Kysyisin palstan varttuneimmilta miehilta mita tavoitteita heilla on elamassa.
Itsella on talot maksettu ja investoinnit kuta kuinkin tehty, tyoura on lakipisteessa eika enempia ambitioita siihen suuntaan ole. Nuorin poikakin kirjoittaa ylioppilaaksi nyt kevaalla ja jatkosuunnitelmat ovat valmiina.
Omasta elamasta muistan, etta siisteinta on ollut kun oli joku tavoite mihin tahdata. Nyt tuntuu kaikki olevan hankittu ja niin valmiina kuin voi olla. Mista se intohimo tasta eteenpain loytyisi.
Mita tavoitteita 50v miehilla
22
103
Vastaukset
Kukaan ei ole kiinostunut naisten höpötyksistä niin kauan kuin grillissä vaan on kaasua. Toisaalta olisihan se mielenkiintoista jos löytyisi nainen joka elättäisi minut....sellaista voisin ehkä sietääkin.
Kun 7 vuoden päästä pääsen ikääsi, olen varma, että maailmassa on vielä paljon valloitettavaa. Aina löytyy joku käymätön kolkka tai kokeilematon elämys.
- Meinaatko
7 vuoden kuluttua muuttaa jonnekin toiselle palstalle asumaan?
Meinaatko kirjoitti:
7 vuoden kuluttua muuttaa jonnekin toiselle palstalle asumaan?
Ties vaikka toiseen maahan jatkaakseni palstailua sieltä käsin. ;-)
- niin ikävää
Ratikkakuski kirjoitti:
Jaappani on ydinlaskeuman saastuttama. ;(
- Meinaatko
Ratikkakuski kirjoitti:
ettei päästä sinusta eroon seitsemänkään vuoden kuluttua?
Luoja meitä kaikkia armahtakoon. - Ziisös:.!1#%++
Meinaatko kirjoitti:
Luoja meitä kaikkia armahtakoon..
"Jostakin löytyy vielä puhaltamaton kuminukke"
Har!
. Meinaatko kirjoitti:
Luoja meitä kaikkia armahtakoon.Toni Halmeen sanoin: "Jumala armahtaa, minä en." ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Toni Halmeen sanoin: "Jumala armahtaa, minä en." ;-)
Oliko se syntyessään jotain kuusi kiloa?
modelli kirjoitti:
Oliko se syntyessään jotain kuusi kiloa?
Niinhän se väitti ja aivot oli kuollessaan 6 grammaa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Niinhän se väitti ja aivot oli kuollessaan 6 grammaa.
No ei siinä tapauksessa armoa todellakaan annettu, 6 grammaa..... 5 grammaa enemmän kuin useimmaalla täällä palstalla.
modelli kirjoitti:
No ei siinä tapauksessa armoa todellakaan annettu, 6 grammaa..... 5 grammaa enemmän kuin useimmaalla täällä palstalla.
No sinähän nyt kriittiseksi heittäydyit.
Hullu-Anselmillakin on ainakin 30 gramman aivot, kun se saa lyötyä 30 hutilyöntiä 100 merkin kirjoitukseen. Tosin siihen aikaan ei vissiin diagnosoitu lievästi kehitysvammaisia vaan nekin kävi täyspäisestä, jos olivat tarpeeksi ahkeria kommunisteja.
- 4+3
Naisen kommentti.... Nauti elämästä, ei elämän tarvitse olla kehdosta hautaan tavoitteiden saavuttamista ja suorittamista:)
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että eikö elämä ole tylsää, jos ei ole mitään toteutumattomia haaveita? Eihän moinen välttämättä mitään pakkomielteistä suorittamista ole.
- 4+3
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että eikö elämä ole tylsää, jos ei ole mitään toteutumattomia haaveita? Eihän moinen välttämättä mitään pakkomielteistä suorittamista ole.
Kyllä varmasti elämä on tylsää ilman toteutumattomia haaveita. Tarkoitin kommentillani, että niitä ei liene tarvitse koko elämän ajan listata; kun osaa nauttia elämästä ja saavutuksistaan, pystyy myös keskittymään tulevaan ja sen mukanaan tuomiin haaveisiin ja pyrkimyksiin toteuttaa niitä:) Kunnianhimo ihmisessä on ihailtava luonteenpiirre.
4+3 kirjoitti:
Kyllä varmasti elämä on tylsää ilman toteutumattomia haaveita. Tarkoitin kommentillani, että niitä ei liene tarvitse koko elämän ajan listata; kun osaa nauttia elämästä ja saavutuksistaan, pystyy myös keskittymään tulevaan ja sen mukanaan tuomiin haaveisiin ja pyrkimyksiin toteuttaa niitä:) Kunnianhimo ihmisessä on ihailtava luonteenpiirre.
Taidatkos tuota paremmin sanoa.
- Iöytyy
Eksentrisestä naisesta.
- KARSKI SEILORI
Olen jo vamistellutkin asiaa-------muutan pois Suomesta--nyt Thaikkulaan stallamaan kuin riistoporvaitkin.
Virallinen perilliseni meni juuri vipuvelka-asuntokuplaan ja osti omakotitalon
jossa on useitkin sivurakennuksai mm hirsisauna.
Olen jo pakkaillut mammonaani sinne säilöön ja osoitteeni
Riistoporvari Ratikan kateudeksi valitsin ammattini ja aloitin työt ja verojen maksamisen MEK maksun niin, että taksvärkki tuli täyteen 48v..
Minua ei siis Suomi tarvitse enää, mutta voin tehdä mieluummin pimeitä töitäkin
Ei ole ämmää kivirekenä----voin kyllä hankkiaki sellaisen bulvaaniksi, sillä
ulkomaalainen ei saa omistaa kiinteistöä ja yleinen käytäntö onkin ostaa talo
kaxkymppisen "taloudenhoitajan" nimiin --10 000€saa jo mukavan talon jamuukin hintatasoon 20% Suomen kapitalistelta ostettuna.
Nykyisellä kehityksellä ei Ratikka tavoita eläkettänsä ennen makskirroosiexitusta- kjhuk
Ratikkakuski kirjoitti:
No ei varmaan ole äämää kivirekekenä...
Onneksi tuo yksi pölhö saa sieltä thailandiasta äämän.
Toki vain rahalla, mutta kuitenkin. - KASKI SEILORI
kjhuk kirjoitti:
Onneksi tuo yksi pölhö saa sieltä thailandiasta äämän.
Toki vain rahalla, mutta kuitenkin.Ei aina välttämättä rahaakaan, Thaikkunaiselle on tärkeintä säkkillinen riisiä
kotona........saavat penskatkin huttukuppinsa joka päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409