Painonhallinnassa näkisin, että oleellisimmat asiat ovat:
- Ruokailytmi
- Selkeä aamupala, lounas, välipala, päivällinen sekä iltapala. Voi näitä aterioita olla enemmänkin, etenkin treenipäivänä, mutta selkeä rytmi treenipävälle, treenittömälle työpäivälle sekä lepopäivälle ( vaikkapa krapulapäivä ).
- Kun nälkä yllättää, niin voi miettiä että mikä jäi väliin. Jos ei vaikkap tullut aamiasta syötyä niin syöpi sitten lounaaksi sekä aamiaisen että lounaan. Brunssin. Minulle se tarkoittaisi sellaista 1400kcal mäjäystä. Nälkä lähtee, eikä tarvi syödä lihottavaa 2000kcal superdubermäjäystä.
- Aterioiden laatu
- Oleellisin seikka, numero 1, tutkitusti, on: Riittävä kasvisten määrä
- Pakastimet täyteen vaan, kyllä se siitä. Kannattaa tutustua tarjolla oleviin tuotteisiin ja valita niitä hyvälaatusia. Pelkkä täysterveellinen ruoka ei lopulta ole laadukasta. Etä löytyy kaikkea: Lohta, lihaa, kanaa, hiilareita hyvävoittoisesti sekä rasvaa.
Elämänlaatua sekä painonhallintaa parantaa liikunta. Tätä kohtuullisesti. 1 kerta viikossa reilu tyhjentävä setti on mainio asia jo. Liikunnan pitää olla sellaista että siitä oppii nauttimaan.
Yksi erittäin tärkeä yhteinen nimittäjä on tasapaino. Ei ääripäät, vaan se kultainen keskitie, että kroppa pysyy mukana.
Saa olla eri mieltä. Kerropa mielipiteesi sitten.
Päivän mietteitä
cuba libre
3
67
Vastaukset
- cuba libre
Onhan toi nyt reilu vuoden toiminut. Paino pysynyt samana, lihasten osuus hieman kasvanut. Painoindeksi 25. Harmi jos teen tässä jotain väärin :(
- 10+9
Minä olen jostain lukenut, että yhdistävä teki laihoilla on usein tarpeeksi suuri aamupala, kun taas lihavia yhdistää sen syömättä jättäminen.
- 6+5
Tuo väittämä on viimeisimmissä tutkimuksissa todettu vääräksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760