sain 20 vuotta nuoremman naisen

on mukavaa kun

olen 39-vuotias mies ja olen tavannut mukavan 19-vuotiaan naisen joka on ikäisekseen henkisesti hyvin kypsä. On upeaa kun on tiukkakroppainen nuori nainen tyttöystävänä jota saa höylätä monta kertaa viikossa. Ainut ongelma on naisen vanhemmat kotka koittavat käännyttää naisen pois minusta, naisen vanhemmat ovat vain pari vuotta minua vanhempia. Olen sanonut näille tyypeille että kumpi on parempi, minä jolla on hyvä työpaikka ja oma asunto ja joka kohtelee naista hyvin vai joku nuori räkänokka opiskelijapoika joka vain käyttäisi naista leikkikaluna muutaman vuoden. yli 30-vuotiaat sinkkumiehet, kehoitan etsimään nuoria naisia, niissä on paljon niitä jotka etsivät vanhempaa miestä koska eivät halua mitään finninaamaisia kypsymättömiä poitsuja vaan kunnon moehen

10

430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Modern family

Onhan se varmasti nytten mukavaa ellet aio sen kanssa naimisiin mennä, mutta jos menet: kun sinä näytät vanhalta ja rupsahtaneelta, se on vielä kaunis jonka ympärillä komeita miehiä riittää. Mahtaa tulla aika hirveitä mustasukkaisuus puuskia. Ja todennäköisesti myös jätetyksi. Nuo tosielämän Gloria ja Jay- tarinat harvoin menee niin kuin moderni perhe sarjassa.

• freen

Naisethan on jo vaihdettava, kun 25 on mittarissa, joten kannattaa katsella jo seuraava valmiiksi.

• harhaluulot pois

Melko kehnot perustelut. Varsinkin, kun sinä se leikkikalua pidät. Puhut naisesta vain tiukkana panopuuna.

"On upeaa kun on tiukkakroppainen nuori nainen tyttöystävänä jota saa höylätä monta kertaa viikossa"

Toooodella hyvin kohtelet naista. Sinä et ole hyvää miestä nähnytkään. Hyvä mies ei retostele julksesti (edes anonyyminä), eikä puhu naisen höyläämisestä.

Nuori mies olisi tuolla tytölle paljon parempi kuin sinä. Hän kasvaisi yhdessä miehen kanssa aikuiseksi. Ottakoon sellaisen reippaan, kohteliaan nuoren miehen, josta kasvaa menestynyt ihminen, jos mammona on se tärkeä asia (kuten perustelit).

• ldjkgk

Moi, Naisasialooseri. Sä siis oot jo 39 v?

• Booker-T

On nyt 35v ainakin

• juntti??

Ihan kiva kun löytyi. Ei ole minulta pois. Itseasiassa en haluaisikaan olla kenenkään höylättävänä vaan nauttia myös itse. Puheiden perusteella oma henkinen kypsyytesi on teinitasolla. Sori.

• 4+17

Uskotteko te ihan oikeasti kaiken mitä täältä luette?!

• 11 20

Girlsissä 33-mies kieltäytyi lähtemästä 21-v tyttöystävänsä mukana college partyihin, koska se olisi ihan liian creepyä. Tyttö meni juhliin ja päätyi muhinoimaan oman ikäisensä nuorukaisen kanssa...

• Naisasialooseri.

Naiset eivät halua ikäistään finninaamaa vaan komean ja karismaattisen vanhemman miehen. Mies taas ei halua ikäistään kurppaa vaan nuoren naisen.

Ei ole mitään nuoria ja komeita adoniksia, on vain finninaamoja ja komeita vanhempia miehiä.

• ällöttää/naurattaa

Mä en ymmärrä just noita miehiä, jotka brassailee itseään huomattavasti nuoremmilla naisilla, koska eihän se 19-vuotias ole mitään "tiukkine kroppineen", jos naama on kuin myyrän tussu.
      50-vuotiaskin nainen voi siis olla miljoona kertaa kauniimpi ja vetävämpi kuin 19-vuotias tyttö.

Ja eikö se ole ihan ymmärrettävää, että tytön äitiä ällöttää, että hän panee tyttärensä kanssa samanikäistä miestä ja isää ällöttää, että hänen ikäisensä mies ei rakasta hänen tytärtään vaan hänen "tiukkaa kroppaansa", jota saa höylätä monta kertaa viikossa ja jolla sitten brassailla kavereille saunailloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      4950
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3563
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1500
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1404
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1242
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1138
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1077
    Aihe