Pelimiehiä tai pelinaisia lähipiirissä?

Normaalia vai ei

Onko kellään kokemusta hienovaraisista mutta röyhkeistä pelimiehistä (tai pelinaisista) lähipiirissä? Olemme 27 ja meillä on avovaimoni kanssa 1 lapsi, tämä on ensimmäinen parisuhteemme (5v). Olen huomannut erään ns. pelimiestyyppisen selvästi vanhemman kaverini sekä erään pelimiestyyppisen toisen myöskin vanhemman miehen joka on lähipiiriämme mutta ei varsinaisesti ystävä, viestittelevän ja myös jopa soittelevan satunnaisesti hyvin hienovaraisesti suoraan avovaimolleni ihan joidenkin tekosyiden nojalla tai jonkun "asian" varjolla..asioissa jotka olisi voinut hyvin hoitaa (ja jollaiset asiat normaalisti muiden kavereiden kanssa hoidan) puhelimitse tms. miesten kesken. Asiat ovat sellaisia ettei niiden osalta ole perusteita ottaa asiaa puheeksi koska ne voidaan selittää "arkisella" kanssakäymisellä. Vaistoni sanoo kuitenkin muuta: pyrkivätkö nämä ns. pelimiehet yhteydenotoillaan "tutustumaan" minun olematta läsnä keskustelussa, kauniiseen avovaimooni ns. vavhikaa, mahdollisia myöhempiä tarkoitusperiään varten? Tätä epäilen mm. koska kummallankin omat vaimot ovat hyvin, hyvin vaatimattomia ulkonäöltään/naisena ja molemmat miehet ovat joskus valittaneet aviolittonsa olevan ns. huonossa hapessa. Toisesta miehestä vielä teidän että hän "kaataa heinää" aidan toisella puolella eli on ns playeri. Sen sijaan oma avovaimoni on kaunis ja mukava ja ystävällinen. Avovaimoni on yhteydenottojen osalta "ikään kuin" kyse ei olisi mistään vaan ihan normaalista asian hoidosta eikä sinänsä pane millään lailla pahakseen näitä yhteydenottoja. Avovaimoni ei aina "muista" mainta yhteydenotoista ja kieltää että kyse olisi mistään miehen osoittamasta kiinnostuksesta. Joskus olen onneksi sattumalta ollut paikalla kun miehet ovat juuri silloin soittaneet ja siksi tiedän että sitä todella tapahtuu. Kertokaa, onko parisuhteessa normaalia / yleistä että lähipiirissänne olevat miehet (kaverit tms.) (tai päinvastoin, naiset miehille) soittelevat / tekstailevat vaimoillenne/avovaimoillenne suoraan teidän tietämättänne ja keskustelevat keskenään eikä teille raportoida asiasta tai keskusteluista? Eli naiset, jos teidän paras kaverinne ottaisi suoria yhteyksiä teidän tietämättänne miehiinne, mitä mieltä olisitte asiasta, oletatteko että miehenne tulisi kertoa keskustelusta teille, vai ei? Itse koen että miesten tietoiset yhteydenotot avovaimooni (minun sijaani) on epäkunnioittavaa minua ja parisuhdettani kohtaan. Avovaimoni ei voi olla miehille epäkohtelias, koska muuten kaverini tms. voisi ikaan kuin "loukkaantua" - koska soitti vain asiasta ilman mitään taka-ajatuksia "soitin vain kysyäkseni koska se sovittu illanvietto oli" tms.?. Kyse on mielestäni röyhkeydestä/pelistä. Miehet ottavat "asian varjolla" yhteyttä, ja pääsevät keskustelemaan eivätkä puhu asiattomuuksia jolloin avovaimo ei suoraan voi tietää tarkoitusperää. Joutuu vain sietämään yhteydenottoja (toki naisen vaisto varmaan voi kertoa tarkoitusperän naiselle). Kyse on siis pohjimmiltaan siitä, onko hyväksyttävää että miehen kaveri / naisen kaveri ottaa suoria yhteyksiä puolisoon sinun tietämättäsi. Muista mieskavereistani en voisi kuvitellakaan että he ottaisivat suoria yhteyksiä suoraan avovaimooni paitsi tämä yksi. Asiallisia mielipiteitä, kiitos!

2

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyrkki-ismo

En hyväksyisi omien kaverieni suoria yhteydenottoja omaan avokkiin, etenkin jos kysesessä on selvästikin tekosyyt tai tikusta asiaa.

Kysyisin suoraan kaverilta että minkä takia on soitellut vaimolleni ja kertoisin että mikäli on jotain asiaa, niin ne voi hoitaa suoraan minun kanssani.

" Kyse on mielestäni röyhkeydestä/pelistä"

Jos olet tätä mieltä, niin sitten sinun on syytä aloittaa toimenpiteet. Olen itse joutunut kerran asiasta mainitsemaan yhdelle kaverille ja sitä mainintaa siivitti täysin suora uhkaus siitä että seuraavaksi tulee kunnolla turpaan (kyseessä oli siis ihan puhas ja suora kännissä tehty tyttöystäväni iskuyritys, kaveri on varsinainen panomies eikä siinä jäänyt minkäänlaista tulkinnanvaraa)

Itselläni on melkoinen hot shotin maine kaveripiirissäni, joten minun huomautukseni epäasiallisesta käytöksestä on aina otettu vakavasti.

• Shark Mac

Persburgerin syndrooma on aika horo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      2000
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      98
      1351
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1131
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      987
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      986
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      879
    Aihe