kokemuksia?!?!

minä vain...

Siis onkelma on tällänen.. oon nyt tutustunu itteeni 10 vuotta vanhempaan mieheen, ite oon 18, mutta en tiiä että onko ikä jo este tässä tilanteessa?! Ei seurustella, tapailtu ollaan vaan mutta ainakin oon tosi kiinnostunu tästä tapauksesta.. ensinnäkin hän asuu 150km päässä joten usein ei nähä ja toinen on että tuleeko ikä viimestään siinä vaiheessa vastaan kun tapaan sen kavereita!? Tai se mun?! Tai että kun mennään bilettämään jonnekin niin en pääse niihin paikkoihin minne se haluu. Kuten sen sain jo kokea kerran ja kyllä hävetti!! Onko itellänne kokemuksia? Kertokaa ihmeessä!! Tidän että ketään nyt ei varmaan nää ikäjutut kiinosta mutta jos ois ees joku kuka vois ymmärtää...

2

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitonen

Ymmärrän kyllä hyvinjos harmittaa noi jutut. Me mentiin sillon vain niihin baareihin minne kaikki pääsi ja tosin kaveriporukkamme ikähaarukka oli 18-30 välillä. Eli "vanhukset" joutu tuleen teini mestoihin:) Me ei hirveesti baareissa pyöritty, enemmänki paikallisissa pubeissa mut suurimmaks osaks oltii kotona ja otettiin siellä. Kyl kaverit aluks vähä ihmetteli meidän suhdetta, mut ei suinkaan ikäeron takia vaan sen et miten MINÄ olen sitoutunut. Ei sitä oikeesti monikaan noteeraa. Nykypäivänä on niin monen moisia pariskuntia ettei siinä läjässä pieni ikäero paina. Teidän tapauksessa tuo välimatka voi tuoda onkelmia, tuskin ikä. Ja ihmiset on erilaisia ja jos ei suhde toimikkaan niin se on helppo laittaa mukamas ikäeron syyksi.

• Sussu

Ikä ei ole este. Ihmisen kypsyys, luonne, kiinnostuksenkohteet, pinnallisuus/syvällisyys, kommunikointitaidot tai niiden puute voivat olla. Mutta ikä ei =)

Itse olen 18-vuotias ja ukkokultani on 27-vuotias. Olemme seurustelleet reilut neljä vuotta, eikä ikä ole ollut meille koskaan este. Sen ensishokin jälkeen minkä äiti sai kuultuaan uutiset, en ole kuullut perheeltäni, kavereiltani tai sukulaisiltani yhtään pahaa sanaa (mitä nyt yläasteella selän takana juorusivat jotkut, mutta se nyt on just sitä =))

Meillä on ukkeli sulautunut ihan hyvin mun kaveriporukkaan, vaikka onkin hiljainen luonnostaan ja istuu yleensä sohvalla rupatellen jonkun kanssa kun minä sinkoilen miten sattuu =) Ukkokullan kavereita olen tavannut vain muutaman, mutta he tuskin häiriintyivät iästäni, eivät ainakaan tunnustaneet.

No juu, miun kaveriporukassa on muutama muukin päälle parikymppinen (20-25v.), ja joskus (16-17-vuotiaana) oli inhottavaa olla se hidaste bileiltoina, mutta kaikki otti sen tosi hyvin ja tyytyi kotikekkereihin niinä iltoina kun olin mukana =) Tai poistuin seurasta puolen yön pintaan. Nykyään käymme vain K-18 paikassa tai muutamassa K-20 minne menen "imussa". Eikä kukaan ole vielä valittanut =)

Että sellaista täällä päin. Toivottavasti sullakin asiat selviää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe