Otsikko kertoo ^^
Miten posliini ajellaan?
2
408
Vastaukset
- Näin mä sen teen
Ensin leikkaat karvat saksilla niin lyhyiksi kun suinkin pystyt.
Mene suihkuun ja pese vaikka hiukset ensin, että vesi ehtii kunnolla kastella alapääsi ja iho pehmenee.
Laita ajeltavalle alueelle sheivaus vaahtoa, ja aja häpykumpu karvan kasvusuuntaan ! Jos jää jotain niin aja tosi varovasti vastapäivään, ettei näppyjä tulisi. Huulet vaan ylös alas jne. Ja peppukarvat miten nyt ikinä haluatkin.
Tämän jälkeen pese jollain kuorintavoiteella häpykumpu sisäänpäin kasvaneita karvoja ehkäistäksesi.
Suihkun jälkeen laita bebanthen emulsio voidetta, eli se missä on sininen viiva, tai jotain aloevera rasvaa rauhoittamaan ihoasi. :-)
Toivottavasti auttoi. :-)- äitee 36v
Tuossa vinkkejä meille kaikille asiaa harrastavillekin!. Lisäys vielä: että kun ajelee illalla karvat niin on hyvä nukkua ilman kiristäviä alushousuja. Näin iho rauhoittuu ja tuulettuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632