hiilihydraatit pois...

hanna

Eli jos on sellasella dietillä että kaikki hiilihydraatit pois,niin mitä sillon oikein saa syödä? esim. porkkanoissakin on jonki verran.(Pakaste seitissä ei vissiin ole)
Vaikuttaako sellanen mitään että syö esim.korkeintaan hiilihydraatteja 15g/100g:ssa tuotteita.

7

1460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikku

Mun mielestä ei edes kannata pyrkiä siihen, että jättäis kaikki hiilarit pois. Sellainen on aivan liian raskasta seurata eikä silloin löydy sitä suuhunpantavaa niin helposti.
      Olen itse ollut sellaisella ruokavaliolla, missä oli vain vähän hiilaria, pääosa proteiinia. Ja toimii silti erinomaisesti. Paino putoaa ja kaikki pehmeä läski lähtee. Keho kiinteytyy huomattavasti ja vatsa lakkaa pömpöttämästä.

• hohhoijaa

Typerän kanan vouhotus kaikki hiilarien kielto dieetit. Keho tarvitsee energiakseen hiilihydraatteja, turha kuvitella etteikö terveys kärsi jos jätä kaikki hiilarit pois. Se tarkoittaisi ettet voisi syödä melkeinpä mitään, esim. et edes hedelmiä, maitotuotteita, tms. Mistä saat vitamiinit, kivennäisaineet, kalsiumin, jne.?

Älä ole tyhmä. Katso itseäsi ja läskejäsi rehellisesti, ei ne ole tullut siitä että olet syönyt perunaa tai leipää tai puuroa. Ne on tullut siitä että olet syönyt karamellejä, pullia, juonut siideriä, kaljaa, latonut leivän päällä viisi siivua juustoa, syönyt sipsejä, jne...

Ensin karsit pois ruokavaliosta ne asiat jotka ovat aiheuttaneet sulle tuon kuvottavan läskin. Sekin on jo kaltaisellesi herkkusuulle varsinainen muutos.

Kirjoita tänne kun olet tuohon pystynyt, kauemmin kuin viikon ajan.

• Luolamies
        hohhoijaa kirjoitti:

Typerän kanan vouhotus kaikki hiilarien kielto dieetit. Keho tarvitsee energiakseen hiilihydraatteja, turha kuvitella etteikö terveys kärsi jos jätä kaikki hiilarit pois. Se tarkoittaisi ettet voisi syödä melkeinpä mitään, esim. et edes hedelmiä, maitotuotteita, tms. Mistä saat vitamiinit, kivennäisaineet, kalsiumin, jne.?

Älä ole tyhmä. Katso itseäsi ja läskejäsi rehellisesti, ei ne ole tullut siitä että olet syönyt perunaa tai leipää tai puuroa. Ne on tullut siitä että olet syönyt karamellejä, pullia, juonut siideriä, kaljaa, latonut leivän päällä viisi siivua juustoa, syönyt sipsejä, jne...

Ensin karsit pois ruokavaliosta ne asiat jotka ovat aiheuttaneet sulle tuon kuvottavan läskin. Sekin on jo kaltaisellesi herkkusuulle varsinainen muutos.

Kirjoita tänne kun olet tuohon pystynyt, kauemmin kuin viikon ajan.

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/laihdutu.html

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/laihdutu.html

• satu

Moi,

Kesäduunissa työnantajani (56v nainen) aloitti kotikutoisen hiilarittoman dieetin toukokuun vikalla viikolla, lähtömitat hänellä oli n.155cm/75.

Hänellä oli pannassa näkyvä rasva, valkoinen jauho, sokeri. Eka kuukausi oli aika kasvisvoittoista, lisäksi taisi vetää tonnikalaa ja hapanleipää. Liikuntaa kyseinen täti ei harrasta lainkaan.

Työni loppui pari viikkoa sitten ja hänellä tässä ajassa tippui paino yli 15kg. Ihan vain näillä konsteilla. Parina ekana viikkona 2-3kg pudotusvauhtia, sittemmin se tasaantui mutta edelleen tippui ainakin niihin päiviin asti kun mä olin hänellä kesähommissa. :)

• hanna

Kiitti,olipa kiva viesti,toivottavasti mulla alkaa sujumaan yhtä hyvin..:)

• Vähän kevyempi
        hanna kirjoitti:

Kiitti,olipa kiva viesti,toivottavasti mulla alkaa sujumaan yhtä hyvin..:)

Itse olen jättänyt kesän aikana syömättä pastat, riisit, perunan ja vaaleat leivät. Sokeria olen nauttinut hyvin vähän, kahvileivissä. Muuten paljon kasviksia ja kaaleja, lihaa, kanaa, kalaa ym. todella runsain mitoin, ei porkkanaa eikä punajuurta. Yhtään ei ole nälkä ollut. Mitään ei tarvitse laskeskella, vaan syödä voi, kun mieli tekee. Myös juustot ja kananmunat sopivat. Nyt olen 11 kg. kevyempi, vointi erinomainen ja lääkitys lopetettu.(kolesteroli ja verenpaine). Että sillälailla, joten eikun tsemppiä ja hyviä vointeja. Ai niin, hedelmiäkin syön, mutten ruoan yhteydessä, vaan pari tuntia jätän väliin.

• hanna
        Vähän kevyempi kirjoitti:

Itse olen jättänyt kesän aikana syömättä pastat, riisit, perunan ja vaaleat leivät. Sokeria olen nauttinut hyvin vähän, kahvileivissä. Muuten paljon kasviksia ja kaaleja, lihaa, kanaa, kalaa ym. todella runsain mitoin, ei porkkanaa eikä punajuurta. Yhtään ei ole nälkä ollut. Mitään ei tarvitse laskeskella, vaan syödä voi, kun mieli tekee. Myös juustot ja kananmunat sopivat. Nyt olen 11 kg. kevyempi, vointi erinomainen ja lääkitys lopetettu.(kolesteroli ja verenpaine). Että sillälailla, joten eikun tsemppiä ja hyviä vointeja. Ai niin, hedelmiäkin syön, mutten ruoan yhteydessä, vaan pari tuntia jätän väliin.

Kiitos hyvistä neuvoista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2122
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe