suomalaismiehistä..

virolaisn.

mielestäni niin mukavia,rauhallisiä,romanttisia,helliä..olen rakastunut just nyt yhteen tommoseen.Miksi suomalaisnaiset moittii niitä niin paljon ehkä vika on myös vähäisen itsessään,olkaa enemmän naisia sit annatte miehellekin olla mies. :)

22

5061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhkimo

      ilolintu voit rauhassa pitää meidän suomalaiset surkimuksemme, onneksi meillä omat koti-somalimme
      ja aah niin ihanat ja isokaluiset turkkilaisemme.

      • virolaineN

        Että on sairasta tekstiä.


      • Tuhkimo
        virolaineN kirjoitti:

        Että on sairasta tekstiä.

        sairasta tekstiä, mutta kuitenkin niin totta.


      • Tyttö21
        virolaineN kirjoitti:

        Että on sairasta tekstiä.

        ei tänne kannata mitään järkevää tulla sanomaan...tuota se on joka tapauksessa..haukkumista ja niin edelleen!

        Ole onnellinen oman miehesi kanssa=)


      • virolaineN
        Tuhkimo kirjoitti:

        sairasta tekstiä, mutta kuitenkin niin totta.

        Minkä ihmeen takia suomalaismiehet ei kelpaa? Tarkoitan tässä asiallisia työssäkäyviä fiksuja ja koulutettuja sellaisia. Niitä on enemmän kuin uskoisikaan!

        Itselläni on suomalainen miesystävä ja parempaa en osaisi toivoakaan - huomaavainen, fiksu, hellä, sydämellinen tosimies.


      • Tuhkimo
        virolaineN kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia suomalaismiehet ei kelpaa? Tarkoitan tässä asiallisia työssäkäyviä fiksuja ja koulutettuja sellaisia. Niitä on enemmän kuin uskoisikaan!

        Itselläni on suomalainen miesystävä ja parempaa en osaisi toivoakaan - huomaavainen, fiksu, hellä, sydämellinen tosimies.

        virolainen mies, tässä kysymys ja vastaus samalla.


      • virolaineN
        Tuhkimo kirjoitti:

        virolainen mies, tässä kysymys ja vastaus samalla.

        Minussa on enemmän suomalaisia geenejä kuin virolaisia, ehkä siksi...? Jostain syystä en ole tavannut ketään sen verran kiinnostavaa vapaata virolaismiestä eikä ole kiinnostanut laittaa hakua päälle.
        Sen verran on tullut kierrettyä maailmaakin, ettei omaan maahan juurtuminen onnistu/kiinnosta.

        Ymmärrän kuitenkin, mitä tarkoitat. Tuli vaan höpöteltyä liikaa.


      • Log
        virolaineN kirjoitti:

        Minussa on enemmän suomalaisia geenejä kuin virolaisia, ehkä siksi...? Jostain syystä en ole tavannut ketään sen verran kiinnostavaa vapaata virolaismiestä eikä ole kiinnostanut laittaa hakua päälle.
        Sen verran on tullut kierrettyä maailmaakin, ettei omaan maahan juurtuminen onnistu/kiinnosta.

        Ymmärrän kuitenkin, mitä tarkoitat. Tuli vaan höpöteltyä liikaa.

        Ei sinun kannata alentua "keskusteluun" tuollaisen surkean ja katkeran pienen mielen kanssa. Hänellä on varmasti paljon ongelmia selvitettävänään.

        Hyvää jatkoa ja onnea omalle suhteellesi ja elämällesi.


      • ei varmaan huomaa
        virolaineN kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia suomalaismiehet ei kelpaa? Tarkoitan tässä asiallisia työssäkäyviä fiksuja ja koulutettuja sellaisia. Niitä on enemmän kuin uskoisikaan!

        Itselläni on suomalainen miesystävä ja parempaa en osaisi toivoakaan - huomaavainen, fiksu, hellä, sydämellinen tosimies.

        että tuhkimo on trolli..


      • virolaineN
        ei varmaan huomaa kirjoitti:

        että tuhkimo on trolli..

        ...kunhan pidetään hauskaa kahvitauolla. :-P


    • miekka ja kirves

      tule hakemaan vaikka kaikki suomi-äijät sitten, niitä ei tule ikävä. meillä ei ole niille mitään käyttöä täällä suomessa, sullo ne vaikka laivaan autokannen alle tai muutamaan yhdistelmärekkaan ja kärrää viroon. veikkaanpa vaan että jonkin ajan kuluttua saat tarpeeksesi juopottelevasta, huonokäytöksisestä, naisia pahoinpitelevästä, uhoavasta, itsetunnottomasta, rumasta köyhästä hyödyttömästä suomi-reppanalaumasta ja myyt ne latviaan karjan rehuksi.

      • virolaisn.

        Viroon? Asun kyllä Suomessa jo useita vuosia ja miten näkee muut ihmiset se kyllä kuvastaa myös omaa olemusta..ja mun rakkaani on kyllä ihan erilainen sun kuvaamasta sakista..


      • Jore
        virolaisn. kirjoitti:

        Viroon? Asun kyllä Suomessa jo useita vuosia ja miten näkee muut ihmiset se kyllä kuvastaa myös omaa olemusta..ja mun rakkaani on kyllä ihan erilainen sun kuvaamasta sakista..

        Se tosiasia, että tälle palstalle kirjoittavien virolaisten suomen kielen taito on huomattavasti parempi kuin muutamien omaa "ylemmyyttään" ylistävien kirjoittajien, kertoo kaiken olennaisen keskustelijoiden tasosta.


      • Bore
        Jore kirjoitti:

        Se tosiasia, että tälle palstalle kirjoittavien virolaisten suomen kielen taito on huomattavasti parempi kuin muutamien omaa "ylemmyyttään" ylistävien kirjoittajien, kertoo kaiken olennaisen keskustelijoiden tasosta.

        Ainakin sen, että joku haluaa esiintyä keskusteluforumilla virolaisena.


      • virolaineN
        Bore kirjoitti:

        Ainakin sen, että joku haluaa esiintyä keskusteluforumilla virolaisena.

        Mä olen virolainen ja asun myös täällä Virossa. Jos itsetuntosi ei kestä sitä, että joku muukin voi osata pikkasen suomea paitsi suomalaiset, niin ongelma on täysin sinun.


      • Bore
        virolaineN kirjoitti:

        Mä olen virolainen ja asun myös täällä Virossa. Jos itsetuntosi ei kestä sitä, että joku muukin voi osata pikkasen suomea paitsi suomalaiset, niin ongelma on täysin sinun.

        "voi hellanlettas" sun muut vastaavat eivät nyt taida olla ensimmäisiä termejä, jota suomeksi opitaan. Aivan sama minulle, vaikka olisi Paavi.


      • Tuhkimo
        virolaineN kirjoitti:

        Mä olen virolainen ja asun myös täällä Virossa. Jos itsetuntosi ei kestä sitä, että joku muukin voi osata pikkasen suomea paitsi suomalaiset, niin ongelma on täysin sinun.

        Vastauksellasi minulle, että sinulla on enemmän suomalaisia geenejä, kuin virolaisia, kysyisinkin onko sinulla Suomen tai Viron kansalaisuus, vaikka asutkin Virossa.


      • virolaineN
        Tuhkimo kirjoitti:

        Vastauksellasi minulle, että sinulla on enemmän suomalaisia geenejä, kuin virolaisia, kysyisinkin onko sinulla Suomen tai Viron kansalaisuus, vaikka asutkin Virossa.

        Minulla on Viron kansalaisuus, sitä ennen omistin "kauniin" punaisen neuvostoliittolaisen passin.


      • virolaineN
        Bore kirjoitti:

        "voi hellanlettas" sun muut vastaavat eivät nyt taida olla ensimmäisiä termejä, jota suomeksi opitaan. Aivan sama minulle, vaikka olisi Paavi.

        En puhukaan suomea aivan ensimmäisiä päiviä. Lisäksi mulla on tosi paljon suomalaisia ystäviä ja jokapäiväisessä työssä hoidan asioita nimenomaan suomalaisten asiakkaidemme kanssa.

        PS En ole opiskellut suomea päivääkään, käynyt ensimmäistäkään kurssia, vaan oppinut sen mitä osaan käytännössä. ja tähän asti tullut suht-koht hyvin ymmärretyksi.


      • Tuhkimo
        virolaineN kirjoitti:

        Minulla on Viron kansalaisuus, sitä ennen omistin "kauniin" punaisen neuvostoliittolaisen passin.

        suomalaiset geenit sitten tulevat.


      • virolaineN
        Tuhkimo kirjoitti:

        suomalaiset geenit sitten tulevat.

        Inkerinsuomalaisen vanhempani esivanhemmilta.


      • virolaisn.
        Jore kirjoitti:

        Se tosiasia, että tälle palstalle kirjoittavien virolaisten suomen kielen taito on huomattavasti parempi kuin muutamien omaa "ylemmyyttään" ylistävien kirjoittajien, kertoo kaiken olennaisen keskustelijoiden tasosta.

        Hyvin sanottu, Jore ! :)


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe