parasta palveluuuuu

    • Hyvää palvelua. Edulliset matot.

    • Toiste en osta.Hidas oli toimitus ja tyhjiä oli "herrojen" lupaukset

    • noppeeta oli meil toimitus, eilen tilattiin 2 päivässä oli meil matto lattiassa, kiitos.

    • Kiitos mattomaailma hyvästä ja nopeasta palvelusta ja toimituksesta.

    • Noppeesti matot tuli verkkokaupasta kun tilas terv tyytyväinen

    • Älkää vaan hyvät ihmiset ikinä ostako mitään kyseisestä liikkeestä. Todella huono ja epäammattimainen asiakaspalvelu. En ikinä asioi enää liikkeessä enkä suosittele sitä kellekkään. Tuotteet huonolaatuisia ja virheellisiä!

    • Saatiin hyvät matot. Kiitos Mattomaailma

    • Tilattiin verkkokaupasta erikoismittainen matto, matto saapui luvattuna ajankohtana.

    • Käytiin roin liikkeessä, tilattiin louhi matto. Kyseinen koko meni tilaukseen, matto tuli 4 päivässä. Liikkeessä asiantuntemus hyvä. Palvelu kiitettävä.

    • Parhaat matot, parasta palvelua sanon mä!

    • Ainut liike mistä saa aina mittojen mukaan, palvelukin ok

    • Nopeasti tuli matot kun tilasimme. Ei valittamista.

    • Ainaki oikea mattomaailma, mattoja niin paljon ettei tiedä mistä valita.

    • Paarasta palveluuuuuuu

    • Ainoa liike mistä saa kaikki matot ja kohtuu hinnalla.

    • Hyvä liike on.

    • Asiallinen liike sanon minä, palvelu ammattimaista.

    • Hyvä liike ja asiallista toimintaa

    • Hieno kauppa, ihkut myyjät

    • Sutkit myyjät jotka tekeytyy hölmöksi ja muistamattomaksi kun kyselee sovituista hommista jotka on jätetty tekemättä. Kannattaa kyllä käydä vertailemassa muualla!

    • Myyjä jäi hyvin nopeasti kiinni monesta valheesta tai totuuden vääristelystä. Olemus oli kaikin tavoin epärehellinen Suosittelisin, että jos ostat kyseisestä kaupasta, luotat vain omaan tietämykseen. Asiantuntemusta en kaupasta lähtisi hakemaan ja hyvän palvelun puuttuminen kannattaa vähentää hinnasta pois.

    • Myyjät hyviä ja remseitä. Aina parasta palvelua roissa.

    • ja on niin haatanan viimesenpäälle mukavanpehmeät kävellä avojaloin

    • Hyvä liike, osaava henkilökunta !

    • Ei ikinä enään asiointia kyseisessä liikkeessä. Myyjät töykeitä ja epäammattimaisia!

    • Hyvä liike, hyvät myyjät.

    • Hieno palvelu, hienot myyjät. Kiitos

    • On aikaa nostella ylös ku ei kauppa käy.

    • Hyve liike

    • Verkkokaupassa ei mainita, mikä matoista on erikoiskokoa. Mutta siellä sanotaan tilauksen yhteydessä, kassalle asti: toimitusaika 1-6 päivää. Kyselin parin viikon päästä mattoa ja silloin vastattiin, että on laitettu tilaukseen (?!). Ihmettelin, koska tilauksessa lukee 1-6 päivää. Vastasivat, että koska on erikoiskoko, on pitempi toimitusaika. Ei kerrottu kuinka pitkä... No, kysyin. Vastasivat, että ensi viikolla tehdään. Vastasin hyvä, tarvitsen maton. Kirjoitin spostiin samalla, että kannattaisi korjata tuo toimitusaika. Siihen ei vastattu.
      Matto tuli kuukausi tilauksesta - ja on väärän värinen. Saa nähdä, miten tässä palvellaan jatkossa. Laitoin reklamaation, mutta toista kuukautta uutta mattoa en voi odottaa. Eli haluan rahat takaisin, jos uusi matto ei tule viikossa....
      Toiveikkaana odotan viikonlopun jälkeen heidän vastaustaan...

      • No huh huh! Asia meni kuluttaja-asiamiehelle. Tilasin harmaan, heidän myyntikuvassaan oli harmaa ja sain vaalean ruskean/ beigen. Aika monelta kysyin, minkä värisenä se nähdään: harmaata ei nähnyt kukaan muu kuin Rovaniemen Mattomaailman edustaja.
        Missään koskaan en ole niin huonoon asiakaspalautteeseen törmännyt. Katsokaapa facebookin arvosteluja yrityksen omilla sivuilla....
        Asioin vain sähköpostitse, hyvin äkkiä huomasin, että asioinnista on parasta olla kirjallista dokumenttia. En tiedä, kenen kanssa asioin, yhtään heidän viestiään ei ollut allekirjoitettu, mutta kirjoitustyyli on tunnistettavissa tämän ketjun "kehuviesteissä", kuten joku oli jo huomannutkin.
        Olisinpa ymmärtänyt etsiä tämän ketjun tai käydä liikkeen facebook-sivuilla ennen kuin menin sieltä mitään tilaamaan.


      • minulle kävi samanlailla. en ole vielä kahten kuukauteen sanaanut mattoa. soitin sinne mutta joku mies vastasi. seuraavan kerran en lopeta puhelua ennenkuin katsoo sen. rapisteli jotain papareita muka.. :( vihastuttaa että menin tuollaiseen lankaan. ei olis ikimaailmassa pitänyt mennä ostaan. :( harmi olisin nin halunnut sen hienon värisen maton. :( en lopeta soittelua koska muuten se on minusta rikos huijata ihmisiltä rahaa. mulle ikinä ole käynyt näin. kerta kait esimmäinen.


    • Tilasin Mattomaailmasta villamaton laskulla. Noin kahden ja puolen viikon päästä sain sähköpostiini viestin, että tilaukseni on peruutettu. Kysyin syytä peruutukseen sähköpostilla, mutta en ole saanut vastausta. Aika huonoa asiakaspalvelua.

    • Meitsi ainaski saanut erittäin asiallista palvelua

    • Parasta palvelua, Kiitosta

    • Tilattiin matot erikoiskoolla, matot tulivat etuajassa meille, hyvä oli palvelu.

    • Mukavat myyjät, palvelu toimii vaikka joskus olen reklamoinut niin otettu palaute vastaan ja korjattu asia.

    • Nopea toimitus verkkokaupassa, tilattiin 4 mattoa. Matot 3 päivässä tuli, yksi niistä tehtiin vielä lisätyönä. Kiitos nopeasta palvelusta.

    • Käytiin kaikki huonekaluliikkeet läpi kun etsittiin mattoja, vältettiin mattomaailmaa kaverin puheitten perusteella, käytiin kuitenkin siellä. Onneksi käytiin koska saatiin TOSI hyvää palvelua ja maton kokonaishinta jäi 150 € edullisemmaksi kuin seuraavaksi edullisemmassa liikkeessä. Tyhjää moitetta mattomaailmasta, hyvä oli liike ja palvelu!

    • Paras matto kauppa lapissa, no ei täällä kyllä ole paljon muita liikkeitä. Ok palvelu. Edullisia mattoja.

    • Suosittelen

    • Rovaniemen mattomaailmasta ala-arvoista asiakaspalvelua!!

    • Huippumyyjät, todella ystävällistä porukkaa eikä ole tosikkoja varsinkaan miesmyyjät. Menen aina sinne kun tarvii mattoja tai pesua.

    • Verkkokaupassa laadukkaat matot, palvelukin suht nopeaa.

    • Hyvät matot, hyvät myyjät. Aina saa tinkiä.

    • Tilasimme verkkokaupasta, toimitus tuli viikossa ja matot olivat hyvät.

    • Suosittelen

    • Voisitteko poistaa tämän ketjun? Reilulle ja rehdille yrittäjälle tulee tällaisista kirjotteluista syyttä huonoa mainosta.

    • Erään tilattavan maton hinnaksi saatiin liikkeessä 790€, kun maton nimi tuli ilmi, tilattiin sama matto toisesta kaupasta hintaan 290€. Eli voisi pitää tuota 500€ hintaeroa jo varsin kovana..

    • Edukkaat matot

    • Olen tilannut kolme pientä mattoa joulukuun lopussa ja sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään. Matot on maksettu. Olen laittanut sähköpostia ja myös viestiä heidän nettisivujen kautta, että mikä tilanne niissä matoissa on. Mitään vastausta en ole saanut. Kuinka kauan voin tilausta odotella tai edes vastausta?

      Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tuolta mitään tilaan :(

    • En ole käynyt.

    • Saatu aina edullisimmat matot, tinkataki saa hintaa.

    • Myyjät on kuin jostain sketsisarjasta..

    • Myyjät huippuja, asiakaspalvelu huippua.

    • Hyvä liike sekä moitteetonta palvelua.

    • itse en voi antaa kyllä hyvää kuvaa tästä liikkeestä. minun matto ostoksesta ei kuulunut pariin kuukauteen mitään (ostin maton verkkokaupan kautta) ja kun soitin verkkokauppan numeroon niin sanoivat että katsoivat sen tilauksen. mutta ei puhelimitse tehneet niin. en kyllä ikinä enään osta tältä firmalta mitään. jos ei kuulu pariin viikkoon aijon soittaa uudelleen niin kauan teen että saan vastauksen. olen maksanut siitä. en ole iki maailmassa saanut näin huonoa palvelua. ja muka hyvää palvelua.. pyh!

    • Nopea oli toimitus verkkokaupassa, tilattiin 4 mattoa jotka tuli 3 päivässä. Kiitos

    • Ylivoimaisesti parhaat matot, nopea toimitus extraa.

    • Mahtava liike

    • Ei ainakaan hitaaksi voi haukkua toimitus aikaa, tilattiin puhelimitse maanantaina, niin ke oli matot perillä. Hienoa

    • Palvelu ok, voi neuvotella hinnastakin se on hienoa, ei apteekin hinnat.

    • Aina matot ostan mattomaailmasta.

    • Hyvä että on mattomaailman tapasia liikkeitä. Palvelu aina hyvää ja tuotteet laadukkaita.

    • Nopea toimitus oli meille verkkokaupassa, tilattiin viime viikon tiistaina, niin tuote oli keskiviikkona haettavissa. Ei voi hitaaksi haukkua.

    • Hyvät matot ja palvelu iha hyvää.

    • Toimitusajat venyivät kaksi kuukautta, perään sai soitella useaan otteeseen. Tilattiin usemman kokoisia mattoja. Kun matot vihdoin tulivat, kaksi mattoa puuttui kokonaan, yksi oli vääränvärinen ja kokoinen. Ja taas soittelemaan perään. Kovan ylimääräisen työn takana mattojen saanti oli. Matot ,jotka oli oikean väriset ja kokoiset, olivat hyvälaatuisia ja olimme niihin tyytyväisiä.

      Kudotaanko ko liikkeen matot Rovaniemellä?

    • Ihmetyttää jatkuva "Loppuunmyynti, muuttomyynti".

      • Huijattu olo, matot tilattu kuukausi sitten eivätkä ole tulleet. Sähköposteihin ei vastata.


      • Eikö muuttomyynti ole eri kuin loppuunmyynti, käsittääkseni mattomaailma on muuttamassa isompiin tiloihin. Minun mielestä kyseinen firma ei ole koskaan ilmoittanut loppuunmyynnistä. T Paikallinen moneen kertaan asioinut asiakas


    • Mattoja ei kuulu ei viesteihin vastata, onkohan huijariyritys?

    • Todella pettyneitä olemme! Tilasimme/ maksoimme matot, odotimme mattoja postitse neljä viikkoa. Sähköpostiin ei vastattu!
      Puheluihin vastattiin satunnaisesti ja väitettiin, että matot on lähetetty ja valehdeltiin kaikenlaista.
      Lopuksi puheluihin ei enää vastattu. Teimme reklamaation kuluttasuoja-asiamiehen kautta ja saimme rahamme takaisin!
      Älkää missään tapauksessa asioiko tämän liikkeen kanssa!!!!

    • Tilattiin mattoja 4 kpl, matot tulivat kohtuu ajassa

    • Minäpä pistän vielä paremmaksi. Tilasin neljä mattoa, samanlaisia keittiöön. Vain yksi matto tuli ajallaan, mutta miksi hitossa siellä ei koskaan vastata puhelimeen ja sähköposteihin? Puhelin tarvittaessa suljetaan kokonaan tai tuuttaa varattua. Ei tämä ole oikeanlaista asiakaspalvelua. Paljon olen netistä tilaillut, mutta tämä oli pohjanoteeraus. Suosittelisin koko henkilökuntaa menemään myyjäkoulutukseen. Tampereella pyörii ainakin moinen. Onneksi Klarnan kanssa olen saanut asiat sovittua ja siellä on neuvottu mitä tehdään, jos loppuja mattoja ei kuulu. Maksuaikkakin jatkettiin jo kymmenellä päivällä, mutta illalla soittaessani pankkiin, lasku laitettiin taukotilaan. Ottakaa hyvät tilaajat ongelmia, ilmetessä yhteys Klarnaan ja sopikaa asioista, ettei mene luottotiedot moisen firman kanssa. En voi, ikävä kyllä, suositella ko. mattoliikettä kenellekään. Siskoni oli muovimattoja vailla. Varmasti hyvä asiakas olisi ollut, mutta olen ollut hiljaa koko tilauksesta. Kun nyt saisi omansa ja loput sellaiset kuin se yksi onneton, kaunis matto tuli. Ei edes viestiä, miksi tuli vain yksi. Puhelimiin ei tietenkään vastattu ja puhelin jopa suljettiin kokonaan. Että tallainen palvelu tänä aikana. Ihmettelen, kuinka he saavat harjoittaa yleensä liiketoimintaa.

    • Uskomatonta kun ketjua lukee että kyseinen yritys on vielä toiminnassa. Palvelu on kaiken A & O ja tässä yrityksessä näyttää epäkohtia olevan asiakaspalvelussa..

    • Todella hyvää palvelua, tilattiin mattoja 6 kappaletta. Mattojen toimitus tuli 3 päivässä.

    • Ollaan 3 kertaa verkon kautta tilattu, joka kerta tullut tuotteet viikon sisään. Ei kyllä hitaaksi voi moittia toimitusta.

    • Nopeasti tulleepi matot, aina ostetaan mattomaailmasta.

    • Toivoton tapaus. Kauppa peruuntui. Toimitus kesti toista kuukautta ja sitten tuli aivan muualta matot. Väri ei täsmännyt. Klarna maksuvaihtoehtona ( onneksi). Liike ei ilmoita kaupan peruuntumisesta Klarnalle. Kieroa toimintaa. Lupauksia ja selityksiä toisensa perään. huom. paikkakunta..... ei ihme

    • saa niitä mattoja muualtakin....boikottiin

    • Turkkilaiset avaavat uuden mattoliikkeen keskustaan,niiltä saa kuulemma lentäviä mattoja

    • Hienoa,olenkin hakenut sellaista mattoa olohuoneeseen.Hyvä että turkkilaiset avavaat kunnon mattoliikkeen.Ne pojat osaa asiakaspalvelun.Tuleeko se Rovakadulle.Kuulemma aukeaa jo lauantaina.

    • Toivottavasti saa myös mittojen mukaan,osahan valmistetaan täällä.Verkkosivuilta voi myös tilata.

    • Turkin pojat eivät huijjaa,uskon että kauppa lähtee lentoon.

    • Kyseenalaista ja epärehellistä asiakaspalvelua. Älkää hyvät ihmiset koskaan erehtykö asioimaan kyseisessä liikkeessä/verkkokaupassa.

    • ihanan fantsu paikka! Ostin sieltä ihanan maton on kestäny vuosia.

    • Täällä myös yksi joka tuli heidän kauttaan huijatuksi. Nettikaupan tilaus peruutettu jo ennen kuin ko. matto postitettu (koska toimitus venyi ja venyi), mutta silti rahojen palautus vaikuttaa olevan täysin mahdottoman vaikeaa heille... 🙃 tämän lisäksi puheluihin ei vastata, lyödään luuri korvaan, tai valehdellaan toimitusajoista. Eli eikai tässä voi kun kehua näin mahtavaa asiakaspalvelua!! :—)

    • Höpö höpö iän ikuinen vanha ketju...lopettakaa jo tyhmät.

      • Eikös se ole ihan hyvä, että muita varoitetaan tämän yrityksen toiminnasta, kun mikään ei ole selvästikään muuttunut noista ”iän ikuisista” valituksista.


    • Mattomaailmasta ei yksinkertaisesti kannata ostaa mitään. Sitä odotellessa, että poliisi käy sulkemassa koko rikollisen yrityksen

    • Täällä myös yksi huiputettu asiakas. Tehkää valitus. Ei toiminta muutu, jos asioita ei viedä eteenpäin.

    • Palvelu pelaa, nopeat toimitukset stadiin saakka.

    • Ylivoimaisesti edullisimmat matot, omilla mitoilla saa myös. Saatiin nopeasti matot.

    • Ihanaa että tänne käy paikan omistaja kirjoittelemassa positiivisia kommentteja negatiivisten perään 😂 ikävä kyllä tämä paljastuu jo siitä, että harvemmin asiakkaat tulevat vartavasten antamaan positiivista palautetta (edes netissä) ja tänne sitä tulee hämmentävän paljon heti kun pari negatiivista ilmaantuu

      • Voihan se olla niinkin että jotka ovat hyvää palvelua kokeneet niin haluavat antaa positiivistä palautetta.
        En usko että jo melkein eläkkeellä oleva kauppias vaivautuu tänne kirjoittelemaan kommentteja.


    • Tyhjää marinaa, pakko puolustaa kyseistä liikettä, kun pösilöt valittaa.

    • Omistaja ei juuri piittaa asiakkaista, yhden ja ainoan kerran kun kävin niin puhelinta vain räpläsi ☹

      • Naurettavaa palvelua,ostakaa matot muualta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa palvelua,ostakaa matot muualta.

        Mattomaailman myymälä on uusi, erittäin tyylikäs ja siisti.
        Kävin myymälässä lauantaina ja siellä oli muujänä ystävällinen ja mukava nuori nainen. Ostin maton ja se kantattiin, joten sain maton mukaanai saman tien.
        Ei valittamista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mattomaailman myymälä on uusi, erittäin tyylikäs ja siisti.
        Kävin myymälässä lauantaina ja siellä oli muujänä ystävällinen ja mukava nuori nainen. Ostin maton ja se kantattiin, joten sain maton mukaanai saman tien.
        Ei valittamista!

        Anteeksi kirjoitusvirhe muuja on tietysti myyjä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kirjoitusvirhe muuja on tietysti myyjä!

        Joko niitä lentäviä mattoja on saatavilla.Helppo puistella.


      • Ei ole omistaja ollut töissä 10 vuoteen on jo eläkkeellä. Tuskin se ainakaan räplää puhelinta. Taitaapi asua muualla kuin Suomen maalla.


      • Omistaja 75 vuotias, joten tuskin räppää puhelinta kun ei ole ollut töissä 10 vuoteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omistaja 75 vuotias, joten tuskin räppää puhelinta kun ei ole ollut töissä 10 vuoteen.

        Paikan omistaja reilu 40v arvelisin, tainnut omistaa liikkeen jo ainakin 10 vuotta. Eli ei lähelläkään eläkettä vielä.


    • Näitähän liikkeitä on kaksi kpl eri omistajan mattomaailma liikkeitä.

    • Asiallinen liike

    • Joo tyhjää moitetta, aina saanut hyvää palvelua.

      • pannaa liike heti konkkaan,pösilöitä ovat


    • Erinomaista palvelua saa mattomaailmasta.

    • Ok paikka

    • höpsis

    • Parhaat matot saa kyseisestä liikkeestä

    • Tään uuden omistajan liikkeessä hyvä palvelu.

    • Verkkokaupassa ainakin asiakaspalvelu moitteetonta.

    • Siisti mesta.

    • Erittäin joustava ja hyvää palvelua ainakin verkkokaupassa.

    • Nopeat toimitukset, ei voi muuta sanoa. Sekä voi tinkiä verkossa. Kiitti Mattomaailma !

    • Paras mattovalikoima !

    • Jos joku haukkuu hitaaksi toimitukseksi niin kuinka nopeaa pitää olla ? Tilattiin korona aikana matto, toimitus oli kahdessa päivässä! Oli nimittäin sellainen matto minkä he ompelivat.

    • Laaja valikoima netissä, hinnat paljon edullisempii kuin muilla kun vertaa, en tiedä onko kotimaisia

    • Kyllä on asiakaspalvelu kohdallaan verkkokaupassa, tilasin maton minkä olin mitannut väärin ja suostuivat ottamaan takaisin ja vaihtoivat maton. En tarvinnut edes postikuluja maksaa vaikka oli oma vika. Paljon on liike kehuja saanut, mutta kyllä tyhjää haukkuja täältä kun lukee. Suosittelen itse liikettä.

    • Edulliset matot. Palvelussa ei moitittavaa.

    • Toiminta verkkokaupassa ripeää. Palvelusta en tiedä kun tein tilauksen verkkokaupasta.

    • Hyvä liike siinä mielessä ettei ole apteekin hinnat, ja palvelu muuttui tasokkaaksi kun tuli uusi omistaja. Henkilökunta pätevää.

    • Kertakaikkisen ihana liike. Uusi iso myymälä.

    • Tilattiin verkkokaupan kautta 6 mattoa, jos erikoikokoisia 3 ja matot saapuivat 2 viikossa, vaikka piti mennä kk. Joten meillä toimi ostokset.

    • Yes kauppa

    • Hyvää palvelua sanon minä.

    • Mahtava liike opiskelijoille, aina saanut vanhat mallit voi sanoa että ilmaiseksi. Myyjät ihanat!

    • Ihanat matot ja tulivat kohtuu ajassa. Suosittelen !

    • Kertakaikkisen uusi upea liike Roissa, suosittelen palvelu todella hienoa.

    • Liike ilmoittaa maton kohdalla "varastossa" ja toimitusaika 3-8 päivää. Tein hankintapäätöksen pelkästään toimitusjan perusteella, koska matoille oli kiire. En saanut ikinä viestiä, että toimitusaika on 4 vkoa. Kuulemma todellinen toimitusaika tulee esiin, kun olen maksanut jo ostokset. Kuluttajan harhaanjohtamista. Asiakaspalvelu töykeää. Minulle olisi riittänyt pahoittelut asian suhteen ja lupaus asian korjaamisesta verkkosivuilla.

      • Todellakin, tätä olen ihmetellyt..missään ei mainintaa että lähettäminen vie niin vitun kauan eikä tilatessa missään mainintaa! Mitähän mieltä kuluttajasuoja on tästä?...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, tätä olen ihmetellyt..missään ei mainintaa että lähettäminen vie niin vitun kauan eikä tilatessa missään mainintaa! Mitähän mieltä kuluttajasuoja on tästä?...

        Sama ongelma. Luvattiin matto viikossa, no nyt mennossa neljäs viikko. Erittäin huono asiakaspalvelu.


    • omassa tilauksessa taitaa täyttyä jo pikkuhiljaa petoksen tunnusmerkit ja taidan ensiviikolla tehdä asiasta rikosilmon Sen verran on rahaa kiinni tilauksessa

    • Tilasimme matot ja juuri eilen saapuivat kohtuuajassa.

    • Ainakin tässä Mattomaailma aidossa, saa nopeasti matot 4 päivässä tuli kotiin saakka. En tiedä miten tuo toinen liike toimittaa.

    • Aevan kamala paikkahan se on paitsi jos katsoo hintoja, niin voi eittämättä todeta hintatason olevan jokseenkin kohtuullinen ja kun asiakaspalvelua arvioi, niin voi jopa todeta, että se toimii jokseenkin ripeähkösti vaikkakin ajoittainen asiakasruuhka jokseenkin hetkellisesti hidastaa palvelun nopeutta ja voi jopa joutua jokseenkin siedettävän ajan odottamaan omaa vuoroaan, jonka aikana voi ihastella tuotevalikoiman jokseenkin kirjavaa paljoutta. Jookseenkin tätälläiset kokemukset eittämättäkin on tullut kyseisessä liikkeessä.

    • Rumia ja huonoja mattoja. Verkkokaupasta älä ainakaan osta mitään!

    • Moikka,

      Sinä, joka pohdit maton hankkimista/tilaamista Mattomaailmasta ja erehdyt näkemään tämän keskustelun, haluan sanoa, että älä jätä ostamatta tämän keskustelun takia.

      Itse tilasin Mattomaailman verkkokaupasta maton ja sain erinomaista palvelua. Matto tuli ilmoitetussa tilausajassa. Myös puheluuni ja lähettämääni spostiin vastattiin, koska toivoin maton saapuvan ennen juhlaviikonloppua. Ja se saapuikin.

      Olen ihan tavallinen asiakas (en Rovaniemeltä), ja sydäntä särkee lukea tällaista viestiketjua, jossa negatiiviset kokemukset saavat vallan.

      Haluan vain sanoa, että hyvä mattokauppa ja kilpailukykyiset hinnat!

      • Itse kanssa odottanut tässä nyt mattoa. Lasku pian erääntyy. Lähetin kyselynkin sähköpostilla. Ei kahdessa arkipäivässä vastattu. Sinä niitä siellä varmaan luet, niitä sähköposteja, joten... mites on mun tilaamani liikennematon laita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse kanssa odottanut tässä nyt mattoa. Lasku pian erääntyy. Lähetin kyselynkin sähköpostilla. Ei kahdessa arkipäivässä vastattu. Sinä niitä siellä varmaan luet, niitä sähköposteja, joten... mites on mun tilaamani liikennematon laita?

        Mikäs se "liikennematto" sitten on, onko niitä semmosiakin ?


    • Komppaan edellistä asiakasta, mahtava palvelu ja hinnat kohdallaan. Olen kaksi kertaa tilannut verkkokaupasta ja toinen tuli 3 päivässä ja toinen matto tuli 3 viikossa koska oli tekomatto.

    • Verkkokaupasta saa vm carpetin matot edullisimpaan hintaan, 3 mesti jo tilannut. Toimitus suht nopeasti.
      Olen heidän palveluun tyytyväinen.

      • Niinkö,paljonko otat välityspalkkiota jälleenmyynnistä?


    • Tilasin heinäkuussa puuvillamaton ihan tavallinen koko 200x140cm. Sähköpostiin vastattiin kerran, kun kysyin missä matto viipyy. Matto saapui syyskuussa. Olipa järkytys, kun huomasin että matto ei ollut se minkä tilasin.

      En saanut vastausta miksi väärä matto oli toimitettu minulle. Jouduin palauttamaan maton omalla kustannuksella. Nyt näyttää, että ei nouda mattoa. Mattohan lähti tavallisena pakettina ja sen joutuu noutamaan postista.

      Kuluttaja asiamies yrittää nyt tätä postimaksu asiaa selvittää, koska jos verkkokauppa tekee virheen ei asiakkaan tarvitse maksaa palautusta.
      Saa nähdä palautuuko matto takaisin ja saanko koskaan rahojani takaisin. Maksoin Klarnan kautta ja harmittaa, kun ylipäätään maksoin! Ei ikinä enää mattoja verkkokaupasta.

    • Aina mattoni saanut kun tilannut.

    • Ainainen tappelu ja taistelu näitten konneitten kanssa saatana!

    • Aivan paskaa palvelua, lasku tuli heti, ehti erääntyä, lopulta tuli vääränväriset matot.
      Yhteys kuluttajaasiamieheen..Asiakaspalvelu ala-arvoista.

    • Matto tuli kyllä ajallaan, mutta vääränä. Mattokin maksettu ennakkoon enkä yli viikkoon ole saanut kyseisestä liikkeestä ketään kiinni. Joko puheluun ei vastata tai lyödään luuria korvaan. Maton sain onneksi palautettua maahantuojan avustuksella, Mattokymppi hoiti asian mallikkaasti! Rahoja tuskin näkyy ilman kuluttaja-asiamiehen apua....

    • Lähes vuosi on mennyt mattoa tai rahojen palautusta odotellessa. Sähköposteihin ja puheluihin ei vastata. Ja kun 8kk päästä lopulta vastataan luvataan asiaa selvittää, mutta sitä seuraa kuitenkin jälleen radiohiljaisuus. Viime aikoina muutamia epämääräisiä yhteydenottoja; yleensä puhelut katkaistaan hälyttäessä, joskus on vastattu ja selitetty että nyt kuuluu huonosti ja puhelu katkeaa. Viestejä tullut pari jossa luvataan soittaa hetken päästä, eikä puhelua koskaan tule. Melkosta touhua.

    • Ai saatana. Ois pitäny vissiin lukea tämä ketju ennen, kuin tilasin, kohta kuukausi sitten.

    • Matot tulivat viikossa kun tilasin. Ei moitittavaa kyseisestä verkkokaupasta. Palvelu asialista.

    • Meille tuli kahdessa viikossa matot. Matot olivat vm carpetin mittamattoja. Mielestäni kohtuu aika, kun iskusta tilasin niin kesti kuusi viikkoa pienemmillä matoilla. Asiakaspalvelu oli verkkokaupassa miellyttävää.
      Suosittelen.

    • Ostettu mattomaailmasta varmaan 5-6 kertaa. Aina tullut matot ajoissa. Ei moitittavaa. Suosittelen. Terv Sirpa ja Pena

    • Mainioita Kiinalaisia, Turkkilaisia ja P-Korealaisia mattoja saatavana!

      • Mutta Kongolaisista on uupelo.


    • Matot tulevat nopeasti ja ovat edullisia.. Mutta kuljetus kallis 6,90€ ja joutuu noutamaan vielä postista

    • Kantsii tilata hyviä mattoja, ylivoimaisesti saatu aina edukkaimin.

    • Parhaat matot, nopea toimitus aina kun tilaa.

    • Palvelu kohdallaan tässä liikkeessä. Kiitos hienosta asiakaspalvelusta. SUOSITTELEN. Terv Kälve Pia

    • Nopeasti tuli matot kun tilasin, mukava palvelu oli kun soitin. Ei voi hitaana pitää. Hintatasoa en ole tutkinut.
      Yksi matto oli muutaman centin pitempi kuin tilasin, siitä pieni -

    • Tilattiin kolme mattoa jotka saapuivat viikossa. Ei moittimista. Suosittelen.

    • Olisko lentävää mattoa
      ahmetit tarvii kun vw sutii tyhjää

    • Mukava palvelu, nopea toimitus verkossa. Ainut miinus että liikkeet ovat Rovaniemellä ja Kemissä.

    • Mahtava valikoima. Hyvä palvelu.

    • Mahtava valikoima verkkokaupassa.
      Nopea toimitus. Miinusta liikaa valikoimissa artikkelia.

    • Aivan ihan kauppa kaikki työtekijät ovat ihaniaKeski-ikäiset seksuaalisesti hyväksikäyttivät 6-vuotiaita lapsia – miehet tuomittiin vankeuteen
      perheväkivalta lapsi väkivalta pahoinpitely 1VÄKIVALTARIKOKSET
      Isä pahoinpiteli neljää lastaan vuosien ajan: Ampui muovikuula-aseella, hakkasi kepillä ja vyöllä – järkyttävä tapaus ratkaistiin Oulun käräjäoikeudessa

      ihanapaikka me kävimme siellä..

      https://youtu.be/SYnVYJDxu2Q

    • Mahtava liike kun voi hinnoista neuvotella, ei apteekin hinnat.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

      ”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      193
      6814
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

      Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      5216
    3. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      3827
    4. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

      Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      101
      3110