Täältä tulee nyt katkera tilitys 40 naiselta.
Mihin ihmeeseen ovat hävinneet Miehet? Siis sellaiset oikeat miehet, jotka ovat turvallisia ja kivoja miehekkäitä miehiä?
Muutaman ulkoisesti miehen näköisen olen tavannut, mutta tuntuu siltä että he olivat akkamaisempia kuin minä. Kamalaa juoruilua ja selkään puukottamista.
Omia parhaita kavereita haukutaan selän takana kuin kateelliset ämmät.
Naristaan ja piipitetään kuin akat, jos vähän joutuu näkemään vaivaa jostakin.
Ei minua haittaa jos joku miespuoleinen ystävä on vähän naisellinen, mutta haluaisin seurustelussa kokea selvästi olevani se ns. "heikompi" osapuoli joka saa hakea tukea renkaiden vaihtoon tai remonttiasioihin mieheltään.
Mihin ihmeeseen ovat kadonneet kädentaitoiset ja fiksut miehet, kun tarjolla on kädettömiä tai kitisijöitä? Tai jopa sekä että.
Osaan kylä itsekin tehdä asioita, mutta ihmettelnpä vain...
Miehet kuin ämmiä
44
865
Vastaukset
- Dino Rex
Feministit on varmaan nyt iloisia. Hehän ovat valittaneet miehiä ahtaaseen muottiin laittavasta maskuliinisesta kulttuurista ym. No enää ei oo miehet stereotyyppisiä miehiä, vaan naisia ennemminkin. Onneks ei oo mun ongelma...
- ei kehitystä..
En kyllä ole itse tollaista ilmiötä huomannut. Kyllä suurin osa miehistä on ainakin Suomessa ihan selkeästi miehiä. Jos ei käyttäydy sen mallin mukaan, niin sitten saa tottua niihin "vitun homo!"-huutoihin tai saamaan turpiin kun vaan kävelee kadulla.
- Dino Rex
ei kehitystä.. kirjoitti:
En kyllä ole itse tollaista ilmiötä huomannut. Kyllä suurin osa miehistä on ainakin Suomessa ihan selkeästi miehiä. Jos ei käyttäydy sen mallin mukaan, niin sitten saa tottua niihin "vitun homo!"-huutoihin tai saamaan turpiin kun vaan kävelee kadulla.
Kysy kymmeneltä random-mieheltä että mitä se tarkoittaa olla mies. Tuskin yksikään pystyy sulle vastaamaan mitään kovin syvällistä.
- miksi pitäisi?
Dino Rex kirjoitti:
Kysy kymmeneltä random-mieheltä että mitä se tarkoittaa olla mies. Tuskin yksikään pystyy sulle vastaamaan mitään kovin syvällistä.
No miksi pitäisi vastata syvällistä? Olen itse mies ja en nyt keksi miksi mun pitäisi jotenkin alkaa selittää jonkun toisen ihmisen iloksi jotain syvällistä juttua miehenä olemisesta. Olen sellainen mies kuin olen, jos en kaikkia miellytä, niin entäs sitten?
- feministimies
Itse olen ainakin ihan rehellisesti mukavuudenhaluinen. Ei todellakaan kiinnosta tehdä mitään paskahommia kuten vaihtaa renkaita ym., enkä todellakaan ole uhraamassa vapaa-ajastani viittä kertaa viikossa kahdeksaa tuntia sen takia, että siten hieman lisää rahaa.
- know-how
Saattaa pitääkin paikkansa, että nykyisen "tiedon ja informatiikan", sekä palveluiden ostamisen, sekä kaupunkiasumisen aikakautena miehet vieraantuvat hieman enempi perinteisistä miesten töistä.
Mahdollisesti liikut väärässä miljöössä tai omalla sanattomalla käytökselläsi vedät mainitesmasi profiilin kaltaisia (marisija) miehiä puoleesi. Kaltaisensa kohtaavat ;-)
Tai sitten olet niin p****nen virheiden ja puuteiden toisista (miehistä) kaivaja, että kohtaamasi miehet eivät viitsi puolestasi edes vaivautua :D
Tai jostakin syystä näet vain manitsemasi kaltaiset miehet ja olet sokea niille toisille. Hypoteettisiä mahdollisuuksia on monia.
- http://www.iltalehti.fi/nainen/2013021416677925_na.shtml
Ps. Tuttavapirisäni on monenlaisia henkilöitä ja varsin korkeankin koulutuksen omaavia monitaitoisia ja monipuolisia miehiä. Useinkin omakotitaloissa asuvat ovat melko monipuolisia ja itsenäisiä tekjöitä. - Mies vastaa
Olet monelta osin oikeassa. Miehet haukkuvat ja mustamaalaavat tarkoitukesella kavereitaan ja keksivät mitä ihmeelisempia ja vastenmielisempiä juttuja kavereistaan sen takia koska pelkäävät et heidän tyttöystävänsä/vaimonsa saattaa muuten ihastua johonki heidän kavereistaan ja tuttuunsa ja kuin varmistaakseen et eivät tuntisi vetoa heihin he mustamaalaavat näitä.
Samoin tekevät kyllä naiset ei siinä sen kummenpaa.
Minä olen ollut vankilassa, käyttänyt ties mitä huumeita, minulla on melkein miljoonan edestä velkaa, vaikka kuinka montaa vasten mielistä naista on olen nainut joita tosin en ole koskaan edes tavannut ja tässä vasta muuta esimerkki joita olen kuullut mitä paskaa entiset kaverini on minusta kertoneet exillee.
Tälläisiä ne monet "äijät" valitettavasti on kun naisilla on niin kummallinen tapa uskoa siihen ensisilmäyksellä näkemäänsä vaikutelmaan jota heidän on sitten vaikea myöntää jälkikäteen menneen päin #¤&%# - lifemocker
Mihin ihmeeseen ovat hävinneet Naiset? Siis sellaiset oikeat naiset, jotka ovat turvallisia ja kivoja naisellisia naisia?
Muutaman ulkoisesti naisen näköisen olen tavannut, mutta tuntuu siltä että he olivat jätkämäisempiä kuin minä. Kamalaa juntteilua ja ympäriinsä naimista.
Omia parhaitten kavereitten miehiä pannaan selän takana ja puolisoja pahoinpidellään kuin mielenterveyshäiriöiset hyeenat.
Käyttäydytään aggressiivisesti, jos vähän joku menee poikkiteloin.
Ei minua haittaa jos joku naispuoleinen ystävä on vähän poikamainen, mutta haluaisin seurustelussa kokea selvästi olevani se ns. "vahvempi" osapuoli joka saa antaa tukea renkaiden vaihtoon tai remonttiasioihin naiselleen.
Mihin ihmeeseen ovat kadonneet naiselliset ja lämpimät naiset, kun tarjolla on miesmäisiä tai itsekeskeisiä tapauksia? Tai jopa sekä että.
Osaan kylä itsekin tehdä asioita, mutta ihmettelnpä vain...- Dino Rex
Vaikka mockenaattori kirjoittikin tän provomielessä, niin tässäkään ei todellakaan olla kaukana totuudesta. Nykyäänhän esim. nuoret naiset harrastaa enemmän parisuhdeväkivaltaa kuin nuoret miehet. Kyllä on naisetkin aika hukassa tänäpäivänä ja sellainen aito naisellisuus ei tunnu missään kauhean kovassa huudossa olevan.
- yxmies
Kuule ne 40 miehet on joko parisuhteessa tai yksin
ja ne yksin oliat taas eivät enää viitsi nähdä vaivaa että vaihtaisivat ne renkaat autoon naiseleen kun nainen antaa palkkion sille narisevalle ja kitisevälle miehelle joka osaa leperellä korvaan romantisesti .
Nainen kun rakastuu korvilaan, ei silmillään.
Selainen turvalinen , kiva ja miehekäs mies on tylsä.
Ja se 40 turvalinen,kiva ja miehekäs on jo montakertaa jäänyt toiseksi tälle narisevalle ja kitisevälle mutta ah. niin ihanasti puhuvalle mihelle että ei enää jaksa kiinostua naisista.- 1+1=3?
"Kuule ne 40 miehet on joko parisuhteessa tai yksin"
Älä. Logiikkasi ällistyttää minua. - yxmies
1+1=3? kirjoitti:
"Kuule ne 40 miehet on joko parisuhteessa tai yksin"
Älä. Logiikkasi ällistyttää minua.Kuule 1 1=3? Tarkoitin sitä että ne 40 miehet HALUAA olla yksin ne on todenut että eivät tarvitse sitä naista mihinkään.
- original-isukkisi
Toi on niin totta tänäpäivänä,säälittäviä puolihomppeleita miehen nimellä liikkeellä,aivan irrallaan ja pilvinpimein.Mutta äläpä lannistu,on meitä vielä olemassa,ihan aikaansaavia,ruumiillista kunnon työtä tekeviä,kädentaitoisia,kalassakin käyviä miehiä jotka mieheksi tunnistat muutenkin kuin nimestä :)
- kaikentekevä tutkija
Minä ainakin olen tekevä mies.Osaan kaikki korjaukset ja remontit tehdä itse.En narise turhasta,vaan otan kaikki vaikeimmatkin työt haasteena.Säästän vuodessa sievoisen summan rahaa tekemällä itse.Itse tuntoni on kunnossa,minun ei tarvitse pönkittää sitä toisista juoruilemalla.Mies joka ei puhu seläntakana toisista kuulemiaan juoruja eteenpäin on kummajainen joka valitettavasti kateuden aiheuttamasta kaunasta johtuen joutuu itse p.askanpuhujien hampaisiin.Tälläiset ruikuttaja miehet voivat minua haukkumalla olla hetken parempi kuin minä,mutta vain sen panettelun kestävän hetken.Säälin tälläisiä onnettomia ruppanoita,joiden pitää juoruilla ja kuvitelmillaan pitää miehen imagoa yllä.
- samaa mieltä
Mua ei niinkään se että pitäisi osata jotain kädentaitoja enemmän kuin joku toinen, osaan mä itekin ja toisaalta, ei kaikia vaan kiinnosta.
Mutta noi s-tanan kukkamekkokitisijät, jotka jaksaa inistä kun "feministit painostaa" ja ties mitä: jos äiti on pyytänyt tiskaamaan niin varmaan ne on sitäkin itkeneet tyynyyn vielä 20-vuotiaina ja valittaneet jeesukselle, kun äitikin on feministi. Mua oikein on alkanut oksettaa.
Että ne miehet on pahempia ruikuttajia kun naiset koskaan! Ne kyseiset miehet odottaa hame päällä, että naiset pitää heidänkin puoliaan ja joka ikinen asia, mikä on jollekin toiselle jotain, on heiltä pois. Kenestäkään ei saisi puhua ilman että heitäkin mainitaan, koska muuten heidän pieni ja säälittävä ja saamaton pieni sielunsa itkee äitin tissiä.
