Onko miehen luonteella merkitystä?

fasupala

Puhutaan tästä nyt oikeesti. Mun mielestä naiset katsoo pelkkää ulkonäköä. Jos naama ei miellytä naista niin nainen ei halua tutustua edes luonteeseen. Olen varma että mun luonne miellyttäis monia naisia jos ne unohtais mun ulkonäön ja tällöin saisin myös tyttöystävän.

70

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies on tuote

Miehen luonteella on merkitystä, mutta ei siinä mielessä kuin sinä tai minä sitä toivoisimme.

Miehen luonteesta naisille toivottavia piirteitä ovat häikäilemättömyys, kovuus, aggressiivisuus, kusetustaito jne. Naiset toivovat näiden piirteiden suuntautuvan muita miehiä vastaan, ja niin ne piirteet useimmiten suuntautuvatkin.

Nainen ei ole kiinnostunut miehestä ihmisenä.

Mies kiinnostaa naista koneena, joka tuo naiselle statusta, orgasmeja, elintasoa, lapsia, huvitusta ja hellyyttä. Mitä tehottomammin tai epävarmemmin mies toimii koneena näissä asioissa, sitä pilkallisemmin nainen mieheen suhtautuu.

Nainen ei useimmiten rakasta miestä sillä tavalla kuin miehet rakkauden kokevat. Nainen rakastaa niitä hyötyjä joita saa miehestä. En osaa sanoa mitä naiset rakastavat aidosti. Ehkää suurin osa naisista ei ikinä rakasta mitään aidosti, paitsi hyvällä tuurilla lapsiaan.

• Saman kokenut

Tää on oikeesti hyvä teksti! Olen samaa mieltä. Nyt joku tulee tietysti leukailemaan että "älä yleistä". No joo, kyllä sitä voi ihan yleistämättäkin sanoa, että heinäsuovasta et sitä neulaa hevillä löydä.

Miehet todellakin kokevat rakkauden ihan eri tavalla.

Naiselle rakkaus on tosi heppoinen asia. Esim minun vaimoni saattaa ilmoittaa joskus, että "ei rakasta", vaikka pari viikkoa sitten on oikein itkenyt perääni ja vannonut rakkautta. Ja sitten taas muutaman päivän päästä onkin taas rakastunut.

En ole myöskään tavannut koskaan romanttista naista. Siis sellaista, joka osaisi olla romanttinen. Kyllä naiset itse romantiikkaa tosin mielellään ottavat vastaan mutta sekin on sellaista leikkimistä naisille.

• pettynyt romantikko
        Saman kokenut kirjoitti:

Tää on oikeesti hyvä teksti! Olen samaa mieltä. Nyt joku tulee tietysti leukailemaan että "älä yleistä". No joo, kyllä sitä voi ihan yleistämättäkin sanoa, että heinäsuovasta et sitä neulaa hevillä löydä.

Miehet todellakin kokevat rakkauden ihan eri tavalla.

Naiselle rakkaus on tosi heppoinen asia. Esim minun vaimoni saattaa ilmoittaa joskus, että "ei rakasta", vaikka pari viikkoa sitten on oikein itkenyt perääni ja vannonut rakkautta. Ja sitten taas muutaman päivän päästä onkin taas rakastunut.

En ole myöskään tavannut koskaan romanttista naista. Siis sellaista, joka osaisi olla romanttinen. Kyllä naiset itse romantiikkaa tosin mielellään ottavat vastaan mutta sekin on sellaista leikkimistä naisille.

Ikävä kuulla, että olette noin kyynistyneet.
        Itse olen ainakin naisena kokenut, että olen järkkäillyt itse niitä romanttisia piknikkejä rannalla shampanjoineen ja mansikoineen, yllätyssynttäreitä (kutsuin lähimmät ystävät salaa paikalle), yllätyslahjoja (näin kerran paljon vaivaa, että sain järjestettyä miehen ammattiin liittyvän yksityiskurssin alan ammattilaiselta ja kiitos oli tyyliin "kiitti, ihan kiva") ja itse olen saanut tyyliin keltaisia tulppaaneja joskus marketista (eli "ostin nyt kun oli tarjouksessa") tai kahvimukeja lahjaksi.
        Välillä on ihan oikeasti tuntunut siltä, että olen itse itseni "unelmamies". Ärsyttää, että vaikka itse on nähnyt paljon romantiikan ja yllätysten eteen vaivaa, toinen ei ole niistä IKINÄ saanut mitään kimmoketta tehdä jotain vastaavaa tai ryhtyä leikkimieliseen kilpailuun yrittää pistää paremmaksi.

Ja sitten miehet ihmettelee, kun rakkaus ja romantiikka kuolee. No ehkä siksi, että kyllä se toinenkin lakkaa sitten yrittämästä, jos toinenkaan ei sitä tee.

• Yksi nainen
        pettynyt romantikko kirjoitti:

Itse olen ainakin naisena kokenut, että olen järkkäillyt itse niitä romanttisia piknikkejä rannalla shampanjoineen ja mansikoineen, yllätyssynttäreitä (kutsuin lähimmät ystävät salaa paikalle), yllätyslahjoja (näin kerran paljon vaivaa, että sain järjestettyä miehen ammattiin liittyvän yksityiskurssin alan ammattilaiselta ja kiitos oli tyyliin "kiitti, ihan kiva") ja itse olen saanut tyyliin keltaisia tulppaaneja joskus marketista (eli "ostin nyt kun oli tarjouksessa") tai kahvimukeja lahjaksi.
        Välillä on ihan oikeasti tuntunut siltä, että olen itse itseni "unelmamies". Ärsyttää, että vaikka itse on nähnyt paljon romantiikan ja yllätysten eteen vaivaa, toinen ei ole niistä IKINÄ saanut mitään kimmoketta tehdä jotain vastaavaa tai ryhtyä leikkimieliseen kilpailuun yrittää pistää paremmaksi.

Ja sitten miehet ihmettelee, kun rakkaus ja romantiikka kuolee. No ehkä siksi, että kyllä se toinenkin lakkaa sitten yrittämästä, jos toinenkaan ei sitä tee.

Olet mielestäni ymmärtänyt väärin romantiikan, jos sen pitäisi olla sinulle jonkinlaista kilpailua (leikkimielistä tai ei) siitä, kumpi keksii hulppeampia yllätyksiä tai pystyy "lahjomaan" enemmän kumppaniaan. Kuulostaa suoraan sanottuna ahdistavalta.

Mielestäni parasta romantikkaa ovat ihan arjen huomionosoitukset ja sellainen aito välittäminen, joka lähtee ihan spontaanisti joissain ihan tavallisissa tilanteissa.

Ja jos haluaa jotain spesiaalimpaa, niin eikö lähtökohtana pitäisi olla se, mitä kumppanisi haluaa eikä se mitä sinä haluat. Oletko esim. varma että kaikki miehet pitävät shamppanjapiknikeistä tai yllätysjuhlista?

Tuntuu että teet sitä romantikkaa vain itseäsi varten etkä ajattele sitä toista osapuolta - vaikka sen pitäisi olla sen romantiikan koko ydin.

Muutenkin tulee sellainen vaikutelma, että haluat ikään kuin elää jotain romanttista elokuvaa tai saippuasarjaa. Suurin osa ihmisistä haluaa elää ihan ns. normielämää.

• minä myös :/

Samoja kokemuksia, tämäkin romantikko on pettymyksien takia jo miltei luovuttanut. Ite tykkään tehdä kaikenlaisia eleitä osoittaakseeni että välittän, totta kyllä et on tullut "tehtyä niin kuin toivoisin itselleni tehtävän". Mut on musta myös vilpittömästi ihanaa ilahduttaa (no, yrittää ainakin) ihmistä josta kovasti välitän.

Arkena jotain pientä, "tulit mieleen kun näin tämän"-tyyppisiä muistamisia, jotka on monesti liittyneet yhteisiin sisäpiirin vitseihin. Yhden miehen kanssa jatkuva "huuli" oli hänen hauskat sarjakuvakalsarit, jos satuin näkemään vastaavia niin totta kai otin mukaan ja vein hänelle lahjaksi.
        9 kertaa kymmenestä se olen mä joka ne pöydät on ravintoloista etukäteen varannut, kun on halunnut varmistaa että päästään miehen lempipaikkaan syömään. Järjestin kylpyläviikonlopun shampanjoineen ja hierontoineen miehen työstressiä lievittääkseni ja yhteistä aikaa saadaksemme, reaktio oli myös tyyliä "aha kiitti". Kun mies piti kisakatsomoita luonaan, pidin huolen että sapuskaa oli riittävästi ja juomat kylmässä, ja lähdin itse alta pois. Kiitokseksi sain sitten yksin siivoilla äijäporukan jäljet, ja motkotusta milloin minkäkin ruoan loppumisesta kesken.

Tykkäsin pitää huolen että ruoka oli pöydässä kun mies tuli töiden jälkeen luokseni, hieroin niskoja ja selkää kun tiesin säryistä, sanoin usein että hän näyttää/ tuoksuu hyvältä... Nuo on minulle itselle sitä arjen pientä romantiikkaa, että otetaan toista huomioon pyytämättä.
        Sen isompia romanttisia eleitä en kaipaisi, mutta tuollainenkin arkinen toisen muistaminen tuntuu monesti ihmisiltä unohtuvan. Jossain kohdin ei enää viitsi itsekään tehdä niitä ilahduttavia eleitä toiselle, kun mies ei koskaan vaikuta siltä että olisi otettu eikä varsinkaan eväänsä heilauta osoittaakseen mulle että olen hänen ajatuksissa ja että välittää musta.

Jää melkoisen kakka fiilis tuollaisesta, eikä kyllä ihan heti alkuun huvita ketään miestä ruveta samalla tavalla huomioimaan ettei taas vaan tule itelle paha mieli.

• pettynyt romantikko
        Yksi nainen kirjoitti:

Olet mielestäni ymmärtänyt väärin romantiikan, jos sen pitäisi olla sinulle jonkinlaista kilpailua (leikkimielistä tai ei) siitä, kumpi keksii hulppeampia yllätyksiä tai pystyy "lahjomaan" enemmän kumppaniaan. Kuulostaa suoraan sanottuna ahdistavalta.

Mielestäni parasta romantikkaa ovat ihan arjen huomionosoitukset ja sellainen aito välittäminen, joka lähtee ihan spontaanisti joissain ihan tavallisissa tilanteissa.

Ja jos haluaa jotain spesiaalimpaa, niin eikö lähtökohtana pitäisi olla se, mitä kumppanisi haluaa eikä se mitä sinä haluat. Oletko esim. varma että kaikki miehet pitävät shamppanjapiknikeistä tai yllätysjuhlista?

Tuntuu että teet sitä romantikkaa vain itseäsi varten etkä ajattele sitä toista osapuolta - vaikka sen pitäisi olla sen romantiikan koko ydin.

Muutenkin tulee sellainen vaikutelma, että haluat ikään kuin elää jotain romanttista elokuvaa tai saippuasarjaa. Suurin osa ihmisistä haluaa elää ihan ns. normielämää.

Jos mies ei niistä tykkää niin ei hän voi kuitenkaan sanoa, etten olisi yrittänyt olla mieliksi ja olla romanttinen, mitä hän taas ei voi sanoa itsestään.

Romantiikkaa teen MOLEMPIA varten, tykkään antaa ja tykkään saada niin kuin kuka tahansa ihminen. Olenko nyt siis huono ihminen?

• SolitaryMan1977

Jos mies ei niistä tykkää niin ei hän voi kuitenkaan sanoa, etten olisi yrittänyt olla mieliksi ja olla romanttinen, mitä hän taas ei voi sanoa itsestään.

Romantiikkaa teen MOLEMPIA varten, tykkään antaa ja tykkään saada niin kuin kuka tahansa ihminen. Olenko nyt siis huono ihminen?

Mutta faktahan on, että tosirakkaus ei ajattele itseään.

• Yksi nainen

Enhän minä sinua huomoksi ihmiseksi sanonut. :) Enhän minä edes tiedä sinusta muuta kuin tuon yhden viestin. Luin sen ja se herätti minussa tiettyjä ajatuksia, jotka sitten kirjoitin. Eikä ollut tarkoitus loukata.

Perimmäisenä ajatuksena oli kai yksinkertiaisesti se, että eri ihmisten mielestä eri asiat ovat romanttisia. Ja jotenkin tuli sellainen kuva, että sinä ja kumppanisi ette ajattele romantiikasta samalla tavalla. Miehesi tapa olla romanttinen on ehkä tuoda niitä tarjoustulppaaneja. Sinulle se on ilmeisesti liian vähän.

Eikä tämä ole siis välttämättä sukupuolisisdonnainen asia. Esim. itse en missään nimessä haluaisi että kukaan järjestäisi minulle yllätyssynttärijuhlia. Jos niin tapahutuisi niin kiittäisin tietysti ja arvostaisin elettä ja vaivannäköä sinänsä, mutta pyytäisin kyllä sen jälkeen hartaasti, että mies ei koskaan enää sitä tekisi uudelleen. :D (Tosin en usko että kukaan kumppaneista olisi sitä tehnytkään, koska tuntevat minut paremmin.)

• hsdtfhgjkl..

