On hyvää. Ulkona on lumimyrsky mut sain haettua pari pottuu salmiakkikossua. Tässä tää ilta meneekin.
Salmiakkikossu
19
277
Vastaukset
No hyvä.
Jos oot nainen, niin voin tulla teille leikkii.
- lumiukko.
Oon kyl mies mut voit tulla siltin leikkii
lumiukko. kirjoitti:
Oon kyl mies mut voit tulla siltin leikkii
Antaa nyt olla mutta kiitos kuitenkin. Tänään ois voinu vaan juoda jonkun naisen viinat, mutta taidan tyytyy omiin ja juoda kolmarikossuu. Tiedäk sä mitä se o?
- lifemocker
itse ajattelin lähteä viinillä liikenteeseen
- Läpi myrskyn ja tuis
.
"Muista hakumiestä"
Har!
. - 16+5
Kuulostaa juomat aika kaloripitoisilta, ettekö ole aloittaneet vielä rantadieettejä?
- Kyöstix
Njaahas, täällä on näemmä yskänlääkkeiden juojia paikalla.
Muutamia vuosia sitten, eräs tuttu baarimikko teki ravintolan salmiakkikossut itse. Se kaatoi muoviämpäriin ison kasan väkeviä salmiakkeja (muistakseni ns. turkin pippureita) ja tyhjensi useamman kossupullon siihen päälle.
Menin laskuissa sekaisin. Jäi hieman hämäräksi, mikä se todellinen suhde oli , viina/ salmiakki?
Sitä litkua piti vuorokauden aikana hämmentää usein ja parin päivän päästä salmiakkishotit oli valmiita. Niitä ämpärillisiä se teki viikossa vähintään 3 kertaa.
Kuulemma salmarishoteille on kova kysyntä, ainakin siinä juottolassa ne myi hyvin.- lifemocker
itse teen myös
murskaan turkinpippurit ja laitan ne pulloon ja eikun viinaa perään.
samallalailla saa tehtyä muistakin karkeista omia shotteja baarikaappiin ;)
sisu-horna-pastillit ovat kanssa tosi hyviä tähän tarkoitukseen, samoin eukalyptus karkit, bonbonin kaakissäkki..... - royal...
Salmiakkikossun kehitti lautalla baarimikkona työskennellyt Jari Sillanpää ruotsalaisen esikuvan innoittamana.
lifemocker kirjoitti:
itse teen myös
murskaan turkinpippurit ja laitan ne pulloon ja eikun viinaa perään.
samallalailla saa tehtyä muistakin karkeista omia shotteja baarikaappiin ;)
sisu-horna-pastillit ovat kanssa tosi hyviä tähän tarkoitukseen, samoin eukalyptus karkit, bonbonin kaakissäkki.....Kuinka pitkään liotat niitä pastilleja/ karkkeja siinä pullossa? Mitena usein sekoitat, että ne liukenee?
Ihan uteliaisuudesta kyselen, kun ei ole omia kokemuksia noista sekoituksista?royal... kirjoitti:
Salmiakkikossun kehitti lautalla baarimikkona työskennellyt Jari Sillanpää ruotsalaisen esikuvan innoittamana.
Ai, ok. En tiennytkään, aina oppii jotain uutta. :)
- lifemocker
tosi..typy kirjoitti:
Kuinka pitkään liotat niitä pastilleja/ karkkeja siinä pullossa? Mitena usein sekoitat, että ne liukenee?
Ihan uteliaisuudesta kyselen, kun ei ole omia kokemuksia noista sekoituksista?kyllä ne viikossa liukenee/sulaa sinne
ei sitä periaatteessa tarvii sekotella välillä (vaikka ei siitä varmaan haittaakaan ole)
Kuka tietää mitä kolmarikossu on? Mä tiedän koska oon sen keksijä!
- eiiiiiiiiiiiiiiiihhh
oon pahapahapahapahapaha..................................
vaikka se alkoholi on ruvennu jo vähitellen maistuun aika kurjalta niin tuollaisina iltoina voi olla ja onkin oikein hyvä idea.
- iso tuoppi
Mä juon salmarii tuopista
- miettijä.
Mietin just et pitäiskö hakee salmarii pottu tai kaks. Se on vaan niin hyvää ku ensin laittaa potun pakastimeen ja sit juo kylmänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241