Etenkin jos se on on joku nainen! Jos joku nainen vaatii palkankorotusta itselleen, sen pitäisi samalla vaatia sitä heille. Ei että he olisivat koskaan tehneet mitään kenenkään, yleensä edes itsensä eteen, mutta silti. Jos joku nainen haastaa pahinpitelijänsä oikeuteen, nämä tissin imijät ovat joukoin vikisemässä miten hekin ovat kerran kuulleet että he saattaisivat elämässään joutua pahoinpidellyiksi, - eikä kukaan rynnännyt auttamaan. Armeijaankin pitäisi naiset saada, mikä sinänsä nyt olisi ainoa oikea vaihtoehto, ottaen huomioon, että ne s-tanan munattomat ruikuttajat eivät puolusta mitään muuta maata kun ahvenanmaata ja sitäkin seksuaalisella lahjonnalla ruotsalaisilta.
Jep.
Enkä tarkoita kaikkia sivareita; osalle heistä on miehekkyyttä ja hienoa rohkeutta.
Enkä sanonut että väkivalta on hyväksyttävää kenenkään taholta, poika lakkaa nyt ruikuttamasta vaan jo siellä. Oli jo näppäimistä käymässä sitä vauhtia että hyvä ettei hajonnut. Ja sitä rataa. Että ei nyt epätoivolla taas väännetä jotain muuta kun mitä sanottiin joo, joo ja sä olet tosi kiltti mies ja hyvä mies etkä kenellekään kelpaa kun naiset on niin kauheita: kuultu jo, vaihda levyä.
Se mua oksettaa, että pitääkö naisten ottaa mallia miesten surkeimmista puolista: ryypätä ja käyttäytyä kun tavan idiootit ja miesten vastaavasti olla surkeampia kun surkein itkuiita.
Nimenomaan narisemassa ja piipittämässä olevat miehet ovat jotenkin säälittäviä. Ja kaikkei parhaita on nämä jotka eivät sitten itse hakeudu esimerkiksi sosiaali- ja hoitoaloille, mutta valittavat, että "kyllä sielläkin pitäisi enemmän miehiä olla!" NO VIT*U MENKÄÄ SINNE, hakeutukaa kouluun ja valmistukaa: kyllä tähän mennessä naisvaltaisille aloille on vakinaistettu jopa aiheetta miehiä. Siellä miehiä paapotaan ja annetaan heille jopa semmoista arvoa, mitä he eivät ansaitse, joten sinne vaan, hopi, hopi, jos niin särkee. Toista se on kun nainen yrittää päästä miesvaltaiselle alalle ainakaan mihinkään oikeasti haastaviin töihin.
Miehet eivät kaikki ole kuin ämmiä, mutta tämä ämmä-laatu on kasvamaan päin. Ja ei, siihen että on jotain muuta, ei tarvitse heti olla "karju" tai jotain renttu-roskaa tms. mikä on näiden inisijöiden toinen valituksen aihe. Kun he eivät nää vaihtoehtoina kun olla neitipoika ja inisijä, tai sitten rikollinen... Että tyhmiäkin ovat vielä: mitä heille on oikein tehty? Äiti imettänyt liian kauan vai?
Että ei tosiaankaan kaikki, mutta on kyllä alkanut vaikuttaa että huolestuttavissa määrin tämän tyyppinen laatu on kasvamaan päin.
Yhtä seksikästä kuin rekkalesbo, paitsi että rekkalesbokin kykenee johonkin. - 5+12
Miesten voi toivoa olevan miehekkäitä ilman että toistuvasti halveksii naisia (siis omaa sukupuolta) puhumalla akkamaisuudesta, ämmistä, kukkahattutädeistä ja akkojen juoruiluista.
- A.P.
Minä en suinkaan halveksi omaa sukupuoltani.
Naiset pärjäävät hyvin verrattuna miehiin. Kun ero tulee, niin moni mies ratkeaa ryyppäämään ja viisveisaa lapsistaan. Äiti pitää lapset vaatteissa ja ruuissa. Näin monissa perheissä. Jos mies tekee saman, hänet nostetaan johonkin jalustalle ja kaikki ihailevat häntä. Yh-äiti on pilan ja pilkan kohde jos hän aloittaa uuden suhteen. Th-miehestä sanotaan "voi kun kiva että hän löysi itselleen kummpanin".
Minä arvostan naisia ja aloituksellani tarkoitan lähinnä sitä että evoluutio on meidät muokannut pärjäämään sanallisesti ja pikkasen juonimaankin, koska lihasmassalla emme pärjää. On ollut aikanaa kova kilpailu elättäjistä ja kaikki keinot ovat olleet sallittuja.
Nykyään vaan tuntuu siltä että sellaiset naiselliset piirteet jotka osin evoluutio, osin kulttuuri on muokannut lisääntyvät miehillä.
Elin pitkässä suhteessa miehen kanssa joka oli ihan ämmä. Jos pyysin poraamaan kattoon amppelikoukun (koska hänellä on enemmän voimaa kannatella raskasta porakonetta) niin kamala kitina ja mariseminen. En enää lopulta pyytänyt ja silloin hänen miehinen itsetunto taas puolestaan kärsi, kun tein itse ja jopa paremmin kuin hän.
Hän oli tavattoman kateellinen muitten menestyksestä ja puhui aina kamalasti pahaa kavereistaan. Koetin aina topputella ja sanoa jonkin vaihtoehdon kyseiseen tilanteeseen "ehkä tapahtui oikeasti näin tai noin.." Ei hyvä. Olin liian pitkälle pohtiva hänen mielestään ja parhaiten olisin pärjännyt kun olisin mollanut rumiksi ja tyhmiksi kaikki meidän miestuttavat. Sängyssäkään hän ei ollut mies. Jos seisoi, niin tuli reisille.
Ole tässä nyt sitten naisellinen nainen (olen pitkähiuksinen ja ihan nätti) kun mies vieressä kitisee kuin pikkuvauva. ja näitä riittää.
PS. Exäni jätti armeijankin kesken niin monta kertaa ettei tarvinut enää mennä. Kaksi kukautta olisi pitänyt jaksaa.
Kun ehdotin siviilipalvelusta, niin vastaus oli "se on homojen hommaa". - lifemocker
A.P. kirjoitti:
Minä en suinkaan halveksi omaa sukupuoltani.
Naiset pärjäävät hyvin verrattuna miehiin. Kun ero tulee, niin moni mies ratkeaa ryyppäämään ja viisveisaa lapsistaan. Äiti pitää lapset vaatteissa ja ruuissa. Näin monissa perheissä. Jos mies tekee saman, hänet nostetaan johonkin jalustalle ja kaikki ihailevat häntä. Yh-äiti on pilan ja pilkan kohde jos hän aloittaa uuden suhteen. Th-miehestä sanotaan "voi kun kiva että hän löysi itselleen kummpanin".
Minä arvostan naisia ja aloituksellani tarkoitan lähinnä sitä että evoluutio on meidät muokannut pärjäämään sanallisesti ja pikkasen juonimaankin, koska lihasmassalla emme pärjää. On ollut aikanaa kova kilpailu elättäjistä ja kaikki keinot ovat olleet sallittuja.
Nykyään vaan tuntuu siltä että sellaiset naiselliset piirteet jotka osin evoluutio, osin kulttuuri on muokannut lisääntyvät miehillä.
Elin pitkässä suhteessa miehen kanssa joka oli ihan ämmä. Jos pyysin poraamaan kattoon amppelikoukun (koska hänellä on enemmän voimaa kannatella raskasta porakonetta) niin kamala kitina ja mariseminen. En enää lopulta pyytänyt ja silloin hänen miehinen itsetunto taas puolestaan kärsi, kun tein itse ja jopa paremmin kuin hän.
Hän oli tavattoman kateellinen muitten menestyksestä ja puhui aina kamalasti pahaa kavereistaan. Koetin aina topputella ja sanoa jonkin vaihtoehdon kyseiseen tilanteeseen "ehkä tapahtui oikeasti näin tai noin.." Ei hyvä. Olin liian pitkälle pohtiva hänen mielestään ja parhaiten olisin pärjännyt kun olisin mollanut rumiksi ja tyhmiksi kaikki meidän miestuttavat. Sängyssäkään hän ei ollut mies. Jos seisoi, niin tuli reisille.
Ole tässä nyt sitten naisellinen nainen (olen pitkähiuksinen ja ihan nätti) kun mies vieressä kitisee kuin pikkuvauva. ja näitä riittää.
PS. Exäni jätti armeijankin kesken niin monta kertaa ettei tarvinut enää mennä. Kaksi kukautta olisi pitänyt jaksaa.
Kun ehdotin siviilipalvelusta, niin vastaus oli "se on homojen hommaa".eihän se miesten vika ole jos sulla on paska miesmaku!
- Mies ämmällä
En tiedä, mutta voisiko olla että liika korostaminen lapsesta asti että "kaikki ovat yhtä hyviä ja arvokkaita tässä yhteiskunnassa" on saanut osan miehistä uskomaan ettei heidän tarvitse muuta kuin olla mukavia eikä turhaan möykätä ja kilpailla siitä kuka on paras, vaan se hyvä nainen tulee kuin Manulle illallinen kunhan vaan on kiltti oma itsensä?
Eli illuusio siitä että miesten ei tarvi jatkuvasti stressata hiki hatussa hemmotellakseen naistaan & perhettään on levinnyt liian laajalle, siksi monet miehet (kuten itse) vaikuttavat ämmämäisiltä ja ajattelevat että voidaan yhdessä tehdä remppajuttuja, vaihtaa auton renkaat yms.? - A.P.
"kunhan vaan on kiltti oma itsensä?"
Kun ei ole, vaan on sellainen joka haukkuu kaverinsa ja juoruilee muista ihmisistä.
Eikä tässä nyt kukaan oleta että mies on työkone, joka raataa yksin kaikki remppajutut, mutta suomalaismiehiltä puuttuu nykyään fiksut tavat.
Ihan oikeasti!
Jos minä esimerkiksi olen maantiellä auton kanssa vaihtamassa rikkoontunutta rengasta ja joku pysähtyy tarjoamaan apua, niin se on todennäköisesti hyvin vanha suomalaismies, ulkomaalainen mies tai suomalaisnainen.
Saatte suuttua ihan rauhassa mutta perus suomalaismiehet ikähaitarilla 20-50 etuilevat kaupassa, hyökkäävät ovesta ensin ja jättävät vastaamatta äkilliseen tervehdykseen.
Toljotetaan vaan ja kyräillään. Ja kenties myöhemmin korkeintaan retostellaan sillä että ollaan tehty vaikutus naiseen kun se sanoi mulle "päivää!"- Mies ämmällä
OK, no tämä selventää asian - rohkenen olla väitteen kanssa kuitenkin eri mieltä, koska oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä käyttäytyy hyvinkin mallikelpoisesti. Tökeröä käytöstä olen huomannut lähinnä, ikävä kyllä, alemman koulutustason omaavilla ihmisillä (myös naisilla), mihin taas usein vaikuttaa liittyvän huonoon itsetuntoon.
Joillain tökerönpuoleisesti käyttäytyvillä duunarikavereillani on myös vaimot ja lapset (no, kaikilla oikeastaan) joten eivät he ilman naisia ole jääneet, vaikka vaimot tiuskivatkin miehiään jatkuvasti käytöksen ja tyylitajun puutteesta. Silti he ovat yhdessä.
Joten sanoisin, että nyt on vaan huonoa tuuria ja väärissä piireissä tullut liikuttua koska noin yleensä ottaen jengi on fiksumpaa kuin koskaan ennen - mutta myös paljon kahtiajakautuneempaa.
- emili-a
Aika mielenkiintoista. Näillä palstoilla on ulistu miksi naiset eivät ole enää naisia kuten 50-luvulla? Nyt naiset valittaa miksi miehet eivät ole enää miehiä?
Ehkä molempien on aika luopua stereotypioista ja hyväksyä muutos.- emili-a
Tai ehkä se onkin niin, että naiset saavat vihdoin olla sitä mitä ovat ja samaten miehet. Sopeutuminen kaupunkioloihin tuo ihmisestä nämä piirteet esille.
- A.P.
Voi, kun me oltaisiinkin sopeuduttu kaupunkioloihin muissakin asioissa kuin vain siinä että naiset miehistyvät ja miehet naisistuvat.
Eilen oli naistenpäivä ja olin Lidlissä ihan pienillä ruokaostoksilla. Täysmehua, salaatti ja juusto. Yht'äkkiä siihen vapautui uusi kassa ja lähdin sitä kohti, niin edelleni ryntäsi pyylevä mies ruokavuorensa kanssa. Mälväsi ostosten kanssa, tunaroi maksukorttinsa kanssa ja sähläsi kaikin tavoin.
Naistenpäivä on tyystin kaupallinen juhla, mutta olisin varmaan itse sanonut pienemmät ostokset omaavalle ihmiselle "ole hyvä vain" ja antanut mennä ensin. Vallankin kun oma maksukortti on hukassa ja toisella se on jo valmiiksi kädessä.
Kyllä suomalaiset ovat juntteja vaikka voissa paistaisi.
Helsingin seudulla sentään saa jo kävellä korot kopisten kauppakeksessa, mutta itse asun maalla keskikokoisessa kunnassa ja voi taivas kun laitat korkokengät jalkaan ja menet isoonkin kauppaan, niin ihmiset menevät ihan tolaltaan. Jokaikinen 50 ja puolet nuoremmista jää tuijottamaan sinua ja unohtaa omat tekemisensä kokonaan. Hedelmät unohtuu vaakalle ja liikenne pysähtyy, kun joku kävelee korkokengissä!!!!
Jos menet kirpparille pyörimään, niin ihan jokaikinen mies alkaa toljottaa sinua sen näköisenä kuin olisit juuri hänen seuraa vailla. Olit sitten lenkkareissa tai korkkareissa.
Toljotetaan, juoruillaan ja taivastellaan, mutta ollaan olevinaan niin kaupunkilaisia, niin kaupunkilaisia...- ùùù+
"....asun maalla keskikokoisessa kunnassa ja voi taivas kun laitat korkokengät jalkaan ja menet isoonkin kauppaan, niin ihmiset menevät ihan tolaltaan. Jokaikinen 50 ja puolet nuoremmista jää tuijottamaan sinua ja unohtaa omat tekemisensä kokonaan."
Hehheh...jopas on poikkeuksellisen megalomaniset kuvitelmat itsestään...kannattaa lopettaa ne päiväunet ja palata realielämään. - A.P.
ùùù+ kirjoitti:
"....asun maalla keskikokoisessa kunnassa ja voi taivas kun laitat korkokengät jalkaan ja menet isoonkin kauppaan, niin ihmiset menevät ihan tolaltaan. Jokaikinen 50 ja puolet nuoremmista jää tuijottamaan sinua ja unohtaa omat tekemisensä kokonaan."
Hehheh...jopas on poikkeuksellisen megalomaniset kuvitelmat itsestään...kannattaa lopettaa ne päiväunet ja palata realielämään.Ja siellä taas joku toljaava juntti hermostui. Vanha sanonta kuuluu "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"
- ùùù+
A.P. kirjoitti:
Ja siellä taas joku toljaava juntti hermostui. Vanha sanonta kuuluu "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"
"Ja siellä taas joku toljaava juntti hermostui."
No, sieltähän se sisäisenkin suuren sivistyksen ääni alkoi kuulua...joka peilaa kirjoittelua...alkaa jo heti alkuunsa varsin asentelli-karikatyrinen ja extremistisävyinen kirjoittelu saada lisää perspektiiviä. - uuno turparuho
Pitää sikäli paikkansa, että nimenomaan 30-50 vuotiaat miehet , johin itsekin kuulun, eivät pääsääntöisesti osaa edes perus käytöstapoja. Ja sitten kun ollaan "viihteellä", niin unohtuu sekin, että ollaan ihmisiä. Luulevat olevansa puolijumalia ja käyttäytyvät kuin siat. Helvetin idiootit. Mä todella ihmettelen, että mitä v''''ua naiset näkee semmoisissa urpoissa?