Aggressiiviset ja röyhkeät miehet ahdistavat ja pelottavat ainakin mua... :( Jos muita kohtaan ollaan törkeitä niin miksei naistakin kohtaan kun on "sopiva" tilanne.. hyyyyi.

• kerrot itsestäsi

Se mitä sanoo toisesta on itse se. Puhut varmaan itsestäsi.

• kjnkhb

Joo jos naama ei miellytä, ei tutustuta. Toisaalta jos luonne ei miellytä, niin tutustumista ei jatketa. Ihan sama periaate siis kuin miten miehetkin yleisesti ottaen suhtautuvat naisiin.
      Mutta älä kuvittele että hurmaisit naisia koska olet luonteeltasi mukava. Minäkin olen ties kuinka monta kertaa saanut kuulla että olen tosi mukava mutta...
      Jos ei puhku jotain ylitsevuotavaa seksuaalisuutta, tai jos ei lauo vitsejä kuin mestari supliikkimies, niin komeakin mies on vaikeuksissa.

• nainen on eläin

Miehen varallisuus ja sosiaalinen status ovat paljon tärkeämpiä.

• hahhahhahhahhaa

Voi teitä katkeria ihmisparkoja.

Ja ihan turha yrittää väittää, että naiset ovat ilkeitä ämmiä jotka välittävät vain miehen ulkonäöstä, samaan aikaan kuin pyhimysmäiset miehet välittävät vain ja ainoastaan sisäisestä kauneudesta.

• mies on tuote

Mies välittää naisen ulkonäöstä, mutta myös naisen ns sisäisestä kauneudesta. Mies rakastuu naiseen, koska nainen on juuri se nainen kuin on.

Nainen rakastuu miehen tarjoamiin hyötyihin. Naiselle miehen minuudella ja sisäisellä maailmalla ei ole mitään arvoa.

Ei naista kiinnosta kuulla mieheltä mitään, mikä ei kertoisi jotain siitä mitä hyötyjä mies voi tuoda naisen elämään.

Toisaalta voi toki ajatella, että onko miesten kiinnostus naisen sisäiseen maailmaankaan biologisessa mielessä mitään muuta kuin yksi keino miehelle tuoda lisää hyötyä naiselle, jotta nainen hyväksyisi miehen.

• hahhahhahhahhaa
        mies on tuote kirjoitti:

Mies välittää naisen ulkonäöstä, mutta myös naisen ns sisäisestä kauneudesta. Mies rakastuu naiseen, koska nainen on juuri se nainen kuin on.

Nainen rakastuu miehen tarjoamiin hyötyihin. Naiselle miehen minuudella ja sisäisellä maailmalla ei ole mitään arvoa.

Ei naista kiinnosta kuulla mieheltä mitään, mikä ei kertoisi jotain siitä mitä hyötyjä mies voi tuoda naisen elämään.

Toisaalta voi toki ajatella, että onko miesten kiinnostus naisen sisäiseen maailmaankaan biologisessa mielessä mitään muuta kuin yksi keino miehelle tuoda lisää hyötyä naiselle, jotta nainen hyväksyisi miehen.

Voi rakas. Yritä päästä irti tuosta katkeruudesta. Se ei tee muuta kuin tappaa sut sisältä päin, tekee susta onton ja kaikkien karttaman.

• Muhis--
        hahhahhahhahhaa kirjoitti:

Voi rakas. Yritä päästä irti tuosta katkeruudesta. Se ei tee muuta kuin tappaa sut sisältä päin, tekee susta onton ja kaikkien karttaman.

Anna pilu. Ma haluun.

• Toads

"Miehen luonteesta naisille toivottavia piirteitä ovat häikäilemättömyys, kovuus, aggressiivisuus, kusetustaito jne. Naiset toivovat näiden piirteiden suuntautuvan muita miehiä vastaan, ja niin ne piirteet useimmiten suuntautuvatkin.”

Miten katkeroitunut voi mies olla? Sun maailmankuva on kierossa kuin paviaanin penis.

Naisilla kiinnostaa miehet, jotka tulevat sujuvasti toimeen muiden ihmisten - niin miesten kuin naistenkin - kanssa eivätkä pidä naista minään itseään ihmeellisempänä olentona. Se että miehestä halutaan ”haastetta” ei tarkoita pettävää, tatuoitua, hakkaavaa jyystärilinnakundia (joka voidaan rakkaudella parantaa) vaan sitä että mies yksinkertaisesti uskaltaa olla eri mieltä ja leikkimielisesti naljaillakin naiselle. Miehen kanssa on pystyttävä olemaan rennosti oma itsensä.

Ulkonäkö on täysin toissijainen juttu, mikäli luonne natsaa.

• mies on tuote

Tulee toimeen sujuvasti muiden ihmisten kanssa= hurmaa naiset, ja alistaa miehet joko puhtaalla voimalla tai epäsuoralla viekkaudella.

Miesten alistaminen tuo tunkion kukolle rahaa ja statusta, eli hyötyjä joita naiset haluavat miehestä.

• 10+18

Komppaan edellistä seuraavassa täysin:

"jos naama ei miellytä, ei tutustuta. Toisaalta jos luonne ei miellytä, niin tutustumista ei jatketa."

Ja tosiaan, samalla periaatteella enimmät miehetkin loppupeleissä suhtautuvat naisiin. Hyvä ulkonäkö ei vaan riitä jos on oikeasti parisuhdetta rakentamassa, silloin pitää luonteidenkin kohdata.

Kaikki haluavat hyvännäköisen kumppanin, se on luontoa se. Kaikki vaan eivät voi saada sellaista kumppania joka täysin omaa silmää miellyttäisi, ei vaan onnistu jos ei oma ulkonäkö riitä. Silloin täytyy joko laskea rimaa ja tyytyä siihen mitä saa, tai olla kokonaan ilman.

Kannattaa oppia löytämään kauneutta muistakin kuin niistä kylän kuumimmista kissoista, kaunottarilla on varaa nirsoilla ulkonäön suhteen ja siitä on ihan turha itkeä. Miksi kaunotar haluaisi tavismiehen kun voi saada komistuksen. Et itsekään huolisi tavistyttöä jos voisit saada kaunottaren.
      Kiinnostu ulkonäöllisesti "oman tasoisistasi" naisista ja saatat huomata että naisia kiinnostaa luonnekin.

Tai voi toki liittyä palstan atm:ksi itseään tituleeraavien joukkoon ja alkaa vaatimaan nuorta, hoikkaa, kaunista neitsytnaista, muuttua katkeraksi kun sellaista ei koskaan tule saamaan ja odottaa maailman muuttuvan ympäriltään.

• rumamies

Naiset ei sitä rimaa laske koskaan. En ainakaan usko!

• Yksinkertaista
        rumamies kirjoitti:

Jos nainen on ulkonäöltään ruma tai korkeintaan tavallinen eikä laske rimaansa, niin hän on ikisinkku. Yleensä ns. Siperia opettaa eli kun muut kaverit pariutuvat ja itse on edelleen sinkku, niin yleensä siinä vaiheessa sitä alkaa miettimään kriteereitään uudestaan. Jotkut ovat sinkkuna koko ikänsä, osa tyytyy vähempään ja saa puolison, perheen jne.

• no mut
        rumamies kirjoitti:

siinäpähän sitten ovat yksin, iha on oma valinta jokasel

• Toads

"Tulee toimeen sujuvasti muiden ihmisten kanssa= hurmaa naiset, ja alistaa miehet joko puhtaalla voimalla tai epäsuoralla viekkaudella.

Miesten alistaminen tuo tunkion kukolle rahaa ja statusta, eli hyötyjä joita naiset haluavat miehestä.”

Sulla on pitkä ja yksinäinen tie taivallettavana, mikäli et edes yritä päästä eroon tuosta vääristyneestä ajatustavasta. Katkeruudesta kärsii eniten ihminen itse, sillä se syö ihmistä sisältä päin ja ajaa muita pois hänen luotaan.

Minusta on ihanaa, kun miehelläni on omia kavereita joiden kanssa hän viettää mielellään aikaansa. Mukava katsella toista, kun hän innoissaan selittää siitä kuinka mukavaa oli käydä Pekan kanssa lätkämatsissa ja kuinka Lauri lupasi tulla käymään joku päivä kahvilla ja voi katsoa samalla mikä mun macbookia vaivaa.

Positiivinen elämänasenne, innostuminen asioista ja nauraminen vetää ihmisiä puoleensa. Ne saavat ihmiset hyvälle mielelle. Ilo tarttuu, kuten myös katkeruus, negatiivisuus ja toisen mollaaminen. Miksi kukaan haluaisi olla negatiivisen ja katkeroituneen ihmisen kanssa? Sellainen ihminen on todella raskasta seuraa ja vetää helposti mukanaan synkkiin ajatuksiin.

Mun mies on ihan tavallinen insinööriopiskelija, joka menetti poikuutensa mulle yli parikymppisenä. Pelaa silloin tällöin koneella. Ensin pidin häntä mitäänsanomattoman näköisenä, mutta pikkuhiljaa tutustuessamme ihastuin hänen empaattisuuteensa, suorapuheisuuteensa ja nörttihuumoriinsa. Olemme seurustelleet vuoden, ja yhäkin tuntuu että löydän hänestä uusia puolia. Hän kohtelee minua hyvin, mutta on sen verran mies ettei hypi pillini mukaan vaan ilmaisee aina oman mielipiteensä ja uskaltaa sanoa jos olen hänen mielestään ääliö. Se on sitä miehekkyyttä, joka monilta ätmeiltä puuttuu.

• ätmi

Se on sitä miehekkyyttä, joka monilta ätmeiltä puuttuu.

Mistä niin päättelet?

• saman kokenu

Olet poikkeus

• Kaveriton nussimaton

Eli silläkin on niitä vitun kavereita ja nitten vitunvitunvitunvitun kavereiden takia päästit sen nussimaan.

• dfshfa

"Minusta on ihanaa, kun miehelläni on omia kavereita joiden kanssa hän viettää mielellään aikaansa. Mukava katsella toista, kun hän innoissaan selittää siitä kuinka mukavaa oli käydä Pekan kanssa lätkämatsissa ja kuinka Lauri lupasi tulla käymään joku päivä kahvilla ja voi katsoa samalla mikä mun macbookia vaivaa."

Mitä pahaa siinä on jos mies on onnellinen ilman hirvittävää kaverimäärää?
        Miksei se riitä jos hän nauttii työstään ja ajasta jonka hän viettää sinun kanssasi?

• cantuccini

On tietenkin merkitystä. Mutta jos sun ulkonäkö ei herätä kiinnostusta, on sinun miehenä tehtävä jotakin herättääksesi se. Jos olet ujo, ja kuvittelet vain luonteesi rikkaaksi tekemättä mitään, et erotu millään tavalla pelkkään ulkonäköön luottavista miehistä. Miesystävää hakeva nainen valitsee kahdesta hyvännäköisestä aina sen, kenen persoonallisuus viehättää enemmän ja käy enemmän oman kanssa yksiin.

• mies yksin.

Toads" taitaa olla joku jeeskuseen uskova idioottii. Mut oikeesti ei miehen luonteella ole merkitystä. Onhan se jo nähty vuosia sitten.

• Toads

Jeesus ja pelastus on perseestä. Naiivi, kiltti ja hyväuskoinen sen sijaan olen, sen voin myöntää. Annan ihmiselle uusia mahdollisuuksia, en tuomitse pelkän ensivaikutelman perusteella. Pinnalliseksi piirteekseni voisin mainita kiinnostuvani herkemmin akateemisista miehistä. Ehkä siksi, koska opiskelen itsekin tekniikkaa yliopistolla?

Munkin mies paljasti ajatelleensa ennen meidän suhteemme syventymistä, että hän ei tule koskaan löytämään rakkautta. Uskoi rakkauteen, mutta ei omalla kohdallaan. Ehkä siksi hän ei pidäkään minua itsestäänselvänä. Mieheni ei silti koskaan ollut katkeroitunut ja ajatellut naisista ilkeästi.

Olen aidosti kiinnostunut keskustelemaan näistä asioista, siksi tänne kirjoitankin. Kai mulla on jonkinlainen perinaisellinen pelastusvietti.

• uutis ankkuri

Kyllä se on nähty et miehen luonteella ei ole merkitystä. Naiset on pinnallisia ja naamavärkki vain merkitsee.

• se on uutisankkuri..

Herää kysymys, että miksi sinä kiinnität huomiotasi vain niihin pinnallisiin naisiin, joille merkitsee miehessä vain ulkonäkö? Silloin kyse on omasta huonosta valintakyvystäsi, jos itse ihastut aina niihin bimboihin kaunottariin, jotka etsivät miehekseen niitä kaikista komeimpia miehiä. Ehkä sinunkin kannattais laskea vähän rimaa, jotta pääset joskus neitsyydestäsi eroon.

• Toads

Tuli muuten mieleen kertoa, että itse kiinnitin ensimmäisellä tapaamisella huomiota miehen ominaistuoksuun. Katseltiin ihan vain kaverimielellä mahdollisimman epäromanttista dokumenttia aiheena Auschwitz Birkenau, mutta mun mielestä krapulainen mies tuoksui ihan vastustamattoman hyvältä. Ei ollut hajusteita. Ihan vain toisen nenähengitysilma tuoksui aivan järkyttävän hyvältä! Niin typerältä kuin se kuulostaakin. :D

Vaikka olin etukäteen painottanut että tahdon olla liikenteessä vain kaveripohjalla, painaiduinpa silti miehen kylkeen kiinni. Painotan sitä, että mies ei aluksi kiinnostanut mua ulkonäkömielessä yhtään.

• Toads

Kerrotaanpa lisää ihastumistarinoita väittämäni tueksi, nyt kun hurjaan vauhtiin päästiin!

Kerran pussikaljottelemassa kiinnitin huomiota miesporukkaan, jonka jäsenet heittelivät keihästä tavallisella onkivavalla. Ajattelin, että onpa uunoa porukkaa. Ilmeisesti eräs kiinnostui tuijotuksestani ja tuli viereen jutustelemaan. Rupateltiin niitä näitä, mies kertoi olevansa harmissaan, kun kukaan ei ollut huolinut hänen kalastamiaan ja nuotiollaan paistamiaan silakoita. Olin ihan myyty, mies oli mielestäni todella sympaattinen outoine kalajuttuineen!

Baarissa kiinnostuin eräästä miehestä pelkän hipsterihtävän ulkonäön vuoksi. Oli hienot pokat ja kallis takki. Menin sanomaan miehelle, että mun mielestä hän vaikuttaa siistiltä tyypiltä. Käski painua vittuun.

Kiinnostusta herätti myös mies, joka vittuili koiratanssiharrastuksestani. Aikamme kuittailtuamme toisillemme netin kautta lähdimme yhdessä baariin. Se ilta päättyi mun humalaiseen analyysiini epärealistisimmasta panoasennosta pornografiassa, ja siitä alkoi myös neljän ja puolen vuoden parisuhde.

• Kerrotko
        Toads kirjoitti:

Kerrotaanpa lisää ihastumistarinoita väittämäni tueksi, nyt kun hurjaan vauhtiin päästiin!

Kerran pussikaljottelemassa kiinnitin huomiota miesporukkaan, jonka jäsenet heittelivät keihästä tavallisella onkivavalla. Ajattelin, että onpa uunoa porukkaa. Ilmeisesti eräs kiinnostui tuijotuksestani ja tuli viereen jutustelemaan. Rupateltiin niitä näitä, mies kertoi olevansa harmissaan, kun kukaan ei ollut huolinut hänen kalastamiaan ja nuotiollaan paistamiaan silakoita. Olin ihan myyty, mies oli mielestäni todella sympaattinen outoine kalajuttuineen!

Baarissa kiinnostuin eräästä miehestä pelkän hipsterihtävän ulkonäön vuoksi. Oli hienot pokat ja kallis takki. Menin sanomaan miehelle, että mun mielestä hän vaikuttaa siistiltä tyypiltä. Käski painua vittuun.

Kiinnostusta herätti myös mies, joka vittuili koiratanssiharrastuksestani. Aikamme kuittailtuamme toisillemme netin kautta lähdimme yhdessä baariin. Se ilta päättyi mun humalaiseen analyysiini epärealistisimmasta panoasennosta pornografiassa, ja siitä alkoi myös neljän ja puolen vuoden parisuhde.

Monenko käyttämä olet?

• Kerrotko
        Kerrotko kirjoitti:

Monenko käyttämä olet?

Monenko käyttämä olet?

• Toads
        Kerrotko kirjoitti:

Monenko käyttämä olet?

Sinun mittapuullasi olen varmasti rupinen ja kauhtunut lorttopillu, äärimmilleen venytetty limainen velhonhiha ja haarojaan auliisti levittelevä pikku vosu.

Seitsemän miestä mulla on ollut. Kolme pidempää suhdetta. Seksielämää takana seitsemän vuotta.

• krrrrrrr
        Toads kirjoitti:

Sinun mittapuullasi olen varmasti rupinen ja kauhtunut lorttopillu, äärimmilleen venytetty limainen velhonhiha ja haarojaan auliisti levittelevä pikku vosu.

Seitsemän miestä mulla on ollut. Kolme pidempää suhdetta. Seksielämää takana seitsemän vuotta.

6 liikaa.

• Toads
        krrrrrrr kirjoitti:

6 liikaa.

Onhan tuossa kieltämättä aika monta miestä liikaa.

Oma mies paljasti luvun kuultuaan, että hetken piti kerätä ajatuksia, mutta päätti ratkaista asian järjellä. Eihän se kivalta tunnu että oma tyttökaveri on bylsinyt muiden miesten kanssa, mutta menneisyys on menneisyyttä. Ja tarkemmin ajatellen ei ole kuulemma ollenkaan huono juttu, että olen saanut aiemmin raastaa hampaitani jonkun raukan peniksessä suihinottoharjoitusten yhteydessä tai vatkata munaa kuin tyhjillään olevaa euroshopperin ketsuppipurkkia, koska hän saa nyt nauttia laadukkaasta suihinotoista nielemisineen päivineen. Ei tarvi opettaa tai stressailla turhia.

Olisi kuulemma kamalaa, jos olisin tavatessamme ollut häveliäs 23-vuotias neitsyt, joka ei olisi kehdannut ronskisti kaivaa seisovaa munaa esiin puristaviksi käyneiden farkkujen sisältä. Hänestä on kiihottavaa kun nainen tietää mitä tekee ja selvästi haluaa häntä. Merkitsee paljon enemmän kuin rikki poksautettava limainen kalvo.

• Hyi vittu
        Toads kirjoitti:

Onhan tuossa kieltämättä aika monta miestä liikaa.

Oma mies paljasti luvun kuultuaan, että hetken piti kerätä ajatuksia, mutta päätti ratkaista asian järjellä. Eihän se kivalta tunnu että oma tyttökaveri on bylsinyt muiden miesten kanssa, mutta menneisyys on menneisyyttä. Ja tarkemmin ajatellen ei ole kuulemma ollenkaan huono juttu, että olen saanut aiemmin raastaa hampaitani jonkun raukan peniksessä suihinottoharjoitusten yhteydessä tai vatkata munaa kuin tyhjillään olevaa euroshopperin ketsuppipurkkia, koska hän saa nyt nauttia laadukkaasta suihinotoista nielemisineen päivineen. Ei tarvi opettaa tai stressailla turhia.

Olisi kuulemma kamalaa, jos olisin tavatessamme ollut häveliäs 23-vuotias neitsyt, joka ei olisi kehdannut ronskisti kaivaa seisovaa munaa esiin puristaviksi käyneiden farkkujen sisältä. Hänestä on kiihottavaa kun nainen tietää mitä tekee ja selvästi haluaa häntä. Merkitsee paljon enemmän kuin rikki poksautettava limainen kalvo.

Naisen tulee olla kaino ja vieno, eikä mikään ronskisti munia kaiveleva lutka.

• Toads
        Hyi vittu kirjoitti:

Naisen tulee olla kaino ja vieno, eikä mikään ronskisti munia kaiveleva lutka.

Kaino ja vieno immenkalvoinen lahna, joka suostuu seksiin kerran viikossa kun mies tahtoo?

Itsellä kun pillunesteet valuu useamman kerran viikossa pitkin reisiä ja römpsä sykähtelee kuin parempikin verenkiertoon erikoistunut elin, on vähän hankala ymmärtää miehiä jotka edesajavat sängyssä naisen passiivisuutta ja kainoutta. Mun mielestä seksissä kun parasta on se järjetön halu toista kohtaan. Kuinka molemmat läähättää ja kourii toisen kroppaa aivan kiihkoissaan eikä mitään tarvitse kainostella sillä kumpikin haluaa toista yhtä paljon.

Mä olen kyllä täydellisen tyytyväinen itseeni ja seksielämääni juuri tällaisena. Kuten on se mun mieskin, jonka pääsin aikoinani korkkaamaan! Onneksi kaikki miehet eivät vajoa tuohon katkeraan itsesääliin, sillä sen avulla pillua ei saa. Pitäiskö sunkin kokeilla vaikka joskus hymyillä?

• 4567890
        Toads kirjoitti:

Kaino ja vieno immenkalvoinen lahna, joka suostuu seksiin kerran viikossa kun mies tahtoo?

Itsellä kun pillunesteet valuu useamman kerran viikossa pitkin reisiä ja römpsä sykähtelee kuin parempikin verenkiertoon erikoistunut elin, on vähän hankala ymmärtää miehiä jotka edesajavat sängyssä naisen passiivisuutta ja kainoutta. Mun mielestä seksissä kun parasta on se järjetön halu toista kohtaan. Kuinka molemmat läähättää ja kourii toisen kroppaa aivan kiihkoissaan eikä mitään tarvitse kainostella sillä kumpikin haluaa toista yhtä paljon.

Mä olen kyllä täydellisen tyytyväinen itseeni ja seksielämääni juuri tällaisena. Kuten on se mun mieskin, jonka pääsin aikoinani korkkaamaan! Onneksi kaikki miehet eivät vajoa tuohon katkeraan itsesääliin, sillä sen avulla pillua ei saa. Pitäiskö sunkin kokeilla vaikka joskus hymyillä?

Kunnollinen nainen ei käytä tuollaista rivoa pornolehtien kieltä, vaan puhuu kukista ja mehiläisistä.

Kirjoittaako siellä oikeasti naisihminen vai joku rekkakuski-äijä?

• Toads
        4567890 kirjoitti:

Kunnollinen nainen ei käytä tuollaista rivoa pornolehtien kieltä, vaan puhuu kukista ja mehiläisistä.

Kirjoittaako siellä oikeasti naisihminen vai joku rekkakuski-äijä?

Vaikeahkoa tuota omaa sukupuolta on sulle vedenpitävästi todistaa, mutta täällä internetsin toisessa päässä kirjoittelee tällainen parikymppinen ja suhteellisen sievä nainen.

Isä tosin haukkuu välillä merimieheksi kielenkäytön takia.

• 4567890
        Toads kirjoitti:

Vaikeahkoa tuota omaa sukupuolta on sulle vedenpitävästi todistaa, mutta täällä internetsin toisessa päässä kirjoittelee tällainen parikymppinen ja suhteellisen sievä nainen.

Isä tosin haukkuu välillä merimieheksi kielenkäytön takia.

Ei ihme. Miksi et ole lempeä ja naisellinen kuin kedon kukka, vaan tuollainen törkysuu?

• Toads
        4567890 kirjoitti:

Ei ihme. Miksi et ole lempeä ja naisellinen kuin kedon kukka, vaan tuollainen törkysuu?

Olen lempeä ja naisellinen, mutta olen myös melko ronski kielenkäyttäjä. Syytä tähän en sulle uskalla alkaa povaamaan, sillä metsään menis kuitenkin.

Miksi itse olet noin sulkeutunut siveyden sipuli?

• 456789
        Toads kirjoitti:

Olen lempeä ja naisellinen, mutta olen myös melko ronski kielenkäyttäjä. Syytä tähän en sulle uskalla alkaa povaamaan, sillä metsään menis kuitenkin.

Miksi itse olet noin sulkeutunut siveyden sipuli?

Me kunnon miehet ollaan katsos romattisempia.

• Toads
        456789 kirjoitti:

Me kunnon miehet ollaan katsos romattisempia.

Miksi romanttisuus ja ronskius sulkevat mielestäsi toisensa pois? Mikä on mielestäsi romanttista?

• 3456789
        Toads kirjoitti:

Miksi romanttisuus ja ronskius sulkevat mielestäsi toisensa pois? Mikä on mielestäsi romanttista?

Ronskius ja rivous on miehekästä eikä sellainen sovi naisille.

Pimeässä, peiton alla ja lähetyssaarnaajassa on romanttista.

• Toads
        3456789 kirjoitti:

Ronskius ja rivous on miehekästä eikä sellainen sovi naisille.

Pimeässä, peiton alla ja lähetyssaarnaajassa on romanttista.

Lähetyssaarnaajastakin saa ronskin ja härskiä kun sorvaa anaaliin, senkin pikku sipulipoika.

• 34567890
        Toads kirjoitti:

Lähetyssaarnaajastakin saa ronskin ja härskiä kun sorvaa anaaliin, senkin pikku sipulipoika.

Kuraista jyystöä, hyi.

• Ahaa-elämys!

Toi ominaistuoksu on oikeasti tosi jännä juttu! Joidenkin miesten krapulahikikin on ihan huumaava - kun taas toisten vastaava saa lähinnä oksennusreaktion aikaan. Mikä lie syynä...

Itellä käyny aika sama juttu, kaverin kanssa katsellut leffaa vierekkäin, lähemmäs piti päästä kun tuoksui niin hyvältä, vaikka suihkunraikkaudesta ei kyllä ollu tietoakaan. En ollu tippaakaan kiinnostunut ko. miehestä kun tiesin erittäin hyvin että hän oli kovin ihastunut toiseen naiseen. Ulkonäöllisestikään ei varsinaisesti ollut mun makuun, mutta niin vaan se kaverillisuus unohtui kun molemmat tykästyi toistensa ominaistuoksuun. Päädyttiin seurustelemaan pariksi vuodeksi.

On myös joskus kiinnostus lopahtanut mieheen, joka oli täysin mun makuun ulkonäöllisesti, oli fiksu ja mukava ja herrasmies, mut hänen ominaistuoksu oli jotenkin tosi vastenmielinen, suutelukin oli tosi epämiellyttävää... Mielenkiintoista nyt kun rupeaa oikeasti miettimään tätä!

• totuuden torvi
        Ahaa-elämys! kirjoitti:

Toi ominaistuoksu on oikeasti tosi jännä juttu! Joidenkin miesten krapulahikikin on ihan huumaava - kun taas toisten vastaava saa lähinnä oksennusreaktion aikaan. Mikä lie syynä...

Itellä käyny aika sama juttu, kaverin kanssa katsellut leffaa vierekkäin, lähemmäs piti päästä kun tuoksui niin hyvältä, vaikka suihkunraikkaudesta ei kyllä ollu tietoakaan. En ollu tippaakaan kiinnostunut ko. miehestä kun tiesin erittäin hyvin että hän oli kovin ihastunut toiseen naiseen. Ulkonäöllisestikään ei varsinaisesti ollut mun makuun, mutta niin vaan se kaverillisuus unohtui kun molemmat tykästyi toistensa ominaistuoksuun. Päädyttiin seurustelemaan pariksi vuodeksi.

On myös joskus kiinnostus lopahtanut mieheen, joka oli täysin mun makuun ulkonäöllisesti, oli fiksu ja mukava ja herrasmies, mut hänen ominaistuoksu oli jotenkin tosi vastenmielinen, suutelukin oli tosi epämiellyttävää... Mielenkiintoista nyt kun rupeaa oikeasti miettimään tätä!

Tällaisten primitiivisten olentojen kanssa sitä pitäisi yrittää pariutua. Naiset ne vaan menevät tuoksujen perässä kuin kiimaiset koirat vaikka ihmiskunta on muuten saavuttanut jonkinlaista sivistystäkin.

• damn right!
        totuuden torvi kirjoitti:

Tällaisten primitiivisten olentojen kanssa sitä pitäisi yrittää pariutua. Naiset ne vaan menevät tuoksujen perässä kuin kiimaiset koirat vaikka ihmiskunta on muuten saavuttanut jonkinlaista sivistystäkin.

Kaikki naiset on hirveitä eläimiä! Onneksi kaikki miehet ovat saavuttaneet korkeamman tason eivätkä koskaan mene viettiensä mukaan, vaan rationalisoivat ensin kaiken harkiten, älykkäimmät jopa ensin käyvät suunnitelmat läpi keskustelupalstoilla toistensa kanssa ennen kuin harkitsevatkaan toimimista.

Suunnaton harmi että näiden kahden täysin erilaisen ihmislajin on pakko kuitenkin vielä toistaiseksi lisääntyä keskenään, toivotaan että tiedeMIEHET pian keksivät keinon tuottaa maailmaan lisää miehiä ilman että naisia enää tarvitaan siihen operaatioon. Sitten kaikki pahat, eläimelliset naiset voivat rauhassa kuolla tyhmyyksissään sukupuuttoon, kun ei KUNNON MIEHET aikoinaan kenellekään kelvanneet.

Eikös juu ^____^

• totuuden torvi
        damn right! kirjoitti:

Kaikki naiset on hirveitä eläimiä! Onneksi kaikki miehet ovat saavuttaneet korkeamman tason eivätkä koskaan mene viettiensä mukaan, vaan rationalisoivat ensin kaiken harkiten, älykkäimmät jopa ensin käyvät suunnitelmat läpi keskustelupalstoilla toistensa kanssa ennen kuin harkitsevatkaan toimimista.

Suunnaton harmi että näiden kahden täysin erilaisen ihmislajin on pakko kuitenkin vielä toistaiseksi lisääntyä keskenään, toivotaan että tiedeMIEHET pian keksivät keinon tuottaa maailmaan lisää miehiä ilman että naisia enää tarvitaan siihen operaatioon. Sitten kaikki pahat, eläimelliset naiset voivat rauhassa kuolla tyhmyyksissään sukupuuttoon, kun ei KUNNON MIEHET aikoinaan kenellekään kelvanneet.

Eikös juu ^____^

Eivät naiset pahoja ole, pikemminkin syyntakeettomia. Ihan kuin eläimetkin. Kyllä minä uskon että naiset haluaisivat käyttää järkeään parinvalinnassa mutta heillä ei vaan ole eväitä siihen. Primitiiviset vietit jyräävät kaikki ajatukset alleen.

Olisiko sinusta mukavaa jos vastakkainen sukupuoli kiinnostuisi sinusta ominaistuoksusi takia? Tai siksi että olet tumma ja hän vaalea ja geenit sopisivat hyvin yhteen? Katson kyllä mielelläni luontodokumentteja mutta parisuhdeasioissa olisi mukava olla edes vähän kehittyneempi.

• pitkätukkahevari

Kaippa sillä on merkitystä. Jos luonteeltaan samaan aikaan nörtti, anarkistisiin aatteisiin kallistunut, autotääreille mahdollisimman vaikea (joskaan ei väkivaltainen; se on merkki tyhmyydestä) kapinallinen ja kuuntelee vielä heviä, jossa öristään pää punaisena, luullakseni se aika lailla karsisi ehdokkaita jos leikkiin lähtisin. Suurin osa kuitenkin laittaa rahan, muottiin sopimisen ym. ideologian edelle. Itse en, mikä kaiken lisäksi varmasti kuulostaa ylimieliseltä ja tärkeilevältä.

Sen takia tyydyn kohtalooni eli spämmäämään forumille sinkkuna.

• jaaabajaa

Hevikinkut antavat pelkästään pitkätukkahevareille.

• Toads

Ja ihan aidosti kiinnostaisi aiheesta keskustella ja pohtia, miksi kaikki miehet eivät pääse jörnimään. Näin niin kuin naisena voisi antaa sitä toisenlaista näkökulmaa asiaan.

• jsdhCJKAHDKVJHAKDFVH

Luulen että suurin osa tällä olevista "saamattomista" ei ole koskaan oikeasti edes yrittänytkään. On vaikea saada, jos ei koskaan yritä saada.

Mutta on niitäkin jotka yrittävät eivätkä siltikään saa.

• Toads
        jsdhCJKAHDKVJHAKDFVH kirjoitti:

Luulen että suurin osa tällä olevista "saamattomista" ei ole koskaan oikeasti edes yrittänytkään. On vaikea saada, jos ei koskaan yritä saada.

Mutta on niitäkin jotka yrittävät eivätkä siltikään saa.

Jep, ja tuota yrittämättömyyttä pahentaa ajatusmallit ”vastenmielisestä naisen miellyttämisestä” ja ”naisen pillin mukaan pomppimisesta”.

Niin huono itsetunto, että ei halua itseään asettaa alttiiksi missään tilanteissa.

• dsbsd

Joko mies on todella lapiolla naamaan lyöty tai sitten vaikka ulkonäöllisesti menettelisikin, niin pään sisällä on jotain vikaa. Olkoon sitten persoonallisuus, ujous tai mikälie. Niin, ujous, ja naisethan kun ei niitä aloitteita tee.

• Toads16
        dsbsd kirjoitti:

Joko mies on todella lapiolla naamaan lyöty tai sitten vaikka ulkonäöllisesti menettelisikin, niin pään sisällä on jotain vikaa. Olkoon sitten persoonallisuus, ujous tai mikälie. Niin, ujous, ja naisethan kun ei niitä aloitteita tee.

Oletko sinä itse sellainen, että sulle on helppo tulla juttelemaan ja tehdä aloitteita?

• ordre.public

Ei sitä asiaa tarvitse analysoida ja pohtia. Asia on ratkaistu. Pelimiehet ratkaisivat naisen attraktion syntymisen salat ja tyhjensivät pajatson.

• Aktiivinen nainen

Jokainenhan muodostaa elämästä omaa tarinaansa, joka joillekin on pelkästään subjektiivisiin kokemuksiin ja oletuksiin perustuva. Toiset haluavat tietää enemmän, kuten ketjun aloittaja, avata monia subjektiivisia näkökulmia.

Sitten on vielä objektiivista tutkimustakin, esimerkiksi antropologi Helen Fisher tekee sosiaalibiologista tutkimusta parinvalinnan ja parisuhteen keston osalta. Suosittelen tutustumaan.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että ulkonäöllä on merkitystä, mutta missään nimessä se ei omalla kohdallani ohita tai yllä edes lähelle luonteen merkityksen osuutta. Mutta olenkin yli nelikymppinen enkä ole kiinnostunut enää lisääntymisestä. Kun etsin itselleni "lisääntymiskumppania", sitä jonka kanssa perustaisin perheen ja eläisin loppuelämän, katsoin tietysti vastakkaista sukupuolta vähän toisin silmin. Erään tumman ja komean kanssa sitten luonteetkin loksahtivat kohdilleen ja saimme yhdessä ne kauniit ja terveet lapset. En muista ajatelleeni tietoisesti, että "nappaampa hyvät geenit", mutta epäilemättä alitajunta feromonien ja sopivien testosteronipiirteiden kautta toimi hyvin.

Nyt kumppanin "valinnassa" tai oikeammin etsimisessä suuremmassa roolissa on elämänilo ja muut henkiset ominaisuudet. Eivät ne aiemminkaan olleet merkityksettömiä, mutta nyt siis fyysisillä ominaisuuksilla ei ole niin paljon merkitystä. Puhtautta, siisteyttä ja raikkautta kyllä odotan kumppanilta ja tietysti toivon myös jonkinmoista kuntoa, jotta yhteiset harrastukset olisivat mahdollisia.

• Antaa tulla

Monenko nussima olet? Kuinka moni nussijoistasi on ulkomaanpelle?

• xvbdgn

" Erään tumman ja komean kanssa sitten luonteetkin loksahtivat kohdilleen ja saimme yhdessä ne kauniit ja terveet lapset. En muista ajatelleeni tietoisesti, että "nappaampa hyvät geenit", mutta epäilemättä alitajunta feromonien ja sopivien testosteronipiirteiden kautta toimi hyvin.

Nyt kumppanin "valinnassa" tai oikeammin etsimisessä suuremmassa roolissa on elämänilo ja muut henkiset ominaisuudet. "

Harvoin saa lukea yhtä oksettavaa tekstiä. Jokin sai sinut eroamaan siitä miehestä. Eli ei ollut kyse mistään hyvästä isästä tai hyvistä geeneistä.
        Paskan kanssa menit tekemään lapset ja sillä sipuli.

• rivo-ritva
        xvbdgn kirjoitti:

" Erään tumman ja komean kanssa sitten luonteetkin loksahtivat kohdilleen ja saimme yhdessä ne kauniit ja terveet lapset. En muista ajatelleeni tietoisesti, että "nappaampa hyvät geenit", mutta epäilemättä alitajunta feromonien ja sopivien testosteronipiirteiden kautta toimi hyvin.

Nyt kumppanin "valinnassa" tai oikeammin etsimisessä suuremmassa roolissa on elämänilo ja muut henkiset ominaisuudet. "

Harvoin saa lukea yhtä oksettavaa tekstiä. Jokin sai sinut eroamaan siitä miehestä. Eli ei ollut kyse mistään hyvästä isästä tai hyvistä geeneistä.
        Paskan kanssa menit tekemään lapset ja sillä sipuli.

Kun näitä juttuja lukee, niin tuntuu kuin täällä olisi 10-vuotiaita "miehiä" keskustelemassa..

Lohdutonta ajatella, että näin lapsellisia täysi-ikäisiä olisi tässä maassa.

Koitas nyt poika katsoa vähän tynnyristä ulos ja miettiä näkemääsi.

"Jokin sai sinut eroamaan siitä miehestä"

Saattaa olla eronnut (so what?), mutta saattaa olla leskikin.

Paska haisee kyllä sinun housuissasi.

• -nainen kuin unelma-

Ei sillä ole merkitystä

• luonne on tärkeä

Miehen luonteella on todella paljon merkitystä. Jos miehellä on hyvä sosiaalinen silmä, itsekuria ja oma-aloitteisuutta, niin mies menestyy elämässään ja tienaa paljon rahaa. Että kyllä sillä luonteellakin on vain todella parjon merkitystä. Luonne on merkittävin selittäjä miehen statuksen taustalla. Passiiviset, aloitekyvyttömät ja kunnianhimottomat miehet eivät koskaan tule oleman naisten valtavirran suosikkeja.

• gtrggtrnmh

tienaa paljon rahaa ? tulihan se sieltä :)

• FFe,wfwfewef

On miehen luonteella väliä.

Joko olet sitä miehenluonteen kärkeä, tai sitten et ole kukaan. Naiset katsovat yllättävän vähän miehen ulkonäköä oikeasti, mutta sattumoisin miehekäs pärstä ja ruumis yleensä edustaa myös henkisesti tuota "Miesluonnetta" jota naiset janoavat jolloin on helppo vetää johtopäätös että vain naamalla on väliä.

Siis luonne ratkaisee, mutta se osa mitä ei kerrota on että runopojat ei kelpaa, sivistyneet ei kelpaa, moukat ei kelpaa, tyhmät ei kelpaa, liian älykkäät ei kelpaa, liian tyylikkäät ei kelpaa, kiltit ei kelpaa, tuhmat ei kelpaa jne jne jne...

Jos olet se kärkiluonne joka tekee miehen naisten mielestä mieheksi niin onnea. Loput 90% saa tyytyä jämäpalohin jos niihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe