Kuinka pian olette voineet harrastas seksiä rintaoperaation jälkeen? Minulla leikkauksesta vasta 2 päivää joten asia on vielä kaukainen =)
Seksi rintojen suurennuksen jälkeen
7
1855
Vastaukset
- loll
n.2-3 viikkoa?ja mikä kiire on?loppuelämän voi seksiä harrastaa.mä ainakin varoin rintojen turhaa pompottelua.
- JustiinaDD
itse harrastin 4 päivän päästä :DD panetti niin vietävästi! makasin selälläni (liikkuminen oli vielä tuskaa) ja mies oli päällä, ja samalla tein siinä juttuja. eihän se nyt niin vauhdikasta ollut mutta auttoi pahimpaan. (; kunnon seksiä oli jo 2 viikkoa operaation jälkeen.
- lollero80
Mietin lähinnä juuri sellaista kokonaisvaltaista touhua että mies voi jo kouria rintoja ym. Ei tässä mikään kiire ole, uteliaisuuttani vaan pohdin =)
- JustiinaDD
No ei siinä vaiheessa neljän päivän jälkeen kyllä vielä kourittu. (: :D Taisi mennä kuukauskin että mies uskalsi puristaa vähän lujempaa
- Anonyymi
Itse sain klinikalta tällaisen ohjeistuksen:
”Seksi:
Rintojen puristelua tulisi välttää kuukauden ajan leikkauksesta. Haavojen puhtaana pysyminen ensimmäisen kahden viikon ajan on erityisen tärkeää.”
Eli ei ilmeisesti muuten ole mitään varsinaista aikarajaa milloin saa harrastaa seksiä.😄 - Anonyymi
Ei tullut mieleen harrastaa seksia leikkauksen jälkeen
- Anonyymi
Ai niin kuin enää ikinä? :D Vuosi leikkauksen jälkeenkin on leikkauksen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465005- 703081
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3061966Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631798Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137