Näitä idiootteja on varmaan 80% kaikista sen ikäisistä miehistä, mutta se 20%:kin on olemassa. Nämä miehet tekevät töitä, eivät kuuntele katkerien akkojen vinkumista paskoista miehistään, eikä heitä vois vähempää kiinnostaa kulkea kapakoissa katsomassa sitä keski-ikäisten matujen joukkodorkailua.
Nämä 20% miehistä avaavat oven naiselle, auttavat avun tarvitsijaa ja kunnioittavat naisia.
Ja koska he eivät ole niitä vaimon hakkaajia ja huoraajia, niin sitten he ovat "epämiehiä".. mikäs v''tun logiikka siinä on? Naisen logiikka. - A.P.
uuno turparuho kirjoitti:
Pitää sikäli paikkansa, että nimenomaan 30-50 vuotiaat miehet , johin itsekin kuulun, eivät pääsääntöisesti osaa edes perus käytöstapoja. Ja sitten kun ollaan "viihteellä", niin unohtuu sekin, että ollaan ihmisiä. Luulevat olevansa puolijumalia ja käyttäytyvät kuin siat. Helvetin idiootit. Mä todella ihmettelen, että mitä v''''ua naiset näkee semmoisissa urpoissa?
Näitä idiootteja on varmaan 80% kaikista sen ikäisistä miehistä, mutta se 20%:kin on olemassa. Nämä miehet tekevät töitä, eivät kuuntele katkerien akkojen vinkumista paskoista miehistään, eikä heitä vois vähempää kiinnostaa kulkea kapakoissa katsomassa sitä keski-ikäisten matujen joukkodorkailua.
Nämä 20% miehistä avaavat oven naiselle, auttavat avun tarvitsijaa ja kunnioittavat naisia.
Ja koska he eivät ole niitä vaimon hakkaajia ja huoraajia, niin sitten he ovat "epämiehiä".. mikäs v''tun logiikka siinä on? Naisen logiikka.Uuno Turparuho, se on jossakin määrin totta mitä sanot.
Monet naiset (eivät toki kaikki) pissaavat hunajaa kun on pikkasen rentun oloinen mies ja WUUUU jos sillä on moottoripyörä, töröparta ja pari tatuointia....
Itse olen päässyt siitä iästä ohi että haluaisin olla jonkun mopedimiehen vyöruusu.
Ja tatuoinnitkin olivat joskus aikoinaan ihan hienoja, kun niitä ei ollut kaikilla.
Tottakai se on tärkeää että kipinää löytyy ja ehkä pientä särmääkin, mutta en itse niin ole örveltäjien perään. Tuossa jo aiemmin mainitsin että käyn todella harvoin baarissa, koska olen lähes täysraitis. Eihän sitä menoa kukaan selvinpäin kestä.
Meitäkin on vielä, jotka emme ole aina kapakassa ja kuolaa renttujen perään.
Itseasiassa aika moni minun ikäiseni haluaisi varmaan jo tavata mielummin kivan ja itsestään huolehtivan miehen kuin suupaltin möykkääjän. - uuno turparuho
A.P. kirjoitti:
Uuno Turparuho, se on jossakin määrin totta mitä sanot.
Monet naiset (eivät toki kaikki) pissaavat hunajaa kun on pikkasen rentun oloinen mies ja WUUUU jos sillä on moottoripyörä, töröparta ja pari tatuointia....
Itse olen päässyt siitä iästä ohi että haluaisin olla jonkun mopedimiehen vyöruusu.
Ja tatuoinnitkin olivat joskus aikoinaan ihan hienoja, kun niitä ei ollut kaikilla.
Tottakai se on tärkeää että kipinää löytyy ja ehkä pientä särmääkin, mutta en itse niin ole örveltäjien perään. Tuossa jo aiemmin mainitsin että käyn todella harvoin baarissa, koska olen lähes täysraitis. Eihän sitä menoa kukaan selvinpäin kestä.
Meitäkin on vielä, jotka emme ole aina kapakassa ja kuolaa renttujen perään.
Itseasiassa aika moni minun ikäiseni haluaisi varmaan jo tavata mielummin kivan ja itsestään huolehtivan miehen kuin suupaltin möykkääjän.A.P.: Ehkä me sit molemmat kuulutaan siihen 20% joukkoon, jonka on taas vaikeempaa törmätä toisiinsa, kun ollaan niin harvassa. Toivottavasti kuitenkin joskus törmättäisiin, sillai pehmeästi ;)
Sitä ootellessa..
- huoliteltukin
Olen pitkänä naisena huomannut saman :( Kun vielä meikkaan ja kuljen naisellisessa lookissa(ei hutsulook!) esim korkonilkkurit.istuvat farkut ja villakangastakki...minua toljotetaan! Ihan uskomatonta miten ollaankin noin juntteja..
- ùùù+
"Olen pitkänä naisena huomannut saman :( Kun vielä meikkaan ja kuljen naisellisessa lookissa(ei hutsulook!) esim korkonilkkurit.istuvat farkut..."
Wow, taitaa olla oiken Suomen Laetitia Casta....omassa mielikuvituksessaan.
Toinen itsestään suuria kuvitteleva....mutta ole huoleti....naisille tulee ikä jolloin he ovat miesten huomion suhteen kuin ilmaa....sitten saa olla aivan rauhassa. Joidenkin kohdalla se alkaa jo - 40 vuoden paikkeilla geeneistä ja elintavoista riippuen.
Mikäli mies ei ole naisesta fyysisesti kiinnostunut, niin ei sitten muutenkaan... - A.P.
Ihan totta!
Itse meikkaan tosi harvoin, mutta jos tukka on auki ja kaupunkivaatteet päällä, niin voi jessus mikä toljaaminen.
Tosin toljaavat ne ihan missä vain vaatteissa, mutta erityisesti silloin kun on huoliteltuna.
Käyn hyvin harvoin baarissa ja inhoan sitä kun jokaikinen kerta kun alkaa olla loppuilta joku mies tarraa perseenseen kiinni kun on tilaamassa jotakin baaritiskillä.
Muutaman kerran olen vahingossa tirvaissut pelästyksissäni päin näköä ja se ei ole hyvä juttu, kun harrastan kuntonyrkkeilyä ja yhtä toista lajia. Tarkoitus ei ole rusikoida ihmisiä baareissa. Mutta kun äkkiarvaamatta joku työntää kätensä haaruksiin niin sitä pelästyy.. Koskaan en ole joutunut henkilökunnan kanssa vaikeuksiin, kun olen sanonut että säikähdin kun työnnetään käsi intiimialueelle.
Joskus tuntuu ihan oudolta kun puketuu ihan siististi ja ei ole minkään kapakkaruusun tai huoran näköinen, niin kohdellaan kuin jotakin esinettä. - .k.
Sitähän pitää itsekin toljottaa että näkee kun toiset toljottavat.
- ùùù+
ùùù+ kirjoitti:
"Olen pitkänä naisena huomannut saman :( Kun vielä meikkaan ja kuljen naisellisessa lookissa(ei hutsulook!) esim korkonilkkurit.istuvat farkut..."
Wow, taitaa olla oiken Suomen Laetitia Casta....omassa mielikuvituksessaan.
Toinen itsestään suuria kuvitteleva....mutta ole huoleti....naisille tulee ikä jolloin he ovat miesten huomion suhteen kuin ilmaa....sitten saa olla aivan rauhassa. Joidenkin kohdalla se alkaa jo - 40 vuoden paikkeilla geeneistä ja elintavoista riippuen.
Mikäli mies ei ole naisesta fyysisesti kiinnostunut, niin ei sitten muutenkaan...Niin, pieni lisäys. Nämä jotkin napaansa katsovat ja muusta naismassasta kovin edukseen poikkeviksi prinsessoiksi itseään luulevat takamaiden ruusut kuvittelevat olevansa maailman napoja kun muuamat miehet heitä hieman katsovat (lasken rasvaisen, liian liimaavan ja asiattoman katseen luvusta pois).
Samalla he näemmä kuitenkin ovat autuaan tietämättömiä miten samaiset miehet siirtävät oitis katseensa seuraaviin kohdalle osuviin ei "ladon seiniltä näyttäviin" naisiin ja jo unohtavat edellisen.
Miehille naisten tarkkailu on hieman vastaavaa kuin naisille näyteikkunaostoksien tekeminen. Silmät tarkkailevat vaistomaisesti vähän kaikkea. - A.P.
.k. kirjoitti:
Sitähän pitää itsekin toljottaa että näkee kun toiset toljottavat.
.k. oletko sä jotenkin tavallista tyhmempi tai joku ihan maalla pullossa kasvanut?
Toljaamista ei ole se että havainnoi ympäristöään ja pystyy silti jatkamaan omia tekemisiään sen kummemmin häiriintymättä muiden vaatteista tai olemuksesta riippumatta.
Toljaamista on sellainen että omat liikkeesi ja tekemisesi hidatuvat tai pysähtyvät kokonaan, kun alat seurata jotakin.
Ennenvanhaan mentiin ihan metsään, kun lapsille opetettiin ettei saa katsoa ketään, esimerkiksi vammaisia.
Tottakai ihmisiä saa katsoa, mutta ei kai heitä tarvitse suu auki (tai edes suus kiinni) jäädä toljottamaan.
- Lesbo-Liisa
Erinomaista, että noin erinomaisella ja ylivoimaisella naisella on kädet. Mihin siis tarvitset uroita lainkaan, kun voit pyöritellä sormillasi orgasmin. Ota ensi kerralla nainen. Yllätyt!
Men are redundant! Just bags to carry seamen.- ghytrfg
Aika julmaa tunkea merimiehiä pussiin vaikka lesbo olisitkin.
- emili-a
To AP: Se on naisten ja miesten keskinäinen kontrolli. Ei saa poiketa massasta.
Kaikki eivät halua olla samanlaisia, meidät pakotetaan siihen. Jos et tahdo kahnata jokaisen tollottajan kanssa, pukeudu kuten paikalliset ja sulaudu joukkoon.
Ja mitä keskimääräinen ihminen ajattelee noin keskimäärin erilaisesta ihmisestä? Onko ensimmäinen ajatus positiivista vai negaiivista?
Esimerkki: nimeltämainitsemattomassa opiskelijakaupungissa oli ja on edelleen valtava venäläisväestö. Venäläinen nainen pukeutuu kuten venäläiset. Arvaa mitä tapahtui kun suomalainen laittoi muuta kuin tuulipuvun päälleen, eli kaupunkivaatteet?
Se on se kontrolli.- ùùù+
"....nimeltämainitsemattomassa opiskelijakaupungissa....Arvaa mitä tapahtui kun suomalainen laittoi muuta kuin tuulipuvun päälleen, eli kaupunkivaatteet?"
Olen kovin yllättynyt miten Suomessa voi edes olla opiskelijakaupunkia, joka on kooltaan ja mentaliteetiltaan jotakin takahikiän pientä ahdashenkistä tuppukylää vastaava ja jossa naisen tulisi pukeutua tuulipun tai johonkin säkkiin jotta ei liikaa erottuisi harmasta massasta ja / tai jotta ei tulisi rinnastetuksi paikalliseen naapurimaan väestöön.
Noissa takahikiöiden tapauksissa ei tulee unohtaa, että aivan vastaava asenneilmasto koskee myös miehiä. Mikäli mies sellaisessa paikassa pukeutuu tyylikkäästi tai likikään kuin italiaano ikään, niin hänkin tulee havaitsemaan paikan asenneilmaston varsin pian.
Mitä itse vauksen yleistävään ja provosoivan solvaavaotsikkoiseen asiaan tulee, niin siinä olisi tullut ottaa esille pienten lande-piirien tukehtuneet ja takapajuiset tuppukylät ja niiden ahdashenkinen (juntti) mentaliteetti ja joka tulee esille huomattavasti laajeminkin kuin vain m n asiossa. Aivan vastaavat asiat vastaavissa paikoissa eri maissa toistuvat, eli ongelma ei ole edes maakohtainen.
Edellä olevasta sitten vaatimattomamman henkisen kapasiteetin omaava yksilö (kuten ap) tekee solvaavan yleistäviä ja kapeakatseisia stereotypisiä johtopäätöksiä, eli itse asiassa juurikin heijastaa takahikiänsä henkistä ilmapiiriä ja tukehtuneen sivistymätöntä asenneimastoa. - 4+5
ùùù+ kirjoitti:
"....nimeltämainitsemattomassa opiskelijakaupungissa....Arvaa mitä tapahtui kun suomalainen laittoi muuta kuin tuulipuvun päälleen, eli kaupunkivaatteet?"
Olen kovin yllättynyt miten Suomessa voi edes olla opiskelijakaupunkia, joka on kooltaan ja mentaliteetiltaan jotakin takahikiän pientä ahdashenkistä tuppukylää vastaava ja jossa naisen tulisi pukeutua tuulipun tai johonkin säkkiin jotta ei liikaa erottuisi harmasta massasta ja / tai jotta ei tulisi rinnastetuksi paikalliseen naapurimaan väestöön.
Noissa takahikiöiden tapauksissa ei tulee unohtaa, että aivan vastaava asenneilmasto koskee myös miehiä. Mikäli mies sellaisessa paikassa pukeutuu tyylikkäästi tai likikään kuin italiaano ikään, niin hänkin tulee havaitsemaan paikan asenneilmaston varsin pian.
Mitä itse vauksen yleistävään ja provosoivan solvaavaotsikkoiseen asiaan tulee, niin siinä olisi tullut ottaa esille pienten lande-piirien tukehtuneet ja takapajuiset tuppukylät ja niiden ahdashenkinen (juntti) mentaliteetti ja joka tulee esille huomattavasti laajeminkin kuin vain m n asiossa. Aivan vastaavat asiat vastaavissa paikoissa eri maissa toistuvat, eli ongelma ei ole edes maakohtainen.
Edellä olevasta sitten vaatimattomamman henkisen kapasiteetin omaava yksilö (kuten ap) tekee solvaavan yleistäviä ja kapeakatseisia stereotypisiä johtopäätöksiä, eli itse asiassa juurikin heijastaa takahikiänsä henkistä ilmapiiriä ja tukehtuneen sivistymätöntä asenneimastoa.perähikiät on kamalia! Mutta tuulipukuja puolustan! Se nyt vaan on järkevää pukeutua sään mukaan. Ne akat on naurettavia, jotka sipsuttelee korkkareissa ja ohuissa sukkiksissa pakkasilla. No, jos tahtoo olla avuton ja autettava nainen, mikäs siinä. Kyllä joku juntti tulee pelastamaan!
- vähän yritystä edes
4+5 kirjoitti:
perähikiät on kamalia! Mutta tuulipukuja puolustan! Se nyt vaan on järkevää pukeutua sään mukaan. Ne akat on naurettavia, jotka sipsuttelee korkkareissa ja ohuissa sukkiksissa pakkasilla. No, jos tahtoo olla avuton ja autettava nainen, mikäs siinä. Kyllä joku juntti tulee pelastamaan!
Joo, mutta sitten kun niitä tuulipukuja pidetään joka päivä, säästä riippumasta. Juhliinkin tullaan "rennosti" tuulipukuihin pukeutuneina..
- juntti mä oon
Ne on tottuneet sillä tavalla tekemään naisiin vaikutuksen. Vaikka sä et niille antaiskaan niin monet naiset rakastavat sellaisia miehiä.
- ghytr34tyyyyyyyyyyyy
Ajat muuttuvat, eivätkä aina hyvään suuntaan. Eivät naisetkaan ole samanlaisia kuin 50-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802