hiilihydraatit pois...

hanna

Eli jos on sellasella dietillä että kaikki hiilihydraatit pois,niin mitä sillon oikein saa syödä? esim. porkkanoissakin on jonki verran.(Pakaste seitissä ei vissiin ole)
Vaikuttaako sellanen mitään että syö esim.korkeintaan hiilihydraatteja 15g/100g:ssa tuotteita.

7

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikku

      Mun mielestä ei edes kannata pyrkiä siihen, että jättäis kaikki hiilarit pois. Sellainen on aivan liian raskasta seurata eikä silloin löydy sitä suuhunpantavaa niin helposti.
      Olen itse ollut sellaisella ruokavaliolla, missä oli vain vähän hiilaria, pääosa proteiinia. Ja toimii silti erinomaisesti. Paino putoaa ja kaikki pehmeä läski lähtee. Keho kiinteytyy huomattavasti ja vatsa lakkaa pömpöttämästä.

      • hohhoijaa

        Typerän kanan vouhotus kaikki hiilarien kielto dieetit. Keho tarvitsee energiakseen hiilihydraatteja, turha kuvitella etteikö terveys kärsi jos jätä kaikki hiilarit pois. Se tarkoittaisi ettet voisi syödä melkeinpä mitään, esim. et edes hedelmiä, maitotuotteita, tms. Mistä saat vitamiinit, kivennäisaineet, kalsiumin, jne.?

        Älä ole tyhmä. Katso itseäsi ja läskejäsi rehellisesti, ei ne ole tullut siitä että olet syönyt perunaa tai leipää tai puuroa. Ne on tullut siitä että olet syönyt karamellejä, pullia, juonut siideriä, kaljaa, latonut leivän päällä viisi siivua juustoa, syönyt sipsejä, jne...

        Ensin karsit pois ruokavaliosta ne asiat jotka ovat aiheuttaneet sulle tuon kuvottavan läskin. Sekin on jo kaltaisellesi herkkusuulle varsinainen muutos.

        Kirjoita tänne kun olet tuohon pystynyt, kauemmin kuin viikon ajan.


      • Luolamies
        hohhoijaa kirjoitti:

        Typerän kanan vouhotus kaikki hiilarien kielto dieetit. Keho tarvitsee energiakseen hiilihydraatteja, turha kuvitella etteikö terveys kärsi jos jätä kaikki hiilarit pois. Se tarkoittaisi ettet voisi syödä melkeinpä mitään, esim. et edes hedelmiä, maitotuotteita, tms. Mistä saat vitamiinit, kivennäisaineet, kalsiumin, jne.?

        Älä ole tyhmä. Katso itseäsi ja läskejäsi rehellisesti, ei ne ole tullut siitä että olet syönyt perunaa tai leipää tai puuroa. Ne on tullut siitä että olet syönyt karamellejä, pullia, juonut siideriä, kaljaa, latonut leivän päällä viisi siivua juustoa, syönyt sipsejä, jne...

        Ensin karsit pois ruokavaliosta ne asiat jotka ovat aiheuttaneet sulle tuon kuvottavan läskin. Sekin on jo kaltaisellesi herkkusuulle varsinainen muutos.

        Kirjoita tänne kun olet tuohon pystynyt, kauemmin kuin viikon ajan.

        http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/laihdutu.html

        http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/laihdutu.html


    • satu

      Moi,

      Kesäduunissa työnantajani (56v nainen) aloitti kotikutoisen hiilarittoman dieetin toukokuun vikalla viikolla, lähtömitat hänellä oli n.155cm/75.

      Hänellä oli pannassa näkyvä rasva, valkoinen jauho, sokeri. Eka kuukausi oli aika kasvisvoittoista, lisäksi taisi vetää tonnikalaa ja hapanleipää. Liikuntaa kyseinen täti ei harrasta lainkaan.

      Työni loppui pari viikkoa sitten ja hänellä tässä ajassa tippui paino yli 15kg. Ihan vain näillä konsteilla. Parina ekana viikkona 2-3kg pudotusvauhtia, sittemmin se tasaantui mutta edelleen tippui ainakin niihin päiviin asti kun mä olin hänellä kesähommissa. :)

      • hanna

        Kiitti,olipa kiva viesti,toivottavasti mulla alkaa sujumaan yhtä hyvin..:)


      • Vähän kevyempi
        hanna kirjoitti:

        Kiitti,olipa kiva viesti,toivottavasti mulla alkaa sujumaan yhtä hyvin..:)

        Itse olen jättänyt kesän aikana syömättä pastat, riisit, perunan ja vaaleat leivät. Sokeria olen nauttinut hyvin vähän, kahvileivissä. Muuten paljon kasviksia ja kaaleja, lihaa, kanaa, kalaa ym. todella runsain mitoin, ei porkkanaa eikä punajuurta. Yhtään ei ole nälkä ollut. Mitään ei tarvitse laskeskella, vaan syödä voi, kun mieli tekee. Myös juustot ja kananmunat sopivat. Nyt olen 11 kg. kevyempi, vointi erinomainen ja lääkitys lopetettu.(kolesteroli ja verenpaine). Että sillälailla, joten eikun tsemppiä ja hyviä vointeja. Ai niin, hedelmiäkin syön, mutten ruoan yhteydessä, vaan pari tuntia jätän väliin.


      • hanna
        Vähän kevyempi kirjoitti:

        Itse olen jättänyt kesän aikana syömättä pastat, riisit, perunan ja vaaleat leivät. Sokeria olen nauttinut hyvin vähän, kahvileivissä. Muuten paljon kasviksia ja kaaleja, lihaa, kanaa, kalaa ym. todella runsain mitoin, ei porkkanaa eikä punajuurta. Yhtään ei ole nälkä ollut. Mitään ei tarvitse laskeskella, vaan syödä voi, kun mieli tekee. Myös juustot ja kananmunat sopivat. Nyt olen 11 kg. kevyempi, vointi erinomainen ja lääkitys lopetettu.(kolesteroli ja verenpaine). Että sillälailla, joten eikun tsemppiä ja hyviä vointeja. Ai niin, hedelmiäkin syön, mutten ruoan yhteydessä, vaan pari tuntia jätän väliin.

        Kiitos hyvistä neuvoista :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe