Eli jos on sellasella dietillä että kaikki hiilihydraatit pois,niin mitä sillon oikein saa syödä? esim. porkkanoissakin on jonki verran.(Pakaste seitissä ei vissiin ole)
Vaikuttaako sellanen mitään että syö esim.korkeintaan hiilihydraatteja 15g/100g:ssa tuotteita.
hiilihydraatit pois...
7
1470
Vastaukset
- meikku
Mun mielestä ei edes kannata pyrkiä siihen, että jättäis kaikki hiilarit pois. Sellainen on aivan liian raskasta seurata eikä silloin löydy sitä suuhunpantavaa niin helposti.
Olen itse ollut sellaisella ruokavaliolla, missä oli vain vähän hiilaria, pääosa proteiinia. Ja toimii silti erinomaisesti. Paino putoaa ja kaikki pehmeä läski lähtee. Keho kiinteytyy huomattavasti ja vatsa lakkaa pömpöttämästä.- hohhoijaa
Typerän kanan vouhotus kaikki hiilarien kielto dieetit. Keho tarvitsee energiakseen hiilihydraatteja, turha kuvitella etteikö terveys kärsi jos jätä kaikki hiilarit pois. Se tarkoittaisi ettet voisi syödä melkeinpä mitään, esim. et edes hedelmiä, maitotuotteita, tms. Mistä saat vitamiinit, kivennäisaineet, kalsiumin, jne.?
Älä ole tyhmä. Katso itseäsi ja läskejäsi rehellisesti, ei ne ole tullut siitä että olet syönyt perunaa tai leipää tai puuroa. Ne on tullut siitä että olet syönyt karamellejä, pullia, juonut siideriä, kaljaa, latonut leivän päällä viisi siivua juustoa, syönyt sipsejä, jne...
Ensin karsit pois ruokavaliosta ne asiat jotka ovat aiheuttaneet sulle tuon kuvottavan läskin. Sekin on jo kaltaisellesi herkkusuulle varsinainen muutos.
Kirjoita tänne kun olet tuohon pystynyt, kauemmin kuin viikon ajan. - Luolamies
hohhoijaa kirjoitti:
Typerän kanan vouhotus kaikki hiilarien kielto dieetit. Keho tarvitsee energiakseen hiilihydraatteja, turha kuvitella etteikö terveys kärsi jos jätä kaikki hiilarit pois. Se tarkoittaisi ettet voisi syödä melkeinpä mitään, esim. et edes hedelmiä, maitotuotteita, tms. Mistä saat vitamiinit, kivennäisaineet, kalsiumin, jne.?
Älä ole tyhmä. Katso itseäsi ja läskejäsi rehellisesti, ei ne ole tullut siitä että olet syönyt perunaa tai leipää tai puuroa. Ne on tullut siitä että olet syönyt karamellejä, pullia, juonut siideriä, kaljaa, latonut leivän päällä viisi siivua juustoa, syönyt sipsejä, jne...
Ensin karsit pois ruokavaliosta ne asiat jotka ovat aiheuttaneet sulle tuon kuvottavan läskin. Sekin on jo kaltaisellesi herkkusuulle varsinainen muutos.
Kirjoita tänne kun olet tuohon pystynyt, kauemmin kuin viikon ajan.http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/laihdutu.html
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/laihdutu.html
- satu
Moi,
Kesäduunissa työnantajani (56v nainen) aloitti kotikutoisen hiilarittoman dieetin toukokuun vikalla viikolla, lähtömitat hänellä oli n.155cm/75.
Hänellä oli pannassa näkyvä rasva, valkoinen jauho, sokeri. Eka kuukausi oli aika kasvisvoittoista, lisäksi taisi vetää tonnikalaa ja hapanleipää. Liikuntaa kyseinen täti ei harrasta lainkaan.
Työni loppui pari viikkoa sitten ja hänellä tässä ajassa tippui paino yli 15kg. Ihan vain näillä konsteilla. Parina ekana viikkona 2-3kg pudotusvauhtia, sittemmin se tasaantui mutta edelleen tippui ainakin niihin päiviin asti kun mä olin hänellä kesähommissa. :)- hanna
Kiitti,olipa kiva viesti,toivottavasti mulla alkaa sujumaan yhtä hyvin..:)
- Vähän kevyempi
hanna kirjoitti:
Kiitti,olipa kiva viesti,toivottavasti mulla alkaa sujumaan yhtä hyvin..:)
Itse olen jättänyt kesän aikana syömättä pastat, riisit, perunan ja vaaleat leivät. Sokeria olen nauttinut hyvin vähän, kahvileivissä. Muuten paljon kasviksia ja kaaleja, lihaa, kanaa, kalaa ym. todella runsain mitoin, ei porkkanaa eikä punajuurta. Yhtään ei ole nälkä ollut. Mitään ei tarvitse laskeskella, vaan syödä voi, kun mieli tekee. Myös juustot ja kananmunat sopivat. Nyt olen 11 kg. kevyempi, vointi erinomainen ja lääkitys lopetettu.(kolesteroli ja verenpaine). Että sillälailla, joten eikun tsemppiä ja hyviä vointeja. Ai niin, hedelmiäkin syön, mutten ruoan yhteydessä, vaan pari tuntia jätän väliin.
- hanna
Vähän kevyempi kirjoitti:
Itse olen jättänyt kesän aikana syömättä pastat, riisit, perunan ja vaaleat leivät. Sokeria olen nauttinut hyvin vähän, kahvileivissä. Muuten paljon kasviksia ja kaaleja, lihaa, kanaa, kalaa ym. todella runsain mitoin, ei porkkanaa eikä punajuurta. Yhtään ei ole nälkä ollut. Mitään ei tarvitse laskeskella, vaan syödä voi, kun mieli tekee. Myös juustot ja kananmunat sopivat. Nyt olen 11 kg. kevyempi, vointi erinomainen ja lääkitys lopetettu.(kolesteroli ja verenpaine). Että sillälailla, joten eikun tsemppiä ja hyviä vointeja. Ai niin, hedelmiäkin syön, mutten ruoan yhteydessä, vaan pari tuntia jätän väliin.
Kiitos hyvistä neuvoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412